Fijne lessen.

Fijne coaching om angsten aan te gaan. Positieve benadering.

Zéér dankbaar

Na 15 jaar niet meer te hebben auto gereden en het ook niet meer durfde heb ik contact opgenomen met rijschool Bel Hamel die gespecialiseerd is in rij angst. Jan Hamelink heeft mij weer de moet gegeven om het autorijden weer eigen te maken daar ben ik hem zeer dankbaar voor, ík zou het iedereen aanraden om als je niet meer durft te auto rijden bij deze rijschool les te nemen.

In no-time mijn zelfvertrouwen terug! Zo fijn!

Na dik 10 jaar niet gereden te hebben, heeft Jan me in drie lessen het zelfvertrouwen gegeven dat ik gewoon kan rijden. Dit was ver boven mijn verwachting. Ik had verwacht dat ik veel langer bezig zou zijn. Heel erg dank, Jan. Ik heb weer zin de weg op te gaan, ook al zal ik het soms spannend vinden. Fijn dat dat er ook mag zijn. Door jou heb ik weer een stuk vrijheid terug. Alle sterren voor jou!

Behulpzaam.

Ik ben erg tevreden over de hulp die ik kreeg bij rijangst. Ik ben in hele korte tijd (2lessen) hier geheel vanaf gekomen. De toegepaste werkwijze, met een theoretisch kader van cognitieve gedragstherapie, was heel helpend en prettig.

Ik heb m’n rijbewijs gehaald dankzij Jan Hamelink, hij is een oprechte man die je de juiste manier van rijden aanleert en je corrigeert als dat nodig is, zodat je goed voorbereid en met zelfvertrouwen je rijexamen in gaat. Ik had best wel wat angst/onzekerheid als het om auto rijden ging, maar dat nam na een aantal lessen steeds meer af! Wat resulteerde in hebt behalen van m’n rijbewijs!

Op latere leeftijd toch nog rijbewijs gehaald door goede instructie-op-maat.

Jan Hamelink geeft duidelijke instructie, houdt goed rekening met wat een persoon nodig heeft, is strikt en punctueel. De administratie wordt erg goed bijgehouden en de lessen starten en eindigen altijd op de afgesproken tijd. Veel heldere uitleg over regels en situaties. Motivatie op momenten dat dat nodig is. Er wordt goed rekening gehouden met het tempo waarin je leert en situaties of verrichtingen die lastig voor je zijn. Ook de aanloop naar een examen wordt goed voorbereid. En je lest ook nog eens in de schoonste lesauto van Nederland!

De heer Hamelink weet op prettige wijze, want met humor een ontspannen sfeer te creëren.

Hij is stipt en geeft effectief les, omdat zijn tips en adviezen concreet zijn en daardoor gemakkelijk in de praktijk toe te passen. Zijn taalgebruik is helder zodat men onmiddellijk begrijpt wat de bedoeling is. Bovendien is hij op een prettige wijze bij het wel en wee van zijn leerlingen betrokken, bijvoorbeeld door hen duidelijk te maken of zij een reële kans van slagen hebben of (nog) niet. Zo weet men steeds waar men aan toe is.

Fijne ervaring

Door mijn rijangst vond ik het lastig om weer te gaan rijden. Jan is geduldig en neemt de tijd om eea uit te leggen.

Top me rijbewijs in 2 x gehaald

Zeker een goede rijschool voor mensen die wat meer moeite hebben met rijden.

Ik durf de weg weer op na 30 jaar!

Na 30 jaar niet meer gereden te hebben de stap gewaagd om toch te gaan proberen de weg weer op te gaan. Jan geeft op een zeer ontspannen manier les, waar nodig stuurt hij (ook letterlijk) bij. Ik was best bang voor situaties en dat is nu vele malen minder en ik heb geleerd dat het eigenlijk niet zo eng is. Ik rijd alweer in onze eigen auto en elke keer gaat het beter. Ik heb weer vetrouwen dat ik het kan en dat heeft Jan voor elkaar gekregen.

Door Jan geleerd zelfverzekerd te zijn in de auto

Jaren geleden geprobeerd mijn rijbewijs te halen. Door mijn angst ben ik toen gestopt. Nooit gedacht dat ik ooit weer in de auto zou stappen. Door omstandigheden privé heb ik toch dit jaar de keuze gemaakt om het weer te proberen. Jan is een vakkundig man met een fijne dosis sarcasme en humor. Hij helpt je zelfverzekerd te zijn in de auto en legt alles op een rustige manier uit. Nooit gedacht dat het me ooit zou lukken maar samen met Jan is het toch gelukt! Bedankt Jan!

