Fijn, informatief verkoopgesprek én prettige nazorg.

Wij hebben onze auto aangeschaft bij Hans. Een hele fijne ervaring; meneer heeft kennis, kan inschatten hoe wij er instonden en kon de auto ook nog eerder afleveren. Top!

Helemaal top!

Enorm goed ontvangen. Ik kon netjes een proefrit maken. De auto die ik gekocht heb is ook super! Hij doet het goed en zo mooi gepoetst dat hij bijna nieuw lijkt! Overigens staan er in deze zaak alleen maar mooie auto’s. Ontzettend leuke mensen en er hangt echt een hele fijne en gezellige sfeer in deze zaak. Heel ongedwongen. Bedankt voor de fijne verkoop! :) Als ik ooit nog een auto nodig heb kom ik hier zeker terug.

Netjes en snel geholpen

Ik was bij Jan van Veen op zoek naar een occasion. Ik ben tijdens de aanschaf goed en snel geholpen. Scherp geprijsd en goede service.

Zeer tevreden met mijn aankoop en uitstekende service!

Zeer tevreden met mijn aankoop, de volkswagen Passat rijdt heerlijk. Vanuit Jan van Veen ook een service pas bijgekregen met bijkomende voordelen. Erg blij mee!

Top bedrijf!!

We kwamen voor een volkswagen T-Cross, na een proefrit waren we meteen verkocht aan deze wagen. We zijn enorm goed geholpen en alles heel vlot gegaan. De auto hebben ze netjes afgeleverd aan ons!! Top bedrijf met vriendelijk personeel!!

Volkswagen golf

Ben goed geholpen door klaas advies gegeven en gekregen is me derde keer bij janveen top bedrijf zou aanraden

Uitgebreid aanbod. Super geholpen door Wesley. Jongeman dat aardig op de hoogte is van de markt. Het loont wel om de auto bij de bezichtiging goed te bekijken. Niet alle details worden namelijk in de advertentie beschreven.

Prima geholpen, prettig contact, erg direct en duidelijk!

Prima ervaring met positief resultaat, een auto gekocht!

Mooi bedrijf met vriendelijke mensen

Mooi bedrijf met een stuk meer aanbod dan ik had gedacht. Vriendelijke mensen en professionele hulp. Zeer blij met onze nieuwe skoda karoq.

Vlotte, eerlijke, Snelle service

Geen slecht woord te delen over deze garage. Ze hebben me gedurende het proces uitstekend te woord gestaan en ben snel geholpen. Vandaag de auto gehaald en ook dat ging vlekkeloos. Jullie verdienen zeker een review met 5 hele volle sterren.

Met onze zoektocht naar een skoda octavia combi kwamen we bij Jan Veen Auto's uit die een aantal mooie exemplaren had staan , we hadden een mooie gezien en na de proefrit de deal snel rond gemaakt in een ongedwongen sfeer die er heerst en totaal niet opdringerig. Vol trots naar huis om een week later de auto op te halen, helaas kwam er woensdag een domper, de auto bleek in ons geval dubbel verkocht te zijn dus de auto ging aan onze neus voorbij... De teleurstelling overheerste, Hans belde mij op met de boodschap dat er intern iets was misgegaan en de auto niet op verkocht was gezet in het systeem en daardoor dubbel verkocht was aan ons. Hans heeft alles op alles gezet om toch voor ons alsnog de perfecte auto te vinden binnen hun voorraad die aan al onze wensen voldeed en zelfs in ons geval een luxere versie is geworden. Ook alle oplever puntjes die op de 1e auto zaten , zijn zonder problemen ook op de nieuwe auto gezet , tevens is de auto helemaal van binnen en buiten nagelopen en alle punten die we tegen kwamen zijn keurig verholpen. Het eerlijke contact wat er regelmatig was met Hans in die periode was erg goed en alle beloftes die hij ons deed heeft die allemaal waar gemaakt. Ons gevoel bij dit bedrijf is dat er mensen werken die echt klant tevredenheid op nummer 1 zetten.

Fijn autobedrijf.

1,5 maand geleden heb ik voor een scherpe prijs een ocasian seat ibiza gekocht bij Jan van Veen in Zuilichem. De medewerkers waren vriendelijk en namen de tijd. Tijdens de proefrit merkte we een kleine trilling tijdens het remmen. Dit hebben ze in orde gemaakt door complete nieuwe remschijven te plaatsen. De auto is netjes afgeleverd.

