Prettig bedrijf met ruime keuze uit hele nette auto`s.

Wij kwamen kijken voor een Mini Countryman. Na het financiële verhaal heeft Henk de auto tussen de rest vandaan gehaald en konden wij een proefrit maken. Hele fijne en nette auto! Enige puntje was de sfeerverlichting maar het onderdeel daarvoor was al besteld. 1 week later konden wij de Mini al ophalen en was de sfeerverlichting ook in orde. We rijden er nu 3 weken in en de auto bevalt meer dan prima!

Beste Bas en Tess, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling en de moeite die je hebt genomen om dit tot uiting te brengen. Wij wensen jullie veel plezier met de prachtige Mini! Marco en Henk Demaautos BV.

Fijne mensen!!!

Wij gingen naar Dema auto's in s'gravendeel Daar stonden auto's echt heel veel In een loods oh zo vol allemaal op een rij En daar stond tie op een hoekje bij Op slag verliefd, jazeker dat kan We waren er helemaal weg van Een proefrit gemaakt ow wat waren we blij En nu is deze geweldig luxe auto van wij !

Dank voor de fijne beoordeling Corina. Leuk dat je zo enthousiast bent over de nieuwe auto. Wij wensen je er veel plezier mee! Team Demaauto`s

Eerlijk, professioneel en vakkundig

Mijn ervaring bij de aanschaf van een Mini Countryman is erg goed en prettig. Heb een eerlijk, duidelijk en vakkundig advies gekregen bij mijn eerste bezoek. Na het besluit over te gaan tot aanschaf van de gekozen auto heb ik prettig kunnen onderhandelen. Het verdere verloop, zo overschrijvingen, servicebeurt en aflevering auto, was binnen 4 dagen rond. Zeer professioneel.

Beste Lenneke, Hartelijk dank voor de mooie review. Het is fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je heel veel veilige kilometers toe in een goede gezondheid met de geweldig mooie Mini Countryman! Met vriendelijke groet, Marco en Henk, Demaautos.

Prima geholpen door Marco en Henk

Fijne mensen en eerlijk geholpen. Mooie auto's met duidelijke historie en alles goed afgesproken. Bedankt en tot de volgende keer !

Beste Edward, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling! Heel veel plezier met jullie prachtige Bmw cabriolet! Uiteraard graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Marco en Henk

Vriendelijk en persoonlijk geholpen in ongedwongen sfeer

Onlangs kochten wij een gebruikte Mini en BMW. Eerlijke inruilwaarde voor onze oude auto's ontvangen. Met de BMW een klein lakprobleempje op de bumper ondervonden. Dit werd keurig en vlot opgelost door een aangesloten schadehersteller. En inderdaad net als de vele andere opmerkingen.... de koffie is er heerlijk. Marco en Henk ga zo door.

Beste Richard, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en uiteraard veel plezier met en van de nieuwe auto! Groet, Henk en Marco.

Mooi bedrijf! En goede service!

Ze hebben echt mooie auto’s staan. Ruime keuze en eerlijke prijzen. Daarnaast komen ze de afspraken na en bieden goede service. We zijn heel blij met de aanschaf van onze Mini. We hopen er nog lang plezier van te hebben. En mocht hij over een tijd toe zijn aan vervanging, dan gaan we zeker weer bij Dema Auto’s kijken!

Beste Nathalie en Arthur, Dank voor de fijne beoordeling en veel plezier met de Mini met ijskoude airco! Graag tot ziens, Marco en Henk.

Goede service, mooie auto, ben er erg tevreden mee.

Goede service, mooie auto, ben er erg tevreden mee.

Beste Christiaan, Dank voor de mooie beoordeling en wellicht tot ziens. Marco en Henk

Eerlijk, geduldig en professioneel bedrijf

Vandaag met mijn dochter onze Q5 Competition opgehaald. De auto stond schoon en mooi in het zonnetje geparkeerd. Eerst een espresso Ook bij de papieren afhandeling geen gehaast. Lekker relaxed, tijd voor een praatje, goede uitleg en professionele afhandeling. Mannen bedankt voor de prachtige auto en we zien elkaar weer snel !!!

