In 1 keer mijn motor rijbewijs!

In 1 keer geslaagd dankzij verkeersschool Peter Brugge. Leuke en leerzame lessen gehad!

Ik heb onwijs veel geleerd bij deze rijschool. Zeker een aanrader!

Super fijne leerzame lessen gehad!

Instructeur is altijd op tijd en neemt alle tijd voor je. Geeft goede uitleg tijdens de lessen en is flexibel in het plannen van de lessen!

Geweldige rijschool

De plezierige rijlessen en het geduld van Nicole hebben mij echt geholpen. De rijschool heeft een hele fijne manier van werken. Ik raad het iedereen aan!

Super rijschool !!

Peter is een goede instructeur die je in alle rust alles goed uitlegt . De lessen ervaren als zeer prettig ,heel flexibel en het hebben van prive les was top . Ook een groot voordeel van de lessen was dat Peter zelf met de motor met je mee rijdt.

Zeer goede Rijinstructeur, goede uitleg

Lessen worden goed uitgelegd. Goeie Feedback over je goede punten en je minder goede punten.

Verkeersschool Peter Brugge is zeker een aanrader! Vriendelijk en vakkundig!

Uitstekende rijschool!

Neemt echt de tijd om persoonlijk met je aan de slag te gaan. Voelt snel aan wat al wel en niet kan, en dit geeft een fijn gevoel aan de leerling.

Een hele fijne rijschool met een fijne instructrice!

Vanaf heb begin voelde ik me erg fijn bij de rijschool en instructrice. Ik heb hele leerzame en fijne lessen gehad! Er wordt goed naar de behoeften van de leerling gekeken. De rijschool is een echte aanrader!

Veel geleerd met een gezellige instructrice.

Super fijn om eerst een kennismaking te hebben! Tijdens de lessen kan je aangeven wat je nog een keer zou willen oefenen, om goed voorbereidt te zijn op je examen. Ik heb het naar mijn zin gehad bij deze rijschool!

Mijn dochter met Autisme is in 1 keer geslaagd!

We hebben verkeersschool Peter Brugge speciaal uitgekozen voor mijn dochter, omdat zij Autisme heeft en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Ze is bij haar eerste rijexamen meteen geslaagd. Bedankt Peter voor de goede begeleiding, Kaya heeft de rijlessen altijd als prettig ervaren en voelde zich op haar gemak bij je in de auto.

Geweldige rijschool!

Fijne betrouwbare rijschool, fantastische instructrice! Voor mij enorm fijne werkwijze.

Geweldige lessen en goede hulp

De lessen waren altijd leuk en de instructies werden goed uitgelegd, fijne en betrouwbare instructeur

Zeer goed, Peter is een uitstekende instructeur.

Peter geeft je de volledige aandacht tijdens zijn lessen. Hij is duidelijk in zijn opmerkingen en motiveert je altijd om je best te doen. Handelt alles netjes en snel af en is zeer betrouwbaar. Ik zou deze rijschool zeker aanraden (ik heb zowel mijn auto als motor rijbewijs bij hem behaald).

Zeer goede en leerzame rij-ervaring

Rij-instructeur heeft de kennis en aandacht voor de leerling de gehele rijles en zorgt ervoor dat de leerling zo goed mogelijk voorbereid is voor het examen.

Door een geweldige instructie en snelle uitleg in 1x mijn rijbewijs gehaald!!!

Duidelijke lessen en een positief resultaat

Ik ben afkomstig van een andere rijschool en Peter liet me een hele nieuwe weg zien waardoor het me beter af ging! Erg vriendelijke man met een onuitputtelijke bron van positieve energie. Waar ik op het punt stond (als ik iets niet goed deed) de handdoek in de ring te gooien Kwam Peter met een andere kijk en trok me mee uit die sleur.

Peter Brugge is een geweldige rijschool.

Dankzij Peter heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! Hij heeft mij altijd goed begeleid en over me problemen / valkuilen heen weten te krijgen, en gewoon een fijne man om naast te zitten ! Ik zou het zeker aanbevelen.

Een goede investering in je eigen veiligheid

Goede begeleiding door een top instructeur. De camera in de auto was erg handig om de les terug te kunnen zien, jammer dat ze met de camera moeten stoppen.

Een goeie rijschool met een leuke instructeur

Mijn ervaring met verkeerschool peter de brugge is zeer positief, ik werdt goed begeleid en heb hierdoor in een keer me rijbewijs gehaald. De instructeur is altijd op tijd en is altijd berijkbaar op watsapp. De lessen zelf waren altijd goed en ik had het gevoel dat de instructeur altijd goed wist waar hij het over had. Ik zou verkeerschool aanraden aan iedereen die voor een goeie rijschool wil om zijn autorijbewijs te halen!

Een hele positieve ervaring gehad

Erg fijn om hier te lessen. Peter was altijd optijd en helpt je op een prettige manier door de lessen heen.

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool, goed oog voor de leerling en heel behulpzaam!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond het erg fijn om bij Peter te mogen lessen. Ik ben van mezelf erg onzeker en dat heeft Peter weggekregen. Bedankt voor alle fijne lessen!

goede service, goed behandeld

Het is een goede verkeersschool waarbij de privéles prettig is en de rijinstructeur altijd op tijd aanwezig is. Hierbij is er volledig aandacht voor de leerling en wordt er op een fijne en goede manier de leerling iets uitgelegd.

perfect, zeker aan te bevelen

Perfect! Altijd op tijd aanwezig! Er wordt begeleiding gegeven op de manier die past bij de leerlingen! Ik vond het een hele fijne ervaring om hier te lessen, het heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven!

Hulstwede 5

2993GL Barendrecht

06-48767641 / 01

Over Verkeersschool Peter Brugge

Een goede rijopleiding is een investering in je eigen veiligheid! Auto en Motor rijles , Privé-les 60min , Faalangst begeleiding , Bovag , Rijtesten , Opfriscursus , Kwaliteit , Deskundig , Gedreven instructeurs , Altijd dezelfde instructeur , Altijd dezelfde lesauto , Gebruik van leskaarten , Duidelijke afspraken.