Vriendelijke medewerkers en bedrijf komt al zijn afspraken na.

goede service

Ik vond de helm niet naar wens, dit is zonder probleem goed opgelost.

Super goede service

Aardige professionele mensen en service was super goed

Ge-wel-dig

Absoluut geweldig, service is top en staan klaar om je te helpen en meer te weten te komen over wat je precies zoekt , levering ging ook soepel kon niet beter verwachten

Heel goed geholpen super aardige jongens denken goed mee !!!

Heb mijn oude snorscooter ingeruild en kreeg er een prima prijs voor.

We zijn heel tevreden met de service.

Aardige mensen die onze vragen een voor een beantwoorden met goede uitleg.

Prima service bij aankoop nieuwe scooter

Goede service vriendelijk personeel

Heb na een ongeluk mijn oude scooter laten ophalen en na dat deze totaal los was een nieuwe tweede hands gekocht.. Je wordt hier vriendelijk geholpen met de juiste adviezen.

gewoon perfect!

Fijne grote ruime winkel met genoeg keus voor iedereen die een scooter en helm of fatbike wil! Vandaag een nieuwe scooter gekocht na een ongeval met mijn oude scooter, een Piaggio Liberty. Deze keer gaan we voor een Vespa primavera! ik ben weer goed geholpen door Jim die mij veel tips en advies gaf. Maar ook de monteurs niet vergeten. Ik wou nog even andere banden erop tijdens de aflevering en dat werd meteen geregeld voor mij. Echt top! Zo rijdt ik een stuk veiliger door de winter. Goede service ervaren en duidelijke uitleg bij de aflevering. Na aankoop van inmiddels 6 scooters zijn ze altijd blij mij te zien... Er is trouwens ook veel keuze in helmen Perfecte Haal en breng service door een zeer vriendelijke chauffeur! Deze heeft mijn "oude" scooter opgehaald na een ongeval.

Blij en verrast verrast.

Prettige ontvangst en een goed aanbod van nieuwe en gebruikte scooters. In de ochtend rustig kunnen rondkijken naar een vervanger voor mijn Piaggo Fly. Uitgebreid tijd genomen om mij te informeren over de te maken keuzes. Ik kan deze zaak aanbevelen, ziet er goed verzorgd uit en heeft een behoorlijk aanbod van brom- en snorscooters. Ben happy met mijn aankoop

Goed en kundig advies

Voor mijn zoon een scooter aangeschaft bij Naaldwijk Scooters, vriendelijk geholpen met goed advies. Ook bij het ophalen van de scooter, vriendelijk en goede uitleg.

goed geholpen

je kreeg goede uitleg over de scooters, je werd erg fijn en beleeft geholpen. na aankoop van de scooter werd alles nog een keer met je door genomen ook er fijn!

topservice

alles is naar wens uitgevoerd

Naaldwijk Scooters, als je kwaliteit en goede service wilt moet je hier zijn!!

Wij zijn bij Jim geweest , heleboel keer :-) , en steeds veranderde de wens van onze zoon. Jim paste zich elke keer weer zonder gemopper aan en gaf steeds aan pas tevreden te zijn als onze zoon blij en vol trots op zijn scooter zou wegrijden. En dat voel je ook als je daar bent, geen pressie , goed advies en de wens tevreden klanten! Nou Jim, dat zijn we!!

Zeer behulpzaam, duidelijke, eerlijke uitleg

Zeer behulpzaam, duidelijke, eerlijke uitleg

Ze denken mee met wat de klant wil

Prima dealer!

Sympathieke mensen die met je mee denken en oplossend gericht zijn!

Aardig mensen die verstand hebben van hun vak.

Goede hulp gehad bij het zoeken naar de brommer die ik wou. Mijn vragen zijn uitgebreid beantwoord en heb tevens ook een fijne uitleg gehad bij het ophalen van de brommer. Super service!

Perfecte zaak met geweldige service!!!!

Goede service, vriendelijke mensen, aandacht voor de klant en zijn wensen!!

Goed geholpen en de tijd

Goed en goed geholpen en neemt de tijd voor je

Uiterst correct behandeld zeer veel vakkennis

Zeer vriendelijk behandeld heel veel kennis van zaken uiterst tevreden

Goede ervaring

Top service snel geregeld

Netjes geholpen, goed geïnformeerd, snelle levering.

Netjes geholpen, goed geïnformeerd, snelle levering.