goede service, goed behandeld

Daar sta je dan met een gebroken ketting, terwijl de winkel vol staat met klanten en het bijna sluitingstijd is. Hoe ze het doen doen ze het, maar 15 minuten later iss mijn ketting gerepareerd en kan ik na een lange werkdag naar huis fietsen. Het is de 12 Euro zeker waard.

goede service, goed behandeld

Kwam net na zessen met mijn racefiets langs, lekke achterband, band ging er niet zonder lichters af en bandenlichters niet bij me. Mocht bandenlichters lenen, verder werk werd me uit handen genomen: buitenband gecontroleerd en met veel moeite er een doorn uit gekregen, band gemonteerd en op spanning gebracht, ondertussen ongevraagd mijn achterrem afgesteld, niets gerekend en dat alles met een glimlach! Ik heb de daaropvolgende dag bij Marc Bike Shop maar even twee nieuwe buitenbanden gekocht ter compensatie, service moet wel betaald worden vind ik. Hulde voor de behulpzaamheid en klantvriendelijkheid! Ze hebben er een klant bij. Ik geef uit principe nooit een 10, maar ditmaal kom ik wat service betreft er niet onderuit.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kocht een fiets bij Marc Bike Shop, een Pointer. Ongeveer twee jaar later doe ik een boodschap bij de Media Markt (bij Marc om de hoek) en zet hem alleen op het AXA ringslot. Kom terug en de fiets is foetsie. Twee weken later breng ik mijn racefiets voor onderhoud bij Marc en vertel het verhaal. De volgende dag belt Marc op: \"Weet jij het framenummer van je fiets? Want ik heb hier een fiets die sprekend op de jouwe lijkt.\" Framenummer had hij zelf nog op de factuur staan in zijn systeem. En het bleek inderdaad mijn fiets te zijn. Een groot wonder. Marc en Mildred hadden de verdachte man een paar indringende vragen gesteld, waar onsamenhangende antwoorden op kwamen. Uiteindelijk verliet hij hun zaak, met achterlating van de fiets. Marc heeft de fiets een servicebeurtje gegeven, een nieuw slot erop en nu is dit natuurlijk een bijzondere fiets geworden. Ik heb diverse fietsen bij hem gekocht (ook voor mijn vrouw) en wordt altijd top behandeld. Echte service. Echt geduld. Echt vakmanschap. En ze zijn heel aardig (maar dus niet voor iedereen).

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

De eigenaar en personeel zijn heel vriedelijk,ze weten vaar se over praaten en ze heben veel deskundigheid. De winkel is goed ingericht en als wat weten wil krijg je goede advies en raad. Ik wens de winkel en personeel in de toekomst de beste

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

goede service, goed behandeld

twee oudere Batavus fietsen weer \"als nieuw\" na een uitgebreide servicebeurt. ik ben zeer tevreden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets