• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, super service en een super vriendelijke eigenaar. Pas geleden een Ford Fiesta uit 2009 gekocht. We hebben nog samen gekeken of de riem recent was vervangen wat helaas niet zo het geval was. Ik heb dit meteen laten doen en kon de auto later diezelfde week ophalen. Riem was gemaakt, apk erop gezet, 3 maanden garantie erop, auto op naam gezet ( kosten bedrijf) auto gewassen en getankt en omdat we 2 uur van elkaar vandaan wonen heeft de eigenaar gezegd dat we elkaar tegemoet kunnen rijden. Dat vond ik een hele fijne gebaar. Al om al een TOPBEDRIJF.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is prettig zaken doen bij Auto Eerdman. Een gebruikte (bestel)auto particulier gekocht, aanslag rest BPM voor particulieren werd ook keurig geregeld. Prima bedrijf voor je nieuwe en gebruikte auto. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht. Een eerlijk bedrijf wat zijn afspraken nakomt. Een nette werkplaats met vakkundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt afspraken dubbel en dwars na en meer!\r\nNette werkplaats en vriendelijk personeel. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlak voor de kerst is de Fiat Panda afgeleverd met een half jaar Bovag garantie.\r\nAfspraak was niet goed terug komen en dat heb ik gedaan wegens onbalans in de wielen 2 nieuwe banden er opgezet door Ben en het euvel was verholpen.\r\nIn de garage ziet het er keurig verzorgd uit. Geen rondslingerend materiaal, gereedschap en of onderdelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Juni 2013 mooie Alfa Romeo gekocht en tot nu toe nog geen seconde spijt van de auto gehad. Echt top weer voor de derde keer bij Auto Eerdman.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik stond met motorpech midden op de kruising vlakbij garage Eerdman stil en werd direct geholpen door een medewerker van Eerdman. Eenmaal in de garage hebben zij meteen het probleem vastgelegd en opgelost. En dat kosteloos! Dat noem ik nou eens service!\r\n\r\nBedankt mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn zeer tevreden over de service en deskundigheid van Ben en Patrick.\r\n2 auto\'s bij hun in onderhoud, en als er een keer iets aan mankeert, wordt het snel en vakkundig verholpen.TOP!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2006 een gebruikte auto aangeschaft.\r\nTot op heden 2013 volledig tevreden over het onderhoud en de service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte import auto.\r\nAuto bevalt ons prima\r\nGoede service.\r\nVriendelijk personeel.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi aanbod van tweedehands occasions!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb prettige ervaringen met Auto Eerdman. Onze auto is gekocht en in onderhoud bij het bedrijf, en we zijn erg tevreden. Snelle service en eerlijke prijzen.

Over Auto Eerdman

Filter op Taal