Gert is een klantgerichte Volvo liefhebber en kenner!

Gert heeft een prima Volvo V70 voor ons aangeschaft en hij is altijd bereid om zijn kennis te delen of je te helpen bij een eventueel probleem met je auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb vorige week een hele fraaie V70 gekocht bij Gert. Vijftien jaar oud maar ziet eruit als bijna nieuw. Goed onderhouden (door Gert) en voorzien van LPG. Gert neemt echt de tijd voor je, legt alles goed en geduldig uit. Nog even dit vastzetten, dat erbij geven etc. In een woord: prima.

perfect, zeker aan te bevelen

Gert is een meedenkende en betrouwbare reeele volvo man. Ik zit elke dag grijnzend in mijn V70. In 3 maanden al 11.000 kilometer probleemloos gereden!

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service! Ik heb hier een Volvo V70 gekocht en zowel over de auto als de service ben ik zeer tevreden. De auto is zeer zorgvuldig klaargemaakt voor aflevering. Slechts een paar kleinigheden in de garantie, die zijn zonder enige discussie netjes opgelost. In alle opzichten aan te raden!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Geïmporteerde V70 gekocht inclusief inruil. Faire prijs, goed meedacht en perfecte aftersales. Spiegel keurig verholpen en richtingaanwijzer wordt ook vervangen (boordcomputer kan ik niet meer aansturen)

Volvo C70 onderhoud plus APK

perfect, zeker aan te bevelen

Heb in januari 2012 een gebruikte V70 bij Gert Kuipers gekocht woon in Groningen en laat nog jaarlijks het onderhoud uitvoeren door Gert. Gert is geen praatjesmaker maar geeft een gefundeerd advies laat je meedenken hoe het onderhoud uitgevoerd zou kunnen worden. Geeft keuze welk onderdeel het beste past hetzij gebruikt, imitatie of origineel. Ook aantal jaren na de garantieperiode was er te praten over een tegemoetkoming in de reparatie kosten. Kortom het geeft een goed gevoel om met Gert zaken te doen.

goede service, goed behandeld

Twee jaar geleden een Volvo V70 gekocht. Eerlijk advies gehad en keurig afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Helaas reed ik onze trouwe V70 een jaar geleden total loss. Gert heeft toen enorm geholpen met een vervangende auto en het doorlichten van een V70 die ik bij een landelijke keten wilde kopen. Gert onderhoudt die inmiddels tot mijn grote tevredenheid. Gert denkt mee, kijkt kritisch, is bijzonder eerlijk en streeft naar perfectie. Dit alles met liefde voor techniek, passie voor Volvo en oog voor de mens. Grote klasse!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was al een tijdje op zoek naar een volvo V70 en heb er verschillende gezien. Allemaal mooie praatjes door de telefoon en als je ging kijken viel het toch elke keer weer tegen. Ik zag een super nette V70 bij Gert Kuipers staan. Eerst gebeld met Gert die me overtuigd had om te komen kijken. Ik moest er uren voor rijden, maar achteraf was dit de gouden match. Ik had meteen een klik met Gert en de V70. Het was voor mij ongelooflijk dat er nog zo\'n autobedrijf bestond. De kennis van de auto, de eerlijkheid, de gedrevenheid en de afspraken nakomen van Gert. Ik raad iedereen aan om niet verder te zoeken maar meteen naar Gert te gaan. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten en zeker niet als je ziet wat je er voor terug kijkt. Een auto kopen is voor mij in de toekomst gelukkig niet moeilijk meer nu ik bij Gert geweest ben. Gert bedankt en hoop dat je nog veel mensen van een auto kunt voorzien.

perfect, zeker aan te bevelen

Een auto kopen bij autobedrijf Gert Kuiper? Wij zeggen: absoluut DOEN!! Gert heeft passie voor zijn vak, hij neemt (en heeft) alle tijd voor je, hij is kundig en zeer correct/vriendelijk naar de klant toe. Wij zijn Johny en Henriette uit Nieuwleusen en trotse eigenaren van een mooie Volvo V50 die wij onlangs bij Gert hebben gekocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik werk zelf in het garage bedrijf en vind het prettig om zo behandeld te worden zoals ik zelf iemand zou behandelen en daar is Gert in geslaagd. Ik ben zeer tevreden met de aangeschafte Volvo V70 (2006) , een mooi en compleet exemplaar. Ook de afspraken omtrent onderhoud zijn uitgevoerd zoals besproken en de auto is echt afgeleverd met oog voor detail en daar was ik zeer door verrast, dus een dikke 10. Proficiat Dus ja , dit is een Vakman met woord! U kunt hier gerust naar toe.

goede service, goed behandeld

Gert Kuiper heeft een Volvo V70 voor ons gezocht en gevonden. Zijn kennis en ervaring zorgden voor een goede match. Gert en Volvo is een optimale combi!

goede service, goed behandeld

Deze garagehouder is een verademing na enkele andere ervaringen: bij de aankoop goed meegedacht, duidelijke afspraken die allemaal zijn nagekomen en onovertroffen in service toen we tegen een paar technische probleempjes aanliepen.

goede service, goed behandeld

Vandaag nieuwe caravanbanden laten monteren. Helder advies, snelle montage.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Begin 2012 een gebruikte Clio hier aangeschaft. Zelden zo\'n heldere uitleg over een gebruikte auto gehad. Gezien zijn ervaring met Renault, was het een eenvoudige keuze. Zes maanden Bovac garantie, grote beurt incl. distributie riem en overige riemen, lage km-stand, auto als nieuw geprepareerd. Nu twee jaar later ben ik nog steeds zeer tevreden. Bij een volgende auto ga ik absoluut eerst hier langs. En ja ik moest er een eind voor rijden, maar wat je van ver haalt....

goede service, goed behandeld

Dag Rudy, dank voor je postitieve beoordeling!!

In 1 woord: uitstekend !

perfect, zeker aan te bevelen

Uitermate vriendelijk en betrouwbaar, na een uitgebreid eerste bezoek een mooie Volvo V70 bij Gert Kuiper gekocht. Alle afspraken over het afleveren zijn keurig nagekomen, enkele zaken zijn extra toegevoegd!

perfect, zeker aan te bevelen

mijn ervaring met Gert is het volgende:Gert kwam bij mij zeer betrouwbaar over niks geen poespas echt klant vriendelijk aangeboden auto een Volvo S60 viel direct bij mij in de smaak een de koop was supersnel gesloten tot beide voldoening er zijn heel weinig bedrijven die aan mijn criteria voeldoen en Gert weet waar over hij praat,en weet een klant super goed te benaderen en luistert naar de klant,ik hoop dat dit zo blijft ook het onderhoud aan onze Volvo\'s vertrouw ik hem toe,en weet zeker dat dit ook naar onze tevredenheid gebeurt.

goede service, goed behandeld

Een adres waar de klant nog koning gevoel krijgt! Adres met kennis ,leverd goed werk en komt zijn afspraken na. Heeft veel ervaring met diverse types Volvo.s

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

geweldige service en uiterst betrouwbaar, goede adviezen over onderhoud. Veel deskundigheid en liefde voor het vak zijn de kenmerken van dit bedrijf waar ik telkens graag weer terugkom.