Een fijne, rustige, en gezellige manier om te leren autorijden

Ik heb een fijne tijd gehad. Ik kon altijd mijzelf zijn, en ik voelde mij altijd op mijn gemak. Hierdoor kon ik alles goed en ontspannen leren. Er was altijd een fijne energie en daardoor had ik altijd zin in de lessen. Ook was ik niet bang om fouten te maken en dat is erg belangrijk als je goed wil leren autorijden. En zo zie je, in 1x geslaagd!! Wat ik ook fijn vind is de mensen kennis. Daardoor kon er goed gepeild worden hoe ik dingen opving in de lessen en hoe ik mijn onzekerheid onder controle kreeg met het afrijden. Nogmaals erg bedankt!!

Echt aan te raden!

Na goede verhalen gehoord te hebben van een vriend, besloten hier rijles te volgen en geen moment spijt van gehad! Het waren goede en gezellige lessen. Job zorgt ervoor dat je zelfverzekerd in de auto zit en legt alles op een duidelijke manier uit! Heb altijd met plezier rijles gehad en beveel het zeker aan om bij hem rijles te nemen. Bij deze nogmaals bedankt voor alles!

Zeer goede ervaring!

Mijn ervaring was top! Ik heb mijn rijbewijs nu bijna een jaar, maar ben nog steeds blij dat ik hier mijn rijlessen heb gedaan. Gelijk vanaf les 1 al ontspannen achter het stuur. Je werd erg persoonlijk behandeld en er werd goed rekening gehouden met eventuele “persoonlijke problemen”. Ook als het lessen even niet lekker ging, was er altijd tijd en ruimte voor een kleine pauze, om daarna weer gefocust verder te gaan. Kleine foutjes tijdens het lessen werden goed besproken en eventueel door middel van een voorbeeld werd er laten zien wat je beter had kunnen doen in die verkeerssituatie. Al met al, heb ik een hele fijne tijd gehad!

Hele leuke lessen gehad bij Job!

Bedankt voor de goede en gezellige lessen! Ik ben altijd met een goed gevoel de auto in gestapt en ben dan ook blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb. Job neemt goed de tijd voor je en legt alles op een duidelijke manier uit tot dat het er goed in zit. Nogmaals bedankt!

Altijd naar m’n zin gehad

Ik heb altijd met plezier bij Job in de auto gestapt. Het was altijd gezellig en zijn manier van doen stond me erg aan. Na de eerste keer geslaagd te zijn kan ik terug kijken op een hele leuke periode. Ik zou Job aan iedereen bevelen omdat ik nooit het niet naar me zin had. Heel erg bedankt Job!

Super ervaring

Ik heb een hele goeie ervaring gehad. Job is een goeie en geduldige leraar. En alles was goed geregeld. En in 1 keer mijn rijbewijs gehaald dus het heeft ook nog eens gewerkt.

Super rijschool!!

Onwijs bedankt voor alle leuke, gezellige en leerzame rijlessen Job! Maar vooral bedankt voor je oneindige geduld met mij! Je bent direct en zegt waar het op staat, maar ook heel eerlijk, relaxed, altijd in voor een grapje en stelt iedereen op z’n gemak. Door jou ben ik in 1 keer geslaagd! Ik zie je weer bij de rijlessen van mijn broertje!

Heel erg bedankt Job, vond het enorm gezellig bij je in de auto. Ook wil ik je bedanken voor het begeleiden van mij naar mijn rijbewijs toe. De kans dat mijn broertje bij u gaat lessen is groot, dus je bent nog niet helemaal van me af :)

Job heeft iedere les heel veel geduld met mij gehad ook al maakte ik 100 keer dezelfde tijd. Hij is heel fijn om als instructeur te hebben. Daarbij is 'ie ook nog eens gezellig, top dus!:)

