Een goed en vriendelijk bedrijf

In juli een BMW gekocht, in augustus kreeg ik problemen met de motor de druk viel heel de tijd weg, gebeld met Dema en ze hebben met perfect geholpen het euvel is hopelijk nu verholpen. Top service bedankt

• Deskundigheid N.v.t.

mijn eerste auto gekocht, goed geholpen

Ik ben heel netjes en correct geholpen. Goede service ben heel blij met mijn BMW Bedankt jullie zijn top

We waren op zoek naar een tweede auto met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Toen zijn we bij Dema Auto\'s terecht gekomen. Een aanrader voor iedereen. Veel keuze in verschillende prijssegmenten. Onze auto was geïmporteerd uit België, Ik ben dan altijd beducht op het terugdraaien van de Km stand. Maar bij deze auto was de historie duidelijk aanwezig, dus geen gesjoemel.

De service van dit bedrijf is echt ongekend.

Zaterdag m’n nieuwe auto opgehaald, tot nu toe super blij en tevreden met de gang van zaken! Eerst telefonisch contact gehad met Marco, vriendelijke kerel ! Zaken gedaan met Henk, ook als prettig ervaren. Als aandachtspunt wil ik wel mee geven, waarom geen koffie tijdens het rondmaken van de deal en als je zelf bij de Bruna het kenteken op naam moet laten zetten, waarom wordt er dan voor het rijklaar maken een kopie van je ID gemaakt .. zou voor een RDW erkend bedrijf bij de afleverkosten mogen horen. Maar overall tot nu erg tevreden

Ik heb hier 2 weken geleden een Opel meriva gekocht. Ik ben netjes geholpen ben nog steeds tevreden met de auto. Het enige minpuntje is je betaalt 250euro afleverkosten maar ik moet zelf bij de Bruna de auto op mijn naam gaan zetten ik vind dit hoort gewoon bij de prijs van de 250 euro .En misschien ook een idee als je een auto verkoopt dan gelijk er nieuwe automaten er in te doen ik heb nu automaten die er niet in horen zijn te groot passen voor geen meter

Mooie auto op de website gezien, gebeld of deze niet verkocht was en toen langs gegaan. Afgesproken met Marco, goede deal gemaakt en nu 3 maanden later nog steeds tevreden

Prachtige auto gekocht, oude auto ingenomen voor een schappelijke prijs. Prettig gevoel bij onderhandeling en gemaakte afspraken. Fijn en voor ons gevoel betrouwbaar bedrijf

Het initiële contact via de e-mail was prettig en duidelijk. Ik werd voorzien van feiten mbt de auto en onderhoudsverleden en de service was zeer vriendelijk en klantgericht. Het uiteindelijke bezoek aan het bedrijf was niet anders dan het online contact. De auto was als omschreven (zonder verborgen gebreken). Kort samengevat is dit een betrouwbare, deskundige en klantvriendelijke dealer.

Ik heb een nissan note gekocht vorige week dinsdag occasion Ik ben er erg blij mee en hoop dat ook te blijven Hij lijkt net nieuw en rijdt heerlijk (koffie was er niet )maar ik heb liever een betrouwbare auto dan koffie Henk was vriendelijk Ik ben groos met mijn auto En voor de rest maar afwachten Groetjes

Afgelopen week een auto gekocht bij Dema auto\'s waarbij alles netjes geregeld is en zelfs na de verkoop nog klaar voor je staan met adviezen. Verkopen kunnen ze allemaal, service merk je pas achteraf!

Ik heb een goede ervaring met Dema Auto\'s. Ik ben goed en snel geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Dema heeft een groot aantal aanbod aan auto\'s. Alle auto\'s die ik tijdens mijn bezoek heb gezien verkeerde in mooie en verzorgde staat. Ik ben goed geholpen bij Dema en raad deze aan.

We hebben een Peugeot 207 gekocht bij Dema. Al snel was er een klein technisch probleem -bleek deels gebruiksfout- dat is snel en goed opgelost. Maar direct heeft Dema toen nog de voorremschijven en -blokken vernieuwd en een deel van de uitlaat vervangen. Dit was niet eens nodig want de auto had een niewe APK maar gewoon \"voor de zekerheid\". Prima service dus!

Ik heb 2 weken geleden een Kia Picanto 2013 gekocht. Er werd een ontzettend vriendelijke service geboden en ik heb een hele goede auto gekocht voor een heel mooi prijsje.

