goede service, goed behandeld

prima bedrijf. Denk mee en zoekt oplossingen. Prettige samenwerking. Niet duur.

Gastvrij, meedenkend en eerlijk

goede service, goed behandeld

een en al lof!! laatst een auto gekocht, super aflevering, prijs en nazorg

perfect, zeker aan te bevelen

Een gebruikte Toyota Corolla gekocht bij Autobedrijf Besten. Zowel de verkoop als de nazorg waren perfect. Nette inruilprijs, niet opdringerig. Na levering van de Toyota bleek dat de versnellingsbak niet helemaal fijn schakelde, dit hebben de heren perfect opgelost. Ik kreeg zelfs voor die dag een leenauto mee waarbij ik alleen de brandstof hoefde aan te vullen. Wat mij betreft een absolute 10 en een voorbeeld voor veel andere autobedrijven.

perfect, zeker aan te bevelen

- Eigenaar zelf sleutelt ook, dus weet goed waar hij over praat. - Eerlijk en goed advies - Nette uitstraling van het bedrijf. - Nette auto\'s wat te koop staan.

perfect, zeker aan te bevelen

Ruim 70.000 km geleden een auto daar gekocht voor een mooie prijs. Hij zei dat het een degelijke auto is. Dat is hij zeker. Ook voor de Onderhoudt ga ik naar Besten, tis wel een stukje rijden maar het vertrouwen is er. Qua service, ( leenauto) ook al het lof.

goede service, goed behandeld

Autobedrijf Besten is voor ons een bedrijf dat zich onderscheidt van de meeste zaken in de autobranche En wel in positieve zin. Betrouwbaarheid van de zaal en het product staan hoog op onze scorelijst. Ook de service is hoogstaand en klantvriendelijk. Een bedrijf om jarenlang zaken mee te doen.

goede service, goed behandeld

Erg tevreden over de aanschaf van een tweedehands auto. Goede service en er wordt alle tijd voor je genomen

goede service, goed behandeld

prettig persoonlijk contact. goede service en helder en duidelijk. advies.

goede service, goed behandeld

Deskundig, duidelijk en sympathiek. Goede prijs kwaliteit verhouding.

goede service, goed behandeld

Wij gaan al jaren naar Besten en mijn ervaring is dat hij goed en (voor mij belangrijker) altijd betrouwbaar is. Na meerdere teleurstellingen door grotere dealers en taloze beunen ooit eens terecht gekomen bij Besten. Een klein regionaal garagebedrijf waar ik meer service krijg. Besten is zeker niet duur en auto rijden kost nu eenmaal geld maar goedkoop kost uiteindelijk nog veel meer. Na een aantal jaren weer een nieuwe gebruikte auto bij hen gekocht en zijn wij onder de indruk hoe goed Besten voor je (aanschaf) zorgt. Lucien gaat niet voor de honderd euro die hij vandaag aan je kan verdienen maar voor een jarenlange klanterelatie. En dat levert hem uiteindelijk toch meer op. Zoals in elke relatie is er ook wel eens iets niet goed gegaan, maar dat lost hij dan gewoon op. Juist dat geeft ons vertrouwen, zoveel vertrouwen dat wij weer een auto bij hem hebben gekocht.

goede service, goed behandeld

Prettige man om mee om te gaan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Luttenbergerweg 26 A