• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie occasion voor een mooie prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en je word snel geholpen. Echt een aanrader als je een andere auto wilt kopen of inruilen. \r\n\r\nIk zeg ga zo door !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede klantgerichtheid, afspraken worden nagekomen en deal is a deal

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst, ongedwongen sfeer, eerlijke auto\'s die er netjes bij staan. Eigenaar doet er alles aan om de puntjes op de i te zetten en zo de aan te schaffen occasion perfect af te leveren. Goede inruilprijs gekregen voor mijn oude auto.\r\nWat ook in hun voordeel spreekt is dat de geadverteerde prijs een all-in prijs is, dus MET Bovag garantie. En niet dat rare gedoe met afleverpaketten wat je bij veel andere bedrijven ziet...\r\nDit bedrijf is absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op advies van anderen hier een auto gehuurd. Kregen toch een heel grappig klein autootje mee, Fiat 500. Hebben hier drie dagen met veel plezier in rond gereden. Bij terugkomst zagen we een hele mooie Ford Focus diesel automaat staan en hebben deze gekocht. We werden zeer klantvriendelijk geholpen. Aanrader om hier een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, betrouwbaar contact en eerlijke afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn Volvo V40 D4 opgehaald. Erg mooie auto, netjes afgeleverd. Ik ben heel erg tevreden, ben niet voor niets al ruim 20 jaar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag onze nieuwe (gebruikte) BMW Z4 opgehaald bij Autoberijf Jan Bakker. Gekocht met garantie.\r\nDe auto werd keurig netjes afgeleverd en alle afspraken zijn nagekomen (zelfs inclusief inbouw van originele cruise control). Helaas bleek dat de z4 het beruchte probleem \'sticky steering\' had. Dit kon bij de proefrit niet worden vastgesteld en dus begrijpelijk dat dit ook niet door dit bedrijf is vastgesteld, de auto moet namelijk flink warm zijn voordat het probleem zich voordoet.\r\nMaandag gebeld met Ard Bakker, en dit werd gelijk zeer constructief opgepakt en het probleem wordt onder garantie opgelost.\r\nComplimenten! Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden heb ik hier een gebruikte auto aangeschaft. Na een zoektocht door heel Nederland gaf Jan Bakker auto\'s voor mij de beste prijs kwaliteit verhouding. De verkoper was zeer klantvriendelijk en de service bij aflevering uitstekend. Toen ik naderhand met een (klein) probleempje contact opnam is dit op zeer klantvriendelijke wijze opgelost. Ik kan mijn ervaring met Jan Bakker auto\'s beschrijven als uitermate positief!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de aankoop van mijn nieuwe auto als heel goed ervaren. Er werd naar mijn idee oprecht en open gecommuniceerd en had het idee in goede handen te zijn bij dit auto bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nIk ben al jaren klant en bijzonder tevreden. Hele goede service, deskundig personeel, klantvriendelijk. Jonge auto’s voor een mooie prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In korte tijd aantal keren langs geweest, werd direct geholpen.\r\nSuper service en zeer klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht en vakkundig

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een paar maanden geleden een auto aangeschaft. De service ter plekke was uitstekend. De verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor ons. De auto werd keurig volgens de afspraak afgeleverd en had van binnen en buiten nog een poetsbeurt gehad. Ik ging met een zeer positief gevoel weg. Na +/- 2 maanden bleek een net vervangen onderdeel defect te zijn. Ik heb toen contact opgenomen en het probleem werd op een klantvriendelijke wijze opgelost. Hetgeen mijn eerdere positieve ervaring verder heeft versterkt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk afspraken die ook nagekomen worden. Vriendelijk verkoopteam. Perfecte aflevering van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Prettig bedrijf met goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, geen lange wachttijden, er is goed te communiceren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierige mensen, denken mee, gaan voor service