Echt een aanrader! Super dankbaar voor de fijne en leerzame rijlessen bij rijschool bel-Hamel

Ik had ongeveer 60 lessen bij een andere rijschool gehad, maar kwam voor mijn gevoel niet vooruit. Stress, en spanning zorgde ervoor dat het gewoon niet lekker ging. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een rij-instructeur die wel rekening houd met gevoelens van spanning en stress. Zo kwam ik bij bel-Hamel. Wat waren de lessen leerzaam! Jan heeft ervoor gezorgd dat ik vertrouwen kreeg in mijn eigen rijden. Hij stelde me op me gemak. Daarnaast gaf hij altijd eerlijk feedback, waar je dan weer een hoop van leerde. Uiteindelijk ben ik in 1x geslaagd! Zo dankbaar voor de fijne lessen. Rijschool belhamel wil ik echt iedereen aanraden. Zeker als je te maken heb met (faal) angst!!

Een goede en ervaren instructeur

Een instructeur met meer dan 30 jaar ervaring in zijn vak, dus als je net zoals ik je rijbewijs moet halen, is er geen gebrek aan kennis en theorie. Hij leert je alles wat je moet weten over het rijexamen en is vriendelijk, geduldig en een zeer vaardige instructeur. Een fijne omgeving om in te rijden!

De beste keus als je rijangst hebt

30 jaar mijn rijbewijs. 5 laatste jaren amper gereden ivm snelweg angst. En geloof mij ik was echt doodsbang! Mijn eerste les was vreselijk want we gingen gelijk mijn angst aan met de snelweg en tunnel. Het was nodig om door mijn diepste angst te gaan want er gebeurde niets ergs. Na de eerste les ben ik zelf om de dag auto gaan rijden op onbekende stukken en steeds wat verder. Na les 2 was ik al klaar met mijn angst. Jan je hebt mij heel goed geholpen ! Super dank! Twijfel niet maar boek een les bij Jan als je extreme rijangst hebt! Het gaat je echt lukken !

Goede rijschool, aanrader voor iedereen die wilt lessen in omgeving Hoeksche Waard

Dankzij de deskundige, vriendelijke en geduldige instructeur Jan van Autorijschool Bel-Hamel, heb ik veel geleerd en voel ik me nu vol vertrouwen op de weg na het succesvol behalen van mijn rijbewijs.

Goede lessen

Jan zoekt de dingen bij je op die lastig gaan en pakt ze dan ook aan. Ik heb een hoop mogen leren, nu met m'n rijbewijs weet ik wat er van me verwacht wordt op de weg.

Fijne, kalme instructeur met veel ervaring

Na bijna 12 jaar de weg niet op te zijn geweest toch weer rijles genomen. Jan geeft je door zijn rustige houding een gevoel van vertrouwen. Hij weet duidelijk wat hij doet en helpt je om in kaart te brengen waar de angst precies in zit. Door gericht hiermee te oefenen en te stimuleren dat je zelf ook stappen blijft maken al snel mijn mobiliteit hervonden. Super! Nooit verwacht dat ik er zo snel doorheen zou komen.

Duidelijk, Neem zijn tijd, goeie ervaring echt een aanrader!

10 lessen gehad en meteen mijn rijbewijs gehaald! Bedankt Jan.

Super begeleiding om rijangst te overwinnen!

Ik ben goed begeleid om na 15 jaar weer op de snelweg te rijden! Jan weet precies hoe een rijangst kan ontstaan en begeleid je stapsgewijs hier bovenop te komen. Het is echt een aanrader voor iedereen die een rijangst heeft ontwikkeld. Ik heb 5 lessen nodig gehad. Er zijn soms dus echt maar een paar lessen nodig om er bovenop te komen!

Top ervaring

Ik heb een aantal jaren terug rijles en examen afgenomen bij en andere rijschool en was daar helaas gezakt. Omdat Ik moeite had met autorijden (faalangst en stress) was ik op zoek naar een rijschool die hier oog voor had. Hierdoor kwam ik bij Jan terecht en door middel van zijn 35 jaar ervaring kwam ik met rust en plezier achter het stuur te zitten. Dankzij Jan ben Ik in 1 keer bij hem geslaagd! Dus bent u/je opzoek naar een rijschool die goed oog voor u/jou heeft en de gepaste ondersteuning aanbied. Dan is jan de beste optie die u/je kunt kiezen.

