Zeer net bedrijf, na aanschaf van tweedehands bromfiets wat kleine mankementen en werden direct opgelost (met halen en brengen van de scooter).

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Een goed bedrijf met deskundige en betrouwbare ervaring. Uitstekend geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe scooter.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Hartelijk dank, veel rijplezier met de Piaggio Liberty !!

Als eerste keer klantzijnde heb ik een goede ervaring gehad met Pels. Staan goed te woord en hebben verstand van 2wielers. Ben wel erg dankbaar met mijn aanschaf en de onderhoudsgarantie. Wel gezegd, beter planningsmanagement zou ze enorm laten groeien. Want service is er namelijk zeker. Top gasten👍🏽 Thanks voor de runner, nu nog ff morgen de uitlaat fixen haha

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Hatelijk dank voor uw positieve beoordeling, we hebben een valse start met de motor runner maar het komt in orde. Tot snel.

Vriendelijke, eerlijke, vakkundige, en betrouwbare personeel. Gewoon de beste in heel provincie Utrecht. Super bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Dank u wel, voor de positieve beoordeling. Ook als er wel wat is laat het ons altijd weten. Mvg, Pels Scooters&Motoren

Vriendelijke medewerkers. Kundig eerlijk.

Ellen, Jullie ook weer bedankt !! Mvg, Pels Scooters&Motoren

Maandag maar met me me scooter voor wat onderhoud. Laat gelijk maar wat dingen doen die ik gedaan wil hebben. Super bedrijf ik zeg mensen ga naar pels als je problemen heb met je scooter ik zeg doen doen doen.

• Reden bezoek Onderhoud

Micheel graag gedaan weer! Veel rijplezier met de Kymco Grand Dink! Mvg, Pels Scooters&Motoren

slechter dan verwacht

Dit bedrijf aantal weken geleden bezocht . Scooter staan zeer dicht tegen elkaar geparkeerd, onmogelijk om er tussen te komen en even te bekijken . De jongen in de winkel had pas aandacht voor ons toen we het pand verlieten . Sorry dan ben je te laat .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Beste Heer Scholten, Onze excuses voor uw eerste indruk, rond deze tijd van het jaar is het inderdaad erg druk en zijn wij genoodzaakt om veel voorraad aan te houden. Het is voor ons zeker ook in de toekomst de bedoeling om een wat groter pand te betreden. Maar om dit voor nu alleen tijdens de piektijden te moeten hebben worden de kosten voor de rest van het jaar te hoog. Verder zijn wij benieuwd of dat wij niets aan het doen waren toen u binnen kwam of dat wij op dat moment of aan de telefoon waren met klanten of met andere klanten bezig waren. wij kunnen natuurlijk niet altijd gelijk alles achter ons laten vallen en de eerste volgende nieuwe klant persoonlijk te woord staan. Daarbij merken wij vaak van onze klanten dat zij eerst even willen rond kijken. Voor ons is het in ieder geval een punt van aandacht en wij gaan er zeker mee werken. Wij hopen in ieder geval dat u elders wel goed geslaagd bent en voor in de toekomst bent u altijd van harte welkom. Ook voor reparatie en/ of onderhoud.

Goed bedrijf, kan altijd snel bij de ze terecht.

Hartstikke bedankt voor de positieve beoordeling. Veel voordelige kilometers nog toegewenst!!

Een moeilijk te vinden elektronisch probleem deskundig opgelost bij mijn Vespa 250 GT. Omdat een onderdeel uit Italië moest komen heb ik 2 weken lang een 300 GT Super te leen gehad. Topservice.

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zien iedere storing of reparatie als een uitdaging, jammer dat het juiste onderdeel niet voorradig was. U kunt in ieder geval weer lekker toeren met de GTS.

Perfect en een geregeld bedrijf alles loopt hoe de klant het wilt dit is de heste scooter garage van utrecht dus zeker even langs komen

Bedrijf met een hoge servicegraad en eerlijkheid. Wat niet kan wordt niet beloofd en wat beloofd wordt, wordt gedaan.

• Reden bezoek Onderhoud

zeer goede ervaring al geruime tijd. Ondanks dat mijn Vespa al bijna 60.000 km heeft gelopen blijft hij gezellig door rijden met natuurlijk de nodige onderhoudsbeurten. Je bent er altijd welkom, kopje koffie, afspraak maken en met een leenscooter weer mobiel onderweg. dezelfde dag de scooters omruilen en de kosten zijn echt niet hoor voor de dingen die ze in overleg er aan doen. HEREN PELS BEDANKT !!!!

