prima service, leuk bedrijf,

Mijn 2e auto gekocht bij dit bedrijf. Met de eerste (Jeep) wel wat problemen gehad maar deze zijn snel en goed opgelost. Er zijn goede afspraken te maken en alle medewerking wordt verleend. De auto's worden netjes afgeleverd. Leuk contact met zowel verkoop als de werkplaats, een garage met een gezicht.

Prima behandeld bij aankoop tweede hands auto!

Ik heb bij de meneer van Lierop een tweedehands auto aangeschaft en ben daarbij naar volle tevredenheid behandeld. Daarom verdient hij van mij een 10!

prima bedrijf

heb bij rick een seat leon gekocht, na 3 weken terug geweest om de centrale deurvergrendeling te laten maken en nieuwe antenne. werd prima verholpen allemaal en kreeg netjes een leenauto mee. Rick is een eerlijke verkoper en heeft prima monteurs en kan iedereen aanbevelen om daar een mooie auto te kopen.

goede service, goed behandeld

Welnu ,nadat ik mijn auto had opgehaald lkkr wezen sturen lekker kilometers gemaakt enz. Maar telkens als ik voor een stoplicht of in een file stond rook ik een vreemde geur die leek op olie lekkage ben er mee terug gegaan en er bleek een keerring te zijn die lekte afspraak gemaakt en ze hebben alles verholpen zonder gedoe Ik zeg TOPSERVICE 👍 grtjs een tevreden peet

goede service, goed behandeld

Onlangs een auto geruild , 3 maanden in een auto gereden waar ik achteraf wat spijt van had ik vond bij Rick de auto wat ik graag wou , ik ben gaan kijken en ik was verloren rick het verhaal uitgelegd en ik vind de manier openheid ( over de auto die ik graag wilde) tot aan de aflevering van de auto ,dat heb ik als zeer prettig ervaren alles wordt gedaan om je met een goed gevoel , met je nieuwe auto te gaan rijden nogmaals TOPSERVICE daar Peter Tuitjenhorn

voldoende, een redelijke ervaring

Hallo Vorig jaar een Mercedes clk 200 k bij deze garage gekocht, meeneemprijs was al aan de max van de waarde en garantie zou een slordige 600 euro extra zijn wat naar mijn mening teveel geld is voor 6 maanden garantie. Mercedes dealer zou op kosten van Rick de cpu opnieuw iets inleren omdat er een nieuw onderdeel geplaatst was. Dealer vond ook een vacuumslang lek, werd door Rick gemaakt. 2 maanden later zelfde storing....was bij de reparatie en slang was op een vreemde plek gescheurd. Met tape gerepareerd door Rick. 2 maanden later...zelfde motorstoring... Zelf gekeken en idd...tape gescheurd. Zelf nu goed vervangen (slangenklem gebruikt, ontbrak) Nu weer dezelfde melding...een andere vacuumslang verrot! Dit keer niet een die makkelijk te vervangen is....pffff De banden die nog makkelijk een jaartje mee konden waren ook binnen 3000km al helemaal op. Kortom....miskoop!! De dure garantie had hierbij ook niet geholpen aangezien de tijd daarvoor allang voorbij is. Feit is dat ik vanaf aankoop en slechts 3.500 km na aankoop nog steeds met problemen zit en nu de kosten krijg. Fijne auto maar slecht nageken voor verkoop en daardoor een miskoop voor mij. Eigen schuld dikke bult? Mischien...was de garantieprijs redelijker geweest dan was ik binnen garantie achter al deze vage problemen gekomen en niet voor de kosten. Volgende mercedes bij mn oude autoverkoper. Garantie vanaf een aankoop vanaf 4500 euro en vakman. Sorry Rick, je laat een steek vallen door garantie te duur als extra te verkopen op een auto van 7000 euro. Ron

