Goede ervaring

Ik zag er tegenop om te beginnen met lessen en heb dit dan ook veel te lang uitgesteld. Gelukkig bleek Rene een erg geduldige en kundige rijleraar met genoeg inlevingsvermogen waardoor je je op je gemak voelt bij hem. Uiteindelijk in 1x geslaagd, wat ik eerder niet had durven dromen. Dank Rene!

Opfrislessen gevolgd, René heeft een goed oog en oor voor wat je wil en kan.

René weet goed te beoordelen waar de verbeterpunten liggen en is heel prettig in de manier van lesgeven. Zijn aandacht voor corona vond ik ook een plus.

Prima rijschool voor opfriscursus!

Neemt de tijd om weer vertrouwd te raken met het autorijden. Door de dubbele lestijd heb je veel tijd om er weer in te komen. Ik durf nu de weg weer op!

Ontzettend fijn!

Ik heb in één keer mijn rijexamen gehaald! Ik heb veel gehad aan het onuitputtelijke geduld van René waarmee hij de dingen keer op keer uitlegt. Hij is een erg fijne instructeur en stelt je gerust wanneer je iets spannend vindt! En erg flexibel met het inplannen van lessen!

Superfijne opfrisles gehad, met als resultaat meer zelfvertrouwen!

Afgelopen week heb ik bij rijschool van Maaren een opfrisles gehad van twee uur. Ondanks dat we elkaar nog nooit hadden ontmoet, wist René mij al snel op mijn gemak te stellen en mij in die twee uur te overtuigen van mijn eigen kunnen. Ik beveel deze rijschool van harte aan. René is een fijne, capabele en mensgerichte instructeur van wie leerlingen op een ontspannen manier veel kunnen leren!

Vertrouwenwekkende begeleiding

In 3,5 uur een boven verwachting resultaat behaald! René heb ik als een rustige en respectvolle leraar ervaren, zonder oordeel en met prettige aandacht. Zijn feedback is opbouwend, concreet en meteen toepasbaar. Hij weet op ontspannen wijze mij op mijn gemak te stellen. Na een jaar niet gereden te hebben en daarvoor met veel spanning, pak ik nu met zin en vertrouwen de draad weer op. Heel veel dank!

René is geknipt voor zijn vak. Zoveel geduld en bedrevenheid. Aanrader!

Na een overspannenheid was ik angstig op de weg geworden. René heeft deze angst in een paar lessen weggenomen.

Heel erg bedankt voor de goede hulp. Na een slechte ervaring met een andere rijschool heb ik van Maaren gevonden. Daar is heel goed voor mij gezorgd, waardoor ik weer vertrouwen heb gekregen en uiteindelijk in 1x bij deze rijschool mijn examen heb kunnen halen. Bedankt voor alles!! Groetjes Siegfried

Fijne rustig rijinstructeur met veel geduld en vertrouwen

Ik ben bij René terecht gekomen vanwege faalangst en moeite met autorijden. René is heel rustig en geduldig, hij legt alles zo vaak uit als nodig is zonder je het gevoel te geven dat hij daar geen zin in heeft. Hij bleef tot het eind vertrouwen in me houden, ook als ik dat zelf even niet meer had! Het is dus zeker aan te raden om bij van Maaren te gaan lessen, ook als je bijvoorbeeld angstig of onzeker bent in de auto.

Zeer goede rijschool met een goede instructeur die alles goed en duidelijk uitlegd

Alles word heel goed uitgelegd en meld het altijd netjes optijd als er iets vertraging is

Tijdens de lessen altijd goede en duidelijke uitleg.

Goede Opfris rijles

Na al een aantal jaar mijn rijbewijs te hebben , en angstig te rijden, wilde ik er graag iets aan doen. Ik vond rijschool van Maaren en heb me aangemeld voor de opfrisrijles. Rene had als snel gevonden waar mijn angst door veroorzaakt werd. En wist hier gelijk een oplossing voor en gaf goede tips. Het gaat veel beter , en ik zat veel rustiger in de auto. Na een paar lesjes was ik al aardig over mijn angst heen , ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Door de goede uitleg en een beetje humor kwam het allemaal goed. Ik beveel Rijschool van Maaren ook zeker aan.