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Goede en duidelijke service. Vriendelijk geholpen. Een aanrader👍

Vandaag een Ford Fiesta gekocht helemaal komend uit Den Helder. Met deze lange rit heb ik echt de auto goed kunnen beoordelen,ik kan wel zeggen niets dan lof hier over. Ten eerste mooi schoon afgeleverd niet van een nieuwe te onderscheiden zelfs het motorblok daar kun je wel van eten zo schoon. De auto zelf is ook een plaatje zelf mijn buren vonden hem een pracht.

Wij kochten een uit België geïmporteerde Suzuki SX4, met lage kilometerstand. Bedrijf doet dat regelmatig vertelde de verkoper. Ook in België is er een kilometerstand systeem, dus controleerbaar. Alles netjes geregeld en afspraken worden nagekomen.

Zeker een betrouwbare bedrijf. Ik had in het begin geen vertrouwen meer in om een tweedehands auto te kopen omdat ik voorgelogen was bij een andere garage/dealer waar ik mijn auto had gekocht. Maar je moet zeker bij dema zijn. Ik heb daar mijn opel corsa 2012 gekocht en tot op heden super blij ermee. Zeker een betrouwbaar bedrijf dema autos.

Zeer goed geholpen. Vakkundig, eerlijk, vriendelijk. Alles klopt! Een echte aanrader ook voor wie zelf niet zoveel verstand van auto\'s heeft.

Na heel veel nare ervaringen met andere auto bedrijven kwam ik bij Dema terecht. En bij binnen komst voelde het meteen al goed . Natuurlijk kun je nooit zeker weten met een gebruikte auto. Maar bij aflevering is de auto helemaal nagekeken door een onafhankelijke garage . En met 3 maanden bovag garantie op zak ga ik met veel vertrouwen op weg. De vakkundigheid en de vriendelijkheid samen met de gunstige prijs maakt het plaatje compleet

slechter dan verwacht

Eind januari een Hyundai i20 gekocht bij dema auto\'s. De auto rook elke keer na het tanken ongeveer 1,5 dag naar benzine. Kwam er na 2 maanden achter dat de auto benzine lekte tijdens het tanken. Woon 50km verderop. Offerte gevraagd bij een lokale garage. Dema auto\'s gebeld en het probleem voorgelegd. Kreeg gelijk te horen dat ik geen garantie meer had. Ook gaf dema auto\'s aan dat de offerte van de lokale garage veel te hoog geprijsd was. Na de vraag hoe gaan we dit oplossen kreeg ik als antwoord dat ik mijn auto naar een garage met wie zij samenwerken kon brengen, dan zou ik hem wel een aantal dagen kwijt zijn. Zou dan materiaal tegen inkoopprijs kunnen kopen. Oftewel twee keer heen en weer met 2 auto\'s want ja, ik moet ook nog naar huis. Niet rendabel. Daarna kwam er geen ander aanbod meer. Toen mijn auto bij de lokale garage stond ook maar gelijk de piep bij mijn remmen na laten kijken, remblokken totaal versleten. Uiteindelijk binnen 3 maanden 500 euro kwijt aan onderhoud. Ik heb dema auto\'s er nooit van beschuldigd dat zij van de problemen af wisten, maar de service vond ik beneden de maat. Aardige vent, vlotte babbel maar bij problemen geven ze niet thuis.

Geachte client, Zoals u zelf al aangeeft heeft u geen garantie. De bovaggarantie werd middels korting door u afgekocht. Desalniettemin hebben wij u een voordeliger optie aangeboden dan de offerte die u kreeg van een lokale garage. Wij hadden betreffende reparatie voor de helft uit kunnen voeren. Het is uw eigen keuze geweest om niet heen en weer te hoeven rijden. Niet negatief oordelen wanneer er geen sprake is van garantie en u bovendien uit coulance een prima alternatief werd geboden!

slechter dan verwacht

Kort geleden een leuke Citroen C3 gekocht hier. Mooie auto, was in orde toen we hem kochten. Toen we er een uur mee naar huis hadden gereden begon het rempedaal heel hard te piepen elke keer als we remden. Heel hinderlijk. Dema wilde de kosten hiervoor niet vergoeden. Hier koop ik nooit meer een auto. Ik snap echt dat dit niet bij de BOVAG garantie hoort, maar er is zoiets als service en dat is hier ver te zoeken. Jammer.

Auto is verkocht ZONDER Bovaggarantie en de klant vond het te ver rijden om een piepje uit het rempedaal te laten halen. Zou dit zelf oplossen met wat WD40. Waarom nu zo reageren?

voldoende, een redelijke ervaring

goede servis en goede koffie . super dikke auto s heb daar een nieuw model seat leon gekocht. en sinds zaterdag een audi s 3 uitvoering super auto