Servicegerichte, meedenkende en deskundige advisering kenmerken de aanpak.

Autobedrijf Van Mourik heeft een groot assortiment jonge occasions, goed onderhouden en in nette staat. Het advies wat te kiezen en waarop te letten is adequaat en onafhankelijk.

Hulpvaardig, kundig advies, keurig bedrijf

Ik ben goed en netjes geholpen, het is er géén moeten maar mogen en kreeg goed afvies. Deskundige mensen, bedenktijd en kreeg een eerlijke inruilwaarde.

Duidelijke communicatie. Meedenkend vermogen van de verkoper. Excellente aflevering!

Top bedrijf

Echt een net bedrijf snelle service en ze hebben super mooie auto’s staan

Heerlijk om bij Bastiaan een auto te kopen

Vreaelijk vind ik het proces van een andere auto kopen. Maar de aankoop van deze was een feestje. Top gedaan Bastiaan! en de volgende mits het aanbod aansluit op mijn wensen kom ik weer bij jou halen.

Good people

Sebastián was very friendly dealer. Happy with him

Zeer tevreden!

Mijn ervaring met de verkoper Bastian Schouten heb ik als zeer prettig ervaren! Hij heeft me vanaf het begin goed geholpen en was altijd bereikbaar.

Top bedrijf.

Eerlijke inruil prijzen, goede aandacht. Alles is mogelijk. Top ben zeer tevreden.

Heel tevreden, leuk contact, goede service.

Eerst goed contact over de e-mail gehad, goede inruil prijs voor mijn eigen auto gekregen. Vervolgens een prachtige audi gekocht, mooie aflevering, alle ( kleine ) puntjes werden verholpen. Zelfs werd er nog een witte kentekenplaat nageleverd.

Denkt mee, zoekt mee!

Ik zocht een Duitse Xc40 hybride voor onze dochter met een specifieke kleur en diverse opties, 1-2 jaar oud, weinig kilometers. Robert ging zoeken en kwam met de gewenste auto. De aflevering was tenslotte zoals afgesproken. Maar de inruil van de V60 was naar tevredenheid. Bij ons leeft ook het besef dat ook de garage er wat aan moet kunnen verdienen! Deze ook bij Jan van Mourik & Zn gekocht (was ook een Duitse auto). Maar ook wij hebben die V 60 full options, tip top afgeleverd, incl. grote beurt. De volgende koper krijgt daar een prima auto aan met weinig km.

Je voelt je heel welkom!

Goede service, vriendelijk personeel en je voelt je erg welkom. Leuk pakketje bij ontvangst van de auto, met lokale producten!

Klantvriendelijkheid en service staan voorop

Al jaren een tevreden klant bij Autobedrijf Van Mourik. Ook deze keer weer uitstekend geholpen. Zowel Arend als Mark denken goed mee en doen er alles aan om te zorgen voor een passende oplossing. De auto is perfect opgeleverd, om door een ringetje te halen.

Prettig zaken doen, vriendelijk en professioneel!!!

Zeer prettig geholpen bij onze zoektocht naar een mooie occasion. Er werd ons alle tijd en rust gegund om verschillende auto’s te bekijken en te vergelijken. Onze vragen werden goed beantwoord. Ook bij een tweede bezoek werd weer alle tijd genomen om de auto van onze keuze nog eens goed te bekijken en de koop te sluiten. Hele fijne manier van zaken doen. Auto werd een week later keurig afgeleverd!

Auto was heel netjes, hulp en klantvriendelijkheid was top

Alles netjes geregeld!

vriendelijke verkoper, prettige wachtruimte en veel keuze uit occasions

Ik kwam voor een occasion die ik op de website had gezien, het was even zoeken naar deze auto. Proefrit kon gemaakt worden en daarna volgde een gesprek tot inruil van mijn huidige auto en aankoop occasion. Verkoper Robert was erg vriendelijk, hij heeft ons goed geholpen. Ook de aflevering een week later verliep erg prettig, Robert nam de moeite een en ander uit te leggen en in te programmeren. Samengevat een erg prettige ervaring

Uitstekend bedrijf!

Ik ben prima geholpen bij autobedrijf van Mourik. Snelle en correcte afhandeling! Zal er zeker nog eens terug gaan.

Familie bedrijf met professioneel karakter

Vanaf bellen voor afspraak t/m levering van auto alles tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk, eerlijk en zonder opdringerig te zijn geholpen door Jelle.

Erg vriendelijk, goede auto, persoonlijke benadering

Het contact met Bastiaan van Vliet is erg prettig, hij neemt alle tijd om alles te bespreken en komt de afspraken goed na. De ontvangst bij Jan van Mourik was heel sympathiek. De auto heb ik pas een paar dagen maar bevalt erg goed. Ik kan anderen dit autobedrijf zeker aanraden.

Zeer tevreden!

Al jaren hele positieve ervaringen met auto bedrijf Jan van Mourik. Personeel is zeer vriendelijk en nemen de tijd voor je. Een paar dagen geleden een volkswagen T-Cross gekocht, waarbij ik heel goed en professioneel ben geholpen door Bastiaan! De auto is in perfecte staat afgeleverd. Zeer tevreden met mijn aankoop. Zeker een aanrader!

Uitstekende service!!

Ten eerste wat een super gezellige verkoper! Bastiaan v Vliet nam rustig de tijd om alle opties te bespreken, en gaf mij uitgebreid de tijd om hier zelf nog even over na te denken. Snelle reactie op vragen, duidelijke antwoorden en persoonlijk advies. Geen moment spijt gehad van de auto . En als kers op de taart een super leuke strik op de auto. Echt een feestje om de auto op te halen!!

erg te vrede over de aankoop van onze auto's

We hadden een mooie corsa E gekocht helaas bleek daar nog geen trekhaak op te kunnen. Dat was echt even heel jammer. Maar gelukkig hebben we samen met de verkoper van Van Mourik een andere auto gevonden en hebben zij daar alles weer netjes voor geregeld. We zijn erg blij met de oplossing en rijden met veel plezier in onze Hyundai Kona E BEDANKT!!!

Super goed alles geregeld en aardig behandeld, kom graag terug

Ik heb mijn nieuwe auto bij Jan van Mourik in Culemborg gekocht. Geholpen door Bastiaan, goed geholpen, heel vriendelijk, gezellig en vooral ze komen hun afspraken na, dat maakt je niet gauw mee in deze tijd. Ik kom daar graag weer terug en beveel deze garage zeker aan.

Top! Enorm plezierig geholpen, helemaal blij met de auto!

Op zoek naar een leuke tweedehands auto vonden we een erg mooie Audi A1 op de website van van Mourik. Na de koffie maakten we een proefrit en daarna werd er alle tijd genomen om samen de auto in detail te inspecteren. Van Mourik wist ook alles over de achtergrond en de onderhoudshistorie van de auto, en zo hoort het natuurlijk. De deal was snel gedaan en een week later heben we auto opgehaald. Ook dat was een erg leuke ervaring. We zijn helemaal blij met de nieuwe tweedehands.

Zonder verrassingen in een ontspannen sfeer.

Goede ervaring met toegankelijk personeel. De verkoper, Bas Schouten, was eerlijk en gaf gevoel van vertrouwen om de deal mee te maken. Het maken van een proefrit was geen enkel probleem. De auto gekocht en zeer tevreden. De sfeer in de showroom is prima met mooie uiteenlopende auto’s voor een breed publiek. Hier kom nog wel eens terug.

Industrieweg 3 4104AP Culemborg