Goed en vriendelijk

Vriendelijke service en ruime keuze.

Veel opties en snel service

Ik heb mijn auto geruild in 30 min, en na paar weken ben ik nog heel tevreden

Prachtig bedrijf en ontzettend fijn geholpen!

Bij van veen een mooie audi A1 gekocht! Werden heel fijn geholpen en de auto werd super netjes meegegeven En vooral de grote strik op de motorkap bij afhalen! Geweldig !!!

Heel goed

Prettig geholpen en goede service.

Fantastisch

Heel fijn geholpen…. Toen ik mijn auto op ging halen en de medewerker reed hem naar de straat om spullen uit mijn oude auto over te laden zei hij ik rijdt hem terug de werkplaats in want de ruitenwissers zinden hem niet. Er werden gelijk nieuwe geplaatst. Fijn bedrijf behulpzame medewerkers zeker kom ik hier terug

Goede zaak, prettig zaken doen

We hebben een prima auo gekocht bij Jan van Veen. Goed ontvangst, keurige oplevering. We hebben een kleine ster in de ruit die ik niet gezien had bij oplevering. Wellicht kunnen we hier nog over bellen

Probleem erg goed verholpen!

Ik heb een Audi A7 gekocht bij Jan van Veen auto’s en de auto had hier en daar een aantal problemen. In de eerste instantie was de communicatie niet goed verlopen en was ik niet tevreden met hoe de monteurs omgingen met mijn auto en de klachten. Daarna heb ik nog een gesprek gehad met een van de monteurs en toen werd er goed geluisterd naar wat de klachten waren. Joyce heeft toen veel problemen kunnen oplossen en werd ik geholpen met vervangend vervoer. We hebben helaas een slechte start gehad maar ik ben nu zeer zeker tevreden met hoe ik word geholpen. Vandaar het aanpassen van de review naar dikke 5 sterren!

Met een goed gevoel mijn auto gekocht.

Ik heb in februari dit jaar mijn Up gekocht bij Jan van Veen Auto's. Prima service. Kreeg een prima bod voor mijn in te ruilen Up. Een minpuntje: na thuiskomst bleek er schade aan de motorkap te zijn. Niet direct zichtbaar. Was fijn geweest als ze mij daar even op hadden gewezen. De kans dat ik mijn volgende auto bij Jan van Veen koop is zeker aanwezig:-)

Top bedrijf met een enthousiast team!

Klantvriendelijk bedrijf met heel veel keus in diverse merken auto's, personeel denkt goed mee met de klant, goede service, een fijn bedrijf om je auto te kopen en te laten repareren! Overzichtelijke website met mooie foto's en veel informatie.

100% tevreden

ben zeer netjes geholpen wat er afgesproken is men ook 100% nagekomen en wat ik weet van andere is dat de service en garantie zeer goed is

Fantastisch geholpen

Uiteraard heb ik eerst recensies van dit bedrijf bekeken. Deze waren uitsluitend positief. Ik ben vanuit Den Haag naar Jan van Veen gereden na eerst een kort telefonisch onderhoud. Ik werd gelijk als klant benaderd, mocht zonder gezeur of verkooppraatjes een proefrit maken en heb daarna een prima deal kunnen sluiten. Een afspraak gemaakt voor het monteren van een trekhaak. En twee weken later rijd ik in een heerlijke nieuwe auto. Jan van Veen bedankt voor jullie begeleiding en transparantie. Frank

Goed maar geen ruimte voor onderhandeling

Zeer strakke verkoper maar gaf geen millimeter toe in ruimte voor. Onderhandelen. Dus niet geheel tevreden gevoel over de koop. Wel mooie wagen maar het iets meer ruimte mij een beter en persoonlijk contact en bevredigend eind gevoel geven!!

Mijn 1ste auto er gekocht. Nu inmiddels 18 jaar verder en weer bij Jan van veen . Je kunt daar geen slechte auto kopen alles wat er staat is top

Aankoop Volkswagen Golf 7 variant

Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Jan van Veen prettig te woord gestaan door een dame aan de telefoon. De auto was nog beschikbaar, maar kon niet gereserveerd worden. Dit werd op voorhand duidelijk verteld. Gelukkig was de auto in de tussentijd niet verkocht, en konden wij 1.5 week later de proefrit doen, en zijn we tevens overgegaan tot koop van onze nieuwe Volkswagen Golf 7 variant. De auto stond netjes voor ons klaar in de gigantische showroom! We zijn prettig geholpen door Klaas. Tevens een nette inruilprijs gekregen voor onze vorige auto. Omdat we hiervoor ook een exact dezelfde hebben gereden, en nooit wat hebben gehad met die auto was de keus snel gemaakt om weer voor hetzelfde merk/model te gaan. Inmiddels een ruime 1600km gereden en bevalt uitstekend. Auto ook afgeleverd zoals besproken met een setje nieuwe matten erin en een paar kleine puntjes bij gestipt. Tevens ook een deurpaneel conform afspraak vervangen. Heel netjes! Waarom 4 sterren, en geen 5: 1) Na aankoop tot 3x toe een mail gestuurd en daarop geen antwoordt gehad. Na telefonisch contact wel antwoordt gekregen per mail. Dit kan beter. 2) Staat van afleveren. De auto is alleen wat gewassen, en hooguit is er een polijst schijf overheen gehaald. Er zit veel "smeer" aanslag rondom op de auto, en dat vergt nog een behoorlijke 2 dagen werk om de auto weer in mooie staat te krijgen. Misschien helpt een goed waspakket hierbij;). Ik denk door de grote verloop van de voorraad auto's die zij hebben staan (veelal ex-lease) dat hier niet de tijd voor is om dit netter te doen. Auto's worden gewassen, foto's gemaakt en online gezet. Maar zoals eerder gezegd, alle punten die bij aankoop worden waargenomen worden netjes opgelost! Wanneer wij in de toekomst weer een andere auto uit de VAG groep willen, zullen wij allereerst gaan kijken bij Jan van Veen in Zuillinchem. Zoals hun slogan luidt "je rijdt er graag voor om" maakt het zeker waar! Tot in de toekomst! Fam. Heuvels Varsseveld

