prettig persoonlijk contact. goede service en helder en duidelijk. advies.

Deskundig, duidelijk en sympathiek. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij gaan al jaren naar Besten en mijn ervaring is dat hij goed en (voor mij belangrijker) altijd betrouwbaar is. Na meerdere teleurstellingen door grotere dealers en taloze beunen ooit eens terecht gekomen bij Besten. Een klein regionaal garagebedrijf waar ik meer service krijg. Besten is zeker niet duur en auto rijden kost nu eenmaal geld maar goedkoop kost uiteindelijk nog veel meer. Na een aantal jaren weer een nieuwe gebruikte auto bij hen gekocht en zijn wij onder de indruk hoe goed Besten voor je (aanschaf) zorgt. Lucien gaat niet voor de honderd euro die hij vandaag aan je kan verdienen maar voor een jarenlange klanterelatie. En dat levert hem uiteindelijk toch meer op. Zoals in elke relatie is er ook wel eens iets niet goed gegaan, maar dat lost hij dan gewoon op. Juist dat geeft ons vertrouwen, zoveel vertrouwen dat wij weer een auto bij hem hebben gekocht.

Prettige man om mee om te gaan.