perfect, zeker aan te bevelen

Altijd goede en gezellige ervaringen met dit bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben heel tevreden over de goede service (Ruben) en de goede reparatie (Erik) van mijn oude trouwe Spartamet. Hij rijdt weer als nieuw!

goede service, goed behandeld

ik heb mijn gebruikte scooter hier gekocht, vervolgens ook voor onderhoud langs geweest altijd leuk en eerlijk geholpen. Op dit moment loop ik hier ook stage ze besteden echt tijd aan me en ik heb al veel mogen leren. gelukkig loop ik hier en word ik serieus genomen. erik en ruben nu al bedankt voor de leuke en leerzame tijd

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Bedankt Glenn wij zijn ook blij met jou

goede service, goed behandeld

heb daar laatst mijn gebruikte vespa gekocht, zeer tevreden over de aflevering, scoooter was netjes gepoetst en volledig afgetankt, 3 weken later kreeg ik een lekke band, ze kwamen me direct halen en ik kon op de reparatie wachten. ook de kosten vallen zeker mee. Kortom ik raad iedereen aan om zeker ook eens bij Pels scooters te gaan kijken. Heren bedankt!!

goede service, goed behandeld

Perfecte service en erg klantvriendelijk! Echte aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik raad ieder aan met zijn brommer of scooter naar pels te gaan ik heb hier een tweedehans brommer gekocht die is in zeer goede staat afgeleverd ik ben er zeer blij mee

perfect, zeker aan te bevelen

Vanmorgen mijn nieuwe Vespa gts 300 opgehaald. Netjes op tijd werd ik van het station naar de winkel gebracht. Niet alleen de Vespa stond glimmend zwart op mij te wachten maar ook de koffie. Gastvrijheid en service. Keurige prijs, en een open werkplaats, geen geheimen in de keuken. Deze mensen hebben verstand van zaken. Oog voor design, kwaliteit en veiligheid. Ondanks dat ik in Heerlen woon (afstand zeker 200km)heeft Pels er een trouwe, dankbare klant bij! Bedankt Pels en Pels!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Mart, bedankt voor je leuke en eerlijke reactie we zien je graag weer verschijnen!! vooralsnog veel rijplezier

perfect, zeker aan te bevelen

correcte kerels die met veel met veel passie hun bedrijf runnen!!

goede service, goed behandeld

vorig jaar een gebruikte scooter gekocht bij pels scooters en recent een onderhoudsbeurt laten geven. ze kwamen hem zelfs bij mij thuis ophalen in amstelveen en 2 dagen later weer terug brengen. het bedrag viel mij ook alles mee! ga zo door!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Matthijs, graag gedaan en bedankt voor je positieve en eerlijke reactie!

perfect, zeker aan te bevelen

Kwam voor het eerst met Pels om te kijken voor een nieuwe scooter, omdat mijn oude heel veel problemen had en erg veel koste in onderhoud stond wel elke week stil, Ik had het bedrijf verteld over mijn sim jet 4 en die wilden wel eens er naar kijken, dat gedaan en direct er na alle problemen opgelost en sinds dien rijd mijn scooter nog. minder kosten en go ede service.

• Reden bezoek Onderhoud

Remco, we staan altijd graag voor je klaar!! net zoals voor iedereen

perfect, zeker aan te bevelen

Is gewoon een klasse zaak,waar je voor je plezier naar toe gaat. Ga zo door met deze service Jongens

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dhr. Schras u weet het de koffie staat altijd klaar ook als u niks aan de scooter heeft!

top bedrijf!!

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk personeel cq eigenaren die ook met je meedenken, verstand van zaken hebben, goeie service etc. score spreekt voor zich !! :-)

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service van Erik en Ruben, ze kijken erg mee met de wensen van de klant. Ik adviseer iedereen hier heen te gaan voor aanschaf dan wel onderhoud..

Bedankt Jolien !!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

bedankt Jaimey en hou de scooter heel hé !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

bedankt voor uw positieve en eerlijke reactie!!

perfect, zeker aan te bevelen

Leuk bedrijf heren weten waar ze over spreken Klant is koning en dat klopt bij dit bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Danny al een tijd niet meer gezien maar bedankt voor je positieve reactie en tot snel weer!!

perfect, zeker aan te bevelen

zeer vriendelijke mensen, deskundig en behulpzaam,was er nog nooit geweest maar voelde gelijk vertrouwt (ook lekkere koffie)groet uit urk

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Bedankt Louw, en nog veel rijplezier in Urk!

perfect, zeker aan te bevelen

Deze jongens zijn echt helemaal top! Vakkundig, snel en meer dan redelijk. Kleine reparaties doen ze vakkundig en snel en zijn ook zeer transparant qua prijzen. Een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had al verschillende bedrijven bezocht en kwam toen via internet bij Pels scooters terecht,ze krijgen een hoge beoordeling op internet en dat wekte mijn interesse,ben gaan kijken en heb er uiteindelijk een Kymco agillity gekocht,wat mij betreft,een topzaak !! veel kennis,zeer vriendelijk,service gericht,eerlijk met prijs kwaliteit en verstand van zaken,ga zo door !!ik ben blij dat ik mijn scooter bij Pels heb gekocht !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Arnold, bedankt en we zien je graag weer een keer!!

perfect, zeker aan te bevelen

Op zoek geweest naar een adres in de regio, via de site hier terecht gekomen. Naar mijn idee een top adres waar je met een gerust hart je scooter kan achterlaten! Alles wat op de site staat klopt gewoon. Ook de andere scooter gaat hier in onderhoud, reeds adres aan meerdere mensen doorgegeven. Ga zo door, bedankt voor de service

goede service, goed behandeld

Top! denken mee,zijn serieus met een voorstel. Heb mijn Grand Dink nu 14 maanden en de service is met een Hoofdletter Niet opdringerig maar wel overtuigend. Overweegt u een nieuwe of gebruikte scooter zeker even langs gaan!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Dhr. Macco bedankt voor uw positieve en eerlijke reactie we zien u wel weer langs komen voor de koffie!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij het aanvragen van een offerte zijn ze zeer snel met een reactie en de prijzen die zij hanteren zijn absoluut concurrerend. Goed bedrijf met uitermate vriendelijke verkoper )Ruben Pels), Hij weet absoluut waarover hij praat en is bereid om naar je wensen te luisteren en je verzoeken te verwezelijken. Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ad, harstikke bedankt doe alle scooter rijders uit Rucphen de groetjes!!

• Reden bezoek Onderhoud

bedankt voor uw positieve en eerlijke reactie!!