Top service

Je wordt goed geholpen goed advies.

Prima zaak en prettig geholpen

Na binnenkomst scooter na circa 3 weken wachten na beoogde leveringsdatum bij binnenkomst onmiddelijk geinformeerd hierover en de volgende dag werd de scooter al afgeleverd. Super was dat.

scooter bevalt wel is wennen. Wist niet dat hij zo zwaar was , en had achter af een proef rit moeten maken. Gr Frans van wetering

Goede service!

Van begin tot eind goed geholpen door alle medewerkers. Vragen showroom zijn goed beantwoord, medewerkers van de reparatie/service afdeling zijn vriendelijk en hebben diverse zaken uitgelegd. Gedurende het proces op het juiste moment ook contact opgenomen. Aflevering heeft plaats gevonden zoals afgesproken en bij het afleveren is er ook de benodigde tijd ervoor genomen met uitleg en instructies.

Prima geadviseerd

prima en kundig advies en een nette afhandeling.

Klantvriendelijk en kundig. Kan er niet meer over zeggen, 5 sterren

Professioneel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Samen met mijn dochter een scooter uitgezocht en besteld. Ieder contactmoment was zeer positief, uitstekende service. De scooter werd geleverd met transport schade, er werd gelijk een nieuw onderdeel besteld en vervangen zonder problemen. Vriendelijke mensen, complete informatie en goede follow-up service.

Vriendelijk, behulpzaam

Leuke winkel, aardig personeel, werken hard.

Top zaak.

Super vriendelijke gasten, perfecte service

Goed!

Klant vriendelijk, goede service, nemen de tijd voor je!

Klantvriendelijkheid

Heel klantvriendelijk en netjes geholpen. Slechts 1 minpunt. De bezorger van de scooter gaf goede uitleg maar vergat na afloop de oliedop goed dicht te draaien. Nadat we hadden gereden ging de olie uitzetten en dus lekken. De hele achtertuin zat vol druppels die niet meer van de tegels af gaan.

Altijd goed geholpen, eerlijke zaak!

Ik heb hier al 2 scooters gekocht, puur omdat ik naaldwijk scooters & motoren. Een super fijne zaak vindt! Elke keer wordt ik goed geholpen, ook heel zorgvuldig. De werknemers gaan zuinig met je scooter om en houden je op de hoogte van wat ze gaan doen. Topzaak!!!

Professioneel bedrijf

Vorige week een Vespa scooter gekocht. Bij de aankoop werd ik zeer goed geholpen. Niks was moeilijk of een probleem. Ook het bezorgen van de scooter was goed geregeld.

Ik werd goed geholpen vriendelijke mensen goede service

Prima service!

Je wordt goed geholpen met het maken van een keuze!

Goed geregeld

Alles prima en netjes afgeleverd zoals afgesproken met tussentijds nog even een telefonische update over de levering.

Fijne zaak en behulpend personeel

Nu een week in bezit van mijn zip. Alles was snel geregeld, kon de scooter binnen een week ophalen(had geluk dat er nog wat op voorraad was). Service was allemaal duidelijk en goed uigelegd bij het ophalen van de scooter. Personeel is uiterst goed en vriendelijk! Top zaak!

top

snel, simpel,

Precies zoals ik het had verwacht!

Ik ben via mijn (kritische) beste vriend terecht gekomen bij Naaldwijk Scooters. Vanaf het eerste moment dat ik binnen kwam voelde ik gelijk de sfeer van een echte professionele brommer/scooterzaak. Ik ben altijd netjes en vriendelijk geholpen door de mannen en ze vonden het helemaal niet erg om al mijn vragen te beantwoorden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor mijn droomscooter en dat is de Vespa sprint. De mannen hebben mij ook heel goed geholpen met het inruilen van mijn oude scooter. Ik ben meer dan heel erg tevreden en ik zal altijd terug blijven komen voor wat dan ook!

Mooie winkel

Perfecte service.

Gewoon goed. Klant vriendelijk. En bereid je te helpen naar wens

Geweldig !!!

Bij het moment van binnen stappen tot aan het moment van de scooter ophalen was de service/kennis/hartelijkheid/klantvriendelijk/tijd nemen voor de klant/etc,etc, fantastisch. Bij binnenkomst heb je al het idee als ik hier niet slaag dan is het nergens. Je wordt echt geweldig geholpen. Ik kan zeggen na de vele positieve berichten die ik eerder al had gelezen dat dit zeker waar is. De jongens die deze zaak runnen hebben het prima voor elkaar, nogmaals bedankt voor alles !!!

Zeer tevreden met de snelle service

Zeer behulpzaam en je kan gelijk terecht voor vragen en problemen.

Zeer goede service.

Keurige en snelle dienstverlening!

Ik raad een geweldige winkel aan

Ik heb in deze winkel een scooter gekocht en ik ben blij met de service en keuze van mijn nieuwe scooter.