Prima geholpen,deskundig advies

Goede zaak ,prima sevice, deskundig personeel

Vriendelijk en eerlijk geholpen

Netjes geholpen, je krijgt het idee dat men je niet kosten wat kost iets wil verkopen.

Zoek niet verder en koop je je scooter bij Naaldwijk Scooters!!!

De aanschaf van mijn scooter was, zoals het altijd zou moeten zijn!! Na enkele weken voor de aanschaf eerst kennis gemaakt te hebben met de winkel en personeel. Was de keuze snel gemaakt om hier de scooter te kopen. Personeel is kundig, neemt de tijd om uit te leggen wat je moet weten. En bovenal was het gevoel bij Naaldwijk Scooters direct goed! De aanschaf verliep heel erg prettig en er werd uitgebreid de tijd genomen om alles toe te lichten, testen en de voor- en nadelen van accessoires uit te leggen. Ook de stagiair, kreeg de ruimte om er zijn eigen ding te doen. (inclusief het maken van kleine foutjes, die daarna direct door Jim werden gecorrigeerd) Bij de aflevering werd ruim de tijd genomen, om alles goed uit te leggen. Al met al heb ik een heel erg prettige ervaring bij Naaldwijk scooters gehad en zal ik hen zeer zeker aanbevelen bij een ieder die een scooter wil gaan kopen.

Super service

Opeens gaat het voorwiel van mijn scooter een snerpend geluid maken, zo hard dat omstanders mij nakijken. Zonder afspraak bij Naaldwijk scooters langs gereden waar men direct behulpzaam was. De zeer vriendelijke monteur demonteerde wat onderdelen van het voorwiel, heeft deze gereinigd en gesmeerd waarna alles weer werd gemonteerd. Het geluid was verdwenen, alles was opgelost. Bij mijn vraag betreft de kosten zei de vriendelijke monteur, service meneer. Wat een super bedrijf met alleen maar vriendelijke en vakbekwame monteurs. Wat een super goede service, ik geef dit bedrijf een ruime 10 plus. Waar vind je dit nog, in Naaldwijk dus bij Naaldwijk Scooters. Super super super topbedrijf. Ik beveel elke scooterrijder Naaldwijk Scooters aan. The best.

Fijn bedrijf, Jim is een held !

Verkoper Jim is een topper, neemt de tijd voor de uitleg, denkt mee en is eerlijk. Ik heb bij veel verschillende zaken georiënteerd maar de manier waarop Naaldwijk scooters openheid geeft over zijn werkwijze heeft me doen overhalen daar te kopen.

Heel goed geholpen door Jim, top service!

Top service en goed begeleid bij de aankoop van me Vespa. Alles is duidelijk uitgelegd.

Prima bedrijf voor een goede scooter te halen

Ik vind het een prima bedrijf om lekker snel je scooter te kunnen halen. Echter had ik wel een beetje het idee dat ik te weinig informatie heb meegekregen wat betreft je scooter en hoe deze werkt. Ik kreeg een snelle uitleg “omdat ik het koud had”. Maar ik heb liever dat je gewoon zo uitgebreid mogelijk uitlegt want ik moet er uiteindelijk toch op gaan rijden. Voor de rest prima service.

Professioneel

2 maanden geleden hier een dikke zip gekocht en ben er meer dan tevreden mee. Toen ik zei dat ik deze wilde, werd ik geweldig geholpen door Ryan. Zeker aan te raden.

Deskundig advies, goede service en snelle levering.

Ryan heeft ons telefonisch zeer netjes en deskundig geholpen.

Goede service en uitleg

Inruil was geen probleem

Heel goed en zeer vriendelijk.

Topservice.

Altijd betrouwbaar en eerlijk advies!

heel goed geholpen

vriendelijk personeel, en een nette winkel

Top ervaring!

Geweldig geholpen door Jim en collega’s. Ze hebben verstand van zaken en een enorme voorraad mooie Vespa’s staan. Ook de aflevering was tot in de puntjes geregeld. Fijn dat direct de verzekering geregeld werd. Voldoende voorraad aan helmen en overige accesoires. We zijn super blij met onze mooie nieuwe scooter en uitstekende service!!!

Wij hebben nu al aantal scooters gekocht bij Naaldwijkscooter of reperaties gehad. Je wordt altijd correct geholpen denken mee. Je staat nooit voor verrassingen wordt altijd op de hoogte gehouden van de kosten.

Helemaal Top!

Erg meedenkend en vriendelijk.. gewoon een top zaak!!

Aangename ervaring

Ik heb bij naaldwijkscooters en beta rr 50 track gekocht alles is goed verlopen goed contact gehad en kon al me vragen kwijt na bijna 16 weken wachten heb ik hem netjes ontvangen met alles erop en eraan.

Super !

Zeer goed geholpen. Nemen de tijd bij het kopen en afleveren. Snelle levertijd. Erg tevreden.

Afgelopen Dinsdag onze nieuwe scooter opgehaald alles goed uitgelegd en we moesten een paar weken wachten maar dat is het zeker waard scooter rijd super en je bent ook een klant en geen nummer ze nemen de tijd voor je jongens bedankt

Goed geholpen en blij verrast

Goed geholpen en blij verrast

UITSTEKEND

IK BEN AL JAREN EEN ZEER TEVREDEN KLANT

Mijn dochter heeft een schakelbrommer gekocht. We moesten even wachten tot ie er was ivm levering, maar wat een feest toen ie was gearriveerd ! Alle tijd super geholpen, op de hoogte gehouden. En 100% goede service, inclusief geregelde verzekering. Absolute aanrader dit !

Fijne service!

Heel erg fijn geholpen. Was snel opzoek naar een motorscooter en binnen een week was de scooter geleverd!

Professioneel en klantvriendelijk geholpen

Aardige en klantvriendelijke mensen die graag met je meedenken. Service was top!

Goed geholpen en top service

We kwamen binnen en werden vriendelijk ontvangen, na een leuk gesprek een mooie scooter gekocht en afgeleverd

Amperestraat 1

2671BX Naaldwijk