Een echt heer die Ruben Pels

Omdat ik al ruim 3 jaar zeer geïnteresseerd ben in een Piaggio MP3, heb ik 1 mogen kopen bij Pels Motoren. Ik had al redelijk mijn huiswerk gedaan, maar kreeg extra algemene praktische adviezen van Ruben Pels. Mijn persoonlijke ervaring bij het aanschaffen van de Piaggio was zeer prettig en dat gold ook voor mijn vrouw. Ruben ... veel succes met je zaak, maar dat komt goed. Dank voor de goede afhandeling.

Alles weer top gergeld.

Nieuwe scooter aangeschraft. Alles is TOP geregeld. Top afgeleverd door Glenn Dank je wel Glenn. Ik hoop dat ik veel veilige KM mag hebben. Dank jullie wel.

Geweldige service en aardige mensen

eerste motor gekocht en wat een super goede service Hele mooie zaak en ontzettende aardige mensen Ik raad deze zaak aan bij ieder die ik ken. 5 sterren is eigenlijk te weinig 👌🏻

Snelle levering , veel variatie en goede service !

Gebruikte motorscooter gekocht, tijdens mijn bezoek goede uitleg en informatie gekregen. Bedrijf ziet er schitterend uit en hebben heel veel staan zowel nieuw als gebruikt. Bedankt voor de service !

Super service

Mijn zoon heeft een scooter en deze was defect. Voor hem echt een dingetje want hij is beperkt. De uitleg wat er mee was hebben ze super opgepakt en de zelfde dag nog gemaakt. Netjes gebeld over de kosten en ook gebeld dat deze klaar was. Ik was echt onder de indruk van de medewerkers van Pels. Professioneel en klant gericht!

perfect, zeker aan te bevelen

ik heb nu diverse scooters gekocht voor mij en mn kids, echt top een 2e hands welke wat problemen had maar echt meer dan geweldig opgelost,

slechter dan verwacht

Onlangs motorscooter gekocht. Met de afleverbeurt zou ik er een tijdje tegen aan kunnen. Remlicht bleek na ophalen ,en op weg naar huis niet te werken. Vandaag blijkt het luchtfilter zwart te zijn, en ook de bougie is niet nieuw. Had beter particulier kunnen kopen voor veel minder geld.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb de laatste 5 jaar diverse Motoren en Scooter bedrijven in de Provincie Utrecht bezocht en gebruik gemaakt van hun service , maar uiteindelijk ben Ik bij Ruben Pels en Erik Pels en hun zeer deskundige monteur\"en team uitgekomen, en ik had dit bedrijf al zeer hoog zitten , maar nu zij in hun nieuwe pand zitten weet jij gewoon niet wat jij ziet . Super en zeer professioneel en dan ook hun enorme gastvrijheid . En ik kan het weten want ik werk mijn hele leven als professionele Horeca Beveiliger en Mystery Guast voor diverse bedrijven. en kan tenslotte niet anders concluderen dat zij met kop en schouder boven alle bedrijven in de provincie Utrecht uitsteken . dus heel erg aan te bevelen dit bedrijf en hun prachtige toegankelijkheid van alle aanvoer wegen . een 10 +. Tevens kan ik ook alle bezorg diensten van Food tot Pakketservice dit bedrijf zeer aan bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede ervaringen! Ik zou iedereen willen aanraden hier heen te gaan. Of het nou is voor het aankopen van een scooter of voor het onderhoud. In alle gevallen zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Super net bedrijf! Geven je het gevoel dat ze het leuk vinden dat je er bent. Luisteren naar de klant en denken mee. Zeer goede ervaringen. A. Schutte Amstelveen

goede service, goed behandeld

Ik kwam voor reparatie van een lekke band voor mijn elektrische scooter . Band werd meteen besteld en ik kon een week later langs komen op afspraak. Als extra service werd mijn afgebroken knipperlicht gratis vast gezet ! Vriendelijk en service gericht geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn scooter was op 2 weken na 2 jaar oud toen de motor vastliep. Bij Pels werd alles er aan gedaan om de kosten van de reparatie vergoed te krijgen van Kymco. Dat is ze gelukt en de scooter werd kosteloos binnen een week door ze gerepareerd. PERFECTE SERVICE VAN PELS SCOOTERS.

perfect, zeker aan te bevelen

Top service. Probleem aan motor werd verholpen terwijl de garantie al verlopen was. Deden hier niet moeilijk over.

