Team Stijkel zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Wat een dreamteam! Vanaf het eerste contact voor aankoop van een camper tot aflevering en nazorg is Stijkel het juiste adres. Bij Stijkel is de klant KLANT. Of het nu om de aankoop gaat, de aflevering van een spic en span gepoetste camper, de uitgebreide uitleg, het contact met de receptie en de monteursploeg het klopt allemaal. Service is bij Stijkel heel gewoon, altijd welkom voor een kop koffie en een luisterend oor voor eventueel op te lossen technische probleempjes of uitvoeren van onderhoud. Camper plezier begint bij Stijkel!

Terzake kundig, vriendelijk, flexibel en betrouwbaar.

Graag willen wij Stijkel Campers aanbevelen als vriendelijk, terzake kundig en betrouwbaar bedrijf. Goede advisering qua aankoop, terzake kundige montage en aflevering comform afspraak. Vanwege Covid en grondstof tekorten duurde het proces van aankoop tot aflevering van onze nieuwe (full-option) Carthago Chic C-line I 4.9 LE L Superior ruim 2 jaar. Bij aflevering werden alle montage- en prijsafspraken nagekomen, ondanks het feit dat de marktprijzen sterk zijn gestegen. In geval van een enkele ruis op de lijn valt er open en eerlijk te communiceren en worden zaken opgelost. Bij aflevering een volledige, geduldige uitleg en bij de afhandeling van enkele nazorgpuntjes een flexibele opstelling en vriendelijke, snelle service. TEAM STIJKEL BEDANKT EN EEN DIKKE PLUIM !! Fijn dat wij voor jullie bedrijf en het merk Carthago hebben gekozen.

Servicegericht

Vriendelijke ontvangst en deskundig personeel

Persoonlijke benadering en komen afspraken na. na.

De aangekochte camper werd keurig op tijd geleverd met de afgesproken extra s. Één onderdeel kon niet op tijd worden geleverd. Staat op nalevering. Uitleg voldoende en een leuke geste in de vorm van een mooi camperboek.

Stijkel levert eerlijk advies, een uitstekend product en een excellente service.

Vanaf het moment dat we, als beginnende camperaars, de showroom binnenstapten, waren we onder de indruk van de professionaliteit, de ruime keuze, deskundigheid en vooral de klantgerichtheid. Er werd, midden in het hoogseizoen, goed meegedacht met onze al dan niet reële wensen, er werd geadviseerd, niet opgedrongen. Uiteindelijk is er een camper gevonden die helemaal bij ons aansluit, méer dan dat. Met de keuze, aankoop en afhandeling waren we in betrouwbare handen. Met recht de beste dealer van Nederland.

Goede service, eerlijk verhaal en een perfect product dat volledig aan de verwachting voldeed. De, overigens zeer beperkt noodzakelijke, aftersales klopte helemaal. Al met al zeer tevreden.

Vertrouwen is goed, Stijkel is beter…

Nadrukkelijk gewacht met de review tot de periode van garantie bijna is verstreken. Dat geeft een compleet beeld van alle aspecten die voor een klant belangrijk zijn. Voor Stijkel: vijf sterren! Is er dan helemaal geen kritiek. Vast wel, maar in de fasen van verkoop, aflevering, uitvoeren van werkzaamheden onder garantie en eigen wensen blijkt dat de basis ‘vertrouwen’ is. Het is geven en nemen en in ons geval is het van de kant van Stijkel duidelijk meer ‘geven’. Zowel de receptie, de monteurs (Dennis!) en chef werkplaats Bas doen er alles aan om evt. problemen op te lossen. Er is alle rust en tijd om nog eens extra uitleg te geven en na afloop van de reparaties wordt alles toegelicht. Misschien is Stijkel niet de goedkoopste, maar het is wat waard als je je kostbare camper in vertrouwde handen geeft. Wij komen graag uit Rotterdam naar Harderwijk. Bedankt, team Stijkel!!

Eerlijke mensen, goede service!

