Vakkundig en bekwaam

Jan is een vakman. Dat merk je aan alles tijdens de lessen. Of je nu eigenwijs bent, autisme hebt of ADHD. Jan heeft ervaring met allerlei mensen die niet zomaar even een rijbewijs halen, en dat merk je. Vandaag ben ik in een keer geslaagd!

Vertrouwen gekregen in het autorijden

Met de rijles van Jan ben ik over de gedachte heen gekomen dat ik nooit een rijbewijs zou behalen. Met veel vallen en opstaan, opbouwende feedback, en met kleine stapjes steeds wat meer zelfvertrouwen, kan ik toch zeggen dat ik inmiddels mijn rijbewijs heb behaald! Bedankt Jan!

Een top rijschool

Ik heb een goede ervaring dankzij goede lessen heb ik weer een mooie droom werkelijk kunnen laten worden iedereen die die rij angst of een peperking heeft deze rijschool is perfect om je te op de weg of aan een mooie droom te laten uitkomen alle lof aan jan dank je wel m.v.g Johan lodders

Echt een geweldige begripvolle man!

Een van de weinige goede rijscholen.

Ik rij weer

Samen met Jan weer de weg op gegaan. Ja ook gelijk de snelweg op, met de rustige aanwijzingen en aansporingen is het mij gelukt. Ik rij weer auto en ben er super blij mee, soms nog een beetje spannend maar het wordt steeds normaler. Bedankt Jan om mij weer aan het rijden te krijgen! Van harte aanbevolen, gewoon doen! Irene den Hollander

Jan heeft mij het vertrouwen terug gegeven om weer de weg op te gaan

Na 25 jaar probleemloos rondgereden te hebben, kreeg ik door een ongeluk na verloop van tijd stress tijdens het autorijden en dan voornamelijk op de snelwegen. Autorijden was geen pretje meer. Met Jan naast je krijg je snel de rust en het vertrouwen terug om weer met plezier te gaan autorijden.

Taxichauffeur krijgt rijles!

Daar zit je dan....45 jaar rij-ervaring waarvan de laatste 10 jaar als taxichauffeur. Appeltje-eitje zou je zeggen. Ware het niet dat je gevloerd bent door depressies en een zombie bent door de bijbehorende medicatie. Die middelen zijn erger dan de kwaal: je zicht is met 30% vermindert, je reactievermogen is super traag en de onzekerheid slaat toe. Zo ook achter het stuur. Resultaat: nauwelijks nog autorijden en zéker niet op de grote weg. Na 2,5 jaar tobben zag ik het licht! Neem een keer een rijles! Het licht ging feller branden toen ik Belhamel ontdekte: een rijschool voor 'probleemgevallen'. Toegegeven, het duurde nog wéken voor ik een afspraak met Jan maakte. Ik moest toch wel wat overwinnen om in een lesauto te stappen en het moment dat Jan er stond voor de eerste afspraak was best wel een dingetje... Maar daarna ging het alleen maar beter! Jan stelt rake vragen en....hij begrijpt waar je het over hebt! We reden met name op de grote weg, wat spannender situaties als weefvakken, invoegen, snelheid maken, inhalen van vrachtverkeer. Situaties die vroeger domweg mijn werk waren. Tijdens het rijden beoordeel je je spanning steeds met een rapportcijfer en dat geeft je een heel helder inzicht. Na de eerste les ging ik oefenen met m'n schoonzoon om weer ervaring op te doen, na de tweede les ging alweer alleen de weg op. Ik nam nog een derde les om Het Nieuwe Rijden op te frissen, want dat was er in de praktijk gewoon nooit van gekomen. Ik rijd weer! Jan! Dank je wel! Of ik ooit nog op de taxi kom, is een ander verhaal, maar voor nu ben ik blij dat ik niet meer zo beperkt ben én dat ik de onzekerheid kwijt ben. Ik raad het iedereen aan die zich belemmerd voelt om te rijden, of het nu grote weg, bij avond, tunnels of bruggen zijn. Gewoon doen!!

Super ervaring! Na 10 jaar (bijna) niet gereden te hebben vanuit rij-angst heeft Jan mij in 3 lessen weer op de weg gekregen. Ik vond het ongelofelijk. Zijn manier van lesgeven heeft veel indruk op mij achtergelaten. Je kunt aan alles merken dat Jan een ervaren instructeur is die iets extras kan bieden. Twijfel dus zeker niet om te beginnen bij rijschool belhamel.

Goede begeleiding, heeft mij erg geholpen om mijn onzekerheid in het verkeer weg te nemen. Voor zowel automaat als handgeschakelde auto. Ook fijn om dat eens te kunnen proberen.

Na heel lang rijles te hebben gevolgd en een praktijkexamen te hebben afgelegd gaf mijn vorige rijleraar aan dat hij me niet verder meer kon helpen. Dit had te maken met dat ik onzeker was en de informatie niet goed tot me kon nemen. Na drie maanden les te hebben gehad ben bij rijschool Belhamel ben ik eindelijk geslaagd! Bedankt Jan!

Met Jan naast mij voelde ik mij vertrouwd en eindelijk iemand die mij begreep dat mijn snelweg angst reëel is. Ik kreeg tijdens het rijden tips en de puntjes op de i en natuurlijk tops. Tip waar ik hem dankbaar voor ben is: het hulp boek rijangst en de nazorg die hij biedt. Interesse in stimuleren en op de hoogte houden over wat goed en niet goed gaat maakt Jan een top rijinstructeur.

Hele goede rijschool. Jan is een deskundige rij instructeur die je vertrouwen geeft en goed kan inschatten waar het probleem zit. Na 6 lessen voel ik mij een stuk zekerder en durf weer de weg op.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb goede lessen gehad en veel geleerd!

