perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk mensen die daar werken goeie servies voor reparatie voor je fiets en onderhoud .

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service. prettige sfeer. klantvriendelijk. zaken deskundig. makkelijk berijkbaar.

slechter dan verwacht

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

perfect, zeker aan te bevelen

Erg goede service zeer betrokken bij de klanten veel reparaties klaar terwijl u wacht en tijdens het wachten een lekker bakkie koffie of thee Ik zou zeggen beste mensen kom naar Marc Bike Shop voor zeer goede service met een glimlach

perfect, zeker aan te bevelen

De afgelopen jaren ga ik met mijn fiets voor de servicebeurten en noodzakelijke reparaties naar Marc Bike Shop. De begroeting van Mildred is altijd vriendelijk en persoonlijk. De adviezen van Midred, Marc en het personeel zijn altijd deskundig en duidelijk. De kosten zijn altijd binnen de gemaakte afspraken. Zowel de reparaties, servicebeurten en gebruikte onderdelen zijn van een hoge kwaliteit. Mijn fiets gebruik ik al jaren voor woon-werk-verkeer, boodschappen en vakantie tripjes. De goede service van Marc Bike Shop maakt dat ik nog geen nieuwe fiets nodig heb. Maar als ik een nieuwe fiets ga aanschaffen dan zal ik naar Marc Bike Shop gaan. Vrienden en bekenden verwijs ik ook altijd naar deze goede fietsenzaak! Vakmanschap en klantvriendelijkheid samen in een fietsenzaak.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb vandaag mijn fiets laten repareren bij Marc Bike Shop. Dit voor de tweede keer. Ik had van te voren een prijs afgesproken met een medewerker. Mocht het aan de buitenband liggen, dan zou het rond de 10 euro kosten, en aan de binnenband max. 20 euro. Eenmaal aangekomen gingen zij mijn fiets halen. Allereerst viel mijn fiets op de grond door een van de medewerkers. Mijn bel is dankzij hun stuk gegaan. Daarna wou ik betalen bij de kassa en de medewerker (Mildred, blijkbaar eigenaar) zei dat het in totaal 28 euro was, alleen voor de binnenband. Als ik mondeling een prijs heb afgesproken, dan neem ik ook aan dat het rond die prijs zal liggen. Paar euro verschil is prima, maar in totaal 28 euro ging me wel te ver. Ik wees mevrouw hierop en kreeg daar een onbeschofte reactie op terug. Ook sprak ze de medewerker onbeschoft aan omdat hij een verkeerde prijs aan mij heeft toegelicht. Al in al kwam dit heel onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk over. Ik heb uiteindelijk 28 euro betaald, omdat de vrouw mij geen keus liet en ik geen zin had in onprofessioneel gedrag. Dit was mijn tweede bezoek bij Marc Bike en bij mijn eerste bezoek (een jaar geleden) was de prijs ook precies veel hoger gevallen dan afgesproken. Ik zal dus dan ook nooit meer hier terug komen. Als mevrouw het netjes aan mij had uitgelegd, dan had ik die 28 euro gegund. Maar haar onprofessionele en onbeschofte gedrag jegens mij en haar eigen medewerker was gewoon niet acceptabel. Ik raad deze fietsenmaker dan ook niet aan. Totaal niet klantvriendelijk en de prijs valt elke keer hoger uit dan afgesproken.

goede service, goed behandeld

Ik ben nu al zo tegen de tien jaar een tevreden klant bij Marc Bike Shop. Correcte en vriendelijke service!

perfect, zeker aan te bevelen

Marc Bike is een geweldige fietsenzaak. Deskundig personeel, goede service ze staan altijd voor je klaar, vriendelijk en heel erg meedenkend! Ik ben heel erg blij deze winkel ontdekt te hebben enige jaren geleden! Ik zal klant blijven!!

