perfect, zeker aan te bevelen

Het was fijn zaken doen met Gert,aankoop en inruil heel deskundig afgehandeld. Deze man straalt zeer veel kennis uit,en wat hij belooft komt hij ook prima na. Echt een adres om aan te raden bij vrienden en kennissen.

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels 2 auto\'s van ons bij jou in onderhoud. Afspraak is snel gemaakt en alles gaat in goed overleg. Prijs zeer acceptabel. Betrouwbare deskundige garage die zeker aan te bevelen is. Gert ga zo door!

goede service, goed behandeld

Gert heeft een net bedrijf opgezet. Hij is correct en klantvriendelijk. Belt als er onverwachte dingen boven komen drijven tijdens een reparatie/onderhoudsbeurt. Later kan je het terug zien door de foto\'s die er van worden gemaakt. Helder en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

Gert heeft een mooi en net bedrijf maar geen dure exclusieve showroom met een verkoper in driedelig kostuum wat allemaal betaald moet worden van de verkoop. Daardoor kan hij voor een zeer concurrerende prijs zijn occasions aanbieden, vandaar dat wij geheel uit Limburg hier naar toe zijn gereden en een mooie Suzuki Alto bij Gert gekocht hebben. En dit met een voortreffelijke afhandeling en service. Ik had mijn GSM en een CD laten liggen in de ingeruilde auto welke ik binnen twee dagen mooi verpakt thuis afgeleverd kreeg.

goede service, goed behandeld

Ben zeer tevreden over de gang van zaken met de aankoop van mijn Opel Astra. Gert, ga zo door!

goede service, goed behandeld

Onlangs een Mercedes A170 aangeschaft bij Gert Kuiper. Wat opvalt is de prettige omgang, de deskundigheid en de persoonlijke afhandeling die je bij de grote autobedrijven vaak moet missen. De auto bevalt ons prima. Nu vier weken in bezit.

goede service, goed behandeld

Gedegen reparaties en super service. Toen ik gestrand was door kapotte multiriem heeft autokuiper mijn auto opgehaald en binnen een dag gerepareerd :-)

goede service, goed behandeld

Gewoon een garage die te vertrouwen is. en die zijn niet zo makkelijk te vinden. Ik rijd er met plezier naar toe, al is het wat verder.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring. Eigenaar is een aardige kerel die betrouwbaar is en duidelijk verstand van zaken heeft. Een betrouwbaar adres om uw auto te kopen of te laten repareren.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Uitstekende service en deskundig onderhoud/reparatie voor een aantrekkelijk prijs. Ik kom zeker terug.

Oude Rijksweg 198 7951DP Staphorst

522460 404