Eerlijk en persoonlijk

heb recentelijk een auto gekocht bij Demaautos in 's-Gravendeel. ik had voor mijn bezoek al online gekenen naar het aanbod en een aantal autos uitgezocht waar ik interesse in had. in de showroom wat rondegekeken (voornamelijk naar de autos die ik online al gezien had) en werd vervolgens geholpen door een medewerker die mij eerlijk adviseersde over welke autos wel of niet goed passen bij mijn wensen en situatie. ik heb uiteindelijk een auto gekocht die ik niet online gezien had maar waar ik wel erg bij mee ben. - goede service - lekker persoonlijk en direct - eerlijk advies - binnen 3 dagen alles geregeld

Correct en netjes geholpen

Via internet kwamen we bij dema-auto`s terecht. Mooi ruim aanbod van auto`s. We zijn heel tevreden over de service. Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. We zijn super tevreden. Veel succes

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Bij aankoop nieuwe auto, kon ik mijn oude auto inleveren. Via de app foto gestuurd en ik kreeg snel te horen hoeveel ik voor auto zou krijgen, waardoor ik snel kon besluiten tot aankoop over te gaan. Kleine deukjes van steenslag zijn er uitgehaald en niets meer van te zien. Ik kan Dema van harte aanbevelen

waardeloos

Maak je een afspraak om naar een auto te komen kijken, is hij al verkocht voor de datum van de afspraak...aan iemand anders wel te verstaan. Schandalig!!! zo ga je niet met klanten om! Hier gaan we zeker geen zaken meer mee doen!

Beste Mieke, Tot mijn verbazing zie ik een recensie over Demaautos waaruit een behoorlijke teleurstelling naar voren komt. Wij hebben de hele dag door mensen die naar 1 of meerdere auto`s komen kijken. Als autobedrijf met een hoge omloopsnelheid ontkomen wij er helaas niet aan dat auto`s verkocht zijn, voordat iemand een gepland bezoek af heeft gelegd. Het leek ons netjes je van de verkoop op de hoogte te brengen. Je kunt de betreffende auto desgewenst nog steeds bezichtigen. Behalve deze, hebben wij nog ca. 40 soortgelijke auto`s op voorraad en in het verschiet bovendien. Ik krijg de indruk dat je de verkochtte auto eigenlijk had willen reserveren? Het spijt ons in ieder geval zeer dat je ondanks een verkeerde interpretatie, zo teleurgesteld bent. Helaas werkt het echter bij ieder ( auto ) bedrijf zo........ Neem gerust contact met mij op dan zal ik mijn best doen om dit misverstand goed te maken. Met vriendelijke groet, Henk van der Ploeg www.demaautos.nl

Snelle, heldere en goede service!

Nette en vriendelijke ontvangst, met eerlijk advies! Hoewel de auto behoorlijk stond ingebouwd, was het geen moeite voor de heren om de auto uit de loods te krijgen voor een proefrit, terwijl wij ondertussen van onze koffie konden genieten. Een snelle, heldere en goede service!

Goede deal bij een fijn bedrijf

Enkele weken geleden onze mini clubman opgehaald. jonge auto, weinig km’s en vol met mooie opties. Fijn en ongedwongen geholpen. Proefritje gedaan bij niet al te fraai weer maar geen probleem net als een dagje reserveren om even te overdenken. Netjes de afgesproken kleine puntjes verholpen zoals een beschadigd kapje en dak rubbertje. Zeer tevreden. Kortom flexibel en fijn bedrijf. Zeker aan te bevelen. Marco en Henk; bedankt!

Prima geholpen en veel keus. Vriendelijk en deskundig.

Onlangs een leuke Mini gekocht bij Dema. Ontspannen sfeer (niet opdringerig) en een eerlijke prijs voor inruil auto. De Mini bevalt goed. Ik ga voor de volgende hier zeker weer kijken.

Correct en snel zaken doen!

