Nooit meer naar deze garage!

Ik had mijn auto gebracht voor een APK en grote beurt. 's Ochtends werd ik gebeld dat de reparatiekosten 700 euro waren. Daarbij opgeteld de kosten van de beurt ging ik uit van 11 à 1200 euro. Eenmaal aan de balie miest ik 1768 (!!) aftikken, zonder dat ik tussentijds geïnformeerd was. Mijn kentekenverlichting zou gerepareerd zijn, maar dat lampje hangt notabene nog los. Dus wat heb je dan gedaan? De achterverlichting zou stuk zijn (?) en blijkbaar was dat heel lastig te repareren. Dit alles verklaart voor mij niet de hoge rekening. Ik heb gebeld om een afspraak te maken en zou teruggebeld worden. Nu, ruim een week later heb ik nog steeds niemand gesproken. Inmiddels heb ik een andere (transparante) garage gevonden. Van Mourik ziet mij niet meer terug....

Dag mevrouw, Wij vinden het erg jammer dat u ons deze beoordeling geeft. Zeker omdat uw verhaal de nodige nuancering behoeft. We hebben meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om bovenstaande te bespreken en nader toe te lichten, maar u geeft via een sms-bericht aan hier geen behoefte aan te hebben. Dit betreuren wij. Via deze weg laten wij u nogmaals weten open te staan voor een gesprek om tot een oplossing te komen. U blijft altijd van harte welkom op 1 van onze vestigingen of u kunt ons telefonisch bereiken op 0345-520362. Met vriendelijke groet, Team Jan van Mourik & Zn, vestiging Culemborg

Goed geholpen en goed geadviseerd

We werden zeer goed te woord gestaan door dhr. Robert Noordam. We waren tevreden met de inruil van onze beide auto's. Alles keurig geregeld, een vrijwaring voor de ingeleverde auto's en de nieuwe auto op naam gezet. We zijn met een goed gevoel weggereden en hebben dat nog steeds.

Teleurstellende ervaring

7 maanden geleden bij van Mourik (locatie Culemborg) een auto gekocht en extra betaald voor een aflever/servicebeurt, in de hoop een tijdje zorgeloos te kunnen rijden. Sinds de aankoop heb ik echter alleen maar zorgen en veel kosten gemaakt. Na 3 maanden (dag uit de garantie) de versnellingsbak kapot, kosten 600 euro. Dit is door van Mourik gerepareerd, echter onvakkundig is dat het mankement aan de koppeling niet bij de reparatie aan de versnellingsbak is gezien. Na 6 maanden de katalysator moeten vervangen en de waterpomp ging kapot, kosten 700 euro. En nog steeds rijdt de auto niet helemaal goed. Komt op korte termijn nog reparatie aan van koppeling a 700 euro en nieuwe banden. Ook is er een probleem vastgesteld met overmatig olieverbruik. Garage van Mourik toonde geen begrip en verleende ons geen service. Mankementen zouden volgens hen simpelweg het gevolg zijn van het rijgedrag van de bestuurder. Werden afgeserveerd en voelden ons totaal niet gekend. Het liefst zou ik van deze auto (lees: kat in de zak) af willen. De auto heeft me nu al 1300 euro extra gekost en er komt binnenkort nog zeker 1500 euro aan kosten aan, terwijl ik de auto nog maar ruim een half jaar in mijn bezit heb en er slechts weinig km's mee heb kunnen rijden. Ik koop hier nooit meer een auto en zou deze garage ook zeker niet aanbevelen.

Geachte heer/ mevrouw, Wij zijn erg teleurgesteld en verbaasd dat u deze review plaatst. Het doet namelijk absoluut geen recht aan de situatie en graag willen wij dit ook hier toelichten. Het klopt dat de versnellingsbak buiten de overeengekomen garantieperiode kapot is gegaan. Zoals destijds ook bij u aangegeven vinden wij dit erg vervelend en we zijn u hierin dan ook op een nette manier tegemoetgekomen. De versnellingsbak hebben wij tegen inkoopprijs aan u doorberekend en de arbeid (dag werk), bakolie, druklager en overige kosten hebben wij volledig voor onze rekening genomen. Vervolgens schrijft u dat de katalysator en de waterpomp kapot zijn gegaan. Hierover zijn wij niet ingelicht en dit is ons dan ook onbekend. Later hebben wij inderdaad, samen met uw zoon, gesproken over de mankementen aan de koppeling. We hebben toen aangegeven dat het, bij normaal rijgedrag, onmogelijk is dat een koppeling binnen circa 3 maanden mankementen vertoont. U heeft toen aan uw zoon de vraag gesteld of dit te maken zou kunnen hebben met zijn rijgedrag. Uw zoon gaf vervolgens als reactie dat ‘dit zou kunnen’. De versleten banden waar u over schrijft in uw review hebben hier naar alle waarschijnlijkheid ook mee te maken. U gaf uw zoon als antwoord ‘hier samen eens goed over te gaan praten’. Wij hebben toen nog aangeboden toch met u mee te willen denken in een passende oplossing. Vervolgens zijn jullie weggegaan en hebben wij niets meer van u vernomen. Totdat we deze review ontvingen. U zult onze verbazing begrijpen en nogmaals willen we aangeven dit erg te betreuren. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mark van Mourik

Aanbevelenswaardig !!