Onwijs fijne rijschool

Job is een hele relaxte man die je erg op je gemak stelt. Wanneer je een foutje maakt geeft hij dat op een prettige manier aan, vaak ook wel gecombineerd met een flauw grapje. Hierdoor krijg je niet meteen het gevoel dat hetgeen wat je doet ook echt fout is. Op deze manier blijft het niet als een daadwerkelijke ‘fout’ in je hoofd zitten waardoor je hierin blijft hangen. Ik heb zelf veel zelfvertrouwen gekregen tijdens mijn rijlessen, terwijl ik echt een angsthaas was. Mede dankzij Job heb ik deze angst overwonnen en heb ik in één keer mijn rijbewijs mogen halen! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden, maar al helemaal als je angstig bent in het verkeer of als je last hebt van bijvoorbeeld faalangst.

Heel erg tevreden met de aanpak en instructeur

Ik zou Job zeker aanbevelen als instructeur. Hij is rustig en rechtdoor zee en zijn aanpak is heel goed ten opzichte van andere rijscholen. Hij stelt je op je gemak en heeft een duidelijk doel voor ogen. Eerlijk en oprecht en dat is heel belangrijk. Dank Job!

Super rijschool !

Ik ben super blij dat ik heb gekozen voor rijbewijs express. De manier van lesgeven is fijn. Job is super aardig, je kan met hem lachen en was altijd erg gezellig. Ook is die serieus en eerlijk wat ook echt nodig is en ook erg fijn. Hij helpt je om het beste uit je te halen en dat lukt ook zeker. Ik ben in 1 keer geslaagd! Allemaal dankzij job super bedankt ! Ik raad rijbewijs express iedereen aan

Top en heel gezellig!

Ik wilde super graag beginnen met autorijden en ben toen bij Job begonnen met lessen. Vanaf het eerste moment was het super gezellig in de auto en voelde ik mij enorm op mijn gemak. Job is positief ingesteld en zal negatieve feedback wel opnoemen maar hij wil dat daarna weer snel vergeten door gewoon door te gaan en vooruit te blijven werken. Dit werkte voor mij super motiverend! Ik heb een super leuke tijd gehad en had ook altijd zin in mijn rijlessen, daarnaast ook nog eens in 1x geslaagd dus echt helemaal super!

Perfecte rijschool

In de auto bij Job voelde ik me meteen op m'n gemak. Een gezellige ontspannen sfeer en een duidelijke, leerzame uitleg. Door de flexibele planning van Job kon ik in rap tempo mijn rijopleiding afronden. De goede en professionele uitleg zorgde ervoor dat ik na minder dan 40 rijlessen in 1 keer geslaagd ben. RijbewijsExpress is dan ook echt een aanrader voor iedereen.

Een doorzetter waar je op kan rekenen

Ik ga niet zeggen dat ik de beste leerling ben, want dat ben ik ook niet. Maar goed dat Job niet iemand is die aan opgeven doet, want met hem ik het wel even klaar weten te spelen. Kan hem en Rijbewijsexpress ten volste aanraden.

Fantastische rijschool met veel geduld

Job heeft mij fantastisch begeleid naar mijn rijbewijs toe. Met veel geduld, grapjes en serieuze zaken op zijn tijd ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik voelde me fijn bij hem in de auto en hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik kan rijden en dat ik op mezelf kan vertrouwen. Ik raad het zeker aan om hier te lessen.

Top rijschool, geeft zelfvertrouwen achter het stuur!

Dankzij Job kan ik sinds oktober veilig en zelfverzekerd de weg op. Na twee maal niet geslaagd te zijn geweest voor mijn examen en ik onzekerder werd achter het stuur, heb ik de overstap gemaakt naar RijbewijsExpress. In de auto was rust maar ook gezelligheid, kreeg ik goede uitleg en begeleiding en had ik het gevoel dat ik echt fijn les kreeg op maat. In vergelijk met mijn andere ervaring stond ik versteld: zo kan het dus ook! Ik ben erg dankbaar dat ik door Job mijn zelfvertrouwen terug heb mogen krijgen in de auto en voor mijn examen ben geslaagd!