Op zoek geweest naar een Mini en bij Dema terechtgekomen. Hadden onze keuze al bepaald en Dema had de juiste Mini staan. Correct geholpen. Geen druk - alle tijd om rustig te kijken. Hadden interesse en snel proefrit ter plaatse geregeld was geen probleem. Inruilprijs van onze auto prima - conform verwachting. En dus snel zaken kunnen doen. Binnen 2 weken net na de feestdagen geleverd. Alles volgens afspraak. Inmiddels kleine 2 weken in bezit van mooie Mini! Erg blij mee en kan Dema (Henk&Marco) zeker aanraden voor de aanschaf van een mooie auto! Groeten Marco & Corina uit Roosendaal

Keurig bedrijf, netjes geholpen. Leuke auto gekocht

Rustig naar een auto kunnen kijken. Auto ingeruild en een keurige auto voor een nette prijs gekocht.

Helemaal blij met mijn nieuwe Mini Cooper, Super service!!!

Meteen heel goed geholpen! Top service van Henk! Ben heel erg blij met mijn aankoop :)!!

Servicegericht!

Voor een relatief nieuwe, kleine tweedehands auto kwam ik via autotrack bij Dema. Al bij het maken van de eerste afspraak werd er meegedacht: Henk was bereid ons eerder dan de reguliere openingstijd te ontvangen. De auto had een prima prijs-kwaliteitverhouding. Alle informatie werd keurig geleverd, zowel handleiding als tellerrapport en onderhoudsboekje. Toen wij tot aankoop zijn overgegaan, zijn veel details keurig afgehandeld: van lakken van een kleine schade en controleren van de airco tot uitleg over RDW overschrijving en werking van knopjes in auto zelf. Ik zou aankoop bij dema zeker aanraden!

Prima ervaring!

Afgelopen zaterdag 16 nov. 2019 heb ik mijn Mazda 6 uit 2011 in ontvangst genomen van DEMA AUTO's. Na een intensieve zoektocht naar een andere auto kwam ik op de site van Dema Auto's een Mazda 6 tegen. Na een telefonische afspraak gemaakt te hebben de auto komen bekijken, maar proefrijden kon niet want de auto stond strak ingeparkeerd in de showroom en buiten regende het pijpenstelen. Die dag ook nog naar twee andere Mazda's gaan kijken dus het was een informatief rondje Nederland. Al snel bleek dat de Dema Mazda de mooiste was! Voor de volgende zaterdag weer afgesproken en nu wel een zeer goed verlopen proefrit kunnen maken. De heer Henk vertelde ons dat Dema veel auto's zelf importeert uit o.a. Duitsland . Dat zijn vaak mooie auto's met weinig km's. Echter de onderhoud historie was onbekend van de Mazda en dat is wel een dingetje voor mij! Ik wil weten of er regelmatig goed voor de auto gezorgd is ook in Duitsland. Henk begreep dat heel goed en vertelde van het digitale onderhoud systeem van Mazda en dat dat een Europa wijde database is waar elke Mazda Dealer in kan kijken. De historie is dus opgevraagd bij de plaatselijke dealer en was dik in orde. Niets stond de koop meer in de weg maar twee kleine puntjes moesten nog in orde gemaakt worden, een kapot mistlicht en een banden reparatieset met compressor ontbrak. En afgelopen zaterdag was het zover dat er afgeleverd werd. Alle prima in orde, nieuwe APK alle puntje in orde gebracht en bij de Bruna de auto overlaten schrijven, wat geheel geen moeite ! De heren Henk en Marco zijn gewone normale en niet opgeblazen mannen die je goed te woord staan en je ook lekker laten kijken in de showroom zonder in je nek te hijgen! Geen verkopers in snelle pakken met een verkoop target dat ze moeten halen. Wat een opluchting om zo eerlijk zaken te doen. Op de auto zit hun eigen garantie van 3 maanden op motor en bak, hopelijk hebben we die niet nodig maar het vertrouwen is er dat Dema evt. aanspraken nakomt. Dus zeer tevreden!

Goed geholpen.

Vanwege meer vrije tijd wilde ik nu eindelijk eens een cabriolet. Op internet kwam ik Demaautos tegen toen ik op zoek ging naar de voordeligste autos. Mooie Bmw gekocht. Niet helemaal mijn kleur maar zo.n mooie deal dat ik niet meer kon wachten op een zwarte wat mijn eerste keus was. Inmiddels rij ik een paar maanden probleemloos en iedereen vindt de kleur fantastisch. Ben er helemaal blij mee heren!

