Fijn autobedrijf

Aanrader! Zeker de moeite waard om dit bedrijf te bezoeken als je op zoek bent naar een auto. Denken mee met de wensen van de klant en zijn zeer oplossingsgericht. Nemen uitgebreid de tijd voor je. Naast de zakelijke afwikkeling is er ook ruimte voor een persoonlijke noot. Wat altijd prettig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Good and friendly service from Jos.

I found the car on Autotrader and it was what I was looking for. Jos was very helpful and friendly. So far the car is good with no problems.

Eerlijk en transparant

Zacht wiegend op fluweelzachte hydraulische veren en met pijn in ‘t hart, reed ik mijn Citroen C5 diesel naar Kwinkelenberg om in te ruilen. Met een eerlijke deal voor een mooie hybride Toyota Auris Touring, was het moment daar. Nu een paar weken met de Toyota te hebben gereden zijn we vriendjes aan het worden. De aandrijflijn bevalt goed en de auto stuurt veel strakker dan de Citroen. Ik zou niet meer terug willen. Met Marcel was het prettig zaken doen. Geen verkooppraatjes maar een eerlijk en transparant verhaal.

Zeer goede ervaringen

Vriendelijk personeel , veel en divers aanbod Prima inruilprijs en keurig afgeleverde nieuwe auto

Uitstekende nazorg

Ik heb hier een auto uit het hogere segment gekocht. Er waren wat probleempjes die gelijk na levering zichtbaar werden. Autobedrijf heeft dit keurig opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betaalbare kwaliteit en goede service

Vanuit Vlaardingen naar Utrecht gereden om een leuke betaalbare occasion op te halen. Goede service. Je krijgt het gevoel dat het niet uitmaakt dat je voor een 2e hands auto komt. De service is gelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Had meteen 'n goed gevoel.

Mooi bedrijf met 'n leuke mix aan auto's, die er keurig bijstaan. Prettig en transparant gedaan zaken met verkoper Marcel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klant vriendelijk en reageren snel op mail.

Zeer snelle reactie op mails, nemen de tijd en goede service. Heb de auto net maar heb het volste vertrouwen dat het een goede auto is

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer nette en correcte garage

Bij Kwinkelenberg Automotive zeer jonge auto gekocht waarbij de verkoper op korte termijn reactie gaf, vergeleken met merk dealers en vergelijkbare auto zonder problemen goede prijs voor inruil van auto gaf. Overdracht en aflevering super netjes, nemen alle tijd voor uitleg waar nodig, kortom bedrijf waar men gerust terecht kan voor jong gebruikte of als men iets speciaals zoekt hier ook goed terecht kan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect geholpen auto is super goede prijs

Aan te bevelen

warme binnenkomst, eerlijke mensen

ik ben hier voor het eerst geweest via autotrack, meteen een goed gevoel, eerlijk en betrouwbaar kwam het over, zeker de telefonische gesprekken met Marcel . Toen daar heen gereden vanuit Wijchen , n auto gekocht en vandaag opgehaald. alles zijn ze nagekomen, weer een fijn gevoel bij het weggaan. Kortom , een bedrijf wat staat voor het product wat ze verkopen , en eerlijk en betrouwbaar. Frans Derks Wijchen Een trotse bezitter van een Kia Sportage, gekocht bij Kwinkelenberg

Attent en competent!

Erg prettig geholpen door Marcel! Hij dacht goed mee, was erg flexibel, fijne manier van communiceren.

Betrouwbare indruk

Hoewel de inruilprijs pijnlijk laag was (wel goed uitlegbaar) ben ik toch erg blij en tevreden vertrokken met een nieuwe auto. Nu twee weken later kan ik zeggen dat ik er erg blij mee ben en er vertrouwen in heb een goede auto gekocht te hebben. Vooraf met alle tijd goed overleg gehad over mijn wensen en welke auto daar wel of niet bij past.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige, persoonlijke en open sfeer en benadering

Positieve ervaring, er wordt tijd genomen, afgestemd en er zijn geen nare verkooppraatjes of gelikt gedoe, waardoor je niet weet waar je aan toe bent.

Positieve beleving !

Wij hebben onze auto gekocht bij Kwinkelenberg en hebben er geen spijt. We zijn vriendelijk geholpen en er werd ruim de tijd genomen voor vragen. Bij de aflevering zijn alle punten besproken welke waren afgesproken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige occasion handelaar met mooi aanbod

Na het zien van een auto online uitstekend geholpen in de showroom. Prettige service, vriendelijke en betrouwbaar. Oude auto ingeruild, meteen nette prijs. Enkele kleine gebreken aan nieuwe auto netje verholpen voor afhalen. Kortom erg tevreden.

Uit de kunst

Onderweg ging de auto piepen even langs de garage werden gelijk geholpen fantastische service fam. w.kruiswijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede occasiondealer met vriendelijk personeel en kwaliteit

Deze occasiondealer heeft een ruim aanbod aan auto's. 1 auto (honda Civic 1.4 Sport 3 drs uit 2005) viel op qua looks en Specificaties. Misschien niet de jongste auto maar met met alle specificaties die deze auto had (zeer lage aantal kilometers) en de bijbehorende prijs leek deze auto te mooi om waar te zijn. Na een proefrit gemaakt te hebben is gebleken dat het een geweldige auto is en is mijn auto geworden (tevens ook mijn eerste auto). Zo'n auto kom je vrij weinig tegen, zeker met de kilometerstand en was ook niet de auto waar ik als eerste naar zocht. Het was min of meer toeval dat ik deze zag staan bij Kwinkelenberg en dat deze zaak bij mijn in de buurt staat is ook mooi meegenomen. Het personeel van Kwinkelenberg zijn aardig en profesioneel en de zaak zelf ziet er goed. Ben goed geholpen door Kwinkelenberg en kan ook aan iedereen aanraden om deze zaak te gaan kijken. Wie weet wat er in de toekomst nog meer binnen komt aan mooie auto's, In ieder geval, wanneer ik toe ben aan de volgende auto, is Kwinkelenberg de eerste occasiondealer waar ik naar kijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht, dus ik vond het best wel spannend. Dit heb ik ook aangegeven en Jos heeft me op m’n gemak gesteld en een hele mooie en goede auto verkocht! De auto is goed onderhouden en de service was TOP! Ik zou hier zeker nog een auto kopen.

Betrouwbaar eerlijk en duidelijk

We hadden een Peugeot 207 cc en wilden deze verkopen maar niet met het gezeur bij ons aan de deur dus besloten we deze te verkopen bij kwinkelenberg. Dit was een schot in de roos. De auto laten zien de verkoper heeft de auto zorgvuldig bekeken en kwam met een bod waar wij mee konden leven . Verkoper was eerlijk over het bod en hun eventuele vraagprijs zoals hij hem weer zou proberen te verkopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen en over de prijs was te onderhandelen al met al zeer goed

Snel service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben vriendelijk, behulpzaam en vakkundig geholpen bij Kwinkelenberg.

Ik vond het prettig dat men echt de tijd nam om vragen te beantwoorden, maar ook dat ze zelf vragen stelden om erachter te komen waar ik precies naar op zoek was. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tijd voor wensen van klant

Zeer bekwame en vriendelijke verkoopmedewerkers. Nette ontvangst, duidelijke uitleg en vakbekwame beoordeling.

Prima bedrijf

Prima ervaring. Correcte afhandeling. Afspraken worden prima aangehouden.. Ze houden de auto keurig vast als je een afspraak maakt