Meneer Nummerdor heeft in september 2017 bij ons een Mercedes-Benz CLK aangeschaft. Ten tijde van de verkoop is er door onze werkplaats geconstateerd dat een zekeringkast een defect had. Er is toen een nieuwe zekeringkast bij de dealer besteld en door ons vervangen. Dit onderdeel diende echter bij de Mercedes-Benz dealer gecodeerd te worden. Om het ongemak zo klein mogelijk te houden voor meneer Nummerdor is dit uitgevoerd bij een Mercedes-Benz dealer in de buurt van zijn woonplaats. De dealer constateerde tijdens dit werkplaatsbezoek een scheurtje in een vacuumslang. Na overleg is deze slang origineel door ons besteld en door onze eigen technische dienst gemonteerd. Meneer Nummerdor heeft er tijdens de verkoop voor gekozen de auto aan te netto aan te schaffen. Standaard wordt een auto bij ons professioneel gepoetst geleverd, met een service check en een nieuwe APK. Hier worden geen meerkosten voor berekend. Aangeboden is de auto tegen meerprijs te leveren met uitgebreide onderhoudsbeurt en 6 maanden Bovag garantie. Hier heeft meneer Nummerdor echter niet voor gekozen. De bovenstaande reparaties zijn door ons onder coulance kosteloos voor meneer Nummerdor uitgevoerd. Nu 10 maanden na ons laatste contact krijgen wij deze negatieve beoordeling op klantenvertellen.nl Tot op heden hebben we altijd prettig contact gehad met meneer Nummerdor en wij zijn ervan overtuigd dat meneer dit ook zo heeft ervaren. Al had meneer in de tussenliggende periode contact met ons gezocht, dan hadden we samen naar een oplossing gewerkt. Meneer heeft dit helaas nagelaten. Wij herkennen ons geenszins in deze beoordeling. Bovag Autobedrijf Rick van Lierop staat voor kwaliteit en service, waar een tevreden klant centraal staat. Rick van Lierop Bovag Autobedrijf Rick van Lierop

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi , Rick Ik ben nog steeds uiterst tevreden met mijn aanschaf van de Jaguar x-type vorig jaar . De nieuwe APK koste mij slechts 110,00 . Top aankoop gedaan en de auto doet wat hij moet doen , geen problemen en de reactie’s zijn zeer positief. De meeste mensen schatten de auto veel duurder in. Inmiddels originele Jaguar 17 inch velgen aangeschaft , staat wel beter dan de ( originele ) wieldoppen. Kortom , de aanschafprijs was goed , het contact met jou verliep prima . Top autobedrijf . Een echte aanrader voor wie een degelijke & betrouwbare auto zoekt !

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer fijne en nuchtere mensen. Ik heb er een tweedehands auto gekocht en heb de deal en de service als heel prettig ervaren.

goede service, goed behandeld

Uitstekend geholpen ,klantvriendelijk leuk bedrijf ruim assortiment !

perfect, zeker aan te bevelen

Prima. Alles is snel geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Aanrader ! Heel klantvriendelijk. Heb nu prachtige Volkswagen New Beetle facelift model !

voldoende, een redelijke ervaring

net een nieuwe auto afgeleverd gekregen. Het ziet er allemaal prima uit.

goede service, goed behandeld

Je wordt goed geholpen bij dit Autobedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden met me nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Super ervaring! Het is een autobedrijf wat zijn afspraken nakomt, ook wat betreft garantie.. Zeker een aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

Echt nog een bedrijf waar je vertrouwen in krijgt en houd.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag een mooie rode Aygo uit 2007 opgehaald, stond er super netjes bij! Super correcte en snelle afhandeling. Ik heb Rick van Lierop ervaren als een eerlijke en betrouwbare verkoper die zijn afspraken nakomt. Als je op zoek bent naar een betrouwbare auto ben je hier aan het goede adres! Wij zijn erg blij met onze 2e auto!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Rick van Lierop voldoet aan allenegatieve clichés die men heeft over tweedehands autohandelaren. Mijn ervaringen met de koop van een tweede hands Citroen Berlingo zijn ronduit slecht, zeer slecht.

• Deskundigheid N.v.t.

Wat ons verbaast is dat wij 2 jaar na aankoop een negatieve review ontvangen. Meneer Hageman heeft in 2014 een bedrijfswagen uit 2005 bij ons aangeschaft. Tussen de aflevering (2014) en vandaag (01-12-2016) is er door meneer Hageman op geen enkele wijze contact met ons bedrijf gezocht. Ik heb meneer Hageman vanmorgen meteen gebeld om te vragen naar de reden van deze negatieve review. Meneer geeft aan dat de onderhoudskosten hem tegenvielen. In de tussenliggende periode geeft meneer Hageman aan dat de gloeibougies zijn vervangen, er droogtescheurtjes in het reservewiel zitten en dat de kleppen gesteld moeten worden. Ik heb aangegeven dat deze punten onder regulier onderhoud vallen. Tevens heb ik meneer Hageman aangegeven dat ik het ten zeerste betreur dat hij zijn ongenoegen op deze wijze uit, zonder wederhoor.

uitstekende service! vakman.

Keurig netjes afgeleverd

goede service, goed behandeld

Zeer goed geholpen, deskundig en transparant!

Spoorsingel 15 1761EA Anna paulowna