Fijne rijschool!

Peter stelt je goed op je gemak in de auto en alle uitleg is altijd super duidelijk en rustig. De rijlessen waren altijd gezellig en op mijn tempo.

Hele fijne rijschool!

Prettige rijopleiding ervaren waarbij er vanuit de instructeur veel geduld, kennis, betrouwbaarheid en motivatie kwam! Focus tijdens de rijles ligt volledig bij de leerling en je kan erop vertrouwen dat je goed wordt voorbereid voor je examen. Bedankt!

Hele fijne en professionele begeleiding

Peter verstaat zijn vak goed. Hij stelt je op je gemak en laat iedereen in zijn eigen waarde. Topper!

Gezellig, leerzaam en snel geslaagd.

Ik heb me erg op mij gemak gevoeld tijdens het lessen. Ik had er gevoel voor dus gingen de lessen ook in mijn tempo.

Top rijschool!

Zowel mijn motor als auto examen gedaan bij Peter, super deskundige begeleiding. Ik kan iedereen aanraden om bij Peter je rijbewijs te halen

Top !!!

Een woord: Top ! ik kan mijn geen betere rijschool voorstellen. Mensen met echte ervaring en uitstekend in het voorbereiden van je praktijkexamen.

De juiste persoonlijke begeleiding!

Peter is een hele aardige en gezellige man die goed kan lesgeven! Hij past de les aan op de leerling. Ook kan er af en toe een lolletje tussendoor en dat maakt het leuk!

Enorm leerzame en duidelijke rijlessen

Peter geeft veel persoonlijke aandacht en neemt de tijd voor je. Ik heb veel geleerd en kan met een gerust hart de weg op!!

Goed georganiseerde rijschool, met geduld en ervaring

Hele goede ervaring op deze rijschool gehad , met name het geduld wat ze hebben om je te helpen , en de expertise die je toch wel ziet. Nogmaals rijschool die ik aanraadt om een goede basis te leggen voor je latere rij uren.

ze blijft positief als er iets niet goed gaat!

mijn ervaring met peter brugge rijschool is: je moet iemand vertrouwen en dat heb ik zeker gedaan en dan gaat het vanzelf goed! zo kan je meer leren van iemand en wil je er ook echt voor gaan. ze geven alleen aandacht aan jou tijdens het rijden waar je heel erg fijn bij gaat voelen. heel erg bedankt voor het behalen van met rijbewijs!

Ik heb fijne, leerzame en vriendelijke lessen gehad.

Mijn ervaring was erg positief bij verkeersschool Peter Brugge. Ik heb goede lessen gehad.

Geeft uitstekend les, altijd positief. Neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen en is bovendien altijd ruim op tijd aanwezig! Echt geïnteresseerd in jou als leerling. Simpelweg een hele fijne instructeur!

Ontzettend leuke en vooral leerzame tijd gehad!

Samen met Nicole heb ik mijn rijbewijs gehaald en daar ben ik d'r erg dankbaar voor. Zij kwam eerst bij ons thuis op bezoek om vervolgens de proefles in te plannen. Er was weinig tot geen wachttijd en kon gelijk aan de slag. Er was elke week een of meerde plekjes voor mij! Aan het begin van elke les besproken we wat we gaan doen en aan het einde kruiste we aan wat we gedaan hebben en hoe dat ging. Zo merkte ik niet alleen dat het steeds beter ging, maar ik zag het ook op het formulier. Het was ontzetten fijn om bij Nicole in de auto te zitten. Ze heeft mij met veel zelfverzekerdheid aan een rijbewijs geholpen!

Ik ben geslaagd!

Gezellige lessen gehad van Nicole, bedankt!

Er word goed geluisterd en ze namen ook de tijd ervoor zodat je goed voorbereid was voor het examen

Peter heeft mij heel goed begeleid naar mijn rijbewijs!

Peter was een hele fijne rij-instructeur, die alles duidelijk uitlegt en goede begeleiding geeft. Dit gaf mij voldoende vertrouwen in het autorijden en ben daarom goed geslaagd. Nu kan ik zelfstandig de weg op met het vertrouwen dat ik heb gekregen door de lessen.

Leerzaam

Ben lessen gaan volgen voor mijn herexamen nadat ik bij een andere rijschool al had gelest. De kwaliteit van de lessen waren beter en ben hierna ook in 1 keer geslaagd. Kortom heb ik een zeer goede ervaring gehad!

Heel fijn en prettig

Altijd vriendelijk, veel zelfvertrouwen gekregen achter het stuur. Dingen worden duidelijk en goed uitgelegd.

Erg fijne rijschool!

Erg prettige rijlessen gekregen bij deze rijschool!

Super rijschool!

Hele leuke en goede lessen gehad! Door de goede opbouw in de lessen wordt je niet zomaar in het diepe gegooid. Je wordt goed voorbereid op het examen en het hele uur is er volle aandacht voor je. Zeker aan te bevelen!!

Een hele fijne rijschool met aandacht voor jou.

Ik heb zelf regelmatig last gehad van angst voor rijden en afrijden. De ondersteuning die ik van Peter heb ontvangen heb ik als zeer prettig ervaren. Hij probeert een gevoel van vertrouwen te creeeren wat ervoor zorgt dat het rijden een stuk makkelijker wordt.

Hele fijne & duidelijke lessen!

Fijne lessen, alles wordt goed uitgelegd!

Hele fijne rijschool!

Mijn ervaringen bij Verkeersschool Peter Brugge zijn erg positief. Ik heb les gehad van Peter, een vriendelijke, rustige en betrouwbare instructeur die echt de tijd voor je neemt. Peter is altijd op tijd en geeft goede uitleg en feedback dat aansluit op wat je nodig hebt. Ik was in het begin best onzeker tijdens het rijden maar door de goede begeleiding die ik heb gekregen is dit helemaal goed gekomen. Ik heb hier een hoop geleerd en ben hierdoor in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Super fijn!

Ik ben heel tevreden met deze rijschool. Elke rijles met Nichole was leerzaam en gezellig! Als persoon met faalangst heb ik de lessen als zeer fijn ervaren, alles ging op een tempo wat voor mij prettig was en ik heb mijn examen ook in één keer gehaald!

Gezellig en professioneel

Mijn ervaring met de rijschool is super positief. Ik heb les gehad bij Peter zelf. Tijdens de lessen was Peter altijd erg kundig en geduldig, alle aandacht ging naar mij. Raad de rijschool zeker aan voor iedereen

Hulstwede 5 2993GL Barendrecht

06-48767641 / 01

Over Verkeersschool Peter Brugge

Een goede rijopleiding is een investering in je eigen veiligheid! Auto en Motor rijles , Privé-les 60min , Faalangst begeleiding , Bovag , Rijtesten , Opfriscursus , Kwaliteit , Deskundig , Gedreven instructeurs , Altijd dezelfde instructeur , Altijd dezelfde lesauto , Gebruik van leskaarten , Duidelijke afspraken.