Opnieuw gekozen voor Dema auto’s

3 jaar geleden een mooie Mini te hebben gekocht bij Dema Auto's, besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwere. En jawel, na een tijdje de website in de gaten te hebben gehouden, zag ik er 1 staan die mij wel wat leek. Gebeld met Dema, een proefrit ingepland en ik was verkocht, de Mini Countryman is nu van mij. De prijs was scherp en ook met de inruil van mijn auto was is best tevreden. Bij Dema ben ik beide keren uitstekend geholpen, zowel met al mijn vragen vooraf, tijdens de verkoop en bij de aflevering. Nu opnieuw gekozen voor Bovag garantie, ondanks dat ik deze vorige keer niet nodig heb gehad, zekerheid voor alles. Ik raad Dema auto's zeker aan, sterker nog, ik heb inmiddels best wat vrienden en kennissen naar hun gestuurd.

Niet voor niets opnieuw gekozen voor Dema Auto's

Na 3 jaar geleden een mooie Mini te hebben gekocht bij Dema Auto's, besloot ik op zoek te gaan naar een nieuwere. En jawel, na een tijdje de website in de gaten te hebben gehouden, zag ik er 1 staan die mij wel wat leek. Gebeld met Dema, een proefrit ingepland en ik was verkocht, de Mini Countryman is nu van mij. Bij Dema ben ik beide keren uitstekend geholpen, zowel met al mijn vragen vooraf, tijdens de verkoop en bij de aflevering. Nu opnieuw gekozen voor Bovag garantie, ondanks dat ik deze vorige keer niet nodig heb gehad, zekerheid voor alles. Ik raad Dema auto's zeker aan, sterker nog, ik heb inmiddels best wat vrienden en kennissen naar hun gestuurd.

Teleurgesteld over afhandeling

Het bedrijf is erg behulpzaam en netjes totdat er iets voorkomt waar ze niet op rekenen of waar ze geen 'zin' in hebben. Zoals ook ik: Ik zou een auto komen kopen want had een mooie auto gevonden op internet via de website. Zonder de auto te hebben gezien hebben we een prijs afgesproken. Uiteraard ga je voor zo'n groot bedrag (lees >10.000) euro altijd even kijken naar wat je precies aanschaft. Er werd wel gevraagd om een aanbetaling voor deze auto. Zo overtuigd dat ik eerst was, heb ik dat netjes overgemaakt zoals ze hebben gevraagd. Echter heb ik de ochtend van de dag van ophalen telefonisch en per mail aangegeven af te zien van de koop. Daar het een internet aankoop is kan ik volgens de wettelijke voorschriften zonder toelichting afzien van een koop op afstand. Helaas wil dit bedrijf hier niet aan meewerken en is niet van plan mijn aanbetaling van een ruim bedrag terug te betalen. Kortom; ik heb én geen auto én ben een deel van mijn geld om een nieuwe auto te kopen kwijt. Waarom wil hij het geld niet terugbetalen? Geen idee, ik heb er meerdere keren netjes om gevraagd, op korte termijn afgezien van de koop dus daar heeft hij vrijwel geen kopers op kunnen verliezen, en aangegeven dat ik zelfs wel voor de APK keuring kosten wil opdraaien als hij dit ook zelf heeft moeten bekosten. Echter dan nog, vindt deze beste meneer het niet nodig om MIJN geld terug te betalen. Hij vindt de kosten die hij heeft moeten maken niet opwegen tegen de aanbetaling welke ik heb voldaan en daarom krijg ik mijn geld niet terug. Heel bijzonder... Ik zou zeggen, zolang je er langs gaat en de auto bekijkt, technisch en op alle gebieden goed laat controleren door een persoon met kennis van zaken, is er vast niets aan de hand. Helaas ben ik de dupe geworden van een bedrijf welke niet welwillend is en nul medewerking toont.