Goede, duidelijke en gezellige rijlessen

Yay! Ik heb nu ook mijn rijbewijs! Ik heb genoten van mijn rijlessen bij René. Hij legt duidelijk uit, zit met humor in de auto, heeft veel geduld en snapt het als je ergens moeite mee hebt en weet dan ook op de juiste manier daar wat makkelijkers van te maken. Hij begeleidt op een duidelijke en fijne manier waardoor je ontspannen in de auto zit en vol zelfvertrouwen het examen kan afleggen. René is zeker aan te raden als rij-instructeur.

er is geen betere rijschool dan deze

deze rijschool had me moeder gevonden en mijn broer slaagde in een keer in 35 lessen mijn rijbewijs moest ik ook z.s.m halen dus we gingen bij dezelfde. Renée is uitmuntend ik heb me rijbewijs in 1 keer gehaald zelfs als ik geiriteerd wordt of teleurgesteld wordt doormezelf hij helpt je door je problemen heeft een onuitputtelijke bron van geduld en zelfs toen ik dacht dat ik heel slecht zou zijn in autorijden heb ik het met Renée toch voor elkaar om het in een keer te halen. dus als je een rijschool kiest kies dan voor Renée want geloof mij ik denk dat er geen tweede is net zoals Renée

Goede rijschool!

René is een fijne instructeur, met veel geduld en er hangt een ontspannen sfeer. Hij geeft duidelijke instructies en hij kent je sterke en zwakke punten. Flexibel met lessen inplannen. Autorijschool van Maaren is zeker een aanrader!

Een fijne en rustige ervaring.

Begonnen met lessen bij René, omdat hij ook ervaring had met faalangst. Dit was tijdens zijn lessen heel goed terug te zien. René is rustig en zal nooit zijn stem verheffen. Ook zal hij niet over je grenzen heen gaan. Verder zorgt hij dat je zelfreflectie hebt en laat je zien wat, waar mis ging. Hij laat een deel van de regie bij jou liggen, maar speelt in of neemt over waar nodig. Verder werkt hij met humor wat voor mij in ieder geval erg fijn was.

Een fijne, rustige, gestructureerde rij instructeur!!

Nadat ik al 2x gezakt was tijdens mijn rij examen, had ik er weinig vertrouwen in dat ik mijn rijbewijs zou gaan halen. Ik heb/had erg last van faalangst, angst voor de snelweg en vond auto rijden allemaal te snel gaan voor mij. Uiteindelijk ben ik opzoek gegaan naar een andere rijschool en toen kwam ik bij René uit! Een hele fijne en rustige rij instructeur die begrip had voor mijn rij/faalangst. Hij heeft mij veel tips gegeven en heeft mij geholpen om bepaalde overtuigingen om te denken. En afgelopen dinsdag ben ik geslaagd voor me rijbewijs! Nogmaals heeel erg bedankt René!! Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn zoon Jarod heeft zijn autorijbewijs bij Rene gehaald. Hij heeft veel geduld en rust wat hij tijdens de lessen overbrengt. Hij is in staat zijn leerlingen het benodigde zelfvertrouwen te geven. Rene is deskundig, goed, vriendelijk, betrouwbaar en ik kan rene alleen maar aanraden als uitstekende instructeur.

goede service, goed behandeld

Fijne opfrislessen gehad, duidelijke uitleg en goede feedback over mijn rijstijl gekregen

perfect, zeker aan te bevelen

René is een vriendelijke, zeer bekwame rij-instructeur met heel veel geduld, begrip en kennis. Ik heb een aantal opfrislessen genomen en voel me stukken zekerder op de weg nu.

goede service, goed behandeld

Leuke gezellige rijlessen, goeie duidelijke instructies en lessen op maat.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne rijlessen. Instructies afgestemd op het gevoel van spanning. Nu weer met vertrouwen de weg op.

perfect, zeker aan te bevelen

René is een prettige rij instructeur waar je makkelijk mee kan praten. Dit creëert een fijne sfeer voor tijdens de lessen waardoor het auto rijden ook prettig is. Je hoeft niet bang te zijn om een fout te maken. Daarnaast kan je ook lachen met René en hoeft het niet altijd serieus te zijn. Verder krijg je nuttige tips tijdens het rijden en duidelijk uitleg met gebruik van filmpjes.

perfect, zeker aan te bevelen

Superfijne ervaring! Vijf opfrislessen gehad bij René, die dit op een plezierige en ontspannen manier doet. Ik kan het iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg en een hele rustige manier van leren. Zelfs nadat je het voor de vijfde keer achter elkaar fout doet, legt hij het nog een keer rustig uit.

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort