best value for money

Sinds 1979 klant, altijd top service , geen moeite teveel. Aanrader!

goed geholpen bij het uitzoeken van de auto duidelijke info en snelle afhandeling en een goede prijs voor mijn inruil auto.

Vriendelijk, meedenkend en zeer redelijk,

Correct in de verhuur en altijd meedenkend en vriendelijk.

vlug en vaardig

top

Goede service!

Zoals altijd weer snel en vriendelijk geholpen.

Service uitstekend

Al jaren lang altijd op een zeer correcte en prettige manier geholpen

Al vele jaren klant van auto bedrijf Jan Bakker en altijd naar tevredenheid en dan heb ik het over het geleverde en vooral ook de klantvriendelijkheid. Je wordt altijd snel geholpen, wat het ook is. Ik adviseer wel vaker vrienden en kennissen om bij hun een auto te kopen. Mijn drie kinderen rijden ook allen in een auto die bij Jan Bakker is gekocht. Grote pluim voor dit bedrijf.

Keurig geholpen en alles volgens afspraak en helemaal happy met mijn mazda Cx-3

Netjes geholpen en met goed gevoel een auto gekocht

Een betrouwbare partner

Ik ben al jaren klant bij Jan Bakker auto's Ze zijn erg toegankelijk. Ik mag graag de werkplaats inlopen en even horen van de monteur zelf wat ze gedaan hebben. Ze denken mee wat de beste oplossing is, zullen geen onnodig onderhoud doen om de rekening op te voeren.

Geweldige service

Voor onderhoud aan mijn auto ga ik naar Jan Bakker Auto’s in Elburg. Een lekkage van een brandstofpomp, de monteurs hadden hier ervaring mee en het probleem was snel opgelost. Ook een aanhoudende motorstoring loste de monteurs op. Echte vakmanschap. Een band kapot gereden, zij maakten tijd voor me om dit de zelfde dag nog op te lossen. Kort gezegd, Art en zijn team van monteurs staan echt voor je klaar en doen wat ze kunnen om je weer snel op weg te helpen. Echte super goeie service en zeer vriendelijk.

Zeer goede service

Na een proefrit te hebben gemaakt is de auto direct verkoop klaar gemaakt en konden wij de auto mee naar huis nemen. Keurig gepoetst en al. Goede service en garantieregeling ziet er ook goed uit.

Transparant

Positief, transparant, vertrouwen van 2 kanten, fijne auto gekocht. Aanrader.

Perfect zoals het hoord.

Afgelopen woensdag de Jeep Renegade opgehaald. Stond er zoals afgesproken bij en rijdt fantastisch. Netjes geregeld Ard.

goeie garage met hulpvaardige monteurs ben al 40 jaar klant

heb al diverse autos gekocht en bij problemen werd er naar een passende oplossing gezocht

Gewoon erg vriendelijke medewerkers en erg vakkundig en gemotiveerd .

Fijne medewerkers, meedenkende baas, ontspannen sfeer.

Al jaren klant bij Bakker auto's, altijd goede service, ze hebben of maken tijd voor je. Ook enkele keren auto gekocht, tot volle tevredenheid. Kortom: waar ik mijn auto's ook koop, voor het onderhoud blijf ik bij Bakker auto's.

goede en snelle service

Afspraak voor onderhoud kon snel gemaakt worden. En is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Algemeen zeer tevreden !

Al vele jaren klant bij hen, hebben mij nog nooit teleurgesteld.

Prima en betrouwbare garage.

Van begin tot eind technisch en kwalitatief uitstekend

In goed overleg bereiken we samen het beste resultaat en dat is erg plezierig. Zorgt voor wederzijds vertrouwen en een altijd goede sfeer.

Altijd super service

Ik word altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Een garage zoals het hoort : betrouwbaar, klantvriendelijk en klantgericht!

Afgelopen zaterdag een occasion opgehaald. Auto zag er tip top uit. Alle moeite was gedaan. Het was prettig zaken doen. Garage straalt vertrouwen uit. Kortom een adres om zeker te onthouden en aan te raden.!

Goede service, vakmensen engheden prijs

Vakmensen in goede garage en verkoop occasions.

Super fijn bedrijf

Ben netjes geholpen , achteraf bleek een lamp niet goed te werken maar werd direct verholpen ,ben zeer tevreden. Staan altijd klaar voor je als er wat is, ga zo door

Snelle service en goed overleg

Ik kon hier snel terecht voor een APK en een kleine beurt. Het was gemakkelijk geregeld en ik kon de auto snel weer ophalen. We werden gebeld omdat er iets overlegd moest worden, dat vond ik erg netjes.

Goede service!

Je wordt zo snel mogelijk geholpen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. Als er iets is wordt je tijdig op de hoogte gebracht voordat er iets gedaan wordt. De kwaliteit van de service en werkzaamheden zijn goed!

Kruisweg 18 8081LW Elburg