Ik ben langsgekomen omdat de waterpomp van de camper het niet meer deed. Een andere bedrijf heeft de waterpomp vervangen maar kreeg het water niet meer stromend. Vlak voordat ik op zomervakantie ging hebben ze tijd voor me gemaakt. Na alles doorgemeten te hebben, hadden ze binnen no time gevonden dat er een instelling niet goed stond. Op de factuur stond enkel een 45 min aan arbeidsloon. Heel netjes!

servicegericht en constructief medekend

na een aantal overwegingen voor inbouwvoorzieningen te hebben gedeeld reageerde Stijkel Campers met maatwerkadvies op basis waarvan ik heel goed in staat was keuzen te maken die beter aansloten bij mijn behoeften dan ik anders als opdracht zou hebben gegeven.

Een dealer zoals een dealer hoort te zijn

Een prettig adres om een camper te kopen, Maar ook om in te ruilen Er werd echt de tijd voor genomen

Zeer ervaren en vakkundig advies zowel bij verkoop als instructie en technische uitleg

Zeer prettig geholpen. Weten waar ze het over hebben. Technisch advies over mogelijkheden goed. Nemen de tijd voor je.

Top ervaring, ga zo door

onze interesse in een camper heeft ons naar Stijkel gebracht. heel relaxed en fijn geholpen. proefrijden met verschillende merken was geen probleem. uiteindelijk gekozen voor een jong gebruikte camper. bij de aflevering wordt echt alles goed uitgelegd, onze wensen netjes volgens afspraak uitgevoerd. echt een aanrader!

Zeer goede service en klantvriendelijkheid!!

Mooie gebruikte camper aangeschaft in relaxte sfeer. Bij afhalen complete en duidelijke instructies gekregen.

top service!

Pas nog een camper gekocht en zeer tevreden over de service! Alles is netjes uitgelegd en ze nemen echt de tijd voor je. Bedankt!

Zeer correct en duidelijk

Een camper gezocht en gevonden bij dit bedrijf, het voelde gelijk goed. Duidelijk zaken doen en afspraken nakomen, denken ook mee. Een bedrijf om aan te bevelen

Integer, deskundig en oprechte, persoonlijke aandacht.

Wij hebben een vrij kostbare, gebruikte Carthago bij Stijkel gekocht. Aan het verkoop traject hebben we een goed gevoel overgehouden. Daarna ontstonden nog wat aandachtspunten en die hebben ze voortreffelijk verholpen. Wij wilden nog een specifieke technische toepassing laten aanbrengen en daar is enthousiast over meegedacht en uitvoering aan gegeven. Bij Stijkel werken mensen die er zin in hebben en dat merk je! Een simpele conclusie: de dichtsbijzijnde Carthago dealer is een half uur rijden van ons huis en Stijkel ruim anderhalf uur! Al was het nog langer, we zouden ook dan toch nog naar Stijkel gaan.

Kraan defect op CP. Zelfde dag nog geholpen, ondanks drukte. Top!

Fijn bedrijf met prima service

Vandaag langs geweest voor een spoed reparatie van de airco en ondanks de vakantie drukte prima geholpen. Morgen lekker koel op pad . Bedankt Bas en team . Henry van der Kamp

Ondanks dat ik geen klant ben toch uitstekend

Geholpen klasse

Ondanks het feit dat we onze camper niet bij Stijkel hebben gekocht, maken we toch gebruik van de service van Stijkel. Wij wonen in Harderwijk, op loop afstand van dit bedrijf. Fijn dat Bas en zijn team ons zo goed geholpen hebben. Het zijn vakmensen en dat kun je zien. Bearlock netjes ingebouwd, Gaatjes boven luifel ( die ik zelf echt niet had gezien) netjes dicht gekit. Tijd nemen voor uitleg openen draaiknop waterreservoir (is een handigheidje,maar moet je wel ff weten...) Aan de telefoon zakelijk en to the point. Gewoon duidelijk,houden we van. Edwin en Jellie van der Leij

