Goede klantvriendelijke communicatie

Netjes op de hoogte gehouden

Zeer prettig geholpen

Fijne vakkundige mensen!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Helpen je goed. Flexibel. Brengen je naar huis als je een reparatie hebt Erg tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Ik was op zoek naar een garage in de buurt voor regulier onderhoud aan mijn VW T-Cross. Omdat ik slechte ervaringen hoorde over de VW dealer Hoogenboom, ben ik bij Vakgarage Esberg terecht gekomen. Vanaf het eerste contact tot de uitvoering en nazorg heb ik de service als prettig ervaring.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en vakkundig service.

je kan altijd terecht, een afspraak is gauw gemaakt en de kwaliteit van de dienstverlening is prima.

• Faciliteiten wachtruimte

Staan altijd voor je klaar goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn contact, zowel voor de afspraak als erna. De servicebeurt is goed uitgevoerd. Ook super dat ik kon worden afgezet bij mijn werk en weer ben opgehaald.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer goed en klantvriendelijk geholpen.

Vriendelijke ontvangst op een klantvriendelijke wijze. Zitten je niet meteen op je hielen laten je rustig kijken en beantwoorden je vragen. In mijn ogen eerlijk bedrijf alle papieren ter inzage. Goede prijs kwaliteit verhouding. Niet van de sprekende pakken. Telefonisch goed bereikbaar, indien even niet reageren vlot, zeker makkelijk als je van ver komt zoals wij uit Eindhoven.

Prima garage

Deskundig, netjes, werd goed geholpen, zeer vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik kwam om een lamp te vervangen maar door oplettendheid is ook olie en koelvloeistof bijgevuld

Klantvriendelijk en zeer klantgericht

Volgens de garage, waar ik mijn auto heb gekocht, moesten de voorbanden van mijn auto voor de winter worden vervangen. Hiervoor een afspraak bij Vakgarage Esberg gemaakt. In de werkplaats bleek echter dat de banden nog voldoende profiel hebben om de winter door te komen en ging het vervangen van de banden niet door. Nadat alles administratief was vastgelegd ben ik dan ook met een meer dan goed gevoel vertrokken. Wat een super service!!! Niet klakkeloos de banden vervangen, maar meedenken met de klant. Top.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk en meedenkend!!

Wij hebben vrijdagmorgen onze xamper gebracht voor de APK en er was een aandachtspuntje met de bedrading achter de stuurkolom. Alles keurig afgehandeld en als iets niet duidelijk is, sturen ze even een foto om zeker te weten. Goede ercaring dus en zodra de camper half maart uit zn winterstalling komt, krijgt hij hier eerst zijn beurt voordat we weer met hem op pad gaan...

Klantvriendelijk.

Prima service. Goede ontvangst. Klantvriendelijke benadering. Willen meedenken.

Super.

Gewoon geweldig geholpen. Klantvriendelijkheid staat hier hoog.

Uitstekend geholpen

Een mooie Ateca gekocht, goede showroom met veel keuze. Niet een opdringerige verkoper maar gewoon lekker kijken. Proefrit was zo geregeld. Goede service, onze inruil auto was onbetrouwbaar en we kregen kosteloos een leen wagen mee. Stefan en team bedankt.

• Faciliteiten wachtruimte

Vertrouwen blijkt niet wederzijds.

Helaas is mijn bevinding dat het vertrouwen tussen klant en garage niet wederzijds is. Het plaatsen van een opdracht voor het uitvoeren van onderhoud en de daaruit volgende kosten worden naar volle tevredenheid uitgevoerd en blindelings geaccepteerd. De "after sales" reageert echter na een schade constatering gereserveerd. Hier zou mijn inziens een inhaalslag te boeken zijn.

prima service

prima geholpen, alles netjes uitgelegd

Goede contacten

Prima verkoper

zeer klantgericht en professioneel

Ik kom hier nu circa 2,5 jaar en vanaf dag 1 ervaren als een laagdrempelige, klantgerichte en vriendelijke vakgarage. Deze beoordeling gaat over de APK van de auto van mijn vrouw én een hardnekkige lekkage bij de achterportier links. T.a.v. de APK kijken ze de auto goed na en noteren álle bevindingen en leggen deze naast de APK lat. Dat wat gedaan móet worden, melden ze eerst en repareren ze erna. De overige aandachtspunten worden vermeld, via de app met foto's getoond en besproken hoe er mee om te gaan. In mijn geval: de volgende beurt. De lekkage in de auto, uiteraard alleen merkbaar na regenbuien, was een uitdaging. Dit speelt ongeveer een half jaar. En iedere keer leek 'het lek' boven water, maar bleek er toch nog iets te spelen (van 3e achterlicht, rubbers tot een soort ophoping achter het zijpaneel). T.a.v. de facturatie kreeg ik coulance omdat ze het zelf ook vervelend vinden dat het steeds niet opgelost bleek. Nogmaals, vriendelijk en professioneel. Ik heb in de regio het tegenovergestelde meermaals meegemaakt en ben dus oprecht een tevreden klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Hier moet je zijn voor een auto.

Dit is een fantastische autobedrijf. De auto's in de showroom zijn nog jong en weinig kilometers. De medewerkers van het bedrijf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er zelf een schitterende auto gekocht en raad het een ander ook zeer aan. Ik zeg tot de volgende deal.

Goed en snel geholpen

Aardig personeel. Netjes en snel geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bij Esberg is de klant nog echt koning . Vriendelijk , afspraken worden nagekomen , eerlijk in advies . Zelfs een half uurtje minder werk als in de offerte wordt netjes op de rekening in mindering gebracht . Terwijl zonder kosten een klein probleem wordt opgelost zonder kosten. Gewoon een topgarage

• Faciliteiten wachtruimte

Tevreden over de kleine onderhoudsbeurt

Vakgarage Esberg heeft naar tevredenheid een kleine onderhoudsbeurt verricht. Vriendelijke medewerkers. Ruime parkeergelegenheid en voor mij dicht bij huis.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service bij het kopen van een prachtige auto.

Mooi bedrijf .altijd mooie auto's op voorraad. Een volgende auto zo zomaar ook daar vandaan kunnen komen .

Buitenverwachting

Snel, accuraat, voegt waarde toe, goede kwaliteit-prijs verhouding.

Pascalweg 163 3076JN Rotterdam