Super firma

Een fantastische afleveren van de auto die we hebben gekocht

Supersnelle Topservice

Wij hadden een aanlopende voorrem bij onze Vw Golf, waar onderweg de rook al af kwam. Na gebeld te hebben konden we gelijk s’middags terecht om het te laten bekijken. De remklauw was defect en aangezien wij specifiek onze eigen auto met automaat nodig hadden, hebben ze dit dezelfde middag nog gerepareerd. Superblij met deze snelle service !

Correct en efficiënt met veel kennis en liefde voor t vak

Auto netjes met grote beurt afgeleverd in Amsterdam, airco bijgevuld, nieuwe distributieriem en nog veel extra kleine dingen. Top service!

Ik word altijd goed geholpen bij Autobedrijf Besten

De communicatie is altijd laagdrempelig, kwaliteit altijd aanwezig. Niks te klagen.

Nette garage die zijn afspraken nakomt

Ben er netjes en vriendelijk ontvangen. Zijn de afspraken nagekomen zoals was besproken. Blijf zo doorgaan.

Fijne communicatie en ons probleem uitstekend opgelost

Contact gelegd met garagebedrijf Besten i.v.m. problemen met de buitenspiegels van onze auto. Deze klapte niet meer volledig in. Voor ons is gekeken naar wat het meest eenvoudige en goedkoopste oplossing was om dit probleem te verhelpen. Dit is uitstekend opgelost. Ze nemen ruim de tijd voor de klant. Fijne medewerkers.

Lekker gemoedelijk, duidelijk en komt afspraken na.

Vanaf t eerste contact is de ver- en aankoop goed verlopen. Luciën weet waar hij t over heeft en doet wat hij zegt. In overleg veel mogelijk.

Wat een fantastische bedrijf!

Ik ben erg goed geholpen. De eigenaar is erg vriendelijk en denkt met je mee in wat er nodig is. De auto kon ik na een week al ophalen. En alle afspraken zijn netjes na gekomen.

Bedankt voor de super nette reactie. Ik hoop dat je veel rijplezier hebt met de Alfa. Bedankt en graag tot ziens.

Beste persoon

Top man en eerlijk !! Echte een aanrader

Wij zijn zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop. We zijn goed en deskundig geadviseerd.

Vriendelijke en goede service

Klein garagebedrijf betekent aandacht en liefde voor je auto. Dat merk je in de bejegening en de service.

Klantvriendelijke garagebedrijf en goede kwaliteitsservice

Altijd nakomen van afspraken en goede service. Klantvriendelijke bejegening.

Vertrouwd

Alle aandacht, service en uitleg werden door ons zeer gewaardeerd!

Ik heb een paar weken geleden een Seat Ibiza Sportstyle uit 2007 gekocht bij Autobedrijf Besten. Ondanks dat de auto relatief veel gelopen had(240.000) zag hij er piekfijn uit. Na een testrit gemaakt te hebben leek het nog steeds een prima auto. Zoals Lucien zelf ook zegt verkoopt hij alleen degelijke auto's. Het is ook erg fijn dat er bij aankoop standaard nieuwe APK op komt en de auto een grote beurt krijgt. Daarnaast zat er 1 maand garantie op de motor en transmissie. Na een paar keer met de auto gereden te hebben ging er opeens een lampje branden. Direct maar de garage gebeld en ik kon de auto de dag erna brengen. In eerste instantie leek het niks en kon ik hem weer meenemen. Een paar dagen later ging het lampje toch weer branden, dus opnieuw naar de garage. Toen bleek dat de distributieketting vervangen moest worden, een aardig grote operatie. Voor mij dus een geluk dat er nog garantie op zat. Uiteindelijk is de ketting vervangen met nog een aantal andere onderdelen. Tijdens dit hele proces is Autobedrijf Besten super klantvriendelijk geweest en is er nooit moeilijk gedaan over de garantie, of wat dan ook eigenlijk. Ze zorgen ervoor dat je auto in goede staat is, en als er dan toch iets is, zorgen ze ervoor dat dit op een manier die beide partijen aanstaat opgelost wordt. Ik kan ze dus zeker aanraden

Goede persoonlijke hulp

Zeer betrouwbaar

ben ik heel erg blij mee

alleen maar goede ervaringen. met de mensen die er werken. en de service die ze bieden.

Zeer goede service rustig hele goede ervaren bedrijf.

Hele goede ervaren bedrijf. Service snel en goed. Geen lange wacht tijden.

Prima auto geleverd

Wij hebben een VW Caddy gekocht bij Besten. Prima auto en goede service.

zeer goed

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aankoop van mijn auto. Er werd ruim tijd genomen voor uitleg van verschillende modellen en tijdens de proefrit ook de nodige uitleg.

goede service, goed behandeld

6 juni nieuwe auto gekocht ix20 en oude ingeruild. Goede service mooie auto. Alles volgens afspraak verlopen. Zelf op de brug bekeken, geen enkel probleem.

goede service, goed behandeld

Bij autobedrijf Besten een gebruikte auto gekocht. Ontvangst was zeer gastvrij, Lucien is vriendelijk, eerlijk en dringt absoluut niet op. Goede deal samen kunnen maken, aflevering van de auto geheel volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden en kunnen iedereen dit autobedrijf aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Vorige week een mooie auto gekocht bij Autobedrijf Besten. Zeer tevreden over de afhandeling en goede service!! We houden de auto hier in onderhoud.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, ga zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto