Na heel lang rijles te hebben gevolgd en een praktijkexamen te hebben afgelegd gaf mijn vorige rijleraar aan dat hij me niet verder meer kon helpen. Dit had te maken met dat ik onzeker was en de informatie niet goed tot me kon nemen. Na drie maanden les te hebben gehad ben bij rijschool Belhamel ben ik eindelijk geslaagd! Bedankt Jan!

Met Jan naast mij voelde ik mij vertrouwd en eindelijk iemand die mij begreep dat mijn snelweg angst reëel is. Ik kreeg tijdens het rijden tips en de puntjes op de i en natuurlijk tops. Tip waar ik hem dankbaar voor ben is: het hulp boek rijangst en de nazorg die hij biedt. Interesse in stimuleren en op de hoogte houden over wat goed en niet goed gaat maakt Jan een top rijinstructeur.

Hele goede rijschool. Jan is een deskundige rij instructeur die je vertrouwen geeft en goed kan inschatten waar het probleem zit. Na 6 lessen voel ik mij een stuk zekerder en durf weer de weg op.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb goede lessen gehad en veel geleerd!

Na acht jaar bijna niet achter het stuur te hebben gezeten, was ik toch een beetje bangig geworden. Al na drie lessen (waarbij goede en praktische tips werden gegeven), durfde ik alweer met vertrouwen in een auto te stappen.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb 3 lessen gevolgd bij Jan, omdat ik mij erg opgejaagd voelde in het verkeer. Ik heb vroeger een nare ervaring gehad toen ik net mijn rijbewijs had. De motor sloeg toen 3 x achter elkaar af voor het stoplicht, waardoor iedereen ging toeteren. Dit opgejaagde gevoel heb ik 3 jaar gehad en ik durfde niet alleen te rijden. Na 3 lessen voelde ik mij al veel rustiger. Ik durf nu weer meer alleen te rijden.

Vanaf het moment dat je bij Jan in de auto stapt merk je al meteen hoe betrokken Jan met zijn leerlingen is. Jan luistert goed naar je verhaal en schetst op basis van je verhaal een plan van aanpak. Jan is eerlijk, verbloemt niets en is daar waar nodig een tikkeltje streng. Jan zal nooit tegen je schreeuwen of uitvallen of je minder waardig laten voelen. Hij zal tegen je zeggen \"dat vind mijn auto niet zo fijn\" of \"hij moet nog langer mee\". Daarnaast zal Jan altijd de verkeerssituatie voor je schetsen en haarfijn uitleggen wat er goed en/of fout ging. Jan heeft voor elkaar gekregen wat mijn vorige twee instructeuren niet voor elkaar kregen. Met een minimaal aantal lessen mij zelfverzekerd het examen in laten stappen. Jan is een ware aanbeveling voor iedereen met faalangst, rijangst of een \"beperking\" of iedereen die van wat extra aandacht houdt. Laat je niet afschrikken door de prijs, want ik heb bij Jan veel minder lessen gehad dan voorgaande instructeuren. Kies kwaliteit over kwantiteit!

Door rijangst 8 jaar niet gereden en dit jaar eindelijk de stap genomen om hier iets aan te doen. Al na 2 lessen bij Jan bemerkte ik dat het rijden eigenlijk erg goed ging en beide vonden we dat ik er wel klaar voor was om zelf de weg weer op te gaan. Het was fijn om met Jan naast me weer wat zekerheid achter het stuur te krijgen. Jan is rustig en geduldig, maar ook erg duidelijk als iets niet goed gaat. Dankzij zijn tips en trucs durf ik het weer aan. Morgen ga ik kijken naar een eigen autootje!

Hiervoor bij twee andere rijscholen gereden, helaas zonder het gewenste resultaat. Vervolgens ben ik bij Belhamel terechtgekomen, omdat er toch een soort van faalangst in me sluipt zodra er (af)gereden moet worden. Die angst werd al snel minder naarmate ik vaker bij Jan in de auto stapte. Hij stelt je duidelijk op je gemak en is, zoals al op de website beschreven wordt, écht gespecialiseerd in het begeleiden van mensen zonder die 100% zekerheid achter het stuur. Mede dankzij hem heb ik dat van me af laten glijden en ben ik direct geslaagd. Bedankt!

Fijne lessen gehad, en veel geleerd. Ik vond op de snelweg rijden spannend en had hierdoor angst gekregen. 3 lesjes gehad en het gaat nu gelukkig weer goed. Veel tips gekregen en het was zeer leerzaam, ik ben blij dat ik deze stap hebt genomen!

Zeker aan te raden voor mensen die onzeker zijn in het verkeer of last hebben van rijangst. Jan heeft veel geduld, is duidelijk, geeft goede tips en heeft het beste met je voor! Ik durf sinds kort weer deel te nemen in het verkeer dankzij Jan. Bedankt!