Weer n ervaring rijker , voor herhaling vatbaar , ze nemen alle tijd , er is veel mogelijk, alles volgens afspraak , vriendelijk én betrokken , wij voelen ons er thuis………

Vriendelijk, betrouwbaar met een paar verbeterpuntjes

Wat opvalt is direct de vriendelijke ontvangt bij de receptie en voorbereiding proefrit. De auto (mooie VW Golf) staat gepoetst klaar en kunnen gelijk gaan rijden. Geweldige auto in pracht staat. Na de proefrit uiterst aangenaam met Bastiaan de deal gemaakt met tevens een realistisch bod op de inruil. Beetje vreemd was de auto op winterbanden. Na check website blijkt de auto op de fotos op redelijk nieuwe Hankook 4 seasons te staan. Ik heb dat voorgelegd aan Bastiaan. Het goede is dat zonder omhaal de auto op 4 seasons zal worden geleverd. Wat jammer is dat er geen gevraagde Hankook of good year onder gezet is maar het goedkoopst mogelijke budgetmerk (Novax). Had graag willen bijbetalen als die paar tientjes het probleem was. Doet helaas afbreuk aan het rijden (lawaaiige banden). Beetje penny wise…Ondanks dat, men doet beslist alles om het goed te doen voor de klant en als er iets is wordt er gelijk en goed gereageerd. Positieve ervaring met een wat ongelukkig smetje, vandaar deze keer niet de volle 5 sterren.

Zeer tevreden!

Wij hebben daar een mooie auto gekocht. Wij zijn goed geholpen en bij aflevering waren de afgesproken punten netjes afgehandeld en zelfs nieuwe automaten gekregen. Onze ervaring met van Mourik is dan ook zeer positief.

Uitstekend medewerker Bas!

Bas is zooo goed bezig !

Klantvriendelijk

Mijn ervaring met het bedrijf van Mourik zijn. Op de eerste plaats Klantvriendelijk bedrijf, ziet er zeer netjes uit. Ze hebben prachtige auto's staan. Ik heb er een gekocht kwam vertrouwelijk over en eerlijk, maar wil zeggen de aflevering was perfect en de verkoper Robert heeft het een en ander uitgelegd. Kennis van zaken en van de bolide wist hij ook veel vanaf. Wat ik een minpuntje vond was dat de auto niet was af getankt was, gezien wat ik moest betalen. Zelfs niet half vol. Poetswerk zag er ook goed uit uit. Showroom ziet er ook geweldig uit. En ik had een persoonlijk gesprek met Robert en vroeg hem om dit kort te sluiten met de directie. Maar tot op heden niets meer vernomen. Maar wel of ik een review wil achter laten en dat doe ik natuurlijk wel. Mvg P

Wat een service en een heel prettig bedrijf.

Na een lange tijd weer toe aan een nieuwe auto, toch even op de site gekeken bij jullie. Wat een keuze!! Een hele prettige ervaring weer, een mooi bedrijf en jullie zijn gewoon normaal gebleven. Nemen de tijd, geven je een goed gevoel en dringen niet aan om tot aankoop over te gaan. Echt super!! Afspraken nagekomen en een eerlijke prijs. Zeker een aanbeveling van mijn kant,

Geweldig geholpen

Zeer vriendelijke mensen goed geholpen heel erg te vreden.

In één woord geweldig

Door omstandigheden van mijn zijde, heeft Robert heel veel empatisch vermogen getoond en niet alleen als een goede verkoper gehandeld maar ook als een zeer meelevend persoon. Ook de afspraken die zijn gemaakt zijn meer dan nagekomen. Niks dan lof! Een zeer betrouwbaar bedrijf!

Laatst heb ik mijn auto bij Jan van Mourik mogen ophalen. De service was echt perfect en al de werknemers waren sociaal en aardig. Toen ik mijn auto kwam ophalen was mijn auto helemaal tip top gemaakt.