Top rijschool

Mijn ervaring, RijbewijsExpress top rijschool heb er met plezier gereden. Job bedankt voor alles👍🏻

Geweldige rijschool

Ik wilde graag beginnen met mijn rijlessen alleen kon ik geen juist rijschool vinden aangezien ik best veel last heb van faalangst. Een goede vriendin van mij zat bij RijbewijsExpress en had alleen maar goede verhalen. Plus punt was ook nog dat Job met faalangst berijders om kon gaan. Na veel lessen en vertrouwen die hij mij gaf is het me dan eindelijk gelukt en ben ik in een keer geslaagd! Als iemand een rijinstructeur zoekt die kan omgaan met faalangst of stress en onzekerheden of je wel of niet kan rijden ben je bij Job aan het juiste adres. Hij zorgt ervoor dat je het wel kan!

Beste rijschool in omstreken

Weinig woorden voor deze fantastische rijschool, scherpe prijzen met een scherpe auto 😉

Goede leerzame lessen!

Ik begon met lessen toen ik nog best onzeker was. Best stil en in het rijden ook nog helemaal nieuw. Je mag vanaf het begin al veel zelf doen en er zelf gaan achter komen wat je allemaal kan en zelfvertrouwen opbouwen in het rijden. Als je eenmaal de auto goed onder controle krijgt komen de anderen regeltjes. Het kijken bijvoorbeeld, ik vond dit best lastig, het wordt steeds aangegeven wanneer je het niet doet. Gelukkig zit het er nu wel goed in en lukt het me. Ik was misschien af en toe te eigenwijs. De instucteur, job, is een aardige man. Hij durft alles te zeggen en kan goed inschatten hoe iemand is en hoe die zich voelt. Wil je een stillere les? Dan kan dat. Wil je veel kletsen en ouwehoeren, dan kan dat zeker ook. Ik heb elke les als prettig ervaren en ben nu ook erg blij dat ik geslaagd ben! Ik vond het fijn dat ik veel mijn eigen gang kon gaan en zelf uit mocht vogelen hoe ik wil rijden. Uiteindelijk moet je natuurlijk wel veilig rijden maar dat komt wel goed. Ik raad het dus zeker aan! Goede lessen met een instructeur die ook goed les kan geven. En gezellige lessen met een instructeur die met iedereen een snel babbeltje kan maken. Ook vind ik het een fijne lesauto. Seat Leon FR. Een lekker snel autootje waar je snel mee kan wegtrekken. Heel erg bedankt! Ik ga genieten van mijn rijbewijs. Ik raad deze rijschool ook zeker bij anderen nog aan! Groetjes, Stephan

Bij deze geduldige en vriendelijke rijinstructeur heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald.

supersociaal, duidelijke en logische afspraken. Snel contact. Ik heb heb zelfvertrouwen gevonden om echt mijn rijbewijs te halen. Hij is goedkoop en goed. De lesauto is ook luxe. Kortom echt de moeite waard

perfect, zeker aan te bevelen

na bij een andere rijschool te zijn begonnen, waar resultaat uitbleef, geen flexibel schema mogelijk was, ben ik bij Job terecht gekomen! In een woord geweldig! Had ik deze rijschool maar eerder ontdekt! Ideaal om samen een schema op te zetten die rekening hield met mijn werk, dus ook savonds rijden, en goede communicatie. Job zag gelijk mijn zwakke punten, is heel geduldig en heeft alle tijd voor mij genomen tijdens de lessen. Echt rijden en niet alleen maar andere leerling terugbrengen en naar nieuwe leerling rijden. Dit heeft er voor gezorgd dat ik nu in een keer ben geslaagd voor mijn examen!!! Job is echt een aanrader en perfect! Nogmaals dank je wel Job! Ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Beste rij instructeur die ik had kunnen wensen, oprecht. Hele ontspannen sfeer en rustig, duidelijke uitleg met genoeg humor en lol. Erg streng vergeleken examinatoren, maar dat zorgt wel voor een grote kans op slagen. Had geen enkel andere instructeur gewild.