Slecht

Helaas heb ik een slechte ervaring met dit bedrijf.. heb idd een mooie auto gekocht, echter kort daarna in mijn garantie periode heb ik een probleem ontdekt... na meerdere bezoeken ben ik weg gestuurd omdat men niet eens was met de klacht, na mijn bezoek bij 2 verschillende garages heb ik Dema kunnen overtuigen, echter men vond dat dit een normale slijtage is, dus weer werd ik niet geholpen met mijn probleem aan de auto.. de dure reparatie heb ik zelf betaald wat mij € 1700 heeft gekost … nu 6 maanden later met deze auto houd het niet op met de ellende.. bij de advertentie stond dat deze auto dealer onderhouden is wat ook ene grote leugen is ..ik had mijn auto ingeruild bij Dema in de 6 jaar dat ik mijn ingeruilde auto gebruikt heb ben ik nooit bij een dealer geweest met de auto maar mijn auto stond ook kort na de inruil met een advertentie "dealer onderhouden" daarom denk ik dat dit bedrijf ook een grote leugen is.. dus wees voorzichtig met je aankoop!

Beste Erkan, Spijtig dat je zonder enig overleg een dergelijke recensie plaatst. Met een behoorlijke korting heb je bewust gekozen voor beperkte garantie. Een auto met 180000km op de teller waarbij er af en toe een kleine onbalans voelbaar lijkt op het massavliegwiel, bij uitzetten van de auto is natuurlijk niet kapot. Wij hebben 2 onafhankelijke Bmw specialisten een beoordeling laten geven en beiden kwamen tot de conclusie dat hetgeen je af en toe lijkt te merken het gevolg is van normale slijtage die hoort bij een auto met een dergelijke kilometerstand. Van ons aanbod om uit coulance toch te repareren tegen een sterk gereduceerd tarief, heb je geen gebruik gemaakt. Om dan vervolgens nog wat onzin te verzinnen om ons in een kwaad daglicht te stellen is duidelijk bedoeld om je frustratie kwijt te kunnen. Erg jammer.

Heel fijn en snel geholpen

Ik ben heel prettig geholpen door Henk. Moest even wennen aan de hoeveelheid auto’s en dat je geen proefrit kon maken met de desbetreffende auto. Maar daarna andere auto mee en op alle vragen kreeg ik antwoord en was er openheid. Vond het heel fijn samenwerken en het belangrijkste.... een super auto gekocht 😁

Mooie auto’s en prima services

Prachtig auto collectie. Scherpe prijs/kwaliteit. Zeer tevreden. Heel erg blij met mijn Mini.

Goeie ervaring met Dema auto's

Bij Dema auto's een Renault Captur gekocht. We rijden er al een tijdje mee zonder problemen. We zijn er heel te vreden mee prima auto.

Superblij met mijn mooie mini

Heel aardig en goed geholpen, waanzinnig blij met mijn countryman. Scherp geprijsd. Ik bevel dit bedrijf zeker aan.

Uitstekende prijs/kwaliteit

Een 5 jaar oude Hyundai gekocht bij DEMA Auto's. Keurig te woord gestaan, geen opdringerige verkooppraatjes maar een eerlijk verhaal. Alle informatie over de auto (ook de historie) wordt getoond. . Snelle reacties op vragen per e-mail. Aflevering keurig verzorgd. Netjes twee hele kleine deukjes weggewerkt. Auto ziet er uit als nieuw. Zowel van binnen als van buiten. En ........ echt voor een zeer redelijke prijs. De rit vanuit Voorburg was meer dan de moeite waard!

Prima autobedrijf

Vriendelijk en rustige, ontspannen sfeer. Geen poeha. Uitstekend geholpen.

Goede service, prettig contact, hele fijne auto!

Mijn eerste Mini bij Dema Auto's gekocht. De service is erg goed. Wat ik erg belangrijk vind, is dat er de tijd voor je wordt genomen om alles te vertellen en je vragen te beantwoorden. Voor hen is iedereen die een auto komt belangrijk. De aankoop wordt niet afgerafeld en ook het ophalen van de auto verloopt goed. De zaak ziet er erg netjes en schoon uit. De auto's blinken je tegemoet. Ik ben erg tevreden met mijn aanschaf via Dema Auto's.

bezonder goed

bij U bedrijf een auto te kopen was een positieve ervaring. De manier hoe Henk ons ontving en de overdracht verliep was een bijzonder prettige belevenis. Na een thuisreis van 200km kan ik zegen dat de auto zo goed is als Henk het beloofde. Emil Maubach