Contact gehad met Bastiaan via Marktplaats. Afspraak was zo gemaakt! Bij aankomst stond de auto was gewassen, getankt en stond klaar voor een proefrit! Tijdens de proefrit werd mijn inruil-auto bekeken en getaxeerd. De auto rijd heerlijk, gelijk mee genomen dus! Alles ging super snel, alles was zo geregeld. Top service!

Perfect bedrijf

Pretigge ontvangst duidelijke uitleg fijne garage fijn personeel

Fijne en goede service

We werden vriendelijk ontvangen. Wat er was beloofd klopte helemaal. Hartelijk bedankt

Zeer prettig zaken doen

Via het internet terecht gekomen bij Jan van Mourik. Aangekomen werd ik direct zeer vriendelijk aangesproken door Bastian. Ik kwam voor een specifieke auto en direct werd alle tijd genomen. Geen gedram, geen pushen, direct een proefrit gemaakt en 2 dagen later de auto gekocht. Omdat de auto geïmporteerd was moest het alarm nog gekeurd worden. Ook dat is perfect gegaan. Certificaat erbij. De aflevering was ook zeer prettig. Al met al een zeer fijne en professionele ervaring. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Aankoop Audi A3 etron

Audi A3 aangeschaft en Golf TDI ingeruild. Prijzen zijn reeel en je wordt vriendelijk geholpen. Kortom soepele aankoop en hopelijk de komende jaren plezier van de nieuwe auto.

Perfecte auto, perfecte aflevering

Bijzonder prettige ervaring gehad. Kan niet anders zeggen dan dat ik zou willen dat ik overal zo behandeld en benaderd word. Grote klasse.

Afgelopen zaterdag mijn nieuwe auto opgehaald bij Van Mourik. Mijn ervaring in één woord: geweldig. Na contact per mail en telefoon een afspraak gemaakt met Bastiaan om zaterdag een auto te komen bekijken. Deze werd meteen op de website gereserveerd en stond op zaterdag op de afgesproken tijd klaar met de groene platen al gemonteerd. Ontvangst zeer vriendenlijk, er werd zelfs een laadpaal vrijgemaakt voor onze elektrische auto. De afhandeling ging zeer soepel en correct en nog een leuke attentie ontvangen na aankoop van de auto.

Exact zoals je het zou verwachten

Exact zoals je het zou verwachten van een goed aangeschreven autobedrijf. Duidelijk en open. Goede service.

Persoonlijk en betrokken

Robert Noordam en het gehele team van van Mourik zijn betrokken en in staat om in oplossingen te denken. Bedankt dat ik mijn auto bij jullie mocht kopen. Ik ben vanaf nu de ambassadeur voor jullie bedrijf.

Meedenken en fijne samenwerking

Het was een een wat bijzondere opdracht voor autobedrijf van Mourik: zoek een auto die aan een paar voorwaarden moest voldoen, hybride, hoger zitten en 2000 kg trekkracht. Vanaf het eerste moment werd en meegedacht richting een oplossing. Proefritten werden georganiseerd bij merkdealers in de omgeving. Nadat wij een keuze, Mercedes GLC 300e, hadden gemaakt is Bastiaan van Vliet op zoek gegaan. Na korte tijd was een passende auto gevonden bij een merkdealer in Alkmaar. Na prima overleg, advies en reële inruilprijs is de aankoop bevestigd. De laatste aanpassingen en aflevering verliepen heel soepel. We kijken terug op een prima samenwerking waardoor we zonder dat we zelf de weg in het oerwoud van de automerken, -types moesten vinden nu in de auto rond rijden die aan al onze wensen voldoet.

Geweldig auto bedrijf

Het bedrijf ziet er keurig uit alles netjes op orde daar hou ik van zelfs in de loods staan alle auto’s netjes in de rij en gepoetst. Het personeel zeer netjes en geen poe ha verhalen want ze weten waar ze het over hebben. Ik ben erg naar tevredenheid geholpen en mijn keus stond al snel vast. Als ik in de toekomst nog een auto ga kopen is dit de zaak waar ik het eerst ga kijken. Verder geef ik nog een dik compliment aan Bastiaan van Vliet ben zeer tevreden hoe hij met klanten omgaat. Bedankt voor alles ik geniet iedere dag van mijn nieuwe auto.

perfect

goede ontvangst leuk kunne spreken met verkoper en snel een deal kunnen maken leuke mensen mooi bedrijf goede service en HEEEEEL VEEL JONGE AUTO;S een aanrader

Servicegerichte, meedenkende en deskundige advisering kenmerken de aanpak.

Autobedrijf Van Mourik heeft een groot assortiment jonge occasions, goed onderhouden en in nette staat. Het advies wat te kiezen en waarop te letten is adequaat en onafhankelijk.