perfect, zeker aan te bevelen

Mijn elektrische fiets gaf na 8 maanden problemen met ondersteuning. De reparatie, service was niet binnen de gebruikelijke 24 uur. Maar mijn verbazing was groot toen er binnen een week een glanzende nieuwe klaar stond, zelfde model nieuwste uitvoering, echt top!

perfect, zeker aan te bevelen

Marc & Mildred zijn 2 heel vriendelijke en behulpsame mensen en ze hebben verstand van hun vak. De winkel en werkplaats zien er schoon en overzichtelijk uit. Marc en Mildred, ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service! Hartelijk dank!

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service met kennis van zaken en goede uitleg. Snel klaar. Leuke mensen.

goede service, goed behandeld

Als je niet bij de bij de sportmerk Fietsenmaker thuishoort. Waar een beurt met blad vervanging niet onder de 300 euro gaat plaatsvinden. Is dit zo een beetje de beste Fietsenmaker van Amsterdam en omgeving. Verstand van zaken. Practice oplossing voor echte fietsers. En service houd pas op als je tevreden bent.

perfect, zeker aan te bevelen

Binnenband van mijn zoon zijn fiets gerepareerd was €17 kreeg korting van €10. Nou dat konden we gebruiken. En Mildred is een schat en de service is top goud eerlijke mensen. Je krijgt kwaliteit voor je geld en je wordt ook nog gematst

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf waar je goed en snel geholpen wordt

Vriendelijk en altitude behulpzaam

• Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Was me aan het oriënteren op een nieuwe fiets. Werd heel deskundig geadviseerd (en opgemeten) en op een fijne manier geholpen door Mildred en Marc. De fiets was er super snel en ik ben er heel blij mee.

perfect, zeker aan te bevelen

Supergoede service!! Had problemen met het terug monteren van mijn dunne racefietsbandjes. Kon gelijk geholpen worden en de nodige tips gekregen!! En Mildred is mijn heldin!!

goede service, goed behandeld

Ben nog elke dag blij dat ik mijn mooie fiets bij Marc en Mildred heb gekocht. Heb lang getwijfeld of ik mijn e-bike via het internet zou aanschaffen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan! Want ik ben in de winkel zo goed geholpen. Door zowel hun vriendelijke personeel als door de net zo vriendelijke en geduldige Mildred en Marc zelf. En de service stopt niet na het doen van je aankoop, die gaat juist ook door na je aankoop. En tijdens het wachten gezellig met Mildred gekletst bij een kopje thee. Dat krijg je dus ook niet op internet!

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd een luisterend oor voor probleempjes met de fiets. In mijn geval zitpijn. Onderzoek gedaan en ander zadel aanbevolen. Nu maar afwachten. Bij het weggaan zei Mildred ,,Terugkomen als het niet bevalt hoor\'\'. Kijk dat is nou service

goede service, goed behandeld

sinds kleins af koopt mijn moeder mijn fietsen bij marc bike shop. ik ben altijd blij als ik daar naar toe ga iedereen is daar vriendelijk je wordt ook goed geholpen. ik hoor altijd dat die fietsen duur zijn, maar dan vertel ik ook wat voor kwaliteiten die fietsen hebben. Het is altijd leuk om Marc en zijn vrouw te zien wanneer ik daar ben zie ik ze altijd met een glimlach op hun gezicht. Ze hebben ook een hele goede service bijvoorbeeld als ik mijn fiets wil laten maken. het wordt meestal best snel gedaan en ook netjes .

goede service, goed behandeld

Mevrouw Mildred heeft haar eigen e-bike verhuurd voor mijn 70+ moeder en ter plaatse op maat afgesteld. Vervolgens heeft meneer Marc een prachtige fietsroute uitgestippeld naar ons \'doel\'. Eenmaal terug was er tijd voor koffie/limonade en uitwisseling van ervaringen. We hebben een SUPERdag gehad. Bedankt allemaal.

perfect, zeker aan te bevelen

Ging kijken voor een ebike. Was nog niet van plan om er al een te kopen, maar door de klantvriendelijk heid, had ik zoveel vertrouwen dat ik hem heb gekocht. Je wordt goed geïnformeerd, ging ook met een goed gevoel ; fietsend naar huis. Ik zal iedereen aanraden om daar je fiets te kopen.!!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een goede service! Tijdje terug een gloednieuwe fiets gekocht bij Marc Bike Shop. Deze werd een paar weken geleden gestolen, terwijl deze met klein en groot slot vast stond. Vandaag gebeld door Mildred, dat ik mijn fiets kon komen ophalen. Ze herkende het framenummer bij een fiets die in de winkel werd gebracht. Nu heb ik dankzij Marc Bike Shop mijn fiets terug! Ontzettend fijn!!!

slechter dan verwacht

Bij aankoop fietszitje werd € 3,95 arbeidsloon in rekening gebracht. Verbaasd vroegen we waarvoor? De fietstas is eraf gehaald en het zitje is erop gezet. Het is eigenlijk 8 euro maar dat vond ik wat veel, zei de eigenares. Kijk. We hebben net een fiets van 800 euro gekocht en een stoeltje van 45€ Het stoeltje is 10 euro duurder dan op internet. Dat is niet erg maar dan moet je wel service verlenen. En niet de klant nog ff snijden. Nadat ik erg kwaad geworden was werd het geld terugbetaald Maar Bij Marc Bike shop kom ik niet meer.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend service van klantvriendelijk personeel. Alles is goed uitgelegd en ook de kosten. Een echt eerstklas bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Marc Bike Shop to me is the best bike shop in Amsterdam south east, because they sell quality bikes and their services are superb. They have the patience to listen to their customers and to serve them good.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb vandaag een nieuwe kinderfiets voor mijn dochtertje gekocht. We zijn heel goed geadviseerd. En verder mijn complimenten voor de geweldige Service!!! Het moet fijn zijn om in zo`n team te werken, chapeau! Hartelijk dank allemaal!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij het uitzoeken van mijn nieuwe fiets heeft Marc Bike shop een bodyscan van mij gemaakt om de juiste maten en het beste zadel te kunnen aanbevelen. Het zadel dat werd geadviseerd vanwege lage rugproblemen is het beste dat ik ooit gehad heb. Beslist langer dan 10 minuten proberen, werd gezegd bij de proefrit, want in het begin is het wennen. En nu na een aantal maanden en een lange fietsvakantie kan ik zeggen: het zadel masseert terwijl je fietst en ik heb nauwelijks meer rugproblemen. Geweldig. En ook toen het eerste zadel gestolen was, kreeg ik via de verzekering een deel vergoed van eenzelfde nieuw zadel, die in de winkel werd vastgemaakt aan het frame middels een ketting en dus nu niet meer gestolen kan worden. Dank Marc Bike shop!

goede service, goed behandeld

Ik ben met Marc Bikeshop in contact gekomen vanwege ondeskundige en zeer slechte prestaties van een fietswinkel eveneens op Amsterdamse Poort. Marc Bikeshop heeft de reparaties zeer naar onze tevredenheid gerepareerd; ook de net een jaar oude fiets die volgens de andere fietswinkel klaar was voor de sloop! Nou, mijn dochtertje geniet nog steeds van haar fiets. Marc en personeel, hartelijk dank!