Ik heb alleen nog geen nota gehad?

Top service!

Al vele jaren klant bij BCS De Vallei en dat zou ik iedereen aanraden! De korte lijnen zijn erg prettig en je wordt netjes geholpen. Of dat nu is bij het onderhoud van de auto of bij de aanschaf van een nieuwe auto: er wordt actief meegedacht en nooit gezeur. Gewoon goed!

Uitstekende garage

Zoals altijd weer goed geholpen met keur en beurt. Tussentijds overleg over onderhoud en reparaties. Geen onverwachte kosten. Goede service, duidelijkheid en prettige communicatie. Kortom: aanrader! Uw auto zal er blij mee zijn...

Bijzonder goed

Weer zoals bekend vakkundig en prettig geholpen. Vandaar ook het jarenlange vertrouwen in dit garagebedrijf.

Goede en vriendelijke service gekregen.

Goede en vriendelijke service gekregen. Heel goed gedaan

Ik heb 6 jaar geleden een BMW bij de Vallei garage gekocht. Ik woon in Doetinchem, maar heb nu ivm een wat duurdere reparatie toch voor deze garage gekozen en niet voor een garage in de buurt, omdat ik een goed advies kreeg en een acceptabele prijsopgave. Ik ben op de dag van reparatie diverse keren gebeld om op de hoogte gehouden te worden van de stand van zaken.

Uitstekend en prima communicatie!

Tussendoor update en overleg over wat te doen. Het gaat om een oudere auto dus kosten maken nog de moeite waard? Wat zijn alternatieven, voor en nadelen? Ze nemen de tijd en zijn erg klant gericht. Belletje zodra de auto klaar is. helemaal top!

Duidelijkheid

Goede communicatie

goede service, vakkundig en vriendelijk personeel

Altijd goed

Nooit gezeur. Zeer goede vakmensen. Leen auto beschikbaar. Altijd correct en de auto wordt zelfs nog gewassen. Waar vind je dat nog tegenwoordig.

Heel vriendelijk allemaal, en een hoge mate van vakmanschap

Altijd alles uitgevoerd, zoals afgeproken. Accurate bedrijfsvoering.

Vakpersoneel

Zeer goed geholpen met het opzoeken en verhelpen van een vervelende elektrische storing. Bedankt mannen dikke duim omhoog voor jullie

Aandacht voor Precies wat ik wil en goede service

Ik Kom er al jaren , voel mij thuis Goede service en klant vriendelijke medewerkers.

Altijd goed

Al jarenlang dezelfde ervaring: meedenken, oplossen, goed maken. En dat alles met vriendelijkheid en aandacht. Eigenlijk een voorbeeld voor hoe elk bedrijf zou moeten werken: aandacht en vriendelijkheid samen met kennis en skills. Wat wil je dan nog meer.

uitstekend

Al meer dan 20 jaar klant en ik word zowel prive als zakelijk altijd goed geholpen.

Uistekend

Goede service tegen een betaalbare prijs, afspraken worden goed na gekomen en aan alles word gedacht

Top garage

Lopen er al jaren en zijn super tevreden. Goed advies, vakkundig, netjes en vriendelijk

Wordt altijd snel en goed geholpen, op een vriendelijke manier. Heel prettig bedrijf.

Snelle service

Amicaal bedrijf met snelle service voor een scherpe prijs.

Goeie service

Goeie service, prettig personeel

Vakmensen

Fijne garage. Er wordt netjes en zorgvuldig gewerkt. En er is altijd overleg. En dus ook altijd een oplossing!

Prima garage, fijn personeel, 'no nonsense garage'

Lever mijn auto altijd met gerust hart in, ze zijn duidelijk over de te verwachten kosten en zover ik het kan beoordelen zien de fakturen er goed uit.

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk personeel, gewoon een TOPgarage.

Ik word altijd netjes en vriendelijk geholpen. Van te voren krijg ik netjes een offerte met de kosten. En men is eerlijk over datgene wat wél of wat niet gerepareerd moet worden. Voor mij een kleinschalig, betrouwbaar bedrijf waar in nu al jaren graag kom.

Prima vriendelijke en duidelijke service!

Aangenaam

Efficient