Knorrige Bas

De intonatie van de stem van Bas via de telefoon was niet aller vriendelijkst toen ik om uitleg vroeg om mijn navigatie te updaten begon hij meteen dat hij er geen tijd voor had en anders wel een vacatuurtje er voor uit te schrijven Jammer voor deze slechte service

Geachte heer Broer, als ik deze review zo lees denk ik, u heeft helemaal gelijk. ECHTER........ even het het verhaal van onze kant. Het was niet zo dat Bas gelijk zo reageerde, dus de situatie is toch heel anders. U heeft ons gevraagd om u te helpen bij de te wijzigen installatie van uw satellietschotel vanwege een faillissement van Joyne. Daarna heeft u gevraagd waar u de update van uw navigatie kon vinden en heeft u hulp gevraagd bij de installatie omdat u dat niet lukte. Bas heeft contact met u gehad per telefoon en per mail is er een uitleg met foto's van de te doorlopen stappen gestuurd wat betreft de navigatie. Omdat het u toen nog niet lukte is er ook nog Facetime contact geweest. Allemaal als service. Als het u c.q. ons dan nog niet lukt dan is de enige overgebleven mogelijkheid om een afspraak te maken zodat we er in de werkplaats naar kunnen kijken. Dan zou het echter wel kunnen zijn dat we kosten in rekening moeten gaan brengen. Voor niets gaat de zon op. Ik begrijp dat u het dan gezien de afstand lastig vindt dat u in Amstelveen woont en wij in Harderwijk zitten, maar dat kan ik niet veranderen en dat was u uiteraard bekend bij de aankoop van de camper in 2017. Ik ben echt super trots op ons personeel dat in deze hectische tijden al vele weken achter elkaar dagelijks overwerkt en diverse zaterdagen om de klanten tevreden te kunnen stellen. Het is dan jammer dat u via een review uw frustratie uit in plaats van dat u normaal contact met mij opneemt en we normaal kunnen communiceren. Een review plaatsen is geen communiceren. Wij staan echt open voor kritiek en kijken dagelijks of we verbeterpunten kunnen vinden. Uiteraard reageren we altijd op een dergelijke review. Helaas bleef u bij uw mening en heeft u de review laten staan. Op zich prima, maar dan “moet” ik er helaas wel op reageren. Peter Stijkel, Stijkel Campers

Doorzetters !!

Vandaag mijn camper opgehaald na een succesvolle reparatie. Het betrof een vochtprobleem waarvan de oorzaak heel lastig bleek te herleiden. Chef werkplaats,Bas Stijkel en zijn monteurs hebben gelukkig niet opgegeven met zoeken, ook werd er steeds helder en vriendelijk met mij gecommuniceerd. Uiteindelijk zijn ze letterlijk en figuurlijk tot het gaatje gegaan en daarom krijgen Bas en zijn team van mij een dikke, vette 10 !!!

Goede services

4 jaar geleden een gebruikte camper bij Stijkel gekocht. Naar mijn idee kan je dan een bedrijf beoordelen. In de garantie periode en daarna altijd correct geholpen. Perfecte service, ook telefonisch. Nog elke vakantie veel plezier en onbezorgd op weg. Dikke duim. Cor Kieft

De service van Stijkel is in 1 woord geweldig!

Vorig jaar hebben we een Carthago gekocht bij Stijkel, we zijn uitstekend geadviseerd, Peter heeft passie voor zijn zaak. De uitleg die we kregen bij de aflevering was zeer uitgebreid. Er deed zich wel een probleem voor, dit is onder garantie uitstekend verholpen door het team van Stijkel. Ze denken mee en proberen overal een oplossing voor te vinden. Ze staan altijd klaar om vragen snel en adequaat te beantwoorden. We zijn blij dat wij onze camper bij Stijkel hebben gekocht.

Prima advies en aflevering van onze camper.

Er werd ruim de tijd voor ons genomen. Prima aflevering met duidelijke en uitgebreide uitleg. Erg tevreden.