Ik voelde mij welkom en het bedrijf straalde vertrouwen uit

Na een afspraak te hebben gemaakt, stond de auto klaar voor een proefrit. Geen gedoe en een no-nonsens mentaliteit. Een zeer groot aanbod van clubmans om te vergelijken. Wat ik als prettig ervaar is dat je met rust wordt gelaten om zelf een goed oordeel te vellen in de showroom en later door Henk prima te woord wordt gestaan. Wat wel jammer was dat de info over de navigatie op de auto van onze keuze niet juist was.

Beste John, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt gedaan om een beoordeling te schrijven. Helaas komt het af en toe voor dat een advertentieportaal onze advertentie niet goed doorgeeft of wij zelf iets over het hoofd zien. Het heeft alle aandacht van ons om dit te voorkomen. Gelukkig hebben wij zoveel keus dat er altijd wel een auto is die toch volledig aan de wensen voldoet. Wij wensen jullie veel onbezorgde kilometers toe met de prachtige Mini! Team Demaautos, Henk en Marco.

Uitgebreid aanbod, realistische prijzen & uitstekende service

Ben je op zoek naar een blinkende showroom inclusief 'pratend pak' ?Dan moet je hier vooral niet langs gaan. Ben je echter op zoek naar een 'aparte' Clubman en veel ander moois voor een realistische prijs dan is een bezoek aan DEMA zeker aan te raden. De mannen weten nog wat 'ouderwetse' service is; geen gladde praatjes en allerlei andere toeters en bellen maar gewoon waar voor je geld en een uitstekende service op de koop toe. Het was prettig en snel zaken doen met Henk dus als we aan de volgende Mini toe zijn gaan we hier zeker weer kijken!

Beste Ewout, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt gedaan om een beoordeling achter te laten. Erg leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt. Service staat bij ons inderdaad bovenaan! Wij danken je hartelijk voor het prettige zaken doen en wensen je veel plezier met de nieuwe auto! Team Demaauto`s

Nette zaak, komt afspaken na

Mijn eerste mini gekocht bij dema auto’s. Nette zaak, komen afspraken na en levert de auto netjes af. Pluspunten.

Dank je wel Lisa voor je mooie beoordeling! Lekker genieten van de mooie Mini! Groet, Henk

Professioneel, vriendelijk, veel keuze, goede prijs en kwaliteit

Vriendelijke verkoper. Hij neemt de tijd voor je en staat open voor het verlenen van een proefrit. Veel keuze uit auto’s voor een betaalbare prijs! Ik beveel Dema Auto’s zeker aan!

Dank voor de mooie beoordeling Anne! Veel plezier met en van de prachtige Mini Clubman! Marco en Henk.

top service

Afgelopen zaterdag onze mini opgehaald en ik kan niet anders zeggen wat een top service. Goede uitleg van de auto en ook daarna met vragen is de service uitmuntend te noemen. Henk weet precies waar hij over praat en kent het merk mini door en door.

Beste Erika, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Ik werd er helemaal vrolijk van. Wij wensen je veel plezier met de geweldige Mini en wellicht tot ziens! Met vriendelijke groet, Marco en Henk, Demaauto`s

Echt blij mee mini one

Voor mijn dochter mini gekocht goed advies gehad en uitleg hoe het allemaal werkte ze is er nog altijd heel blij mee en rij er elke dag mee na de werk in Breda

Een voortreffelijk goed auto bedrijf,

Wij werden perfect geholpen ,goede service,echt een aanrader om hier een auto te kopen, vriendelijk personeel, erg behulpzaam ,kortom een fantastisch bedrijf ,

Omdat ik nooit een 10 geef een 9.5

Een zeer mooie mini clubman gekocht bij Dema Auto's. Onderhandelingen open en eerlijk, er wordt gedaan wat afgesproken is en dus heel fijn, na 2 weken nog helemaal blij met mijn aankoop, rijdt heerlijk. Dus prima bedrijf welke ik zeker aan zou raden aan iedereen.

Hallo Suzanne en Mario, Graag gedaan en veel plezier met de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Marco en Henk www.demaautos.nl

Top ervaring!

Wij kwamen kijken voor een Mini Clubman, er stonden er genoeg, echt keurig nette auto's! Uiteraard zochten wij er net eentje uit die achteraan stond. Geen probleem zei Henk, wij rijden eerst alle auto's die in de weg staan er uit en dan kan je proefrijden, want als je de intentie hebt om die auto te kopen, dan moet je ook in die auto gaan rijden toch! Superleuk en dus een topservice! Vol vertrouwen kregen we de Mini zomaar mee en daarna heeft Henk ons nog van alles uitgelegd en laten zien. Ze nemen daar dus echt de tijd voor jou al klant. Wij kochten de Mini en bij aflevering hebben we een Minicursus gekregen. Wij zeggen top en vlot geregeld en wij zouden er zo weer een auto kopen! Helemaal blij met onze Clubman! Vertrouwd adres dus!

