Goede service en vriendelijk personeel

Ze zijn goed bereikbaar Er zijn nooit lange wachttijden om je auto te laten repareren Ik heb vertrouwen in de kunde van het personeel

Klantgericht no nonsens bedrijf

Moest er 2 uur voor rijden maar de moeite waard. Geen gladde verkooppraatjes. Zeer prettig contact

Betrouwbaar bedrijf - goed gevoel bij!

Vanaf het eerste telefonische contact, werd ik vriendelijk te woord gestaan. Eigenaar Ard, praat je niks aan en informeert je goed en duidelijk over de auto waar je in geïnteresseerd bent. Over het hele verloop, van de proefrit tot de uiteindelijke koop van mijn auto, ben ik erg tevreden. Absoluut een aanrader!

Betrokken, deskundig, snel, zorgvuldig

Ik ben enorm prettig geadviseerd in mijn proces om een nieuwe auto te kopen. Ze hebben op hele korte termijn de juiste weten te vinden voor mij. Ik ben blij

Alleraardigst geholpen (zonder verkooppoespas) en auto netjes zoals afgesproken afgeleverd. Goede prijs met garantie apk beurt reparaties etc. Door de eerdere reviews er bewust voor gekozen hier een auto te kopen en totnogtoe blijkt dit de juiste keuze geweest te zijn.

Goede service, betrouw- en betaalbaar

Klantvriendelijk, persoonsgerichte service. De monteurs zijn ervaren en weten wat ze moeten doen.

Vriendelijk goede service top garage

Op zoek naar een seat ateca. Kwamen we bij jan bakkker auto's uit in Elburg. Gebeld of de auto er nog was en een afspraak gemaakt. Auto stond klaar toen we aankwamen. Na een proefrit zijn we eigenlijk vrij snel tot een deal gekomen. Auto bevalt zeer goed en we zouden dit bedrijf zeker aanbevelen. Ook de service na de tijd is goed. Groeten Fam Olthof uit Rijssen

goeie garage met oog voor de klant

niets is teveel als je direct geholpen kan worden dan doen ze dat

Betrouwbaar en net autobedrijf.

Al jaren klant en nog altijd naar tevredenheid. Duidelijk in de communicatie, realistisch in prijzen en planning.

Bij dit bedrijf krijg je kippenvel van de service

Beste Aard, Afgelopen week een bloedmooie Audi Q3 bij je mogen ophalen. Aanvankelijk zou het afgelopen vrijdag zijn, maar de dag ervoor kreeg ik een belletje dat er klein probleem was met de auto. Uiteindelijk afgelopen dinsdag de sleutels in ontvangst mogen nemen. Een dag later zit ik met kippenvel in de auto van blijdschap. Nogmaals dank voor de top service. Dit was mijn 2e auto van dit bedrijf en hiermee adviseer ik graag dit autobedrijf. Het is de absolute moeite om 100 km te rijden voor voortreffelijke service! Dank je wel Aard en hopelijk niet tot snel.

Een aanrader !

Transparant, snelle, flexibele en goede service tegen een goede prijs.

Top bedrijf!

goede service, vriendelijk en betrouwbaar. het team staat altijd voor je klaar!

Beste autogarage die ik maar kan wensen

Vriendelijk personeel. Ze laten je nooit vallen. Al mijn autos komen van hem! Vertrouw verder ook geen auto garages. Heb hele goeie band met de eigenaar.

Foute beoordeling

Ik ben nooit bij deze garage geweest. Dus voor het verkeerde bedrijf een beoordeling gegeven. Hoop dat deze verwijderd kan worden

Als klant van het eerste uur blijf ik nog steeds terugkomen!

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk, zakelijk en goede service.

Aardige Eigenaar

Bmw gekocht , en een leuke inruil gekregen voor onze oude auto.

Al jaren trouwe klant en ik kan dit bedrijf aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar goede correcte occassions, onderhoud etc! De beste in de regio !!

Snel en vakkundig

Met remprobleem naar de garage. Snel en vakkundig geholpen en auto zelfs netjes opgepoetst (vanwege paar bumperkrasjes) retour.

Mannen van Bakker staan altijd voor je klaar

Al tientallen jaren tevreden klant en verschillende auto's van gekocht.

Topservice

Hier al vaker een auto gekocht en nog nooit iets vervelends meegemaakt. Overal gaat wel eens iets fout maar ze zijn altijd bereid hun fout te herstellen. De laatste auto die ik hier kocht had best wel veel kleine gebreken waar ik pas na verloop van tijd achter kwam (achterruitverwarming, kraak bij het sturen, climate-control niet in orde, handgreep kofferbak bleef hangen, lampje kentekenverlichting kapot, etc.). Ik voelde mij bijna bezwaard om telkens ik weer terug te gaan maar men bleef vriendelijk en ze hebben alles kosteloos hersteld. Een no-nonsence aanpak: geen gladde praatjes en altijd komen ze hun (garantie)afspraken na. Een groot compliment !!!

Professioneel, meedenkend

Ik ben erg fijn geholpen, en ik had weer een goed gevoel met mijn auto na de reparatie.

Zeer goede prijs kwaliteit! Eerlijk advies en service staat hier hoog in het vaandel.

prima service

service is uitstekend

Prettig en eerlijk en betrouwbaar !

Mijn auto hier gekocht en moet zeggen zeer prettig personeel en eigenaar . Had een kleinigheidje en wordt direct opgelost .( top services) dus kan je aanbevelen hier een eerlijke auto aan te schaffen betrouwbaar en netjes .

Eerlijk en recht door zee, no nonsense...

Goede garage met vakmensen die niet weglopen voor hun verantwoording.