Een moeilijk te vinden elektronisch probleem deskundig opgelost bij mijn Vespa 250 GT. Omdat een onderdeel uit Italië moest komen heb ik 2 weken lang een 300 GT Super te leen gehad. Topservice.

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zien iedere storing of reparatie als een uitdaging, jammer dat het juiste onderdeel niet voorradig was. U kunt in ieder geval weer lekker toeren met de GTS.

Perfect en een geregeld bedrijf alles loopt hoe de klant het wilt dit is de heste scooter garage van utrecht dus zeker even langs komen

Bedrijf met een hoge servicegraad en eerlijkheid. Wat niet kan wordt niet beloofd en wat beloofd wordt, wordt gedaan.

• Reden bezoek Onderhoud

zeer goede ervaring al geruime tijd. Ondanks dat mijn Vespa al bijna 60.000 km heeft gelopen blijft hij gezellig door rijden met natuurlijk de nodige onderhoudsbeurten. Je bent er altijd welkom, kopje koffie, afspraak maken en met een leenscooter weer mobiel onderweg. dezelfde dag de scooters omruilen en de kosten zijn echt niet hoor voor de dingen die ze in overleg er aan doen. HEREN PELS BEDANKT !!!!

• Reden bezoek Onderhoud

Een geweldig bedrijf voor service en onderhoud. Eigenlijk alles

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Vriendelijk personeel en hebben snel mijn scooter gerepareerd

scooter gekocht welke eerder gekocht was bij Pels Scooters en Motoren, nu bij reparatie en onderhoud ook weer daar, bevalt uitermate goed!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Een zeer betrouwbaar bedrijf. Je kunt altijd op ze rekenen. Een hele goede service. Ik ben al een aantal jaar klant met grote tevredenheid.

• Reden bezoek Onderhoud

Net een scooter gekocht, geweldig geholpen door de jongens van Pels. Goede service en erg klantvriendelijk! Je kan er altijd terecht!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

erg makkelijk komen de scooter altijd bij ons ophalen omdat één van de eigenaren ook in Woerden woont, lang gezocht naar deze goede service maar ik ben blij dat ik deze gevonden heb!!

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling!! U weet ons te vinden en anders wij u ook.

Bedankt Dhr. Papeveld. Fijne kilometers weer toegewenst met de scooter!

zeer slecht, onaanvaardbaar

mijn kleinzoon had een ongelukje met andermans scooter. Naar pels gebracht. Volgens rapport frame, stuur krom, voorvork krom en zeer veel beplating kapot. hebben het (wrak) voor 1000 euro overgenomen. Brommer gedemonteerd en nagemeten. Niets is krom of verbogen.alleen stuurslot was moedwillig vernield en liep aan in de voorvork. Begrijp niet hoe U zonder ook maar iets te demonteren tot deze belachelijke conclusie bent gekomen. deze brommer heeft ons dus veel geld gekost. schaderapport:2015001527

Beste Heer van Hemert, jammer dat u niet op onze e-mail heeft gereageerd en ook jammer dat dit zo gelopen is. Het contactslot is niet moedwillig vernield maar is bij de aanrijding waarschijnlijk door de knie van uw kleinzoon naar binnen gedrukt. Verder hebben wij niks gerekend en schade is besproken met de eigenaar van het voertuig, misschien kunt u bij hem of bij uw kleinzoon ten rade gaan. Verder blijven wij bij onze bevindingen en jammer dat wij nooit meer iets van u gehoord hebben. U blijft ten alle tijden welkom. Met vriendelijke groet, Pels Scooters.

Twee scooters bij hun gekocht en in onderhoud. Prima service! Volgende scooter weer bij hun vandaan. Dat is toch het beste bewijs dat dit een TOP zaak is?

• Reden bezoek Onderhoud

René, leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!! We zien u snel weer.

Bedankt voor uw positieve beoordeling!!

ALS KLANT VAN HET EERSTE UUR AL REGELMATIG BIJ PELS VOOR ONDERHOUD GEWEEST,ALTIJD GOED GEHOLPEN EERLIJK EN TRANSPARANT. IK HEB IN DECEMBER BIJ PELS EEN NIEUWE YAMAHA NEOS GEKOCHT. NA ONGEVEER 3000 KILOMETER BEGAF OP ONVERKLAARBARE REDEN EEN LAGER IN MIJN ACHTER WIEL HET. DIT PROBLEEM IS DOOR PELS GELIJK AANGEPAKT EN OPGELOST. DE DOOR ERIC UITGEVOERDE REPARATIE IS EIGENLIJK MEER EEN MODIFICATIE. DE DOOR HEM BEDACHTE OPLOSSING IS BETER DAN TOEN MIJN YAMAHA UIT DE FABRIEK KWAM. DIT GETUIGD VAN INZICHT,VAKKENNIS EN LIEFDE VOOR JE WERK. HELEMAAL TOP!!!!!

