Nadat we via internet voorwerk hadden gedaan, een afspraak gemaakt voor een proefrit met een auto bij Jan van Veen. We werden vriendelijk ontvangen met koffie/thee en kregen uitgebreid de tijd om de auto te bekijken en ermee te rijden. Na onderhandelen kwamen we tot het besluit de auto te kopen. Enig minpuntje was, dat we twee weken moesten wachten voordat de auto klaar was gezien de drukte. Begin april was het dan zover: de auto werd versierd met een mooie strik en sindsdien rijden wij blij rond in onze nieuwe aanwinst! Ook bij het afleveren waren de heren weer erg attent en vriendelijk, niets dan lof eigenlijk.

Top bedrijf

Een paar weken geleden een volkswagen polo gekocht bij jullie , ik ben goed geholpen en de auto rijd perfect , zeker een aanrader!

Prettige club, fijne omgang en totaal niet opdringerig

Fijne mensen die je graag écht helpen. Prettig in de omgang, mooi uitgebreid aanbod en stonden open voor het (kosteloos) volledig oppoetsen (spuitwerk) van de occasion. Een 9 in plaats van een 10 omdat een klein gaatje in de bekleding niet hersteld was terwijl dat wel was besproken. Overigens geen melding van gemaakt omdat we er thuis pas achter kwamen en het niet boeiend genoeg vonden om de grote oversteek naar Zuilichem voor te maken. Hadden we dat wel gedaan ben ik er van overtuigd dat ze het kosteloos hadden hersteld. Aanrader!

Onze eerste ervaring met Jan van Veen is tot nu zeer goed.

Onze aankoop van de Passat ging behoorlijk snel mede door bemiddeling van mijn (schoon)zus. Op maandag gekocht en supersnel geregeld dat wij de auto al op vrijdag konden ophalen . Alles was goed geregeld.

Goed.

Hoi Bert ik ben tevreden ik heb paar auto’s gekocht, maar je heb my met winter banden gestuurd daar ben ik niet tevreden.rest alles is oké.i ik wil het wel horen. Groetjes

Uitstekend bedrijf!

Voor de eerste keer een vw polo gekocht bij Jan van Veen en tot nu toe zeer tevreden. Professioneel bedrijf met leuk personeel. Het gaat er daar ontspannen aan toe zonder flauwekul praatjes. De prijzen zijn scherp en helder, onderhandelen hoef je niet aan te beginnen. Maar als je jouw huiswerk doet, weet je dat ze eerlijk zijn. Al bij al een prettige ervaring en ik kom zeker terug. Kan iedereen de stap naar Jan van Veen aanraden. Hun communicatie is ook top! Groet, Stephan uit 's-Hertogenbosch

Fantastisch geholpen

Prettige ontvangst, eerlijk gesprek, nette auto’s. Na aankoop nette overdracht van de auto, zelfs met strik erom neergezet. Niets te wensen over

Fantastisch ontvangen goed geholpen en je een gewaarde klant voelen.

Gastvrij ontvangen zonder afspraak. Aangegeven waar we voor kwamen en na wat uitleg en kijken kwam de vraag of we een rondje wilden rijden. Vertrouwen is bij heel veel bedrijven verleden tijd maar hier niet. Proefrit gemaakt waarbij de glimlach bij mijn vrouw niet meer wegging, dat betekent kopen. Jammer dat er geen ruimte voor onderhandelen was maar als je scherp inzet weet je dat de auto zich verkoopt. En weer op vertrouwen een contract getekend(geen aanbetaling) en na twee weken wachten een keurige auto opgehaald. Super ervaring en een blije vrouw.

Voelde meteen betrouwbaar

Dit was de eerste dealer waar we voor een tweedehands auto gingen kijken en het gaf meteen een goed gevoel. We zijn goed geholpen en kregen een eerlijk advies. Men zegt altijd nooit voor de eerste gaan, maar na 2 bezoeken aan andere dealers, kwamen we hier een dag later alweer terug! Top service.

