Professionele

Goede winkel met groete showroom. Leuke personeel, goede advies!

Goede service eerlijk en alle info die je nodig hebt

Vriendelijke eerlijke verkoper die zich aan de afspraken houd. Erg fijne zaak met personeel die echt de tijd nemen.

Wordt altijd top geholpen

Geweldige service!!

Onze ervaringen, voor de tweede keer een Vespa scooter bij Naaldwijk Scooters gekocht, nadat de eerste door een aanrijding helaas niet meer gemaakt kon worden. Veel geduld gehad met de schade expertise man, maar uiteindelijk is het door Naaldwijk Scooters goed gekomen. Gewoon goede top service!

Een dag voor bezorging werd er gebeld dat ze in de middag zouden komen. Volgens de factuur hadden wij nog niet betaald echter hadden wij deze betaling een week eerder al voldaan. Dat gaf wat verwarring. Tevens was de afspraak dat de bezorger een uur van te voren zou bellen zodat wij wisten dat hij onderweg was dit is echter niet gebeurd. Verder was alles top, mooie showroom en vriendelijk personeel.

Top bedrijf

Komen afspraken na en zijn daarbij ook zeer vriendelijk.

No nonsense en netjes.

Prettig geholpen en blij met de scooter en service.

Geweldige service

Goede service en informatie Vrolijke mensen

Top zaak doet wat het belooft

Zekker een aanrader

Echte goeie service

Super Service

Ik rijd een Super Soco CPX maar vond mijn scherm te hoog. Ik heb van thuis een iets lager scherm meegenomen en gevraagd of deze gemonteerd kon worden. Jazeker, geen probleem zei Jim. Het oude scherm werd gedemonteerd en het nieuwe scherm (van thuis) werd er keurig op gemonteerd. Toen ik wilde betalen, zei de medewerker van de werkplaats dat hij geen geld wilde, (service van de zaak). Ik hoefde niets te betalen, en daar werd ik superblij van. Kortom Superservice door super vriendelijke medewerkers. Top zaak.

Uitstekende zaak!

Goede service, ze geven netjes uitleg, en ze nemen de tijd voor je. Enorm bedankt!

Keurig en goed advies

Geweldig bedrijf

Ik kwam voor interesse in een Piaggio MP3 , verkoper Jim was even bezig en een collega kwam naar me toe en vertelde alvast wat hij er van wist. Daarna kwam verkoper Jim, uitermate veel kennis en klantvriendelijkheid in een ongedwongen sfeer. Je kan overal je geld uitgeven aan een scooter of motor maar je wil dat je klantvriendelijk en eerlijk geholpen wordt en tegenwoordig is dat niet meer zo normaal. Hier wil je graag klant worden, mijn advies is: koop je scooter of motor hier!

Top zaak, aardige mensen, goede service

Ik kan iedereen Naaldwijk scooters aanbevelen, je wordt goed en professioneel geholpen, goede service, vriendelijke mensen, die de tijd voor je nemen.

Zeer behulpzaam

Uitstekend zaken doen met deze zaak!

Reageerd snel, handelt snel, is netjes en maakt afspraken waar.

Uitmuntend

Hier piaggio MP3 sport aangeschaft. Van A-Z goed geholpen. Service op en top.

Voor mij de oplossing in m'n zoektocht!

Na enkele teleurstellende ervaringen in de scooterwereld (zowel aanschaf als onderhoud) en met m'n motorrijbewijs al enige jaren in m'n pocket...ben ik enige tijd geleden op aanraden van m'n vriendin binnen gestapt bij Naaldwijk Scooters! Gevraagd om eerlijk advies en dat heb ik gekregen....met eerlijke en oprechte (technische) uitleg op m'n vragen de juiste keuze kunnen maken en inmiddels in 't bezit van 'n geweldige motorscooter Piago/Vespa Beverly...nooit gedacht, maar wel écht waar ik, voor mij de combinatie!! Prettig personeel, erg klantvriendelijk en servicegericht...ik ben er uitstekend geholpen!

erg goed !

Blij met het goede advies en service .

Geweldige winkel!

Naaldwijk Scooters maakt alle goede reviews waar. Mooie duidelijke website, met goede informatie over de scooters en de prijzen. Vlotte en vriendelijke communicatie via mail, telefoon en direct contact. Super service van de showroom, bezorgingsdienst en de werkplaats, ook tijdens drukte. Een aanrader!

Goed advies en uitleg

Goede aflevering & uitleg, zowel door showroom als werkplaats medewerkers.

Meedenkend, behulpzaam, betrouwbaar

Meedenkend, behulpzaam, betrouwbaar

Prachtige Zaak!

Ik heb nog nooit een zaak gezien met zoveel dikke scooters en crossers! Je moet hier gewoon even gaan kijken wanneer je echt iets moois wil: Ik ben iig heel erg blij met nieuwe Beta crosser. ✅

Prima geholpen,deskundig advies

Goede zaak ,prima sevice, deskundig personeel

Amperestraat 1 2671BX Naaldwijk