top

Ben voor de tweede keer naar dit fijne bedrijf gegaan i.v.m. schade aan onze camper... 4 jaar geleden ook hier geweest, je wordt hier zeer vriendelijk ontvangen en er wordt ook goed geluisterd wat het probleem is. Zelden zo n goede ervaring met een bedrijf gehad! Voor mij een dikke 10!

Doskonała obsługa! Bardzo miły kontakt z Jorian.

Jestem bardzo zadowolona z całego procesu zakupu. Mimo problemów językowych Jorian podszedł do transakcji bardzo poważnie i profesjonalnie. Jest doskonałym sprzedawcą i bardzo mi pomógł w całym procesie. Gorąco polecam i pozdrawiam! ;-)

Ik heb hier onlangs een auto gekocht en ben zeer tevreden over hun service. Zeker een aanrader. En doen meer dan hun best om de klant tevreden te stellen.

Toppers

Wij waren opzoek naar een bedrijfsauto en hebben deze gevonden bij Benderooy. Het is een fijn bedrijf met een goede service en gastvrijheid. Er is goed naar onze wensen geluisterd en zijn daarin goed gehoord en geholpen. Ook al was het voor ons best een eindje uit de richting was het zeker de moeite waard! Wij zouden zeker terug gaan naar Benderooy! Groetjes Arthur Nowak

Uitermate tevreden over de service en de auto!

In januari van dit jaar een Seat Leon gekocht bij deze garage. Een afspraak maken was zelfs in de corona-tijd, snel gemaakt en de auto stond netjes voor ons klaar voor een proefrit. Jorian (de verkoper) was vriendelijk, no-nonsense en open. Binnen een week werd de Leon afgeleverd en is van kwaliteit zoals gewenst. Ik kom hier graag nog eens terug.

Zeer prettig, snel en zonder gedoe..

Het was prettig zaken doen met Jorian. Een dag voor oudejaarsdag gebeld met de vraag of we op oudejaarsdag misschien nog een proefrit konden maken. Dit kon direct in de ochtend. Na de proefrit hebben we hebben de kosten besproken en een deal gemaakt. Een week later de auto opgehaald! Keuring gepoetst en getankt! Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar! Dank! Vrgr Alberto Harsevoort

Top bedrijf!

In januari heb ik me golf 7 Rline gekocht, Zeer spannend want moest er 3 uur voor rijden. Na hartelijke ontvangst heb ik de wagen in alle rust kunnen bekijken en op me gemak een proefrit gereden. Prettige zaken gedaan met Jorian en hij heeft er voor gezorgd dat de auto bij oplevering er tip top bij stond. Alles was tot in de puntjes geregeld en tot dusver al vele probleem loze km’s gereden.

Ongedwongen een nieuwe auto aanschaffen

Via via ben ik terecht genomen bij Jorian Geluk die werkzaam is als autoverkoper bij Ben de Rooy in st. Philipsland. Kom zelf uit Brabant en werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie.... je kent het wel. Na de koffie even rondgekeken bij het wagenpark en een drie tal modellen bekeken. Daarna een stukje proefgereden met twee modellen die de aandacht trokken. Na een faire onderhandeling over de inruil prijs van mijn oude auto hebben we de deal gemaakt. De auto rijd echt zalig. Ben zeer te vreden. Bedankt Jorian!

Deskundig en vriendelijk!

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van onze VW Tiguan via Benderooy.nl. Bij een aankoop van een auto vinden wij het belangrijk dat de verkoper betrouwbaar, deskundig en vriendelijk is. Deze vinkjes kunnen in geval van Benderooy.nl allemaal gezet worden. Bij het eerste contact werd deskundig advies over de auto gegeven. Wij hadden het gesprek met Ben, de eigenaar, en die wist veel nuttige informatie over de auto te vertellen, die een andere verkoper bij een ander bedrijf had nagelaten. Ook de tweede afspraak toen we de auto kwamen ophalen hebben wij als erg prettig ervaren. Het voelde allemaal erg vertrouwd. We zouden Benderooy.nl zeker aanbevelen en bij een volgende aankoop zeker weer overwegen.

Zéér prettig.

Zeer klantvriendelijk, geen dwingende verkoop alles in korte tijd geregeld. Hebben zeker oog voor detail.

Goed.

Wij zijn erg gastvrij ontvangen,we mochten zo zonder voorwaarden een proefrit maken en kregen hiervoor alle tijd. Het bedrijf hield de auto ook nog een even voor ons vast, zo konden we goed over de koop nadenken. Ze hielpen ons ook goed om de lange rit met de electrische auto naar huis te halen. Kortom zeer tevreden!

Prima!