Goede eerlijke service

Wij hebben recent een VW Tiguan gekocht bij Jan van Veen. Van het begin tot het einde werden we vriendelijk te woord gestaan en geholpen bij de aanschaf van onze VW. De VW had wat schade puntjes, maar deze zijn door Jan van Veen keurig netjes gemaakt. De auto is in nieuwstaat aan ons afgeleverd. Wij raden iedereen aan om hier hun volgende auto aan te schaffen.

Een prettig en deskundig bedrijf

Wij zijn via het internet hier terecht gekomen en het zeker als de moeite waard beschouwen om vanuit Rotterdam hier een auto te kopen.

Prima en deskundig geholpen

Prima geholpen en fijne auto

mooi bedrijf goede jonge wagens goed onderhouden

ik heb een skoda karoq gekocht ben super tevreden auto was helemaal nageken en puntjes die ik heb aangegeven netjes gedaan. er was één klein minpuntje de voorstoelen waren niet schoon zaten vlekken in. dat vond ik wat jammer omdat het veel geld. ik ga nu zelf de zitting schoonmaken dat is dan wel jammer voor de rest super

Top service! Erg professioneel.

Vriendelijk personeel, snelle levering. Super blij met mijn nieuwe blauwe UP!

Fijn bedrijf

Goed geholpen en de keuze is er reuze

Goed en vriendelijk

Vriendelijke service en ruime keuze.

Veel opties en snel service

Ik heb mijn auto geruild in 30 min, en na paar weken ben ik nog heel tevreden

Prachtig bedrijf en ontzettend fijn geholpen!

Bij van veen een mooie audi A1 gekocht! Werden heel fijn geholpen en de auto werd super netjes meegegeven En vooral de grote strik op de motorkap bij afhalen! Geweldig !!!

Prettig geholpen en goede service.

Heel fijn geholpen…. Toen ik mijn auto op ging halen en de medewerker reed hem naar de straat om spullen uit mijn oude auto over te laden zei hij ik rijdt hem terug de werkplaats in want de ruitenwissers zinden hem niet. Er werden gelijk nieuwe geplaatst. Fijn bedrijf behulpzame medewerkers zeker kom ik hier terug

Goede zaak, prettig zaken doen

We hebben een prima auo gekocht bij Jan van Veen. Goed ontvangst, keurige oplevering. We hebben een kleine ster in de ruit die ik niet gezien had bij oplevering. Wellicht kunnen we hier nog over bellen

Probleem erg goed verholpen!

Ik heb een Audi A7 gekocht bij Jan van Veen auto’s en de auto had hier en daar een aantal problemen. In de eerste instantie was de communicatie niet goed verlopen en was ik niet tevreden met hoe de monteurs omgingen met mijn auto en de klachten. Daarna heb ik nog een gesprek gehad met een van de monteurs en toen werd er goed geluisterd naar wat de klachten waren. Joyce heeft toen veel problemen kunnen oplossen en werd ik geholpen met vervangend vervoer. We hebben helaas een slechte start gehad maar ik ben nu zeer zeker tevreden met hoe ik word geholpen. Vandaar het aanpassen van de review naar dikke 5 sterren!

Met een goed gevoel mijn auto gekocht.

Ik heb in februari dit jaar mijn Up gekocht bij Jan van Veen Auto's. Prima service. Kreeg een prima bod voor mijn in te ruilen Up. Een minpuntje: na thuiskomst bleek er schade aan de motorkap te zijn. Niet direct zichtbaar. Was fijn geweest als ze mij daar even op hadden gewezen. De kans dat ik mijn volgende auto bij Jan van Veen koop is zeker aanwezig:-)

Top bedrijf met een enthousiast team!

Klantvriendelijk bedrijf met heel veel keus in diverse merken auto's, personeel denkt goed mee met de klant, goede service, een fijn bedrijf om je auto te kopen en te laten repareren! Overzichtelijke website met mooie foto's en veel informatie.

100% tevreden

ben zeer netjes geholpen wat er afgesproken is men ook 100% nagekomen en wat ik weet van andere is dat de service en garantie zeer goed is

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om