Geweldig geholpen door Marcel!

Goeie prijs gekregen voor mijn oude auto ook al had die wel een beetje liefde nodig. Tot nu toe heel tevreden over de Outlander!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto wordt netjes afgeleverd zoals het hoort. Telefonisch goed bereikbaar en mondeling afspraken worden ook nagekomen. Geen onzin verhalen of verkooppraatjes.

Vlot en vriendelijk,

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met mijn aankoop. Allereerst de betrouwbare in druk die ik had en de verdere verloop van de koop. Ik heb dat als prettig gevoeld. Ik zou zo weer terug komen om nog eens een auto te kopen bij jullie. Met vriendelijke groet Wim Hardon.

Prettig

Prettige communicatie met vakman en prima service.

Topbedrijf met pure autoliefhebbers

Ik heb bij hun een auto ingeruild voor een CR-Z. Ik kreeg voor mijn auto een zeer net inruil bod. Gelijk de hand geschud en alles in orde gemaakt. De CRZ staat nu voor de deur:) Wat maakt hun anders? Ze bekijken je inruil echt heel zorgvuldig. En geven daarbij aan wat ze nog moeten doen aan jouw inruil. Alles heel reëel. Gewoon open en eerlijk. Je weet dan dus ook dat de auto die jij koopt, ook zo is onderzocht. Daarnaast zijn het echte liefhebbers met zeer veel kennis over verschillende merken en types. Met name van Honda. Ze hebben een heel ruim aanbod. Ze hebben er echt lol in, dat kan je merken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren lang een zeer tevreden klant.

Mijn vrouw en ik zijn al jaren zeer tevreden klant en wij hebben zojuist voor de 4e keer een auto bij Kwinkelenberg gekocht. Goed en betrouwbaar, en dat is belangrijk als je een occasion koopt.

• Service N.v.t.

Erg goede service

Vakkundig, vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en niet opdringerig. De auto was zeer scherp geprijsd en fijn dat inruil, ongeacht de auto, mogelijk is. Al met al een erg goede ervaring bij de aankoop van mijn auto en tot nu toe een zeer tevreden klant.

Snel en goed

Geduldig begrip vol en flexibel

Marcel is maaaaaster!

Perfecte service!

Klantvriendelijk en professioneel

Behulpzame service en goeie prijs kwaliteitverhouding

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede serive en een fijne auto!

Deze zomer heb ik een super leuke auto gekocht bij Kwinkelenberg. Advertentie kwam exact overeen met de auto, niks op aan te merken! De verkoper was vriendelijk en had antwoord op alle vragen. Heel erg blij met deze goede service, ik raad iedereen deze partij aan. Een goed gevoel, en al veel plezier van mijn auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service zoals het hoort

Online een mooie auto gevonden, gebeld en ik kon gelijk langskomen voor een proefrit. De deal was snel gesloten en ook nog voor een hele goede prijs! De uitstraling is netjes, je wordt vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

We kwamen met een serieuze klacht over een auto die mijn maat vier maanden geleden had gekocht bij deze garage. Na wat heen en weer gepraat kwam er een nette oplossing op tafel door een inruilvoorstel dat in evenwicht is met de aankoopprijs van deze auto en de gereden kilometers. Mijn maat is tevreden met deze oplossing en met zijn ‘nieuwe’ auto. Ik was met mijn auto meegereden om de auto van mijn maat eventueel achter te kunnen laten en helemaal niet van plan om in te ruilen. Er stond echter een jonge auto in de showroom die mijn aandacht trok. Er kwam een inruilvoorstel op tafel dat voor mij aantrekkelijk genoeg was en na afronding van het toe te betalen bedrag en afhandeling van beide aankopen reden wij weer richting de Achterhoek in beiden een voor ons ‘nieuwe’ auto. We werden professioneel geholpen door verkoper Marcel, die nog aangaf zoiets niet vaak mee te maken; komen met een klacht en met twee ‘nieuwe’ auto’s tevreden weer de deur uit!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een warm bad en empathie en meedenkend.

Top bedrijf! Meedenkend, goede service!

Fijn bedrijf!

Fijne verkoper en deskundig advies!

Geweldig geholpen

Marcel heeft ons uitstekend geadviseerd over de aanschaf van onze niewe auto. Een eerlijk advies betreffende een plug in hybride welke wij op t oog hadden, maar voor niet geschikt bleek te zijn. Een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een auto kopen zoals het hoort.

Onverwachts voor een auto langs gekomen. Ondanks dat auto achterin showroom stond was een proefrit geen probleem. Beviel zo goed meteen een scherpe deal gemaakt, super blij met de service en klantvriendelijkheid. Voor onze volgende auto gaan we hier zeker weer kijken.

Goede service en betrouwbaar

Goede service en betrouwbaar.

Goede service, klantgerichtheid

Goed en professioneel geholpen. We kregen antwoorden op al onze vragen. Snelle en prettige afhandeling. Klantgericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettig aankoop van een fijne auto

Het was alweer heel wat jaren geleden dat ik een auto kocht, deze keer verliep het allemaal gesmeerd. Goede ontvangt, een proefrit volgens afspraak, een prettig gesprek en de deal was snel gesloten.

Vriendelijke mensen

Ik kom zeker volgende keer terug ook mijn kennis familie zal doorgeven

• Deskundigheid/Vakmanschap

De ontvangst was zeer goed met een kopje koffie, en alles rustig kunnen bespreken, wij waren zeer tevreden.

Top bedrijf.

Erg goed en vriendelijk geholpen. Alweer de 3e auto die we hier hebben gekocht. Eerlijke prijs & een eerlijke verkoper die goed met je meedenkt.

Uitstekend service

Vriendelijke verkoper, duidelijke informatie, niet opdringerig. Geeft de tijd om een beslissing te nemen tot aankoop van de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen en een fijne auto gekocht

Mooie auto gekocht en prima geholpen. Goede deal gesloten zonder discussies.