• Reden bezoek Onderhoud

Een geweldig bedrijf voor service en onderhoud. Eigenlijk alles

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Vriendelijk personeel en hebben snel mijn scooter gerepareerd

scooter gekocht welke eerder gekocht was bij Pels Scooters en Motoren, nu bij reparatie en onderhoud ook weer daar, bevalt uitermate goed!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Een zeer betrouwbaar bedrijf. Je kunt altijd op ze rekenen. Een hele goede service. Ik ben al een aantal jaar klant met grote tevredenheid.

• Reden bezoek Onderhoud

Net een scooter gekocht, geweldig geholpen door de jongens van Pels. Goede service en erg klantvriendelijk! Je kan er altijd terecht!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

erg makkelijk komen de scooter altijd bij ons ophalen omdat één van de eigenaren ook in Woerden woont, lang gezocht naar deze goede service maar ik ben blij dat ik deze gevonden heb!!

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling!! U weet ons te vinden en anders wij u ook.

Bedankt Dhr. Papeveld. Fijne kilometers weer toegewenst met de scooter!

zeer slecht, onaanvaardbaar

mijn kleinzoon had een ongelukje met andermans scooter. Naar pels gebracht. Volgens rapport frame, stuur krom, voorvork krom en zeer veel beplating kapot. hebben het (wrak) voor 1000 euro overgenomen. Brommer gedemonteerd en nagemeten. Niets is krom of verbogen.alleen stuurslot was moedwillig vernield en liep aan in de voorvork. Begrijp niet hoe U zonder ook maar iets te demonteren tot deze belachelijke conclusie bent gekomen. deze brommer heeft ons dus veel geld gekost. schaderapport:2015001527

Beste Heer van Hemert, jammer dat u niet op onze e-mail heeft gereageerd en ook jammer dat dit zo gelopen is. Het contactslot is niet moedwillig vernield maar is bij de aanrijding waarschijnlijk door de knie van uw kleinzoon naar binnen gedrukt. Verder hebben wij niks gerekend en schade is besproken met de eigenaar van het voertuig, misschien kunt u bij hem of bij uw kleinzoon ten rade gaan. Verder blijven wij bij onze bevindingen en jammer dat wij nooit meer iets van u gehoord hebben. U blijft ten alle tijden welkom. Met vriendelijke groet, Pels Scooters.

Twee scooters bij hun gekocht en in onderhoud. Prima service! Volgende scooter weer bij hun vandaan. Dat is toch het beste bewijs dat dit een TOP zaak is?

• Reden bezoek Onderhoud

René, leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!! We zien u snel weer.

Bedankt voor uw positieve beoordeling!!

ALS KLANT VAN HET EERSTE UUR AL REGELMATIG BIJ PELS VOOR ONDERHOUD GEWEEST,ALTIJD GOED GEHOLPEN EERLIJK EN TRANSPARANT. IK HEB IN DECEMBER BIJ PELS EEN NIEUWE YAMAHA NEOS GEKOCHT. NA ONGEVEER 3000 KILOMETER BEGAF OP ONVERKLAARBARE REDEN EEN LAGER IN MIJN ACHTER WIEL HET. DIT PROBLEEM IS DOOR PELS GELIJK AANGEPAKT EN OPGELOST. DE DOOR ERIC UITGEVOERDE REPARATIE IS EIGENLIJK MEER EEN MODIFICATIE. DE DOOR HEM BEDACHTE OPLOSSING IS BETER DAN TOEN MIJN YAMAHA UIT DE FABRIEK KWAM. DIT GETUIGD VAN INZICHT,VAKKENNIS EN LIEFDE VOOR JE WERK. HELEMAAL TOP!!!!!

Willem, altijd leuk om te lezen waarom we zo'n goede beoordeling krijgen!! Bedankt daarvoor.

Vandaag weer geweldig geholpen door de jongens van Pels,Ik vond mezelf een lastig ding maar niet gemerkt dat zij dat ook vonden! Dank jullie voor de goede service en de klantvriendelijkheid.. Petra uit De Meern

Mevr. Heukels, problemen zijn er om verholpen te worden en wij gaan er altijd van uit dat de klant nooit de problemen verzint. Tot de volgende keer weer!!