Uitstekende garage

Goed uitgevoerd, volgens afspraak.

Doen wat ze moeten doen in altijd goed overleg

Al heel wat jaren (ws zo'n 15 jaar) onze auto (s) in onderhoud, Seat Alhambra en Toyota Prius. Nooit wat geks mee, altijd logisch verhaal, eerlijke informatie , pen overleg en komt afspraken na. Nooit indruk dat ik ergens te veel aan betaald heb. Bij deze garage gaan onze autos altijd heel lang,mee dankzij goed onderhoud. Over duurzaamheid gesproken! Gewoon top!

Professioneel en vriendelijk

Snelle service

Goede service en goed geholpen.

Geweldige service en heldere communicatie.

Geweldige service en heldere communicatie! Veel vakinhoudelijke kennis.

Allemaal goed geregeld

Kan niet anders zeggen dat alles goed geregeld was. Ook afhandeling met Autotrust. De grootste positieve punt was dat de auto geheel gewassen en interieur gereinigd was. Helemaal top.

ondanks de vakantiedrukte ben ik snel en vakkundig geholpen.

Betrof storing aan adblue systeem

Prima geholpen opnieuw

Goede service, communicatie en afhandeling opnieuw.

Erg goed

Auto word op afspraak stipt op tijd gehaald en teruggebracht. Voor klein probleem is er altijd even tijd.

Alles op tijd. Tussentijds terugkoppeling over de bevindingen. Auto gewassen als service.

Al jaren bekend met De Vallei, bevalt prima

Vakkundig, attente en vriendelijke benadering

Directe en goede service

Bij voor mij gemerkte kapotte lamp, kon ik gelijk komen en werden ook de anderen nagekeken, waarbij nog 2 kapotte lampen werden geconstateerd.

Ben erg tevreden over Bosch Car Service De Vallei! Ze denken goed mee, reparaties zijn snel verholpen.

Niks op aan te merken

Duidelijke afspraken Vooraf prijs indicatie en tussendoor ook als er wat veranderd. En auto gewassen terug

Prima service en prettig contact

Eerste keer hier onderhoud laten doen aan mijn Volvo. Zeer goed bevallen!

Heel.erg goed.

Goed gemaakt, snel en vriendelijk

Prima gasten die hun vak verstaan.

Uistekende service en vriendelijk personeel

Al jaren klant. Altijd correct geholpen. Hele goede service. Aardige mensen

Geweldig en eerlijk!

Gewoon super goed!

Goed en snel geholpen

Betrokken

Bandenwissel. Na brengen auto ging men er meteen mee aan de gang, zodat er op gewacht kon worden. Na afloop profieldiepte besproken en advies gekregen.

Uitstekende eerlijke garage.

Komen afspraken na, goede service en vriendelijk personeel.

Fijne service

Ik heb alleen nog geen nota gehad?

Over Bosch Car Service