• Reden bezoek Andere reden

Top bedrijf jongens!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kan alleen maar goede dingen zeggen over dit bedrijf. Ik kom er al jaren en ik ga echt nooit ergens anders meer heen!! Echt top service daar!

perfect, zeker aan te bevelen

Een top ervaring. scooter hier gekocht en ook voor onderhoud. niks op aan te merken

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer net bedrijf, na aanschaf van tweedehands bromfiets wat kleine mankementen en werden direct opgelost (met halen en brengen van de scooter).

perfect, zeker aan te bevelen

Een goed bedrijf met deskundige en betrouwbare ervaring. Uitstekend geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe scooter.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Hartelijk dank, veel rijplezier met de Piaggio Liberty !!

goede service, goed behandeld

Als eerste keer klantzijnde heb ik een goede ervaring gehad met Pels. Staan goed te woord en hebben verstand van 2wielers. Ben wel erg dankbaar met mijn aanschaf en de onderhoudsgarantie. Wel gezegd, beter planningsmanagement zou ze enorm laten groeien. Want service is er namelijk zeker. Top gasten👍🏽 Thanks voor de runner, nu nog ff morgen de uitlaat fixen haha

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Hatelijk dank voor uw positieve beoordeling, we hebben een valse start met de motor runner maar het komt in orde. Tot snel.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke, eerlijke, vakkundige, en betrouwbare personeel. Gewoon de beste in heel provincie Utrecht. Super bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Dank u wel, voor de positieve beoordeling. Ook als er wel wat is laat het ons altijd weten. Mvg, Pels Scooters&Motoren

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke medewerkers. Kundig eerlijk.

Ellen, Jullie ook weer bedankt !! Mvg, Pels Scooters&Motoren

goede service, goed behandeld

Maandag maar met me me scooter voor wat onderhoud. Laat gelijk maar wat dingen doen die ik gedaan wil hebben. Super bedrijf ik zeg mensen ga naar pels als je problemen heb met je scooter ik zeg doen doen doen.

• Reden bezoek Onderhoud

Micheel graag gedaan weer! Veel rijplezier met de Kymco Grand Dink! Mvg, Pels Scooters&Motoren

slechter dan verwacht

Dit bedrijf aantal weken geleden bezocht . Scooter staan zeer dicht tegen elkaar geparkeerd, onmogelijk om er tussen te komen en even te bekijken . De jongen in de winkel had pas aandacht voor ons toen we het pand verlieten . Sorry dan ben je te laat .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Beste Heer Scholten, Onze excuses voor uw eerste indruk, rond deze tijd van het jaar is het inderdaad erg druk en zijn wij genoodzaakt om veel voorraad aan te houden. Het is voor ons zeker ook in de toekomst de bedoeling om een wat groter pand te betreden. Maar om dit voor nu alleen tijdens de piektijden te moeten hebben worden de kosten voor de rest van het jaar te hoog. Verder zijn wij benieuwd of dat wij niets aan het doen waren toen u binnen kwam of dat wij op dat moment of aan de telefoon waren met klanten of met andere klanten bezig waren. wij kunnen natuurlijk niet altijd gelijk alles achter ons laten vallen en de eerste volgende nieuwe klant persoonlijk te woord staan. Daarbij merken wij vaak van onze klanten dat zij eerst even willen rond kijken. Voor ons is het in ieder geval een punt van aandacht en wij gaan er zeker mee werken. Wij hopen in ieder geval dat u elders wel goed geslaagd bent en voor in de toekomst bent u altijd van harte welkom. Ook voor reparatie en/ of onderhoud.

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, kan altijd snel bij de ze terecht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hartstikke bedankt voor de positieve beoordeling. Veel voordelige kilometers nog toegewenst!!