Jim is de beste verkoper in scooterland!

Super goede en betrouwbare scooter winkel waarbij de verkoper Jim ons een vertrouwd gevoel gaf. Wij hebben hier 1 nieuwe en recent een gebruikte scooter gekocht die alles waarmaken wat er beloofd werd. Hier kan je gerust je scooter kopen!

Leuke winkel en gastvrije mensen

Leuke winkel en gastvrije mensen

Super geholpen

Leuke zaak service is prima in orden komen er graag terug.

Vanaf het eerste moment van contact, tot de aflevering aan huis, perfect geregeld.

Vanuit het buitenland contact gelegd en direct antwoord via de mail. Een week later zeer goed geholpen met de aanschaf van de Vespa 300 GTS Supertech.

Goed geholpen!

Goede werknemers word meteen geholpen bij binnenkomst!

Wij hebben een hele positieve ervaring met Naaldwijk scooters.

De bestelde brommer is wat eerder gekomen als eerder aangegeven en is netjes bij ons afgeleverd volgens afspraak.

Klantgericht, zoals het hoort

Prima geholpen met de aanschaf an een nieuwe Beverly 400.

Fijne service en heldere uitleg.

Voor mij al jaren de scooter zaak van het Westland. En heb je onverwachts pech wordt je snel geholpen.

Top 10

Goede zaak, met nog betere service!

Heb een schakelbrommer gekocht. De levertijd was 6 - 8 weken, werd vooraf verteld en dat kwam precies uit. Ze hielden mij goed op de hoogte. De brommer werd netjes afgeleverd, met uitleg en goede papieren. En toen er de volgende dag bleek dat iets verkeerd was gemonteerd (achter-remleiding ging daarom kapot) kwamen ze de brommer halen, en verhielpen het meteen. De volgende dag werd de brommer teruggebracht. Alles viel onder garantie. Super service!

Zeer kundige en vriendelijke mensen

Scooter gekocht. Piekfijn afgeleverd, top service Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen

Super geholpen door Jim!

MP3 gekocht en door de deskundigheid, geduld en hulpvaardigheid hoefde ik niet verder te zoeken. Goed advies, neemt echt de tijd om al je vragen te beantwoorden en denkt mee. Echt uitstekende service. Gevoel dat je hun enige klant bent.

Helemaal goed!

Zocht een nieuwe vespa 300 gts in een specifieke kleur die niet voorradig was. Binnen 2 dagen teruggebeld. Jim had er 1 gevonden bij een collega dealer en tevens een hele scherpe prijs gemaakt inc accesoires. Communicatie over de mail verloopt doorgaans ook heel soepel. Soms telefonisch moeilijk te bereiken, maar dat mag want het is een kleine winkel met weinig personeel. Daardoor is er wel een prettig persoonlijk contact.

Super service

Ik heb een beverly 400s gekocht bij Naaldwijk scooters. Jim heeft mij vanaf het moment dat ik erover heb gebeld super fijn geholpen. Heeft de scooter rij klaar gemaakt en mij met een vertrouwde gevoel de deur uit gestuurd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeker een mooie scooter/motor bedrijf heb gevonden en mijn grote complimenten voor de jongens daar die een top service leveren.

Goeie service en klantgericht

Super vriendelijk en meedenkend

Netjes geholpen , duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel.

Wederom een verademing om hier een scooter te kopen!

Mijn 3 jaar oude Kisbee ingeruild voor een wat groter model, de Kymco New People S. Keurige inruilprijs en netjes alle voor en nadelen besproken en verschillende merken uitgetest, geen vraag is te veel en bent nooit tot last. Jim en je team, ga zo door!

Top service ze denken mee!

2 vespas ingeruild voor 1 mp3 300 sport. Super geholpen. Blijven hier zeker komen voor o.a. onderhoud.

netjes en vriendelijk geholpen

Bij de koop van een Knaap fatbike zijn we netjes en vriendelijk geholpen door Jim van Naaldwijk Scooters. Wij zijn tevreden en onze zoon is erg blij met zijn stoere fiets, waar hij veel bekijks mee heeft!

Prima zaak!

Mooie zaak met veel keuze. Vriendelijk en attent personeel. Kundig. Service is ok.

Prima zaak voor aankoop scooter

Na 30jr weer besloten om een scooter te kopen. De heren zyn duidelyk in de uitleg, vriendelijk te woord gestaan en nemen de tijd voor je. Na proefrit kon ik met mijn vragen ook by ze terecht en de verzekering was ook goed geregeld. Over 5000km een beurt dus over de werkplaats kan ik nog niets zeggen.

Goede uitleg en nemen de tijd

We zijn goed geholpen. Er werd geluisterd naar de vraag en er werd tijd genomen zonder dat we het gevoel hadden dat er iemand verder moest ook mijn zoon kwam een keer extra en werd ook vriendelijk ontvangen.

Professionele

Goede winkel met groete showroom. Leuke personeel, goede advies!

Goede service eerlijk en alle info die je nodig hebt

Vriendelijke eerlijke verkoper die zich aan de afspraken houd. Erg fijne zaak met personeel die echt de tijd nemen.