Beste Ron, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Het genoegen was wederzijds en dan ook graag tot ziens uiteraard! Voor nu veel veilige kilometers in de prachtige Audi Q5! Marco en Henk

Heel blij met mijn nieuwe auto. Zeer goede service!!!

Beste Nathalie, Dank je wel voor de fijne beoordeling. Uiteraard doen wij ons uiterste best om alles netjes en correct te behandelen maar het is fijn om via deze weg een bevestiging te zien dat dat ook daadwerkelijk gewaardeerd wordt. Veel veilige en onbezorgde kilometers toegewenst in de prachtige Bmw! Marco en Henk.

Onbetrouwbaar

Bmw 3 serie uit 2016 gekocht op 30 januari 2023 met alleen de garantie op de inwendige delen van de motor en de versnellingsbak. Al snel blijkt dat er een storing is in de aandrijving. Mijn auto heb ik gebracht bij BMW. Motor kabelboom is kapot volgens hen. Dit aangegeven bij Dema of dit al bekend was “natuurlijk niet zeggen geven ze aan”. Ze hebben aangeboden om de auto uit te lezen, dit terwijl deze bij de BMW dealer staat. BMW vervangt de motor kabel a 600€ maar de melding blijft. Bij nadere controle blijkt de turbo kapot te zijn omdat deze storing al van langere tijd is. Totale kosten 4000€. Nu komt het mooie, als je dan probeert te zoeken naar een oplossing wordt er aangegeven dat ik met hen contact op had moeten nemen. Maar wat had DEMA anders kunnen doen dan BMW? Er wordt geschuild achter voorwaarden van garantie. BMW dealer wilde voor DEMA de diagnose op papier zetten zodat zij ook kunnen zien wat er aan de auto mankeert. Er kan iets kapot zijn wat over het hoofd is gezien als je de auto koopt maar dan los je dat als bedrijf op.

Beste Chetan, Meermaals hebben wij aangegeven dat de auto naar ons moet om diagnose te stellen en te repareren. Wanneer je echter zonder overleg besluit ergens anders te laten repareren en vervolgens wilt dat wij de kosten daarvan vergoeden is niet hoe de garantie werkt. Wij wijzen je hierbij ten overvloedde op de bovag garantie voorwaarden. Tevens maken wij je er op attent dat het vervangen van de kabelboom bij de Bmw dealer niet tot het gewenste resultaat leidde en dus ten onrechte werd uitgevoerd. Desalniettemin vragen wij je alsnog om de auto bij ons te brengen om ons in de gelegenheid te stellen zelf diagnose te stellen en in overleg de eventueel noodzakelijke reparatie uit te voeren. Demaautos B.V.

Ik lees zojuist de review van Daan, dd 7-2, en daar sluit ik me graag bij aan. In mijn geval betreft het een Mini Countryman (Dema heeft echt zeer ruim aanbod!). Ik heb ook gebruik moeten maken van de geboden garantie en ook dat was top geregeld. Dus dank en hartelijke groet uit het zuiden.

Beste Annemieke, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Uiteraard hoort het oplossen van het vervelende piepen van de remmen er bij. Wij zijn er van overtuigd dat het met vervangen van de remschijven en blokken tot het verleden behoort. Wederom veel plezier met de prachtige Mini! Marco en Henk.

Top dealer met een geweldig aanbod en goeie service

Afgelopen weekend na lang zoeken een mooie BMW gevonden die bij Dema stond. Na kort whatsapp contact langs gegaan om de auto te bekijken. Werd snel en vakkundig geholpen en kon direct een proefrit maken. Geweldige auto die de advertentie zelfs overtrof. Daarna onder genot van een goeie kop koffie duidelijke uitleg gekregen en een mooie deal kunnen sluiten. Direct werd alles in orde gemaakt zodat ik de auto gelijk kon meenemen. Echt een hele prettige ervaring waar veel autodealers nog wat van kunnen leren. Mannen van Dema, BEDANKT!

