Duidelijk en vrijblijvend

Open en gastvrij ontvangen. Duidelijk uitleg en ruimte om een keuze te maken.zonder het gevoel iets te moeten kopen.

kwaliteit en sfeer

Mooi aanbod kwalitatief goede auto's. Klantvriendelijk en niet opdringerig. Eerlijk en open. Denken mee met de klant.

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Goede prijs voor auto gekregen. Netjes achteraf gratis deukjes verwijderd.

Goed geholpen door de verkoper, ruime keuze, en geweldige service.

Vriendelijk personeel en goede service.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede service, er wordt mee gedacht in oplossingen. Dat is erg fijn. Tevreden klant hier!

Prima autobedrijf met goed assortiment VAG

De showroom staat bomvol met interessante auto's als je tenminste op zoek bent naar een auto uit de VAG groep. De prijzen zijn competitief en het assortiment wisselt zeer regelmatig. Het personeel is actief en is bereidt om het kantoor uit te komen om je te helpen in tegenstelling tot menig ander autobedrijf waar men toch erg gehecht blijkt te zijn aan het kantoortje waar ze in zitten. Testrit is ter plekke te regelen.

Mijn ervaring met de aankoop van mijn nieuwe Golf was buitengewoon uitstekend

Enkele maanden geleden hebben wij besloten om onze oude polo te vervangen voor een Golf en kwamen al snel bij Jan van Veen Auto’s terecht. Ik had een zeer goede ervaring tijdens het Aankoopproces. Het personeel was professioneel en vriendelijk, en ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Hoewel ik achteraf een keer terug moest komen vanwege een klein probleem met de accu, werd dit snel en efficiënt opgelost. Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service van dit autobedrijf. Een aanrader!

Betrouwbare occasions, geen buitenlandse import, vriendelijke mensen allemaal met humor!

Klaas is een scherpe onderhandelaar. Na over en weer wat geven en nemen kwamen we tot een deal waar ik tevreden mee was. Ik ben nu in het bezit van een mooie, fijne, Nederlandse auto. Ik vond het wel jammer dat ik de grote strik op de motorkap niet mee mocht nemen... ;-) of ik was graag met de strik op de motorkap naar huis gereden.

Erg vriendelijk

Alles wat we bij de aankoop hebben besproken en vastgelegd was bij het ophalen ook uitgevoerd. Mocht er iets zijn met de auto na de 3 maanden garantie mochten we altijd bellen om een oplossing te vinden.

Service is goed en word gelijk netjes geholpen

Had een storing en een schakelaar kapot, werd gelijk geholpen en netjes opgelost. Communicatie met het bedrijf ging vlekkeloos en werd door 1 iemand behandeld.

Vriendelijk, eerlijk, meedenkend en oprecht

Na lang zoeken naar de juiste auto voor ons, was het een ramp om een goede dealer te vinden. Want, waar kan je meerdere occasions vergelijken? Wij vonden het super fijn om hier meerdere auto’s van hetzelfde model te kunnen zien en oprecht te horen wat de verkoper zelf van de auto’s vond. Na meerdere dingen te overwegen, veel vragen te stellen zijn we tot een besluit gekomen. Mede dankzij de eerlijke en transparante communicatie en het meedenken (in oplossingen). Ik zou Jan van Veen zeker aanraden als je een auto zoekt!

Keurig en professioneel

Keurig geholpen door Bert. En de afhandeling daarna door klaas. Was erg gemoedelijk en gezellig. Ze zijn oprecht geïnteresseerd in jou; waar je vandaan komt en wat voor werk je doet en dat onthouden ze ook als je weer komt. Ook stond mijn volkswagen polo bij ophalen keurig buiten met een mooie strik erop op mij te wachten dat vond ik ontzettend leuk. Kortom een leuk en gezellig autobedrijf waar ik alleen maar met lof over kan praten.

Zeker wij zijn goed geholpen

Goeie en snelle service, met als resultaat meteen naar buiten met een nieuwe auto.

