perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een gloednieuwe Carthago camper bij Stijkel gehuurd. De camper was zeer compleet ingericht en natuurlijk tip top in orde. De medewerkers van Stijkel hebben ons zeer professioneel op weg geholpen (goede uitleg!). Ik kom hier graag terug. Complimenten voor het mooie bedrijf en de professionaliteit van de club.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

perfect, zeker aan te bevelen

Top! Mijn ouders kochten een camper. Twee weken voordat ze hem op zouden halen, kreeg mijn vader een hartstilstand. In de week daarop belde mijn moeder om te zeggen dat ze niet wist hoe het zou lopen. Peter was vol begrip en gaf haar alle ruimte. De dag erna lag er een kaart in de bus voor mijn vader. Gelukkig gaat het nu goed met mijn vader. De camper hebben ze opgehaald en ze kunnen ermee op vakantie. Fantastische service en een prachtige camper. Nogmaals dank!

perfect, zeker aan te bevelen

Prettig. Hartelijk ontvangst, er wordt prettig meegedacht. Professioneel. No nonsens.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel goed. Zorgzame mensen.

goede service, goed behandeld

Hecht grote waarde aan staan voor wat ze beloven

perfect, zeker aan te bevelen

Na veel denkwerk en innovatie heeft Bas Stijkel op de camperdeur van onze Adria Coral 2017 een Heosslot kunnen inbouwen. Adria Slovenië kan dit vooralsnog af fabriek niet leveren. Chapeau voor Bas. Zijn heel erg tevreden met de Adria en aankoop/service van Stijkel Harderwijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Wil ik toch even kwijt: Gisteren mijn camper opgehaald van het onderhoud, valt me wéér op hoe ontzettend gastvrij ik steeds word ontvangen door de receptioniste (cappuccino is aanrader), hoe Bas holt om je te helpen, hoeveel tijd anderen nemen om alle vragen goed te beantwoorden en als ik het niet meteen begrijp nog eens uit te leggen, enz. Maar vooral hoe snel, accuraat, zelfs vindingrijk als dat nodig is, iedereen je helpt... ja tot en met haal- en brengservice van/naar het station aan toe. Ik kom dat nog maar weinig tegen, bij Stijkel gelukkig als vanzelfsprekend. Andermaal chapeau beste mensen! Laat dit nooit los!

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

Toen in onze bijna nieuwe camper onverwacht een ingewikkelde storing optrad, hebben Bas Stijkel en zijn team onvermoeibaar doorgezocht totdat ze de oorzaak vonden. Alles werkt weer als een zonnetje! Superservice! Wij weten wel waar wij onze volgende camper gaan kopen.....

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende aflevering van gekochte camper. Tijdens aflevering werd op duidelijke wijze uitleg gegeven over de functies van de camper. Er was ruim voldoende tijd voor genomen.

perfect, zeker aan te bevelen

De voorruit moest vervangen worden wegens steenslag. Vriendelijke deskundige hulp en adviezen. Bij dit bedrijf staat de klant op nummer één. De secretaresse was ook heel vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van de levertijd van een nieuwe ruit. Top.

goede service, goed behandeld

Wat een top bedrijf! Dat kom je nog maar zelden tegen. Vanaf het eerste bezoek was het duidelijk dat we in goede handen waren. Ik had er meteen vertrouwen in en dat is nog zo. Uitstekende service. Ze denken goed mee en helpen je waar ze kunnen om je optimaal te bedienen. Een echte geheim tip voor camperaars!!!!

goede service, goed behandeld

Enkele problemen binnen de garantie periode keurig en netjes opgelost. Ik had dit al eerder aangegeven. Ik kon toen geen waardering met punten aangeven. SERVICES met hoofdletters.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben voor de eerste keer een camper voor 2 weken gehuurd. Bij Stijkel in Harderwijk, omdat iemand ons dat aanraadde. Het is een geweldig bedrijf: eerlijk, vriendelijk, hulpvaardig, goede service en nieuwe campers in de verhuur.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn erg tevreden over de service van Stijkel. Afgelopen week een klein probleem door onze eigen fout, en we zijn telefonisch goed en prettig geholpen door de medewerkers van Stijkel. (\"probleem \" was ook direkt verholpen)

goede service, goed behandeld

In 2015 eerst een gebruikte en vervolgens een nieuwe buscamper bij de fa. Stijkel gekocht. Begin 2018 vanwege niet voorzien beperkt gebruik en toch betekenende vaste lasten (verzekering, mrb, stalling, technisch onderhoud) in bemiddeling gegeven voor verkoop. In juni 2018 door Stijkel voor mij verkocht. Ik ben zeer tevreden met de bejegening als klant, met de deskundigheid (ook in het administratieve traject van koop en verkoop) en met de zorgvuldigheid van de fa. Stijkel en dat in elke fase van in 2015 het proces van aankoop (eerst gebruikt, later nieuw) en in 2018 de door hen bemiddelde verkoop. Dat het bezit van een camper voor mij een kort (en daardoor uiteraard nogal prijzig) avontuur is geweest, is een puur persoonlijke kwestie.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Dit bedrijf heeft voor ons weer eens bewezen dat service hoog in het vaandel staat. Wij zijn, ondanks de drukte, toch maar weer geholpen. Prima!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en hulpvaardig bedrijf waar vakmanschap, service en een goede relatie met de klant op een hoog niveau staan!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn Tonnie en Gemma te Brake uit Lichtenvoorde. In 2017 kochten wij een gebruikte Buscamper, alle klachten en nodige werkzaamheden werden correct en vakkundig door Stijkel opgelost. Daarvoor onze hartelijke dank.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij vinden dit een TOP bedrijf. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij, de koffie staat altijd klaar. Nemen ruim de tijd voor uitleg bij aflevering en lossen problemen snel en correct op.

goede service, goed behandeld

Wij hebben tijdens ons eerste bezoek een juiste uitleg gekregen. Wat uiteindelijk geresulteerd heeft in de aankoop van onze eerste kamper. Voorlichting was goed en goede uitleg bij het ophalen van de camper.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Professioneel en behulpzaam. Paar probleempjes, maar dat wordt opgelost. Erg goed gevoel en geen gezeur. Top. Geen 10en, dan kan het niet beter. Kom zeker terug.

Vertrouwd en degelijk.