Beste Daan, Dank voor de moeite die je hebt genomen om je ervaring met Demaautos te delen. Fijn dat je het zo ervaren hebt! Wij wensen je uiteraard veel plezier met de prachtige Bmw. Team Dema, Marco en Henk

Zeer vriendelijk en correct.

Goed geholpen bij aankoop van onze Mini Clubman en inruil. Eerlijke prijs. Geen gedoe. Top koffie.

Beste Ronald, Dank voor de fijne beoordeling! De lekkere koffie hebben wij te danken aan Illycafe, onze buren. Dank voor het prettige contact en veel plezier met de mooie MIni. Demaautos, Marco en Henk.

Super! Goede service.

Goed en vriendelijk geholpen. Ik rij met veel plezier in mijn Mini One. Ik heb een goed en betrouwbaar gevoel over gehouden en kan zeker DEMA Auto's aanbevelen.

Beste Laura, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling Het is fijn om te zien dat iemand zo blij is met de auto. Uiteraard altijd welkom.....ook voor vragen. Veel plezier met de prachtige Mini!

Een prima auto voor een eerlijke prijs

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie cabriolet. Deze heb ik gevonden bij Dema Auto's. Vergelijkbare auto's bij andere autozaken lag best wel een stukje hoger. Ik ben prima geholpen en kreeg goede uitleg. Na een proefrit bleek dat de navigatie niet in orde was. Dit hebben ze mooi opgelost. Ik mag nu al een paar maanden in een mooie Golf Cabriolet rijden. Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nette auto voor een eerlijke prijs.

Beste Andre, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling! Wij wensen je nog veel onbezorgde kilometers toe in de prachtige Cabriolet. Op naar mooi zomerweer! Met vriendelijke groet, Team Demaautos.

Erg aardige mensen en de auto is mooi compleet afgeleverd en heel netjes schoongemaakt. Alles keurig volgens afspraak! Een aanrader dus!

Beste Albert-Jan, Dank voor de moeite die je hebt genomen om de ervaring met Demaauto`s openbaar te delen. Voor 2023 alvast de allerbeste wensen en veel veilige kilometers. Team Dema

Goed, klantvriendelijk en duidelijk bij het kopen van onze auto

Toen wij net bij Dema Auto’s kwamen, viel ons op dat de auto’s die er staan er allemaal super goed uitzien. Er werd duidelijke informatie gegeven, ook bij vragen. Wij zijn erg vriendelijk en goed geholpen. Uiteindelijk hebben wij hier onze auto gekocht. Nu 3 maanden later, kunnen we zeggen dat wij absoluut geen spijt hebben van onze koop bij Dema Auto’s. Het is een fantastische auto! Onze auto was goed onderhouden en zelfs onderhoudshistorie was aanwezig. Ook na het praten, werd ons duidelijk dat er hier geen verkooppraatjes worden gemaakt en het vooral om het leveren van kwaliteit gaat. Super bedankt voor jullie service en wij zouden zeker weer terug komen in de toekomst als wij weer een tweedehands auto willen kopen!

Dank je wel Steph! Veel veilige kilometers in een goede gezondheid en graag tot ziens.

SUPER!!! Absolute aanrader

Wat een vakmannen. Je mag rustig rondkijken, en geen vraag is teveel. Mooie auto’s, tegen een goede prijs. Proefrijden geen probleem. Dus gewoon op je gemak gaan kijken, je slaagt gegarandeerd. Ik ben in ieder geval super geslaagd.

Beste Marjan, Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt met Demaauto`s. Het belang van de klant staat bij ons dan ook voorop. Wij wensen je/jullie heel veel plezier en onbezorgde kilometers met de nieuwe auto! Uiteraard hartelijke dank voor de moeite om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Marco en Henk, Demaauto`s.

Betrouwbaar en goede service !