Na 13 jaren weer op de snelweg en dat ook zonder rijangst . Ik stap onbezorgd in mijn auto en rij weg . Het stresserig gevoel , buikpijn en angst heb ik allemaal niet meer . Dat ook allemaal dank zij Jan heb ik mijn rijangst overwonnen . Na 5 lessen kan ik weer zelfstandig rijden en gaat steeds beter . Jan heeft mij geholpen met rijangst . Zeer goeie rijschool , echt een aanrader . Jan nogmaals hartelijk dank 👍💐

Ik kan de lessen bij Jan van harte aanbevelen. Een paar maand terug had ik nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. 15 jaar niet gereden, voor mijn eerste rijles zat ik echt met klamme handen te wachten tot de auto voor zou rijden. De eerste les zaten we meteen al op de snelweg en dat was even wennen weer, zeker omdat ik helemaal nooit op de snelweg had gelest. Maar met de kalme uitleg en hulp van Jan ben ik nu na 8 lessen zover dat ik een auto heb gekocht! En ook daarmee heeft Jan geholpen, hij nam speciaal de tijd om met me een proefrit te maken en te helpen een goede auto uit te zoeken. Wat een topservice en betrokkenheid, heel erg bedankt!! Nu wordt het zelf weer kilometers gaan maken en ik heb er vertrouwen in dat ik weer zelfstandig de weg op kan. Dus, zit je met stress achter het stuur neem les bij Jan!

Ik heb al 5 jaar een auto, maar ik heb altijd snelwegangst gehad. Tijdens de lessen leerde ik omgaan met mijn angst én hoe ik mijn rijstijl kan verbeteren. Dit geeft mij nu het zelfvertrouwen om zonder spanning te rijden, kan ik met trots zeggen. Jan, ontzettend bedankt dat ik mijn vrijheid terug heb.

Na een kettingbotsing op de snelweg zat de schrik er goed in. Jan heeft me geholpen het rijden gewoon weer op te pakken. Vooral de adviezen over afstand houden en hoe je dit bij drukte kunt creëeren heeft mij weer vertrouwen gegeven. Inmiddels rij ik weer gewoon auto. Bij drukte op de snelweg vind ik het soms nog wat spannend, maar ik doe het wel weer!

voldoende, een redelijke ervaring

Een aantal jaren durfde ik de snelweg niet meer op. Jan heeft mij dat zetje gegeven wat ik nodig had om dit weer op te pakken.

Ik heb 17 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en toen eigenlijk nooit meer gereden. Een paar jaar geleden wat lessen genomen maar dat werd m ook niet, ik vond het veel te eng om zelf te rijden. Omdat ik het wel erg makkelijk zou vinden om auto te kunnen rijden, heb ik rijles genomen bij Jan. En totaal tegen mijn verwachting in kan ik inmiddels zonder problemen de auto pakken en 90 kilometer verderop mijn ouders bezoeken. Dat had ik nooit gedacht in 11 lessen!! Ik ben dus echt blij met deze keuze. Het voelt nog niet zo makkelijk als fietsen, maar heb inmiddels wel het gevoel dat dat vanzelf zal komen en zal dan ook zeker blijven rijden!

Fijne begeleiding bij mijn rijangst op snelwegen. Na 6 sessies durf ik weer op de snelweg te rijden, en heb ik de tools gekregen om zelf mijn ervaring uit te bouwen.

Prima rijschool voor mensen met rij angst. Jan stelt je op je gemak. Geeft je de ruimte om aan te geven wat wel of niet lukt of kan. Stimuleert op super wijze waardoor je je echt jezelf kan zijn. Mijn rij cq angst problemen zijn opgelost.

Na veel lessen bij een andere rijschool en vijf rijexamens die ik niet heb gehaald, heb ik contact opgenomen met Jan. Ik zag enorm op tegen de eerste les, maar Jan heeft me er goed doorheen gesleept. Ik heb heel veel gehad aan zijn tips. Hij begrijpt goed hoe spannend het kan zijn om te rijden. Op sommige momenten is hij best streng, maar dat is alleen maar prettig. Uiteindelijk heb ik mijn rijexamen de zesde keer wel gehaald, na 11 hele leerzame lessen bij Rijschool Belhamel!

Ruim 10 jaar geleden behaalde ik mijn rijbewijs en de keren dat ik achter het stuur gezeten had waren op 1 hand te tellen. Door gebrek aan rijervaring werd de drempel om weer achter het stuur te kruipen steeds hoger. Al surfende op internet kwam ik op de site van rijschool Bel-Hamel en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en Jan een bericht gestuurd. Het eerste contact werd snel gelegd en voor ik het wist zat ik weer achter het stuur. De deskundigheid, rust en het geduld van Jan hebben mijn spanningsniveau elke les doen dalen tot ik op het punt kwam dat ook ik zelf ging ervaren dat mijn spanningsniveau tijdens het rijden tot een minimum beperkt was. Wat een bevrijdend gevoel! Ik heb nu een autootje voor de deur staan en maak al aardig wat kilometertjes, alleen en met man en kinderen. Zonder angst maar met vertrouwen en plezier! Jan bedankt voor je coaching!

Een benauwd, drukkend, stresserig gevoel, alleen al bij het denken aan auto rijden. Jarenlang dus niet meer echt gedaan en dan wordt het steeds lastiger, vooral snelwegen. Maar ik wilde dat niet meer, afhankelijk zijn, het vermijden, dus zocht ik contact met Jan. Sneller dan me ergens lief was had ik een afspraak en 6 keer later rijd ik weer lange ritten en stap ik onbezorgd de auto in. Wat ben ik blij! Jan heeft mij geholpen en dat zal hij voor jou ook kunnen doen, niet twijfelen, doen!