Na acht jaar bijna niet achter het stuur te hebben gezeten, was ik toch een beetje bangig geworden. Al na drie lessen (waarbij goede en praktische tips werden gegeven), durfde ik alweer met vertrouwen in een auto te stappen.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb 3 lessen gevolgd bij Jan, omdat ik mij erg opgejaagd voelde in het verkeer. Ik heb vroeger een nare ervaring gehad toen ik net mijn rijbewijs had. De motor sloeg toen 3 x achter elkaar af voor het stoplicht, waardoor iedereen ging toeteren. Dit opgejaagde gevoel heb ik 3 jaar gehad en ik durfde niet alleen te rijden. Na 3 lessen voelde ik mij al veel rustiger. Ik durf nu weer meer alleen te rijden.

Vanaf het moment dat je bij Jan in de auto stapt merk je al meteen hoe betrokken Jan met zijn leerlingen is. Jan luistert goed naar je verhaal en schetst op basis van je verhaal een plan van aanpak. Jan is eerlijk, verbloemt niets en is daar waar nodig een tikkeltje streng. Jan zal nooit tegen je schreeuwen of uitvallen of je minder waardig laten voelen. Hij zal tegen je zeggen \"dat vind mijn auto niet zo fijn\" of \"hij moet nog langer mee\". Daarnaast zal Jan altijd de verkeerssituatie voor je schetsen en haarfijn uitleggen wat er goed en/of fout ging. Jan heeft voor elkaar gekregen wat mijn vorige twee instructeuren niet voor elkaar kregen. Met een minimaal aantal lessen mij zelfverzekerd het examen in laten stappen. Jan is een ware aanbeveling voor iedereen met faalangst, rijangst of een \"beperking\" of iedereen die van wat extra aandacht houdt. Laat je niet afschrikken door de prijs, want ik heb bij Jan veel minder lessen gehad dan voorgaande instructeuren. Kies kwaliteit over kwantiteit!

Door rijangst 8 jaar niet gereden en dit jaar eindelijk de stap genomen om hier iets aan te doen. Al na 2 lessen bij Jan bemerkte ik dat het rijden eigenlijk erg goed ging en beide vonden we dat ik er wel klaar voor was om zelf de weg weer op te gaan. Het was fijn om met Jan naast me weer wat zekerheid achter het stuur te krijgen. Jan is rustig en geduldig, maar ook erg duidelijk als iets niet goed gaat. Dankzij zijn tips en trucs durf ik het weer aan. Morgen ga ik kijken naar een eigen autootje!

Hiervoor bij twee andere rijscholen gereden, helaas zonder het gewenste resultaat. Vervolgens ben ik bij Belhamel terechtgekomen, omdat er toch een soort van faalangst in me sluipt zodra er (af)gereden moet worden. Die angst werd al snel minder naarmate ik vaker bij Jan in de auto stapte. Hij stelt je duidelijk op je gemak en is, zoals al op de website beschreven wordt, écht gespecialiseerd in het begeleiden van mensen zonder die 100% zekerheid achter het stuur. Mede dankzij hem heb ik dat van me af laten glijden en ben ik direct geslaagd. Bedankt!

Fijne lessen gehad, en veel geleerd. Ik vond op de snelweg rijden spannend en had hierdoor angst gekregen. 3 lesjes gehad en het gaat nu gelukkig weer goed. Veel tips gekregen en het was zeer leerzaam, ik ben blij dat ik deze stap hebt genomen!

Zeker aan te raden voor mensen die onzeker zijn in het verkeer of last hebben van rijangst. Jan heeft veel geduld, is duidelijk, geeft goede tips en heeft het beste met je voor! Ik durf sinds kort weer deel te nemen in het verkeer dankzij Jan. Bedankt!

Na 13 jaren weer op de snelweg en dat ook zonder rijangst . Ik stap onbezorgd in mijn auto en rij weg . Het stresserig gevoel , buikpijn en angst heb ik allemaal niet meer . Dat ook allemaal dank zij Jan heb ik mijn rijangst overwonnen . Na 5 lessen kan ik weer zelfstandig rijden en gaat steeds beter . Jan heeft mij geholpen met rijangst . Zeer goeie rijschool , echt een aanrader . Jan nogmaals hartelijk dank 👍💐

Ik kan de lessen bij Jan van harte aanbevelen. Een paar maand terug had ik nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. 15 jaar niet gereden, voor mijn eerste rijles zat ik echt met klamme handen te wachten tot de auto voor zou rijden. De eerste les zaten we meteen al op de snelweg en dat was even wennen weer, zeker omdat ik helemaal nooit op de snelweg had gelest. Maar met de kalme uitleg en hulp van Jan ben ik nu na 8 lessen zover dat ik een auto heb gekocht! En ook daarmee heeft Jan geholpen, hij nam speciaal de tijd om met me een proefrit te maken en te helpen een goede auto uit te zoeken. Wat een topservice en betrokkenheid, heel erg bedankt!! Nu wordt het zelf weer kilometers gaan maken en ik heb er vertrouwen in dat ik weer zelfstandig de weg op kan. Dus, zit je met stress achter het stuur neem les bij Jan!

Ik heb al 5 jaar een auto, maar ik heb altijd snelwegangst gehad. Tijdens de lessen leerde ik omgaan met mijn angst én hoe ik mijn rijstijl kan verbeteren. Dit geeft mij nu het zelfvertrouwen om zonder spanning te rijden, kan ik met trots zeggen. Jan, ontzettend bedankt dat ik mijn vrijheid terug heb.