Zeer tevreden met VW Polo bij Jan van Veen

Na een lange zoektocht naar een leuke VW Polo ben ik vorig jaar december bij Jan van Veen uitgekomen. Ik had een proefrit aangevraagd en naar het autobedrijf gereden. Ik had persoonlijk nog niet van het bedrijf gehoord maar mijn eerste indruk was dat het vriendelijke en eerlijke mensen waren met verstand van autos. . Aldaar werd het me ook nog best lastig gemaakt omdat er nog veel meer leuke VW Polo's stonden. Maar uiteindelijk toch gegaan voor de auto die ik nu heb. Na een onderhandelings praatje was de deal snel gesloten Hij werd keurig afgeleverd , netjes opgepoetst en met een mooie strik op de motorkap stond de polo op mij te wachten. Op de dag dat ik hem op ging halen kregen we zelfs nog een heerlijke kop eigen gemaakte erwtensoep aangeboden. Al met al een goede indruk gekregen van het bedrijf en met mijn aankoop ben ik zeer tevreden en blij.

Super Service

We zijn behandeld zoals het hoort

Zeer groot assortiment hoogwaardige occasions

Wij oriënteerden op een Skida Octavia, maar kochten uiteindelijk een Superb! Prima service en keurige oplevering. Alleen voorbanden van een slecht merk. Inmiddels (op eigen kosten) vervangen.

Mijn ervaring met dit bedrijf is in 1 woord te omschrijven fantastisch! Heb daar me droom auto gekocht en ben super goed geholpen ze zijn eerlijk en oprecht dat is een enorm pluspunt! Ik zou zeggen zoek je een auto en wil je een eerlijke verkoper en een betrouwbare auto ga naar Jan van veen!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Super goed geholpen! Geen vraag is teveel en proefrit altijd mogelijk. Vriendelijk en geduldige medewerkers. En ik ben heel blij met mijn nieuwe auto.

Goede service en goed geholpen

2 auto’s gekocht en alles naar wens verlopen. Toegankelijk personeel en prima service. Ik blijf voorlopig maar even klant ;-)

Top bedrijf een echte aanrader!!!!

Na de reviews te hebben gelezen waren we toch echt benieuwd of het daadwerkelijk zo was. Afspraak gemaakt voor een proefrit daar aangekomen gaf het inderdaad een goed gevoel. Bedrijf staat er op en top bij . Vriendelijke ontvangst en geen nare verkooppraatjes. Alle tijd voor een proefrit bij terugkomst was de beslissing snel gemaakt. 4,5 ster gegeven omdat er altijd ruimte moet liggen voor verbetering. Zeker een aanrader .!!!!!

Genoeg keuze en betrouwbaar

Ontvangst en manier van communiceren als prettig ervaren. Auto was niet rijdbaar ivm de koppeling. Na onderhandeling op papier de auto gekocht. Bij het ophalen van de auto bleek er een aantal sterretjes in de ruit te zitten die men niet had gezien. Ook was de binnenkant niet helemaal schoon gemaakt De sterretjes werden geharst en ter plekke werd dit geregeld. Fijn!

Gezellig mensen daar jammer dat de kleine krasjes niet zijn weg gehaald als de afspraak Maja alles goed verder Ben echt trots op mij nieuwe auto top!

Top auto’s

Goede service en alles snel & netjes geregeld!!!

Goede service!

Heel blij met mijn nieuwe seat ibiza! Werd snel geholpen en auto kon snel geleverd worden! Super!

Zeer positief ervaren waarbij iedereen erg behulpzaam was!

Erg fijne ervaring waarin iedereen gastvrij was. Ook bij het sluiten van de deal in overeenstemming met Klaas al mijn wensen kunnen vervullen. Daarna nog terug kunnen komen voor hetgeen wat beloofd was. Kortom top service!

Hele fijne ervaring gehad bij Jan van Veen. Heel goed geholpen en super klantvriendelijk! Heel net bedrijf en super vriendelijk personeel. Zal iedereen aanraden hier een auto te kopen. Het is inmiddels een aantal maanden geleden dat ik de prachtige Audi A1 heb gekocht, maar geniet er nog steeds iedere dag van. Nogmaals bedankt Jan van Veen!

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om