Helemaal top

Vriendelijk, behulpzaam en snel afgehandeld

Dikke prima!

Wij hebben onze auto gekocht bij Jan van Veen, hele fijne service, goed geholpen en vriendelijk personeel. Enige waar wij verbaasd over waren, was dat de auto niet door de wasstraat gehaald was voor wij hem kwamen ophalen, klein detail. Verder niets op aan te merken!

Hele goede service, heel goed advies, erg vriendelijk personeel, komt afspraken na, we hebben hier 2 auto 's gekocht wij zijn heel erg tevreden met onze aankoop hier

Een buitengewoon geslaagde ervaring.

Zeer positieve ervaring bij Jan van Veen Auto's. Ik ben uitstekend geholpen en erg tevreden met mijn aankoop van de Audi A3. Alle punten die ik aangaf tijdens de laatste inspectie zijn zeer professioneel behandeld, inclusief de krasjes en kleine reparaties. Mijn volgende aankoop zal zeker weer bij Jan van Veen zijn. Een zeer goede ervaring.

Vriendelijke, bedachtzaam, behulpzaam

Een heel fijne auto bedrijf ,alles ziet er netjes uit ,alles goed onderhoudt, en heel erg behulpzaam en vriendelijke, hebt zelf een auto bij hun gekocht, bent er heel erg blij mee !!!,ze staat voor alles open , en ze staat alltijd klaar voor jouw , als er iets zou zijn ,kan it iedereen aan raden!! Bedankt Jan !!! Gr

Wij zijn wezen kijken bij jan van veen voor een nieuwe auto, proefrit gemaakt in twee autos en snel een keuze gemaakt. De autos zien er allemaal netjes uit, met volledige historie aanwezig. Wij moesten tijdens het verkoopgesprek plots weg ivm nood in ons prive. Netjes de auto toch meteen van de site gehaald en bewaard zodat wij op een later moment toch de koop rond konden maken. Heel fijne medewerkers en bedrijf Wij kopen onze volgende auto zeker hier!

Goeie zaak. Vriendelijk personeel.

Supergoed geholpen. Een proefrit maken zonder iets achter te laten. Waar vind je dat nog?

Geweldig!

Wij moesten heel snel een andere auto, omdat onze auto het had begeven. Wij kwamen bij Jan van Veen terecht door op internet te zoeken. Wij zijn toen naar de showroom gegaan waarnaar we een auto hebben gevonden die wij heel mooi vonden. Ik heb een medewerker om informatie gevraagd en die heeft ons alles tot in detail uitgelegd. Dit was echt super fijn. Wij zijn naar huis gegaan om toch nog even te overleggen. De eerst volgende dag dat zij weer open waren heb ik gebeld voor een proefrit. De medewerkers stonden ons weer heel klantvriendelijk te woord. Wij kwamen aan en daar werden wij heel fijn ontvangen. Wij hebben een proefrit gemaakt en waren verkocht. Wij hebben nog wat desbetreffende informatie gevraagd die weer heel uitgebreid aan ons verteld werd. Daarna hebben wij de auto gekocht. Kort samengevat top service hele fijne mensen en heel klantvriendelijk. Geen vraag is teveel en ze zijn heel behulpzaam. Wij weten waar we onze volgende auto weer gaan kopen. Dat is bij Jan van Veen auto's. Super bedrijf echt een aanrader als je een auto wilt kopen!

Vriendelijk goed geholpen en een fijne auto

We hadden een kleinigheidje aan de auto we belde en konden dezelfde dag langs komen netjes gemaakt. Dus goede garantie top.

Hele nare ervaring gehad bij een ander autobedrijf. Hierdoor kwamen wij zonder auto te zitten en waren wij met spoed op zoek. Wij kwamen terecht bij Jan van Veen. Super goed geholpen en een hele tegenovergestelde ervaring. Netjes, professioneel, alles zoals afgesproken. Alles netjes op papier en bij ophalen van de auto stond hij daar als nieuw met strik en al erop. Vriendelijk personeel, goed advies en goede kwaliteit. Wij zijn erg tevreden!!

Ik raad iedereen aan om hier een auto te kopen!

Niet een typische autodealer. Heel relaxed en prettige sfeer. Super vriendelijk en hele goede service!

Bedrijfsgegevens

Zijlstraat 3

5305 EE Zuilichem

0418 - 673026

[email protected]

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.