Goed geholpen bij aanschaf nieuwe auto en goede prijs voor m'n oude auto gehad

Netjes behandeld

Snel en netjes afgehandeld

Je wordt gelijk geholpen vriendelijke personeel .

Vriendelijk personeel; vakkundig want de auto is goedgekeurd voor APK. Een vooraf gesproken prijs betaald. Ik ben tevreden.

Prima ervaring.

Tot zover niets dan lof voor deze garage bij de aankoop van onze auto. Zeer tevreden over het proces zoals het tot dusver is verlopen.

Een prettige ontvangst

Ze komen eerlijk en klant gericht over

Duidelijkheid.

Zeer klantvriendelijk met een goede service

Een mooie auto gekocht bij de firma Potgieter, netjes afgehandeld voor een net zo'n nette prijs, 2e autosleutel werkte niet maar goed opgelost, dik tevreden!!!

Prima prettige ontvangst en daar na goede afwerking van de werkzaamheden

Top ervaring

We komen al jaren bij Potgieter en altijd met volle tevredenheid! Goede service, vriendelijk personeel en altijd een eerlijke prijs!

Zeer goede behandeling voor je auto en de klant

Goede behandeling van auto en klant!

Vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Doet wat is afgesproken. Super snel.

Goede zaken

Vriendelijk

Altijd gelijk geholpen

Snelle service

Mijn auto wilde niet starten. Gebeld. Binnen q5 minuten was er iemand. Auto gestart. Direct afspraak gemaakt voor de volgende dag voor accu check.. Volgende dag zo even tussendoor. Nw accu. Goeie service....

Altijd prima service

Prima service en vriendelijk

Goede service, gaan door tot ze alles goed gerepareerd hebben, houden je ook op de hoogte van wat er vervangen moet worden zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Super garage, vriendelijk en staan je goed te woord. Top monteur,s. Mvg. Henk.

Keurig volgens afspraak geholpen

Auto defect terug na grote beurt, geen service achteraf.

Wij kregen onze auto na de grote beurt terug met defecte achterlichten. Een telefoongesprek met de garage leverde helaas niets op aan hulp of service. Bij ons daaropvolgende bezoek kregen wij niet eens de kans om een zin af te maken; werden enkel onderbroken en kregen te horen dat het onze eigen schuld moest zijn. Wij komen hier niet meer terug en schakelen de Bovag in.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Eerlijk en correct

Altijd vriendelijk behulpzaam, en voor elk probleem een oplossing

Slechte voorbereiding

Winterbanden uit het hotel waren voor opslag niet gemeten (profiel), 5 week voor montage aangegeven dat deze gecontroleerd moeste. Het vermoeden bestond dat ze teveel versleten waren. Helaas niet gecontroleerd en banden waren niet op voorraad. Conclusie; dubbel werk voor werkplaats en klant! Graag over je werk nadenken en vooruit denken.

Met recht kan Auto Potgieter B.V. zich een Vakgarage noemen.

Vriendelijk personeel op kantoor en vakkundige monteurs in de garage.

Goede servkce