Geen spijt van

Omdat ik overspannen was en tegen een burn-out aan zat had ik last van een angst stoornis op de snelweg. Met name bij bruggen en tunnels.Jan heeft een rustige opbouw in de lessen en is een fijne gesprekspartner. Met zijn jaren lange ervaring als instructeur heeft hij veel mensen kennis en is een specialist voor mensen met angst.

Ik rij weer na 14 jaar niet gereden te hebben

Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik maximaal 20x achter het stuur gezeten. Daarna heb ik 14 jaar niet gereden. Eerst omdat het niet nodig was en daarna omdat ik niet meer durfde. De laatste jaren voelde ik toch steeds vaker dat ik een auto mistte. Op vakantie en voor weekendjes weg. De lessen van Jan vond ik eerst maar doodeng. Van de zenuwen barstte ik in huilen uit en ik dacht dat ik nooit angstvrij zou kunnen rijden. Maar niks was minder waar. Na 5 lessen heb ik mijn eigen auto gekocht en na 8 lessen kan ik zeggen: ik rij met plezier en ik ben een prima chauffeur. Jan is een vriendelijke instructeur bij wie je je snel op je gemak voelt. Hij gooide me flink in het diepe maar dat was ook nodig en het werkte. En dat ik eindelijk , op mijn 42ste, kan en wil autorijden; dat is heerlijk!

Enorm blij dat ik de stap toch heb durven zetten!

Zo'n 25 jaar geleden heb ik autorijles gehad en ben ik gestopt omdat ik het een enorme beproeving vond. Na heel veel lessen en 3 x afrijden, dacht ik tijdelijk te stoppen, maar is de drempel een hele lange tijd te hoog geweest om het autorijden weer op te pakken. Nu in april van dit jaar toch de stap gewaagd en opnieuw gaan lessen. Ik zou liegen als ik zei dat het niet nog steeds een beproeving voor me was, maar het geduld en het begrip wat Jan liet zien, hebben mij enorm geholpen. Nooit heb ik het idee gehad dat het "raar" gevonden werd dat ik elke keer toch weer met spanning in de auto zat. Ook heb ik enorm respect voor hoe Jan aanvoelde wat er voor mij nodig was. Zo zei hij geregeld dat een pauze een goed idee was en benoemde hij ook geregeld dat ik bepaalde dingen die niet (helemaal) goed gingen achter me moest laten en weer vooruit moest kijken. Het heeft immers geen zin om te blijven denken aan de zaken die achter je liggen. Zie het als een leermoment zei hij dan. Ook toen ik mijn theorie-examen niet zo snel haalde als ik zelf voor ogen had en de datum voor mijn examen snel dichterbij kwam, heeft hij enorm zijn best gedaan om me zo goed mogelijk voorbereid daar naartoe te laten gaan. Zo heb ik nog een online-theorie cursus gevolgd waar ik enorm veel aan heb gehad en waarna ik gelukkig wel (tijdig) slaagde. Het examen vond ik enorm spannend, maar heb ik in 1 x gehaald! Het is nu ruim een week geleden en ik heb inmiddels al 2 x zelf gereden en moet zeggen dat de spanning me tot nu toe meevalt. Ik heb zelfs het idee dat ik autorijden nog wel eens leuk zou kunnen gaan vinden! Als iemand me dat een jaar geleden zou hebben verteld, zou ik het nooit geloofd hebben. Dus, Jan: enorm bedankt voor alles! Je begrip, je geduld, de fijne gesprekken en het aanvoelen wat voor mij nodig was/werkte.

Absolute aanrader als je van je rijangst af wil

Autorijden was in mijn hoofd iets heel groots en engs geworden. Jan heeft me super geduldig geholpen, veel vertrouwen gegeven en alle aspecten die ik moeilijk of eng vond met me doorgelopen.

Jan heeft ervoor gezorgd dat ik weer durf te rijden en het zelfst best leuk vind! In 3 lessen had ik dat al bereikt, veeel sneller dan ik zelf had durven dromen. Bij twijfel, doen!