Wat een top verkeersschool!

Peter zorgt ervoor dat je met een gerust gevoel de weg op kan gaan. Een uitstekende begeleiding van a-z. Hij geeft persoonlijke aandacht als het soms niet helemaal goed gaat.

Fantastische verkeersschool

Deze verkeersschool is top. De rijinstructeur peter is zeer vriendelijk en geeft geweldig goed rijles,hij is ook zeer begripvol en steunt je heel goed. Bedankt voor de fijne rijlessen ik kijk daar met veel plezier op terug.

Duidelijk, leerzaam, goede uitleg en aardige rij instructeur

Top lessen Duidelijke uitleg Uitgebreid camera systeem zodat je de lessen terug kan kijken Aardige rij instructeur

Rijschool die de tijd voor je neemt en waar je alles goed uitgelegd krijgt

Heel erg blij met de lessen van Peter, altijd op tijd, duidelijke uitleg en neemt echt de tijd voor je

Gewoon goede rijlessen!

Ik ben heel tevreden over de manier waarop Peter mij les heeft gegeven.

Hele fijne rijlessen!

Ik heb hele fijne rijlessen gehad, hierdoor ga ik nu alsnog met een goed gevoel de weg op!

Ontzettende fijne, leerzame en gezellige lessen.

De rijschool is prefect voor leerlingen die het wat spannender vinden om in een auto te stappen. Ik heb ontzettende fijne lessen gehad.

Fantastische lessen

Mede dankzij Peter heb ik mijn rijbewijs zo snel weten te halen. Peter weet precies wat je nodig hebt en hoe hij iemand moet begeleiden. Heb heel veel aan zijn lessen gehad. Hij is niet alleen heel kundig, maar je kan ook vreselijk met hem lachen. Hierdoor voel je jezelf compleet op je gemak.

Doordat het paar keer heeft stilgelegen door Corona heeft het wat langer geduurd dan normaal. Toch goed opgepakt en geslaagd!

Fijne rijschool waar ik veel heb geleerd!

Ik heb fijne rijlessen gehad, waardoor ik nu met een vertrouwd gevoel de weg op ga!

De perfecte rijschool om het in 1x te halen!

Neemt goed de tijd voor je en zorgt ervoor dat je helemaal voorbereid bent op het praktijkexamen. Luistert goed naar je en geeft je het vertrouwen om een goede bestuurder te worden!

Fijne en rustige instructeur waar ik veel van geleerd heb.

Ondanks, door omstandigheden, gewisselde instructeur is alles netjes verlopen en ben ik in een keer geslaagd. Ben zeer tevreden!

Fijne rijschool

Heb erg fijne en goede rijlessen van Peter gekregen. Hij neemt goed de tijd voor je en legt alles duidelijk uit. Je voortgang wordt ook goed bijgehouden zodat je precies weet wat goed gaat en waar je nog aan moet werken.

Hele fijne rijschool en instructeur!

Hele fijne rijschool en instructeur! Ik werd altijd gerust gesteld en kreeg meer zelfvertrouwen.

Zeer prettige ervaring, waar veel tijd voor je wordt genomen!

Sinds vorig jaar maart begonnen met motorrijlessen volgen bij Peter, midden in de corona periode. Begonnen met een fijne proefles, waarna ik daarna eigenlijk al een vertrouwd gevoel had. Zelf had ik soms last van de effecten (mentaal) door corona, maar Peter heeft daar altijd mij ook goed bij geholpen. Nu, na 1 jaar motorrijlessen volgen, toch in 1x mijn motorrijbewijs behaald. Hierbij het gevoel gekregen dat ik helemaal niks te kort ben gekomen, om dit goed te kunnen afronden. Ik zou het zeker aanbevelen aan ieder om bij Peter te lessen! Peter, Bedankt!

Fijne rijschool en zeer goede ervaring

Goede rijlessen En zeer Betrouwbaar

Een veilige en deskundige tijd.

Ik heb het altijd als een goede, veilige en leerzame les ervaren. Met deskundig en leerzaam advies.

Helemaal geweldig!

Peter is als instructeur echt geweldig! Weet je op je gemak te stellen, geeft hele goede feedback, geeft je zelfvertrouwen, is goudeerlijk, maar ook gewoon een hele toffe vent! De lessen waren zeer leerzaam, voortgang werd heel goed bijgehouden en alles op het tempo waar jij je zelf het prettigst bij voelde. Daarnaast ook veel gelachen en een ontspannen sfeer. Dankzij hem ben ik in 1 keer geslaagd en ga ik met zelfvertrouwen de weg op! Echt een aanrader dus!

Top rijschool!

Peter geeft veel persoonlijke aandacht en kijkt altijd naar wie je bent en wat je nodigt hebt. Alles gaat op jouw tempo en zorgt ervoor dat je op je gemak bent. Naast dat ontvang je veel kennis en feedback van hem waardoor je goed weet hoe je ervoor staat en waarop je kan verbeteren. Al met al een top rijschool en rijinstructeur!

Hele fijne lessen van een heel ervaren rijinstructeur.

Mijn lessen waren erg fijn en ik heb altijd op mijn gemak in de de auto kunnen zitten. De interactie met de rijinstructeur was altijd goed en over app was er snel reactie. Ik heb het goed kunnen afsluiten door in één keer te slagen.

Top rijschool. De rij-instructeur is altijd duidelijk, heel vriendelijk en geeft heel fijn les. Uiteindelijk in 1 keer geslaagd!! Helemaal top.

Een super rijschool

Een super rijschool met een fijne rijinstructrice, heel goed met faalangst.

Hele fijne rijschool!

Ze nemen echt de tijd voor je.

Erg fijne en duidelijke lessen gehad!

Alles werd duidelijk en fijn uitgelegd waardoor ik alles goed oppikte! Zeker een aanrader om hier te lessen.

Perfecte voorbereiding op het rijexamen

Terwijl ik niet mijn beste rit reed alsnog geslaagd!

Over Verkeersschool Peter Brugge

Een goede rijopleiding is een investering in je eigen veiligheid! Auto en Motor rijles , Privé-les 60min , Faalangst begeleiding , Bovag , Rijtesten , Opfriscursus , Kwaliteit , Deskundig , Gedreven instructeurs , Altijd dezelfde instructeur , Altijd dezelfde lesauto , Gebruik van leskaarten , Duidelijke afspraken.