goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies en goede service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede uitleg en services

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de verhalen van Jou, Rene zijn allang achterhaalt.\r\nHeel veel mooie praatjes bij de aankoop, achteraf div malen goed bedonderd. Dit is voor mij althans het laatste adres om een fiets of E-scooter te kopen
  • Reden bezoek Andere reden

Hallo Harrie, Jammer dat je zo over ons denkt. Het aanbod wat we gedaan hebben om de accu's in jouw scooter te vervangen tegen kostprijs blijft bestaan. We hopen dat je dan met veel plezier van je elektrische scooter gebruik kan blijven maken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede snelle levering. Informatie prima voor de koop. Beurt goed en snel uirgevoerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens 1ste beurt opgemerkt dat de koplamp rammelde. Bevestiging is waarschijnlijk met de bout verder aangedraaid. Rammelt nog steeds. Ligt waarschijnlijk aan het kapje of aan het binnenwerk van de koplamp.
  • Reden bezoek Onderhoud

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie aan electronica. Prima opgelost, maar er \"rammelt\" nog iets sinds de reparatie.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een elektronisch probleem met mijn e-bike. Door een qwic dealer was de fiets economische totall los verklaard echter niet door Rene Janssen . Hij heeft de fiets nieuw leven ingeblazen. Het kalf werd niet groter dan de koe en ook nog voor een keurige prijs. Perfect heel klantvriendelijk. \r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanbevolen door familie ivm goede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen met het uitzoeken van een electrische fiets.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk met afspraken maken en snel reageren op vragen vind ik positief.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijke en betrouwbaar persoon.\r\nEn zijn vak bekwaamheid daar nog bij, bewijs met diploma\'s aan de muur.\r\nMen doet daar geen miskoop !\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk,als men wat verder weg woont,komt hij bij een beurt of reparatie,de fiets of brommer gratis thuis op halen en terug brengen.Als er stukken zijn,zal er ook vlug op ingespeeld worden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en een goede uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uiterst vriendelijk en goede informatie \r\n\r\nmijn overburen hebben al twee fietsen gekocht op mijn advies..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een e-bike een prima adres. Moderne goede e-bikes en een eerlijke voorlichting. E-bike\'s gekocht, na 7.000 km prima service en ervaringen. Fiets wordt in de gehele regio thuis gehaald en thuis gebracht. No-nonsens, spontaan en geen gedoe. Kortom: Prima.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen met de aanschaf van een fiets met trapondersteuning voor onze zoon.\r\nZe nemen hier de tijd voor je.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf René is een top gast die veel voor zijn klanten overheeft. Hij heeft me goed geholpen en toen er wat problemen waren in de logistiek, is hij me voorbeeldig tegemoet gekomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op prettige manier geholpen bij en aankoop en service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanschaf van een nieuwe fiets ben ik nog steeds (3 maanden, 1 onderhoudsbeurt) heel erg tevreden. De fiets was ook erg goed afgesteld bij aflevering.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed service en meedenken met klant.

Stationsstraat 82 5751HH Deurne

493820200