Erg prettige manier van zakendoen.

Mijn ervaring met janvanveensutos

Top service ,ik ben al 17 jaar vaste klant bij Jan van veen auto’s ,ben zeer tevreden,, ze hebben jonge occasions ,met weinige kilometers En altijd in goede staat ,gewoon als nieuw. Mijn vrienden en familie zijn ook klanten van dit autobedrijf en allemaal tevreden. Ik raad het iedereen die een goede auto wilt kopen aan om bij Jan van veen toekomen.

Reële prijzen en fatsoenlijke afspraken die netjes zijn nagekomen.

Mooie auto's, goede service en vakkundig personeel!

Vorige maand heb ik bij Jan van Veen auto’s een mooie Volkswagen Polo R-line gekocht. Al met al moet ik zeggen dat ik heel tevreden ben over de service die mij toentertijd is geboden. Ik werd geholpen door Wesley, een vriendelijke medewerker die de tijd voor je neemt en alles duidelijk uitlegt. Ook heb ik nog een goede inruilprijs gekregen voor mijn Volkswagen Up. Er waren een paar kleine dingetjes op de Polo aan te merken, maar uiteindelijk heb ik samen met Wesley alles goed in kaart gebracht en is dit netjes opgelost (zonder bijbetaling). Wat mij betreft is dit bedrijf zeker een aanrader!

Zeer positief.

Een adequate en vriendelijke benadering en afhandeling van de koop.

Goede ontvangst , goede prijzen en goede afwikkeling

Nette onvangst, meedenkend en komen beloftes na.

Fijn geholpen en goede service

Top!!

Ik heb een mooie Volkswagen polo kunnen uitkiezen, Zeer nette auto en alles is netjes aan de klant (ik) geleverd! Ben tevreden over het bedrijf Jan van Veen. Zou dit bedrijf aan iedereen aanraden voor een mooie en onderhouden auto”s. Ik ben een tevreden klant en rij ik elke dag met plezier. Erg bedankt!

Top bedrijf ! goede service en zeer vriendelijk geholpen .

Jan van Veen Auto's Ik kocht voor de eerste keer een auto bij Jan van Veen auto's. Bij de eerst ontmoeting met het bedrijf was ik dan ook zeer verrast door de gezellige en spontaan verkoper. Ze komen hun afspraken na en geven een goede service. Top team bij Jan van Veen Auto's

Eerlijk en goed advies

We hadden een auto gezien die ons zeer aansprak. Echter er moest wel nog wat aan gebeuren. Hans had ons belooft dat alle aandachtspuntjes verholpen zouden worden. Toen we de auto konden ophalen heeft Hans conform offerte alle punten met ons nagelopen. Met één woord keurig!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Ik raad Jan van Veen Auto's echt aan!!

Prima auto voor een heldere prijs

Eerlijk en transparant advies. Auto keurig afgeleverd

Autobedrijf met een ruime keuze en vriendelijke positieve medewerkers

Autobedrijf met een ruime keuze aan auto's, vriendelijke mensen die je het gevoel geven dat je welkom bent en je graag willen helpen. Nadat ik een keuze had gemaakt en er met goede argumenten omschreven, een zeer nette prijs voor mijn in te ruilen auto werd geboden heb ik besloten om mijn volgende auto daar weer te kopen. Als dan de koop definitief is wordt er gekeken wat voor onderhoud de auto nodig heeft om goed en veilig de weg op te kunnen en ook uitgevoerd. Ik heb aangegeven bij de verkoop dat ik hem eigenlijk dezelfde dag mee wilde nemen en dat is ook keurig voor elkaar gemaakt. Met een jaar garantie, auto netjes gepoetst en helemaal up to date qua onderhoud ben ik aan het einde van de middag als trotse bezitter weer naar huis gereden.

Zijlstraat 3

5305 EE Zuilichem

0418 - 673026

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om