Willem, altijd leuk om te lezen waarom we zo'n goede beoordeling krijgen!! Bedankt daarvoor.

Vandaag weer geweldig geholpen door de jongens van Pels,Ik vond mezelf een lastig ding maar niet gemerkt dat zij dat ook vonden! Dank jullie voor de goede service en de klantvriendelijkheid.. Petra uit De Meern

Mevr. Heukels, problemen zijn er om verholpen te worden en wij gaan er altijd van uit dat de klant nooit de problemen verzint. Tot de volgende keer weer!!

Hallo Ruben&erik Ik ben vandaag bij jullie geweest om mijn scooter op te halen en top jongens. en dat jullie mijn zo goed helpen (Begrip) hebben voor mijn situatie. Een betere scooter winkel bestaat niet . jullie zijn toppers!!!!!!andere kunnen er een voorbeeld aan nemen. Groetjes ron van der Lugt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Gisteren een scooter aangeschaft bij Pels scooters,vriendelijke jongens die wel veel te doen hadden maar ons als klant erg goed hebben geholpen,geen gehaast gevoel gehad bij het uitzoeken van een scooter,er werd rustig de tijd genomen om te kijken wat het beste bij mij past.Goeie uitleg gehad wat het verschil was tussen de scooters.Tot nu toe ben ik erg tevreden!! Zaterdag mijn nieuwe aanwinst ophalen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Mevr. Heukels, bedankt voor de leuke beoordeling wij ga ervoor zorgen dat de scooter morgen staat te blinken als u hem op komt halen en natuurlijk staan we altijd graag voor u klaar!

Zelfs als ik ga nadenken kan ik geen negatieve dingen over Pels scooters bedenken, Erik en Ruben staan altijd voor je klaar. Ook als je je scooter niet bij hen gekocht hebt. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en de koffie is ook goed. Echt een bedrijf waar de klant nog koning is.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Luud hartstikke bedankt voor de beoordeling !! wij vinden het altijd geweldig om te horen hoe klanten over ons denken zowel positief dan wel negatief!

Gebruikte scooter gekocht En reparatie andere scooter goed en betrouwbaar bedrijf staan je vriendelijk te woord en weten waar ze het over hebben zeer vakkundig. En nog normale prijzen. Echt een bedrijf die ik bij iedereen zou aanraden Jammer dat ze niet in Apeldoorn zitten

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

mochten we gaan uitbreiden in de toekomst dan komen we meer jullie kant op ;-) voor ons geld het zelfde jammer dat jullie in Apeldoorn zitten

er is over dit bedrijf alleen dit te vertetellen . geweldig stel jongens die maar voor het volgende staan. tevreden klanten.goede service .kwaliteit en prima prijs en kwaliteit met uitmuntende gararantie .zeer betrouwbaar . kort om .ALS U EEN BETROUWBARE AANKOOP WILT DOEN BIJ EEN GEWELDIG BEDRIJF (GA DAN NAAR PELS SCOOTERS EN MOTOREN )u zult zich net als vele anderen verbazen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Arnold Bedankt en kom snel weer eens langs voor een kopje koffie!!

Jullie zijn top jongens, als ik een probleem heb staan jullie meteen klaar en daar kunnen andere nog een puntje aanzuigen mijn scooter riijdt top bedankt daar voor .goed team pels scooters blijf zo doorgaan. Groetjes ron van der lugt.

• Reden bezoek Onderhoud

Ron, nog bedankt voor de beoordeling en leuk dat je er gister weer was!!

Ik ben al geruime tijd klant bij Pels Scooters en heb alleen maar goede ervaringen met Ruben en Erik Pels. Niets is hen te veel en bij hen voel je je als klant nog koning, iets wat ik bij heel veel andere bedrijven toch echt mis. Het erg negatieve bericht wat ik op de site lees van Gerard uit Utrecht van 5 juni slaat nergens op. Ik geloof er ook geen bal van dat het zo is gegaan, ik denk dat meneer Gerard zich zelf niet zo prettig heeft opgesteld want in zijn verhaal herken ik Ruben en Erik absoluut niet. Voor dit bedrijf heb ik 1 woord over: klasse !!!!

Marjan, u bent natuurlijk ook Klasse net zoals de foto's die u maakt !!

Het is leuk om te zien als mensen plezier hebben in wat ze doen! Dit is duidelijk het geval bij Ruben en Erik Pels. Aan alles zie en merk je dat ze er voor gaan. Ik ben altijd blij als ik bij zo\'n bedrijf binnen stap. Het is een strakke zaak, als klant kijk je werkelijk in de keuken. Het contact is hierdoor snel gelegd, en je ziet aan beide dat ze goed op elkaar zijn ingespeeld en weten wat ze doen.

Paul bedankt !!