super

Vorige week onze Nissan X-trail opgehaald. Autobedrijf Esberg is voor ons helemaal top. Fijn contact en erg behulpzaam. Wij zijn in ieder geval erg tevreden en kunnen Esberg van harte aanbevelen.

Super service en bijna overdreven aardig

Mijn derde auto gekocht hier en altijd de goedkoopste 👍🏼

Heb bij elk contact een goed gevoel overgehouden.

Vrij snel kwam een verkoper mij helpen. Ik kon niet lang blijven, want had mijn jongste zoon bij me en die was vrij druk. Paar dagen later terug gegaan. Werd meteen weer fijn te woord gestaan en kreeg de nodige informatie. Wij waren vooral op zoek naar een jong gebruikte SUV en dan met name geïnteresseerd in Mazda CX5, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai en Renault Kadjar. Esberg had al deze auto's staan en ik kreeg uitstekende uitleg over al deze wagens. Zelf hadden wij een Hyundai IX35 om in te ruilen. Ook hierover had ik met de verkopers open en duidelijke communicatie. Uiteindelijk ging onze voorkeur naar de Renault Kadjar en hebben we deze auto, na eerst een proefrit te hebben gemaakt, ook gekocht. Ik wilde graag nog een beurt uit laten voeren bij een Renaultdealer en ook dit werd voor mij geregeld. De communicatie hierover verliep ook naar wens. Duidelijk en direct. Wij zijn blij met onze "nieuwe" auto en zeer tevreden over autobedrijf Esberg. Ik hoop nog een aantal jaar met plezier in deze auto te rijden en over een aantal jaar weer bij Esberg terug te komen voor mijn volgende auto. Het eerste contact is mij in ieder geval goed bevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 6 juni onze auto gekocht. Prima en eerlijk advies en prima service (wij wilden dat er een trekhaak werd aan gebracht, zij dachten aan een bijbehorende kentekenplaat) en no nonsens aanpak. \r\nPrettige sfeer. Bij aflevering ontvingen wij een uitgebreide uitleg over de werking van alle knoppen en lampjes. Kortom prettig zaken doen. Wij komen graag nog eens terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, eerlijk, afspraken nakomend, goede/beste prijs.\r\nLakstift na krasreparatie werd achtergelaten en het Nederlandse instructieboek werd keurig nagezonden.\r\nAuto werd tiptop afgeleverd.\r\nAanbevelenswaardig. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de Mazda CX-5 opgehaald. Deze mensen weten waar ze het over hebben en hebben echt kennis van de auto’s die ze verkopen. Open en eerlijk. Moest nog een trekhaak onder, hebben ze goed en mooi onzichtbaar gemonteerd. Geen spijt dat ik de reis vanuit Limburg heb gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiast geholpen door Stefan. Heeft ons een mooie Qashqai verkocht. Fijn dat we de auto snel konden ophalen. Er staan erg veel auto\'s in volle showroom. Fijn dat ze binnenkort gaan verhuizen naar nieuwe locatie. Komt de toch al mooie auto\'s vast ten goede.\r\nEnige jammere was dat er een franstalig instructieboekje in het dashboardkastje lag. Niet iedereen kan dat lezen ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige informatie en snelle afhandeling bij de koop van onze Toyota Rav4 Hybride AWD. Zij komen afspraken na en hebben een snelle en vriendelijke manier van communiceren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een goede club is dit. No-nonsense, open en eerlijk. We hebben een hele mooie Kia Niro gekocht tegen de beste prijs die we konden vinden. Er zat over 2000 km een servicebeurt aan te komen en ze hebben geregeld dat dit meteen voor de aflevering gedaan kon worden bij de Kia dealer/garage. Verder goede communicatie, ze waren snel en correct met het beantwoorden van al onze vragen. Heel fijn bedrijf en kunnen we zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige Kia Niro gekocht uit 2018 bij dit bedrijf. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een maand zijn wij de trotse bezitters van een Toyota RAV 4 Hybride. Al enige tijd waren wij opzoek naar een Toyota RAV4 Hybride 4x4 en hebben deze bij Esberg gekocht. \r\n\r\nDe manier waarop wij behandeld zijn sprak ons zeer aan \"No nonsense\" met daarnaast uiteraard een hele nette auto en de deskundigheid van de verkoper. De afstand van 265 km naar Rotterdam was dus niet voor niets. \r\n\r\nWij bevelen dit bedrijf dan ook graag bij iedereen aan. \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht bij Esberh terecht gekomen voor de aanschaf van een nieuwe Nissan Qashqai Tekna+.\r\nHet oog was gevallen op een jong geïmporteerde versie uit eind 2018.\r\nVooraf vele twijfels over import auto’s, km standen en schade auto of niet.\r\nIk liet de goede reviews voor zich spreken en gaf het voordeel van de twijfel en maakte een afspraak voor bezichtiging.\r\nAangekomen en meteen leuk en vertrouwelijk contact met zowel eigenaar als zoons.\r\n\r\nComplete transparantie en uitleg mbt de auto en zijn geschiedenis.\r\nTevens werd een en ander over de lakdikte en chassislijnen uitgelegd en een chassis schaden vrij certificaat aangeboden.\r\n\r\nOnderhandeling over inruilprijs laat weinig ruimte over maar de auto’s zijn dan ook zéér scherp geprijsd.\r\n\r\nAl met al met compleet vertrouwen de auto gekocht en zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne ervaring bij de aanschaf van een bijna nieuwe auto.\r\nAl mijn wensen waren mogelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en ervaren mensen. Vanaf moment van binnenkomst een gezellig praatje, maar daarnaast ook goed geholpen. Denken met je mee en wat ik prettig vind: geen verhalen en praatjes om je een auto aan te smeren. Ik had er een goed gevoel bij en daarom hebben wij vandaag onze nissan qashqai opgehaald. Prachtige auto\'s voor een goede prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden wat twijfel of de 2ehands auto geen schade had gehad en dat werd ter plekke bewezen met een meet-apparaat en alle papieren, historie enz.. Goede service vooraf en achteraf. Eerlijk en betrouwbaar dus top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben pas een mazda cx5 gekocht bij hun en we zijn er erg blij mee.we zijn super goed geholpen.vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf ..auto\'s zien er top uit voor een mooie prijs ga zo door!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke en betrouwbare mensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier onlangs een nieuwe Toyota CH-R gekocht. Goed geholpen wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanschaf auto al vrij snel het niet willen starten van de auto. Accu moest vervangen worden. Volledige vergoeding gekregen van autobedrijf Esberg.\r\nZeer goed geholpen.\r\nEen tevreden klant!

Over Autobedrijf Esberg BV