Beste Robert, Hartelijk dank voor de moeite die u hebt genomen om uw ervaring met Demaauto`s te delen. Veel onbezorgde kilometers toegewenst en graag tot ziens!

klantgericht, vriendelijk zakelijke en corrcete behandling/afhandeling van zaken.

zie de regel hierboven

Geachte heer Smit, Het genoegen was wederzijds. Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Voor nu een goed uiteinde van 2021 en de beste wensen voor 2022! Met vriendelijke groet, Team Demaauto`s

Van A t/m Z perfect

Zeer tevreden met de aankoop van onze prachtige Clubman. Een geweldige auto, goede service en een eerlijke prijs!

Beste Romay, Dank voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat we je toch een fijne ervaring hebben gegeven ondanks alle Corona maatregelen en wensen je veel plezier met de prachtige Mini. Veel succes met de bouw van jullie huis! Met vriendelijke groet, Marco en Henk

Een Mini Clubman gekocht, goede service en uitleg gehad, top!

Goede service en goede uitleg gehad. prima zaak

Beste Robbert, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel veilige kilometers toegewenst en wellicht tot ziens.

Goede service en scherpe prijs

ik heb deze maand een hybride Peugeot gekocht. Ik ben enorm tevreden met de be- en afhandeling én de auto!

Beste Ron, Hartelijk dank voor de mooie recensie. Daar doen we het voor! Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent met de mooie hybride Peugeot. Wij hopen dat je er nog lang plezier van mag hebben. Wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Henk en Marco

Correcte klantbenadering en een perfecte auto op afgesproken tijd geleverd,

Een eerlijke autodealer die terecht achter zijn producten staat.

Zonder zorgen een nieuwe auto aanschaffen

Bij Henk van Dema auto’s een jong gebruikte 2 serie gran tourer aangeschaft, in 1 woord top geregeld beurt ook gelijk netjes verzorgd komen der afspraken na 100 procent aan te bevelen.

Geachte heer De Bruin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best voor onze klanten. Erg fijn dat u het ook zo ervaren heeft. Veel plezier met uw prachtige Bmw!

Goed gevoel!

Heel goed geholpen met de keuze voor een andere auto. Duidelijk kunnen aangeven wat onze wensen waren en eerlijke informatie gekregen en meegedacht! We hebben er een goed en betrouwbaar gevoel aan over gehouden en kunnen Dema Auto's zeker aanbevelen.

Super vriendelijk en zeggen waar het op staat! Denken mee, alles snel geregeld. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe auto.

Perfecte en eerlijke service.

DEMA Auto”s, Henk en Marco verdienen 100% vijf sterren. Goede service, zeer eerlijk en behulpzaam. We hebben een mooie en goede Mini Clubman gekocht en reden daar met een grote glimlach naar huis. Super tevreden met de koop van deze Clubman. Netjes met een APK keuring afgeleverd. Fijn dat er zulke eerlijke mensen zijn, die je een goed gevoel geven bij het kopen van een mooie auto. En die hebben ze daar bij DEMA Auto”s. De finishing touch heeft Henk nog op de valreep bezorgd door nog even een plekje aan te tippen op de licht metalen velg, dat is service van de bovenste plank. Ga voor mooie auto”s en goede service naar DEMA Auto”s. Henk en Marco nogmaals bedankt. Groet, Elly en Willem (zeer tervreden klanten)

Wat fijn om te horen dat alles naar behoren geregeld is. Wij danken u hartelijk voor uw bericht hierover en wensen u veel veilige kilometers in een goede gezondheid met de prachtige Mini. Het genoegen was wederzijds! Marco en Henk Demaautos B.V.

Mooie auto's en goede service

Alles netjes en vlot geregeld, aanrader!

Goeie koop gedaan

Heb mijn Mini Countryman nu een maand in mijn bezit, hij rijdt fantastisch en alles werkt zoals het moet werken echt een fijne auto, de volgende Mini koop ik beslist ook bij Dema de prijs is prima en je wordt er keurig geholpen een minpuntje is dat ik de auto tijdens aflevering zelf op mijn naam moest zetten bij een Bruna zaak daar in de buurt de overschrijvingskosten kwamen ook voor eigen rekening het is geen gigantisch bedrag maar toch....

Top bedrijf

Ondertussen een aantal weken mijn mini countryman in bezit, hartstikke fijne auto, heel fijn contact voor en tijdens de verkoop, de auto is in top staat afgeleverd en we zijn erg tevreden.

Relaxed

Onze Mini Clubman nu een paar weken in huis. Super auto. De sfeer in het bedrijf is erg relaxed, je kunt op je gemak rondkijken, zonder dat ze meteen op je lip zitten. In alle auto’s kun je gaan zitten en zo dus goed kijken of ie bevalt. Een proefrit is ook geen probleem. Als je vragen hebt staan ze direct voor je klaar. Al met al een zeer fijne ervaring met Dema auto’s.

Prima geholpen

Begin mei hebben wij een Nissan Qashqai gekocht. Deze auto is heel netjes opgeleverd en bevalt ons heel erg goed. Wij zijn vriendelijk geholpen.

Prima service en goede prijs

Goede ervaring

Na 1 jaar.......

Ik heb mijn mini one precies een jaar geleden gekocht, dus tijd voor apk en grote beurt. De uitkomst: mini = helemaal in orde, en grote beurt niet nodig. Het is een tussenbeurt geworden. Er is mij dus een prima auto verkocht! Na een jaar ben ik nog net zo blij als op dag 1!