Prima bedrijf

Prima ervaring. Correcte afhandeling. Afspraken worden prima aangehouden.. Ze houden de auto keurig vast als je een afspraak maakt

• Deskundigheid/Vakmanschap

eerlijke reële koop met nette inruil prijs

Een Toyota Rav4 gekocht bij dit bedrijf. (bij Marcel) Mijn dealer onderhouden Toyota van 15 jaar oud ingeruild. -- Nette inruilprijs, waarbij de auto ook echt op zijn staat beoordeeld werd en niet alleen op de leeftijd van 15 jaar. (merkdealer kijkt er niet eens naar). -- Verder gewoon eerlijk over de staat van de Rav4. Een aantal dingetjes gevonden die of opgelost werden voor de aflevering, of waar we het over eens werden door een kleine korting (band waren niet heel best meer, maar ik wilde graag zelf banden uitzoeken dus een kleine korting afgesproken.) Bij sommige dingen werd ook gewoon gezegd dat het een tweede hands auto was en er dus ook wel kleine gebruikssporen waren waar ze niets aan deden. Duidelijk dus! -- Aftersales was ook helemaal in orde. Er was een probleem met de radio. Deze maakt geen verbinding met mijn telefoon. Marcel en werkplaatsmedewerker Glenn, hebben alles keurig uitgezocht en met een oplossing gekomen. Zonder moeilijk te doen over het extra werk. Helemaal prima! -- In het kort.:. Gewoon duidelijk, zakelijk, vriendelijk, goede communicatie en goede aftersales!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb mijn Kia Picanto hier gekocht, hele fijne ervaring met dit bedrijf. Voelde goed en netjes verlopen allemaal! Er was een knopje van het raam bijvoorbeeld kapot en deze is netjes vervangen! Ik raad ze zeker aan. Bij het afleverpakket is vanalles gedaan en nieuwe banden, top. (Heb zelf wel pech gehad, na 6 dagen een grote schroef al in me band maar gelukkig kunnen repareren)

Zeer klantvriendelijk

Prettige eerlijke verkoper, behulpzaam en vriendelijk. Het bedrijf heeft mooie auto’s, helaas geen auto gevonden die bij ons past.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en een showroom vol leuke auto's

Prima geholpen door een eerlijke verkoper. Leuke auto gekocht voor een eerlijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verschillende keren een auto gekocht naar volle tevredenheid

We worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeer goed.

Prettig geholpen, zonder verkooppraatjes!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na mijn auto hier te hebben gekocht bleek de auto veel olie te verbruiken. Na binnen de garantietermijn contact te hebben opgenomen hierover werd dit netjes afgehandeld, in eerste instantie een olieweging uitgevoerd bij een dealer in de buurt. Hieruit bleek dat de auto boven het gestelde verbruik gesteld door Skoda overschreed en werd er door Kwinkelenberg een oplossing aangeboden. Hierbij ging het om een herstel van het probleem door een gespecialiseerd bedrijf, geheel voor rekening van Kwinkelenberg. Hierna was het probleem volledig verholpen en rijden wij al enkele maanden klachtenvrij. Wij zijn zeer te spreken over het afhandelen van dit garantie geval.

Zeer tevreden goede service

Beveel deze garage zeker aan!! Verkoper Jos deskundig, aardige serieuze verkoper!!

Geweldige ervaring.

Eerlijke verkoper, doet wat hij belooft. Mooie auto,s, vriendelijke bejegening. We zijn heel blij met de gekochte auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No-nonsense dealer, met uitstekende service

We zijn snel en goed geholpen. We zagen een tweede-hands auto en konden snel een proefrit maken. Een dealer zonder nonsense, en waarbij de klant nog echt koning is. Goede antwoorden op vragen, en het gevoel van oprechtheid. Uiteindelijk overgaan tot deal, en ook daarna nog een goede service, dus zeker geen dealer van de sneller verkoop en handelt niet alleen uit eigenbelang.

Super service

Goede ontvangst, geen pusherig gedrag, uitgebreide uitleg en genoeg ruimte en tijd latend voor een eigen beslissing. Zeer sympathieke verkoper/adviseur.

Aardige kerel die Marcel

Plug-in gekocht, mooie inruilprijs gekregen, Marcel erg vriendelijk. Auto rijdt na 2 mnd als een zonnetje. Alles perfect geregeld! Bedankt. Helemaal top!!!!!!!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, snel én grondig

We zijn hier zeer goed geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en onze vragen werden allemaal grondig en naar tevredenheid beantwoord. We zijn erg blij met de gekochte occasion.

