• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, attent, deskundig, geeft vertrouwen

perfect, zeker aan te bevelen

tijdens zware storm ging een vast dakraam met de wind mee Over leeftijd van onze Polaris SL (5 jaar) werd niet gesproken en werd door Stijkel Campers en Adria in samenwerking onder garantie opgelost HULDE

goede service, goed behandeld

Hallo in begin 2017 heb ik een occasion Hymer Camper gekocht ik was op zoek naar dat type met alles er op en aan, de klantvriendelijkheid sprak mij erg aan, een duidelijke uitleg en ook de kleine probleempjes werden inde garantie tijd super opgelost nu heb ik een Camper die verkeerd in top conditie dat geeft mij een veilig gevoel. Super met Dank.

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijke directie en personeel. Kent de wensen van de klant als camperaar.

perfect, zeker aan te bevelen

Aan het einde van de 6 maanden garantie kwam er een probleem met het stuurhuis boven water. deze dure reparatie is door de firma Stijkel zonder problemen gedaan. buiten de garantie periode ging ook nog de interieur waterpomp kapot, ook deze reparatie is door Stijkel onder garantie verholpen!! Wij zijn echt een beetje sprakeloos van deze service!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

net bedrijf ,word netjes te woord gestaan, super nette campers.volgend jaar weer camper huren topbedrijf

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is het eerste bedrijf waar je vriendelijk word ontvangen met koffie en anderhalf uur later hebben wij onze eerste camper gekocht........was liede op het eerste gezicht.......word vervolgd

perfect, zeker aan te bevelen

Je wordt en netjes behandeld en ze nemen de tijd voor je , zijn erg duidelijk met uitleggen van de camper , en erg klantvriendelijk .

goede service, goed behandeld

Vandaag onze camper opgehaald, we hebben plezierig zaken gedaan met de verkoop en vandaag werd er ruimschoots tijd aan ons besteed voor de aflevering. Een fijn familiebedrijf met ruime aandacht voor de klant. bedankt Patrick Arjan en Peter. groeten Anja& Henry.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Vakkundig, nemen de tijd om je wensen goed in te passen

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, ter zaken kundig met vakkundig personeel, behulpzaam, goed georganiseerd.

Zeer goed en vriendelijk

goede service, goed behandeld

Mooi bedrijf met vriendelijke en correcte contacten. Je voelt je er echt klant. Wij kochten er een nieuwe Chic CLine 4.9

perfect, zeker aan te bevelen

Vanaf het begin ( rondkijken ) tot het eind ( aflevering) van de camper alles super verlopen. Hier kunnen nog veel bedrijven wat leren!! Wij zijn echt super tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Sta ik \'s ochtends tijdens het douchen net ingezeept: slaat alle spanning dood. Druipend de motor gestart om dan tenminste op de dynamo te kunnen afdouchen... Bij Stijkel kwam Bas er achter dat de beide woon-accu\'s niet goed aangesloten zaten. Hersteld, maar... het hielp niet. Nog steeds problemen met de stroomvoorziening. Tussen kerst en nieuwjaar was Stijkel gesloten, maar omdat ik nog voor de jaarwisseling naar Spanje wou afreizen kon ik niet wachten tot januari. Bas bood aan om speciaal hiervoor tijdens de vakantieweek terug te komen naar de zaak !!! Probleem verholpen: gewoon twee nieuwe accu\'s geplaatst (oude bleken inmiddels ruim vier jaar oud). Fantastische service! Zo iemand geef je toch een zak oliebollen en een fles champagne voor de jaarwisseling mee! Ik hoop dat het gesmaakt heeft, en voor 2017 wens ik alle medewerkers een succesvol camperjaar. Wintergroet vanuit Spanje, Hans

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer prettig geholpen door gedreven mensen met hart voor camperzaken. Mooi bedrijf! Onze verwachtingen werden overtroffen door de wijze waarop de camper aan ons werd overgedragen en afgeleverd. Echt top service. Geweldig!

goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Ter zake deskundig en betrouwbaar. Hartelijke en deskundige medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn nu een half jaar in het bezit van een 2e hands Stijkel Camper. Het is altijd afwachten hoe service en nazorg zich houden voor een 2e hands product. We kunnen kort zijn; bij Stijkel zijn AL onze vragen en kleine tekortkomingen op perfecte wijze opgelost!! We zijn blij dat we bij Stijkel onze Camper gekocht hebben. Paul en Geerda

goede service, goed behandeld

Nadat we een keer waren kijken naar een gebruikte camper en na een tweede bezoek besloten een camper te kopen bij Stijkel, werden we tijdens de eerste reis verrast door enige tegenvallers. direct contact opgenomen en gerust gesteld dat dit allemaal goed zou komen en in de garantie zou vallen. na onze eerste reis is de camper onder handen genomen door Bas en vakkundig verholpen. met een goed gevoel gaan we genieten van onze camper.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Jammer, kom ik daar voor een andere camper, heeft meneer geen interesse in mijn camper, het prijsverschil is te klein??! Probeer uw camper maar zelf te verkopen! Is zijn advies.

• Deskundigheid N.v.t.

Noorderbreedte 10