Super tevreden!

Vorige week heb ik mijn Mini Countryman op gehaald. Alles is netjes in orde gemaakt, wat plekjes moesten worden gespoten en andere banden zijn eronder gezet, super service! Fijn geholpen, geen snelle verkooppraatjes en er staan prachtige auto's. Ben je opzoek naar een Mini dan adviseer ik je echt langs Dema Auto's te gaan!

Superblij!

Vorige week onze mooie Volkswagen Eos cabrio opgehaald bij DEMA Auto's en afgelopen week met de hoge temperaturen elke dag heerlijk open kunnen rijden, dit na heel veel pech met onze vorige auto dus een hele opluchting. Wij zijn heel erg vriendelijk geholpen door Henk en na een snelle mailwisseling was de koop dan ook al gauw gesloten dit zonder druk van DEMA Auto's en heel relaxed allemaal! Wij zijn dan ook echt superblij met onze mooie aankoop en zouden iedereen aanraden om een keer bij DEMA Auto's te gaan kijken als je een andere auto wilt kopen. Henk, nogmaals heel erg bedankt voor alles en veel succes nog!

Top Service en super vriendelijke mensen

Vandaag onze nieuwe (voor ons nieuw) Fiat 500L opgehaald. En wat zag hij er mooi uit, helemaal gewassen en APK keuring gehad. Ook al was het super druk Henk nam de tijd voor ons, maar wij wilde natuurlijk zo snel mogelijk lekker gaan rond crossen. Wat een top bedrijf en wat een leuke mensen werken daar. Top advies en gewoon zeer nette wagens en no nonsense. Er wordt je zeker niks aangesmeerd en niet zoals andere verkopers druk erop gezet. Nee gewoon relaxed werden wij geholpen. En er staan daar echt hele mooie auto's voor iedereen keus zat. Wij kunnen weer een aantal jaar vooruit, maar wij gaan zeker terug naar Dema Auto's. Heel erg bedankt voor de goede service en geduld.

Helder en zonder mooie praatjes

Een hele mooie Mini Clubman gekocht met alle leuke opties erop. Goeie prijs, geen verkooppraatjes en alle ruimte om je keuze te maken. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug als we aan een andere toe zijn!

Eerlijk, servicegericht en behoudend aan afspraak

Afgelopen weekend heb ik mijn schitterende Mini Cooper Countryman mogen ophalen bij DEMA. Een stuk rijden vanuit het Zuid-Limburgse Heuvelland, maar meer dan de moeite waard. Een luxe showroom met mannen in pak weegt voor mij veel minder zwaar dan een perfecte auto voor een zeer reële prijs! Bij de zoektocht naar mijn ideale auto heb ik heel Nederland doorgezocht en ik kwam uit bij DEMA. De meeste opties op mijn auto voor de beste prijs! Marco en Henk zijn oprecht en komen de gemaakte afspraken na. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop en raad anderen zeker aan om hier te gaan kijken.

Eerlijk

Super goed geholpen door team Demaauto's. Geen mooie verkooppraatjes maar eerlijke uitleg. Mijn oude auto voor een leuke prijs kunnen inruilen voor een mooie mini clubman. Heren! nogmaals dank!

Mooie Mini Cooper gekocht

Heldere communicatie, duidelijke afspraken en mooie jonge auto gekocht.

Wij hebben een BMW i3 gekocht. Eerlijk advies en mooie schone auto.

Hele fijne ervaring met het kopen van een auto bij Dema Auto's! Ik was op zoek naar een specifiek model Mini Cooper Clubman en Henk heeft hierbij uitstekend geholpen met het vinden van de juiste match. Goed en snel contact via de mail en telefoon. Mijn auto was erg snel klaar om op te komen halen. Top service!

Heel tevreden!!

Fijne dealer, goed geholpen.

Klantvriendelijk.

Ik heb anderhalve maand geleden een Fiat 500 Bicolore gekocht bij Demaautos ben zeer tevreden over dit autobedrijf zeer klantvriendelijk. Auto is netjes afgeleverd.

Goed bevallen duidelijk en zeer correct

Goed gevoelover t bedrijf en mooie auto's

Ik heb vaak getwijfeld en veel vragen gesteld via de mail. Mijn gevoel werd steeds beter, omdat Henk klantvriendelijk en eerlijk was over de Opel Corsa. Ook mijn persoonlijke situatie is naar geluisterd en meegenomen in het besluit voor verkoop. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en voor mij was het belangrijkste dat de koper eerlijk was. En dat was hij! Erg fijn verliep de samenwerking. Ik raad Dema auto’s zeker aan!!

Prima eerlijk advies!

Na de proefrit beantwoordde Henk mijn vraag, "Waarom ik de Mini Clubman niet zou moeten kopen als volgt: Ik kan geen enkele reden bedenken!" En gelijk had hij, ik nl. ook niet. De afwikkeling verliep vriendelijk en heel vlot. Ik beveel Dema Auto's graag aan.

PERFECT

Heb een mini clubman gekocht. Was via mail een proefrit geregeld, gereden met een clubman die is het niet geworden. Henk gaf het advies omdat we met civid te maken hebben een nieuwe afspraak te maken is zo geregeld. Heb nu naar tevredenheid een super mooie mini. Henk en zijn collega hebben even overleg voor de inruil was in no time geregeld. Auto opgehaald alles zeer goed gedaan door DEMA

Zeer vriendelijk en geen verkoperspraatjes!

Ik heb vandaag een prachtige witte Audi A4 Avant gekocht bij Dema. Voor mijn inruilauto kreeg ik fatsoenlijk bod en de koop was eigenlijk al snel rond. Van tevoren had ik al eens gekeken of Dema goede recensies had, maar er is niets gelogen aan het hoge cijfer. Ik zou hier zeker terug gaan voor mijn volgende auto, maar nu eerst genieten van deze!

Prima behandeling

Begin januari een Renault Espace gekocht. Zeer correct behandeld door Henk bij de aankoop. Hij was zeer klantvriendelijk. Bekendheid met het merk was niet zo groot, er werd gezegd dat je bijna een studie moest doen om de auto te leren kennen. En er was ook geen instructieboekje in het Nederlands bij. Op onze vragen kwam wel een goed antwoord. Qua prijs was hij welwillend. De APK werd opnieuw gedaan zodat deze pas over 2 jaar weer moet. De aflevering ging wat gehaast doordat er een nieuwe levering binnen kwam. Helaas werd er wel afgeleverd met bijna lege benzinetank. Verder een heel mooi bedrijf.

Auto gekocht zonder onzin verhalen

Ondanks Corona de auto stond klaar voor testrit Bijna volle tank en 2 jaar APK bij aflevering Alles goed uitgelegt zoals de boordcomputer en overige Raymond en Marian. Eindhoven

Zeer correct behandeld door Henk bij de aankoop. Hij gaf alle info die relevant was en was zeer klantvriendelijk. Op al mijn vragen kwam een tevredenstellend antwoord. Ook qua prijs en bijkomende kosten was hij welwillend. Er was werkelijk niets op de afhandeling aan te merken en de APK werd opnieuw gedaan zodat deze pas over 2 jaar weer moet. De auto is afgeleverd na een controle door een erkende garage en mankeert niets. Tenslotte werd afgeleverd met een 3/4 volle benzinetank.

Betrouwbaar en goede service

Super goede ervaring met dit bedrijf. We konden direct een proefrit maken en hij nam alle tijd voor ons. Prettige en eerlijke man in omgang. Goede service!! Auto was snel rijklaar gemaakt bij de garage. Na een aantal weken hadden we een klein probleempje met de kachelweerstand ook dit is met goede service de zelfde week nog in orde gemaakt! Top! Mocht er een nieuwe auto nodig zijn en ze hebben staan wat we zoeken, komen wij hier zeker terug.

fijn zaken mee te doen.

uitzoeken, proefrijden, inruilen & wegwezen.... een heel positieve ervaring.

Vertrouwd en eerlijk!

Ik ben ontzettend blij met de voor mij "nieuwe" Mini die ik zonder twijfels bij DEMA Auto's heb gekocht. De heren hebben een rustige en gedegen stijl om auto's te verkopen, zonder druk. Proefrit prima. Binnen 1 week rijden en zoals afgesproken alles goed geregeld bij het ophalen. Ik was blij verrast dat het zo ook kan. Eindelijk eens zonder poespas gewoon eerlijk en duidelijk.

Waar you see is what you get

Op de site een mooie Mini Clubman gezien. Ondanks de toch wat rare Corona periode werd er meegedacht om een proefrit mogelijk te maken. Geen poespas, gewoon rijden en kijk maar hoe de auto bevalt. In eerste instantie viel het inruilbedrag voor onze oude auto wat tegen. Toch beloofd om erop terug te komen. Diezelfde dag nog een antwoord, gewoon no nonsens en eerlijk. Daar houd ik van. Nu in het bezit van een prachtige mini.

Top bedrijf

4 jaar geleden onze Hyundai Tucson gekocht beetje wantrouwen van mijn kant maar dat is echt niet nodig gewoon een top en eerlijk bedrijf . Ook als je daarna toch wat heb wordt je gewoon geholpen wij wonen inmiddels in Drenthe maar zal er gerust weer een auto kopen ik weet bijna zeker dat je met de jongens goeie afspraken kan maken en dat afstand geen probleem is

Top !

Goede service en zeer snelle levering! Binnen een dag was alles geregeld. Bedankt voor het snel opleveren van de mooie Volvo! De beste wensen voor 2021.