Na een goede ervaring van onze dochter en schoonzoon met deze garage hebben wij hier ook een auto gekocht. we kregen een hartelijke ontvangst, en een goede en duidelijke uitleg over de auto die wij op het oog hadden. Een week later reden we naar huis in onze "nieuwe" auto die tip top in orde afgeleverd was! Een top-garage met een prima service!

in een woord vaklui

ik had behoorlijk schade rechter hoek van de auto. ik heb er voor gekozen om bij ben de Rooi de schade te herstellen. was voor mij de eerste keer dat ik bij de rooi kwam. maar moet zeggen dat ik zeer netjes ben ontvangen en behandeld. kreeg een goeie auto mee. tussen door werd ik op de hoogte gehouden van voortgang reparatie. ook uit genodigd om tussen door te komen kijken en uitleg hoe en wat onder het genot van een bakje koffie. de schade is vakkundig uit gevoerd door Ruud en z'n team chapo. er is niks meer van de schade te zien waar ik heel blij mee ben. Auto is keurig netje gepoetst van binnen en buiten. ik kan het iedereen aanraden. nogmaals mannen die er aan gewerkt hebben bedankt toppers. Mvg Pleun Pluijgers

Perfecte service!

Zoals altijd uitstekend geholpen door Jorian in onze zoektocht naar een gezinsauto. Inmiddels rijden we al weer een aantal weken naar volle tevredenheid in onze nieuwe Scoda octavia combi. Zeer goede, snelle en duidelijke service!

Eerst goed advies gekregen en vervolgens fijn geholpen bij de koop van de auto. Rijdt perfect en super tevreden met de extra ruimte!

Super goede en vriendelijke service!

Al een ruime 3 jaar klant bij Ben de Rooy,en de service is altijd top. Nooit is er iets teveel,en ze denken altijd mee aan een oplossing. Kortom een zeer ervaren en gedreven team,dat de klant voorop stelt!

Ik heb gisteren mijn auto weer mogen ophalen na de reparatie van de schade. Ik heb de auto weer in perfecte staat mee kunnen nemen. De auto weer helemaal spik en span. De schade is bovendien ook nog een heel snel gerepareerd, maandag gebracht en dinsdagmiddag weer opgehaald.

Super geholpen, fijne service en geweldig resultaat!

Voor de roestreparaties van mijn Subaru ben ik door Ruud heel fijn geholpen. De prijs was goed afgesproken, onverwacht extra werk werd goed gecommuniceerd en afgehandeld en de auto is heel netjes afgeleverd! Naast het werk was de service ook heel goed en werd er heel goed meegedacht over vervoersoplossingen. Als er ooit nog iets is met mijn auto laat ik hem zeker weer hier achter :)

Goede dienstverlening, betrokken en eerlijke adviezen!

Recent mijn auto laten repareren (schadeherstel) bij Ben de Rooy. Snelle en prettige communicatie met Ruud en zijn collega's. De service is uitstekend en afspraken worden waargemaakt, prijs/kwaliteitverhouding is goed en de koffie staat altijd klaar. Bedankt voor het meedenken. Een tevreden klant!

Perfecte afhandeling schade gevalletje

Afgelopen vakantie helaas wat schade gereden aan mijn auto. Terug in Nederland naar mijn vertrouwde autobedrijf Ben de Rooij voor repartie van de schade. De auto kon op korte termijn ingepland worden voor reparatie. Alle zorgen werden uit handen genomen zo ook de afhandeling met de verzekering. Aan het einde van de dag werd de auto weer in perfecte staat afgeleverd.

Wederom zeer uitgebreide auto gekocht, inruil vorige auto ondanks gebreken profesioneel geregeld.

Professioneel geholpen toen huidige auto problemen kreeg waarbij het niet meer rendabel was om deze te laten repareren. De wensen voor een nieuwe auto opgegeven aan Benderooy en deze werd op korte termijn in de exacte uitvoering gevonden ondanks dat de huidige markt zeer concurrent is qua jonge hybride auto's. Wederom met veel vertrouwen een fijne auto gekocht bij Benderooy. Bij vorige auto altijd het onderhoud laten doen bij Benderooy en dat zullen wij nu bij deze auto ook weer laten doen bij Benderooy.

Geweldig autobedrijf.

Super geholpen heel aardige mensen jammer dat ik er voor uit Koog aan de Zaan voor naar Sint Philipsland moet rijden maar ik heb het er graag voor over.

Fantastisch bedrijf

In 1 woord fantastisch geholpen, zeer klantvriendelijk en duidelijk en je weet gelijk waar je aan toe bent. Ze hebben er zeker een vast klant bij.

Top!!

Contact opgenomen met Autobedrijf Benderooy om voor een auto te komen kijken. Wij konden nog die zelfde morgen terecht. Jorian gaf ons alle tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Eerlijke en duidelijke communicatie met Jorian. Tenslotte een mooie auto gekocht. Na een paar aanpassingen de auto na een week kunnen ophalen. Autobedrijf Benderooy is een aanrader.

Ontzettend tevreden

Ontzettend blij met de service en vriendelijkheid van deze top autodealer. Het was een onwijs aangenaam bezoek en we werden goed geholpen. Met name Jorian deed echt zijn best ons tevreden te stellen en ons blij te maken. Toen we de auto hadden aangeschaft, mochten we de auto na 5 dagen helemaal van binnen en buiten gereinigd en gekeurd ophalen Inmiddels rijden we alweer 2 maanden in onze prachtige wagen en altijd nog even tevreden met Benderooij en met de meeste credits naar Jorian! Nogmaals enorm bedankt !!

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.