Mega goed.

Wie rijdt er 275 km en ruim 3 uur (enkele reis) om een occasion te kopen? Wij dus. En geen moment spijt van. De klantvriendelijkheid is meer dan normaal en heel fijn. Het vertrouwen in een garage is één. Het vertrouwen van een 'garage' in de klant is wel als heel bijzonder ervaren. De Renault Megane van 4 jaar oud ziet er niet alleen uit als nieuw en rijdt als een zonnetje, maar ook de meest scherpe prijs in heel het land. Over de combinatie van garantie en de afstand zijn goede afspraken gemaakt en heb geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Om er structureel in onderhoud te blijven is nog een puntje :-) van overweging. Maar deze garage moet de maximale score hebben.

Betrouwbaar en behulpzaam

Voor de 4e keer heb ik een auto bij Bakker gekocht. Zeer prettig bedrijf, laagdrempelig contact, altijd behulpzaam. Als er een keer iets niet helemaal goed is aan de auto, wordt er altijd gekeken naar een oplossing. Hierbij wordt niet moeilijk gedaan wanneer de garantietermijn verstreken is. De monteurs zijn ook altijd bereid tot helpen, lampje vervangen terwijl je wacht. Goede auto's, goede inruil (voor zover ik er verstand van heb) Kortom, zeer tevreden over dit bedrijf

Gewoon goed!!!

Vriendelijke en eerlijke monteurs en verkoper met kennis van zaken! Altijd bereid te helpen en/of mee te denken. Zoals hierboven vermeld, gewoon goed! Wij raden autobedrijf Bakker bij iedereen aan. Fam. uit de Fles

Geweldig bedrijf om een auto te kopen.

Wij hebben hier een Mini Countryman JCW gekocht. Hier wilden wij graag een trekhaak bij hebben. We wisten al dat dit niet makkelijk zou worden. Ard Bakker heeft er alles aan gedaan om de trekhaak er onder te krijgen. Dit is gelukt. We zijn nu dubbel tevreden over de auto die we gekocht hebben en over de trekhaak die eronder zit. We hebben hier een uitstekende service gekregen. We raden zeker aan om hier een auto te kopen.

Heb mijn eerste auto gekocht. Volkomen ONLINE. Na enkele emails uitgewisseld te hebben, had ik er het volste vertrouwen in. Ik had niet beter kunnen vinden! Ard was heel professioneel en behulpzaam. Hij en zijn team hebben uitstekend werk geleverd. Heel erg bedankt daarvoor!  Top service! Jan Bakker Auto's raad ik zeker aan.

Betrouwbare en goede service!

Net als andere keren verloopt het contact soepel, kan je snel terecht en kan je de auto snel weer ophalen.

Fijn bedrijf, voor een andere auto, voor onderhoud, of voor verhuur. Je kunt er altijd terecht. Bedankt voor de altijd goede service!

Modern bedrijf met ouderwetse service

Kom er al jaren als klant voor een eerlijke tweedehands auto of voor onderhoud of een goed advies ze zie je niet direct als zomaar een klant maar als goede vriend En nog goedkoper dan elders

Altijd goede service!

Auto ingeruild. Goede informatie gekregen en alles was snel geregeld. De nieuwe auto werd zelfs bij ons thuis afgeleverd! Helemaal top! Wanneer het weer tijd is voor een nieuwe auto, weten we waar we terecht kunnen :-)

Altijd vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel en eigenaar!

Al jaren klant, nooit problemen gehad. Bijna een feest om heen te gaan...

Klantvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen

Ik kan altijd terrecht met de auto of het klein of groot is het word altijd opgelost

TOP!

Ik laat mijn auto graag in de handen van de zeer ervaren mecaniciens die bij dit bedrijf werkzaam zijn. Op de factuur had ik graag gespecificeerd gezien dat brandstoffilter en remblokken vervangen (nog) niet nodig was omdat deze onderdelen nog in prima conditie verkeerden (kennelijk heb ik een goede en zuinige auto). Uiteraard geldt zoiets ook andere zaken indien die worden geconstateerd en niet meegenomen zijn. Overigens is dit goed beleid want het bedrijf maakt technisch goede en verantwoorde keuzes, waarbij men ook rekening houdt met de klant zijn portemonnee. Ik hoop anderen met mijn feedback ook te interesseren dit bedrijf hun auto's toe te vertrouwen, deze zijn daadwerkelijk in goede handen. En bovendien doet men aan goede nazorg mocht iets niet naar behoren zijn gegaan.

er is altijd aandacht voor de klant

Als er iets is dan proberen zij een goede oplossing te bedenken

Vertrouwen en klantvriendelijk

Vakmensen

Prima!

Goede inruil, prijs kwaliteit prima, Het bedrijf heeft hart voor het verkopen van een goede auto.

Prima bedrijf

Ik ben iedere keer weer blij verrast als ik een factuur krijg! De kosten vallen (bijna) altijd mee voor een reparatie of beurt! Een bedrijf wat doet wat men moet doen en niet meer of minder. Ik vindt het jammer dat ik een andere garage moet gaan zoeken ivm verhuizing!

Perfecte service

Prijs en kwaliteit oké

Goede garage, zeer bekwame vakmensen en altijd bereid dat stapje meer te doen.

Voor zowel koop als onderhoud van onze auto al een hele tijd onze betrouwbare vakgarage. Altijd de nodige aandacht en altijd met goed gevoel weer weggereden!

Altijd tijd voor de klant

Geweldig geholpen met het aanschaf en inruil van onze nieuwe aanwinst Wij komen er al 25 jaar en nog nooit teleurgesteld dat wil toch voldoende zeggen

Goede service voor een goede prijs

Het is op alle fronten een fijn autobedrijf. De algehele communicatie verloopt erg prettig. Heel fijn dat ze contact met je opnemen als er bijzonderheden zijn gevonden. Het personeel is klantvriendelijk en je kunt er op vertrouwen dat je met een goed gecontroleerde auto weer de weg opgaat.

Top bedrijf!

Mijn vorige auto (ook gekocht bij Bakker) na 5 jaar weer ingeruild voor een andere auto. Deze is ook weer keurig afgeleverd, top service!

Goede eerlijke garage zonder poespas

Hier worden geen onnodige handelingen uitgevoerd die niet afgesproken zijn en kosten met zich meebrengen. Ook betaal geen overhead kosten voor een duur pand o.i.d.

Geweldig super bedrijf!!

Hele goed ervaring. Zeer netjes te woord gestaan en perfecte service.

Kosten reparatie volgens verwachting

Goede expertise

Afgelopen weekend is heel Nederland onder gesneeuwd. Dus iedereen nog snel even winterbanden aanschaffen en zo ook ik. 1 telefoontje naar autobedrijf “Jan Bakker” en het zou geregeld worden. En inderdaad, niet veel later werd ik gebeld dat ze de banden hadden besteld en dat ik m’n auto alvast kon brengen. Ongeveer 1,5 uur later waren de winterbanden gemonteerd en hadden ze de ‘zomerwielen’ netjes in de kofferbak gelegd dat ze bedekt hebben met papier om vlekken te voorkomen op de bekleding. Keurig en super snelle service. Zeer tevreden