Deze week mijn Opel Adam gekocht. Ik ben tevreden over de manier van omgang met ons als klant. Niet teveel praatjes, geen opsmuk en glad gedoe…gewoon doortastend en gelijk doorpakken. Auto bekeken, proefritje gemaakt na de rit en besloten om de auto te kopen. Auto kon dezelfde dag gelijk worden meegenomen. Goede uitleg over de auto en bij vragen kunnen we altijd bellen ! Klant wordt goed geholpen. Wij ( moeder en dochter ) hebben een goed gevoel over dit bedrijf.

Beste Lydia, Dank je wel voor de moeite die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn er blij mee en wensen jou en je dochter veel veilige kilometers toe in de prachtige Opel Adam! Met vriendelijke groet, Team Demaautos.

Heel blij met de aankoop van mijn mini clubman! Alles werd netjes uitgelegd , mensen van hun woord. Henk bedankt voor het geduld en het vertrouwen. 100% aanrader

Beste Stefan, Het genoegen was wederzijds! Veel veilige kilometers met de prachtige MIni!

Ja, ze bestaan nog; eerlijke dealers zonder gladde praatjes

Ik was op zoek naar een mooie cabrio. Nou, die heb ik gevonden bij Dema. Een zeer reële prijs voor een superette perfect onderhouden 308cc. Zonder al te veel onderhandelen een prima deal voor het inruilen van mijn auto gemaakt. De showroom is zeer indrukwekkend wat het aantal prachtige occasions betreft. Supervriendelijke mensen. Henk schenkt ook heerlijke koffie trouwens. Bij het verlaten werd nog vermeld, dat wij altijd welkom zijn. Twijfelen is niet aan de orde bij deze dealer! Chapeau mannen!

Beste Monique, Het is altijd erg leuk om te ervaren hoe blij een klant kan zijn met de nieuwe auto. Wij doen er altijd alles aan om dat te bewerkstelligen. Heel erg bedankt voor de moeite die je hebt genomen om dit via klantenvertellen te delen en veel veilige kilometers en mooi weer met de prachtige cabriolet! Met vriendelijke groet, Team Dema

Mooie en zeer nette dealer!

Zeer nette behandeling en zeer vriendelijk personeel! Erg veel zeer mooie auto's. De prijs van mijn Skoda Citigo was ook heel erg scherp.

Goedemorgen Patrick, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling en veel plezier met de mooie Citigo! Met vriendelijke groet, Marco en Henk Demaauto`s

Klant- en servicegericht!

Onlangs mijn auto gekocht bij deze zaak en ik erg tevreden over de gang van zaken! Er werd snel gereageerd via de email, ze gaven een realistische prijs voor mijn oude auto en de koop van mijn nieuwe auto werd snel afgehandeld. Helemaal top deze zaak! Zeker een aanrader!

Beste Sander, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Het genoegen was wederzijds! Veel veilige en onbezorgde kilometers toegewenst met de nieuwe auto! Marco en Henk.

Betrouwbaar

Heel goed geholpen bij de aankoop van de nieuwe auto. Zeer Betrouwbaar, meedenkend en professioneel. Voor iedereen aan te raden! Thanks Groetjes Jaap en Jochem

Beste Jaap en Jochem, Hartelijk dank voor de moeite die jullie hebben genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn er erg blij mee en wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Marco en Henk

Henk je hebt mij een geweldige auto verkocht.

Goedemiddag Henk, Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de geweldige witte Peugeot 207CC die ik voor mijn vrouw voor Valentijnsdag gekocht hebt. Als wat je vertelde over de auto klopte en de auto rijd erg lekker Mijn vrouw is dan ook super trots op haar nieuwe auto. Henk en collega bedankt. Mvg John Azier

Beste John, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Niets zo fijn als een blije partner en erg leuk om te horen dat wij daar een kleine rol in mochten spelen. Veel plezier met de prachtige Peugeot Cabriolet en veel zonnige dagen. Met vriendelijke groet, Marco en Henk