goede service, goed behandeld

Hallo lieve mensen. Het is zover ben je fit voor de zomer. Dan bent u Welkom bij Marc Bike Shop in zuid-oost de fietsen specialist. De mooiste fietsen enz, te gek om te zien Wat een vriendelijk mensen. Ze doen hun werk met hun hart en plezier Fietsen is de snelste manier om in vorm te raken en je inner star te laten stralen fietsen is geschikt voor iedereen om vet te verbranden en een strakker Lichaam te krijgen fietsen verbetert de conditie en werkt spierverstevigend. Na een slechte behandeling die ik heb gehad bij mij vorige fietsen specialist. Het was gewoon weg een ďrama daar Ik was zeer teleurgesteld want het waren twee fietsen van mij en een van me dochter Gingen we toen met ons verhaal naar Marc Bike Shop we waren binnen 30 min weer blij en gelukkig buiten.Onze fietsen rijden nu heel goed.Dus Marc Bike Shop voor ons zijn jullie de beste fietsen specialist in Amsterdam Zuid Oost dat is een resultaat om Hallo en bedank tegen te zeggen. Jullie hebben echt een hart voor je vak met liefde vriendelijkheid klasse rust beleefdheid en eerlijk heid goede advies. Want daar voelde ik me thuis .Ze hebben moderne fietsen van hoge kwaliteit dus u bent bij de juiste fietsen specialist. Dat is voor ons oké. Top het einde. Die menr die onze fiets heeft na gekeken is een geboren talent. In elk geval ik ben blij met jullie Ga zo door, veel succes Marc Bike Shop . ik kan weer lekker gaan fietsen want er is zoveel te zien in onze Zuid -Oost. Ik weet dat u ook Welkom bent bij Marc Bike Shop voor al u fietsen enz . Adres: Hoeken 10. 11o2BR Amsterdam z- o . Tel: 020 -6967880. Info@marcbikeshop .nl

perfect, zeker aan te bevelen

Een paar jaar gelden kocht ik een tweedehands fier bij Marc Bike; latere reparaties werden deels kosteloos uitgevoerd. Op dit moment berijd ik een 35 jaar oude Raleigh (zeldzame onderdelen), een Mifa van DDR-makelij en een Brompton, die ik allemaal elders heb gekocht. Reparaties daaraan zijn altijd razendsnel en deskundig uitgevoerd. Sterk punt van de zaak: de vriendelijke ontvangst, en een kopje thee als het wat langer gaat duren.

perfect, zeker aan te bevelen

op 17 augustus 2013 heb ik mijn zoon zijn fiets op slot gedaan van mijn zoon een fiets met het merk popal afkomstig van marc bike shop het was rond 7 uur en mijn fiets was gestolen op weg richting het politie bureau van Mildred (marc bike shop). Ik vertelde haar wat mij was overkomen en toen zei ze tegen mij GOD is groot mijn zoon ze\'n fiets was bij haar in de zaak ik barste uit van tranen en vervolgens heb ik mij gehaast naar Marc Bike Shop ik kwam aan en ik zag mark sleutelen aan de fiets en ze vertelde mij dat toen ze in de zaak waren dat Mark een man zag met mijn zoon zijn fiets op zijn schouder richting de H-Buurt en toen zij mark is dat niet de fiets van Kevin (mijn zoon) Die pas geleden hier was gekocht toen zij mevrouw Mildred heel luidruchtig DIEF!! DIEF!! DIEF!! Vervolgens stapte Mark gelijk op zijn Elektrische fiets en ging er achter aan met 2 andere heren en toen zag de dief dat hij er niet mee weg kwam dus gooide hij de fiets keihard aan de kant van de weg Mark nam de fiets toen mee naar de zaak en hij begon de fiets te repareren volkomen GRATIS en gaf ons vervolgens 2 dure sloten mee om de fiets voortaan veilig op slot te doen.Namens mijn gezin I.F Noordzee Kevin Aihebholoria Quinten den dikken Vincent Imuze Blessing Aihebholoria HEEL HEEL HEEL erg veel dank voor het oplettendheid van Marc Bike Shop.

