goede service, goed behandeld

Vriendelijk ontvangen, geen problemen met proefrit, goed onderhandeld met goede prijs als resultaat, afspraken 100% nagekomen. Kortom, prima bedrijf.

goede service, goed behandeld

Zeer betrouwbaar en net autobedrijf waarmee je met een gerust hart zaken kan doen. Uiterst vriendelijke en correcte afhandeling waarbij de onderling gemaakte afspraken keurig worden nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

Perfect, alles zoals afgesproken en lekker sfeertje

perfect, zeker aan te bevelen

prima en eerlijk bedrijf. wederom een auto gekocht bij Rick met een perfect afgeleverde auto. mooi inruilvoorstel en ontzettend blij

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Rick van Lierop een gebruikte Hyundai Santa Fe gekocht. De aflevering was netjes en correct en de afspraken die we hebben gemaakt bij de verkoop zijn keurig nagekomen. Aan de auto waren echter wat mankementen opgetreden die door Rick van Lierop keurig en correct zijn afgehandeld. Rick van Lierop heeft indruk op mij gemaakt door de professionele manier waarop hij de mankementen heeft opgelost en werkelijk service heeft verleend. Persoonlijk zou ik zo weer een auto aanschaffen bij autobedrijf Rick van Lierop, Als u op zoek bent naar een betrouwbare garage, bent u aan het juiste adres!

goede service, goed behandeld

we zijn zeer tevreden over dit bedrijf en hebben er goede zaken kunnen doen en zijn er naar alle tevredenheid in geslaagd er een mooie auto te kopen werden er zeer goed en vriendelijk geholpen

goede service, goed behandeld

M\'n eerste auto bij Rick gekocht, topper!

perfect, zeker aan te bevelen

Na een lange zoektocht een prachtige auto gevonden! En het rijdt heerlijk!

goede service, goed behandeld

Het is altijd maar afwachten als je voor het eerst een auto koopt bij een autobedrijf die niet bekend is. Zover is de gemaakte afspraak nagekomen tevens had Ik wat vragen na de aankoop van de auto hier is snel op gereageerd Mijn mening is dat je hier gerust een auto kan kopen ook zonder garantie. Ik heb niet de indruk dat rick er op uit is om een auto te verkopen die in slechte staat is

goede service, goed behandeld

Mooi bedrijf, keurig behandeld en problemen keurig netjes opgelost. Jammer dat je door verkopers op het verkeerde been word gezet betreffende accessoires en dergelijke. Verder ben ik erg tevreden en heel blij met mijn \"nieuwe\" C5/

goede service, goed behandeld

Zeer prettig informeel en persoonlijk contact met Rick. Alle tijd om rustig te kijken en te proberen zonder dat er gepusht wordt tot kopen. Autos en bedrijf staan er zeer netjes bij en mocht er een probleempje zijn worden die meteen zonder gedoe opgelost. Kortom zeer tevreden klant.

goede service, goed behandeld

Ik ben netjes geholpen. rick heeft de tijd voor mij genomenen, hij heeft waarschijnlijk veel tijd in het zoeken gestoken en is daar goed in geslaagd petje af

perfect, zeker aan te bevelen

Bij aankoop auto nette uitleg gehad. Problemen achteraf zijn snel en heel erg netjes afgehandeld. Ook de beschikbaarheid van leenauto\'s is een plus punt. Alles bij elkaar een zaak om bij terug te komen.

Klant vriendelijk.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk ontvangen en rondgeleid voor een andere gebruikte auto inruil oude auto geen probleem alle tijd gekregen voor informatie en vragen, lekker met een kopje koffie erbij auto gekocht met garantie en nieuwe apk Klant is Koning gevoel.

goede service, goed behandeld

Verkoop in informele sfeer, inclusief persoonlijke aandacht.Bedrijf is zeer netjes, Rick heeft hart voor zijn zaak, is trots op zijn bedrijf..en wil dit graag zo houden! Na aankoop enige problemen, werden onder garantie en zonder gedoe prima verholpen door plaatselijk autobedrijf.Leenauto is hierbij uitstekende service. Kortom, betrouwbaar en een aan te bevelen adres in het nuchtere West -Friesland!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

Heerlijk ongedwongen en de klant is koning! Fijn zaken te hebben gedaan met Rick. Geen \"drempel\" en je voelt je meteen op je gemak.

Spoorsingel 15 1761EA Anna paulowna