goede service, goed behandeld

Goeie snelle service, vriendelijk personeel.

goede service, goed behandeld

Super geholpen! Vriendelijk deskundig en goed advies. Ontzettend blij met mijn nieuwe bmw! Rijd als een zonnetje! Overschrijving in de buurt mogelijk en alles werd keurig geregeld. Wat kleine problemen mbt airco en kon direct terecht bij de garage. Heren dank jullie wel en tot de volgende keer!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Erg goede ervaring. Prijs/kwaliteit ook erg goed. Aanrader!

goede service, goed behandeld

Eerlijk en komt afspraken na Ben zeer tevreden Jammer dat je zelf de auto moet overschrijven bij plaatselijk rdw loket

perfect, zeker aan te bevelen

Aan te raden! Eerlijke en duidelijke informatie gehad over de auto. Afspraken werden nagekomen. Omdat ik zonder vervoer zat werd de auto extra snel in orde gemaakt. Eigenaar kwam mij zelfs ophalen bij de bushalte. Hele goede service.

goede service, goed behandeld

Een zeer fijn en eerlijk bedrijf, wij hebben pas een mini gekocht bij dit bedrijf. Heel vriendelijk en goed geholpen, wij zijn erg blij met onze auto. Bedankt mannen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

6 jaar geleden een goede ervaring gehad en dat was voor mij de reden om terug te gaan naar een betrouwbaar adres.

goede service, goed behandeld

Marco en Henk hadden gedurende geheel het onderhandelingsproces een open en transparante houding. Ik beveel dit bedrijf bij anderen aan.

goede service, goed behandeld

Super blij en tevreden met mijn nieuwe auris Die ik een paar weken terug bij Dema auto\'s gekocht heb De auto was binnen een dag na aankoop al klaar , en we hebben hem op de valreep gelukkig nog op kunnen halen, omdat het bijna sluitingstijd was toen we arriveerde Kortom erg tevreden , raad ook iedereen aan om eens bij Dema auto\'s op de site te kijken Wie weet zit er wel een leuke auto tussen !!

goede service, goed behandeld

We waren aan een andere auto toe en kwamen via autoscout bij dit bedrijf terecht. Het voelde goed aan. Geen verkooppraatjes maar duidelijke uitleg wat met deze auto te maken had. Er is nu een klein probleempje maar dat wordt opgelost zonder problemen.

perfect, zeker aan te bevelen

heb een jonge toyota yaris gekocht. aangekomen heel vriendelijk ontvangen niets was teveel. proefrit gemaakt en de auto gekocht. heerlijk autootje rijdt als nieuw! kwam er na een weekje achter dat de airco niet koud werd en heb toch maar even gebeld. had de auto voor een hele goede prijs zonder garantie gekocht maar het probleem wordt toch heel netjes opgelost. pluim voor Dema.

goede service, goed behandeld

Onlangs een peugeot 2008 gekocht bij Dema auto\'s we werden netjes ontvangen de koffie stond klaar, We konden meteen een proefrit maken met de auto en nog wat onderhandeld over de prijs en zijn tot een akkoord gekomen. Enkele dagen later werden we gebeld dat de auto helemaal nagekeken was en een nieuwe APK op zat. Zeer correct behandeld is zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

Een geimporteerde auto gekocht. Service was goed en vriendelijk. Op het moment was het niet mogelijk om de auto daar op naam te zetten maar daar hebben ze een goede oplossing voor gevonden. Ze hebben snel contact met mij opgenomen toen de auto beschikbaar was.

perfect, zeker aan te bevelen

Twee maanden terug praktisch gloednieuwe auto gekocht. Mooie inruil, super snel geregeld. Nog steeds erg blij.

goede service, goed behandeld

We kwamen kijken naar een gebruikte Cactus. We werden netjes, vriendelijk en correct geholpen. De Cactus stond precies in het midden van de hal, maar een proefrit was geen enkel punt, klasse! De proefrit beviel goed, de prijs was goed en niet minder belangrijk het gevoel was goed, dus de Cactus gekocht. Nu bijna twee maanden later nog steeds erg tevreden met de Cactus. Kortom, prettig bedrijf met vriendelijke mensen!

goede service, goed behandeld

Op zoek naar een occasion kwam ik bij Dema-auto\'s. Na tel. contact het bedrijf bezocht. Ik werd goed ontvangen en kreeg informatie waar ik om vroeg. De heren waren behulpzaam en eerlijk over de door mij geselecteerde auto. Paar dagen later auto gehaald. Wederom goed ontvangen en na een proefrit werd de koop gesloten. De no nonsens aanpak van de heren is mij goed bevallen. Je weet waar je aan toe bent. Ik heb veel wederzijds vertrouwen ervaren. Op dit moment ben ik echt heel tevreden met zowel het bedrijf als de aankoop.

goede service, goed behandeld

De auto nu een maand in bezit en zeer tevreden tot nu toe. Leuk bedrijf en keuze genoeg. Hou rekening met afleverkosten bovenop de geadverteerde prijs.maar dat doen de autobedrijven nog steeds allemaal. Zijn wat dat betreft wel veel goedkoper als de concurrentie.

goede service, goed behandeld

Afgelopen week een gebruikte Nissan X-Trail afgehaald na inruil van mijn vorige wagen. Inruil/onderhandeling zijn zeer prettig verlopen en de wagen voldoet prima, ik ben dan ook zeer content.

goede service, goed behandeld

Een goed en vriendelijk bedrijf

goede service, goed behandeld

In juli een BMW gekocht, in augustus kreeg ik problemen met de motor de druk viel heel de tijd weg, gebeld met Dema en ze hebben met perfect geholpen het euvel is hopelijk nu verholpen. Top service bedankt

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

mijn eerste auto gekocht, goed geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel netjes en correct geholpen. Goede service ben heel blij met mijn BMW Bedankt jullie zijn top

goede service, goed behandeld

We waren op zoek naar een tweede auto met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Toen zijn we bij Dema Auto\'s terecht gekomen. Een aanrader voor iedereen. Veel keuze in verschillende prijssegmenten. Onze auto was geïmporteerd uit België, Ik ben dan altijd beducht op het terugdraaien van de Km stand. Maar bij deze auto was de historie duidelijk aanwezig, dus geen gesjoemel.

goede service, goed behandeld

De service van dit bedrijf is echt ongekend.

Mijlweg 14

3295KH