perfect, zeker aan te bevelen

SUPER SERVICE Al jaren klant bij Marc. Een aantal jaren geleden een heerlijke nieuwe fiets gekocht. Altijd goed advies en service voor een keer banden oppompen enz. Nu weer voor logees 2 fietsen gehuurd. Omdat de logees onverwacht pas na 6 uur arriveerden moest ik in mijn eentje lopend de 2 fietsen ophalen. En... zelfs al was het zaterdagmiddag bood Marc ongevraagd aan om mij met de 2 huurfietsen in de bus naar huis te brengen. Als dat geen service is.... Chapeau!!! Altijd vriendelijk en tijd voor de klant, prima advies en service, service en nog meer service Oei, ze zijn maandagochtend pas om 1 uur open, maar zij mogen toch ook wel uitrusten van een lange week hard werk?! Niet zo\'n erg minpuntje dus. Je moet het gewoon weten.

goede service, goed behandeld

De deskundigheid, rust en tijd die genomen werd voor mij was het eerste wat mij opviel toen ik kennis maakte met Marc Bike Shop. De vragen die ik had werd persoonlijk op mij toegespitst zodat ik tot een juiste keus kon komen. Zonder de persoonlijke aandacht was ik waarschijnlijk niet zo intens gelukkig geweest met mijn fiets. Dank hiervoor. Lieve groet, Kofi Kwarteng Yeboah

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Ben op de testdag geweest van elektrische fietsen van batavus, bodyscan laten maken en stond versteld van de deskundigheid van het personeel uiteindelijk een fiets besteld geheel naar mijn maten afgesteld. zeer goede zaak en vriendelijk personeel ben zeer tevreden en bij problemen weten ze altijd een passende oplossing te vinden.

goede service, goed behandeld

Goeiemiddag. Ik wil even jullie bedanken voor jullie goede service. Want ik heb zojuist kortgeleden mijn fiets bij jullie gebracht. In verband met de reparatie van de achterwiel. Dat kostte mij nog al wat. Uiteindelijk het bedrag betaald plus er werd nog wat extra uit hun fooipotje erbij gedaan. Omdat ik ietsje tekort uitkwam. Dat stelde ik zeer op prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij komen al jarenlang bij Marc en wel tot grote tevredenheid. Je wordt er goed en snel geholpen. Het prettige is vooral dat er niet met een strak afsprakenschema wordt gewerkt voor reparaties e.d. Soms als het niet druk is en het gaat om iets dat niet zoveel tijd kost kun je er zelfs op wachten. Dat is wat je noemt topservice.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik breng hier al enkele jaren mijn racefiets voor onderhoud en ben DIK tevreden. Racefietsspecialisten zijn er in Amsterdam Zuidoost niet te vinden, terwijl de specialisten in de stad vaak buitensporig duur zijn. Marc zelf is - begreep ik - een oud triatleet, die dus - anders dan veel \'doorsnee fietsenmakers\' ook veel affiniteit met racefietsen heeft, en dat merk je! Of het nu spaken richten, balhoofd stellen, derailleur stellen betreft; alles wordt zeer profesioneel en zorgvuldig gedaan. Het personeel is altijd erg enthousiast en vriendelijk, en de rekening valt altijd eerder mee dan tegen - en da\'s vrij bijzonder in deze tijd! Ik raad dus kortom elke serieuze wielrenner in Amsterdam ZO aan om zijn of haar bolide naar Marc\'s bike shop te brengen!

goede service, goed behandeld

Ben langsgeweest met een electrische fiets waarvan de motor bleek stuk te zijn. Een dure reparatie die niet meer onder de garantie viel. Ondanks dat ik de fiets niet bij Marc Bike Shop heb gekocht ben ik snel en goed geholpen. Nu maar hopen dat de fabrikant nog iets terugevergoed.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel tevreden met de servis en technische dekundigheied van MARK EN DE PERSONEEL.bETER WINKEL MET ZOELKE GOEDE PERSONEEL MOET VEER ZOEKEN fRANS kUCERA

perfect, zeker aan te bevelen

Complimenten voor MARC BIKE SHOP. Fantastisch werk geleverd met het herstellen en monteren van mijn plm 40 jaar oude Brooks zadel! Buitengewone vorm van serviceverlening. Bedankt. Kees de Ruijg 5 juni 2013