Top bedrijf

ik kocht een auto zonder garantie en na paar dagen begon de motor te tikken We schrokken ons dood en gingen gelijk naar de kia dealer Kia dealer kon alleen een hoop leugens verkopen en hoopte dat ik zou happen ( kia Amsterdam noord) Ik heb zonder garantie marcel de verkoper gebeld En die schrok zeg ook dood En gaf zonder twijfel aan ko. Zo snel mogelijk langs(ZONDER GARANTIE) DAAR WERD DE AUTO NAGEKEKEN En zij gaven aan of de cilinderders/ ketting/klepstoters nou mensen daar komt ie Ik kon de auto gelijk laten staan en werd door hun gelijk gefikst, alleen had ik geen tijd wegens volgende dag operatie en hun monteur ging op vakantie ,hebben we een gunstige datum gepland voor beiden Enkele dagen na afspraak is mijn vrouw met de auto naar der werk gereden en ze moest gelijk stoppen want de motor ging heel erg en harder tikken Anwb kwam en bracht gelijk de auto bij dichtbijzijnde garage Dasr kwamen ze der achter dat de ketting erg speling had TOTALE KOSTEN 700 EURO Ik hem toen marcel gebeld en doorgegeven wat er was gebeurd Nou marcel van kwinkelenberg auto s Ga gelijk aan om 50/50 meet te betalen aan de reparatie (DIT ZONDER GARANTIE NOU HEB IK DIT ECHTBNOG NOOIT GEHOORD DAT ERN GARAGE ZO TE WERK GAAT RESPECT RESPECT RESPECT RESPECT WAT EEN TOP GARAGE

• Deskundigheid/Vakmanschap

Begripvol, meedenkend en goed service

Hele mooie auto gekocht, zeer goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nemen alle tijd voor je, ook als je een auto koopt in de lagere prijsklasse.

Ik had 's morgens gebeld voor een auto. Bij aankomst 's middags stond de auto klaar. Een proefrit werd meteen geregeld. Daarna kon de auto ook op de brug bekeken worden. Ze zijn heel duidelijk. Bij goedkope auto's geen garantie. Bekijk de auto goed. Staat de prijs je aan, dan beslissen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen

Ik heb laatst een afspraak gemaakt om een proefrit te maken met een BMW 118i. Jos is erg klantvriendelijk en deskundig! Ook een technische keuring mocht er gemaakt worden, voordat ik uiteindelijk het definitieve besluit nam om de auto te kopen. Voor de rest staat er een zeer groot en diverse selectie aan auto's te koop!

Naar

Helaas kloppen de negative reviews. Nare manier van zaken doen. En Jos, een afspraak inplannen een half uur voor mijn afspraak is iets anders dan iemand die toevallig voor dr deur staat hé pik..

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Beste heer Reedijk, We snappen de teleurstelling dat de Ford Mustang verkocht was. Telefonisch hebben wij een afspraak gemaakt voor de volgende dag, uw vrije dag. U vroeg ons naar de openingstijden, die zijn van 8.30uur tot 18.00uur. U besloot zelf om 12uur bij de auto te komen kijken. Wij gaven toen aan de auto niet vast te kunnen houden gezien de grote belangstelling in de Ford Mustang. Helaas is er die ochtend iemand u voor geweest. Met vriendelijke groet, Kwinkelenberg Automotive B.V.

Ik kan met trots zeggen dat ik de nieuwe eigenaar ben van de Ford Mustang, wat zowel een droom is als een leuk speeltje. Het contact met mij/ons was relaxed en oprecht. Zodra we ergens niet uitkwamen, werd er meteen mee gedacht en de juiste hulp aangeboden. Superblij

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met goed vertrouwen een super auto gekocht

Bij Marcel gekomen om te kijken voor een nieuwe auto. Ze hadden een Toyota Aygo staan. Test rit gemaakt en voelde al als mijn auto. Goede deal kunnen sluiten en na een week na een onderhoudsbeurt heb ik m op kunnen halen. Blij ermee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke en eerlijke organisatie.

Perfect en snel geholpen bij de aanschaf van onze auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn om zaken mee te doen

Onlangs een Volkswagen Touran gekocht. De afspraak was snel gemaakt en de auto stond keurig klaar en we zijn goed geholpen. Bij de proefrit kwam een klein mankement naar voren wat nog direct aangepakt werd. De auto kon direct worden overgeschreven en we zijn erg blij met de aankoop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service altijd bereid om te helpen

Altijd vrolijk Als ik bel word mij altijd netjes te woord gestaan al bel ik 3x per dag! Nette uitleg Goeie service Echt een aanrader! Voor andere

Prettige bejegening,

Vriendelijk ontvangen, proefrit meteen geregeld, ongedwongen verkoop, billijke inruil voor eigen auto. Snelle overdracht gekochte auto.

Sterrebaan 3 3542DJ Utrecht