Fijn geholpen, erg toegankelijk

Fijn geholpen, erg toegankelijk en goed gevoel erover.

Vriendelijk en correct!

Wij zijn vriendelijk en zeer correct geholpen door Jorian, alle tijd om e.e.a. duidelijk uit te leggen, we zijn superblij met onze T-Roc!

Ongekend goed!

Mijn werkgever JobUp heeft bij Benderoy een auto aangeschaft welke ik in gebruik heb genomen. Het hele proces van de aflevering was supernetjes geregeld. Er werd alle tijd genomen en het was goed voorbereid. De auto was 2 jaar oud maar was opgepoetst werkelijk als nieuw. Op een gegeven moment is de auto nog terug geweest voor een kleine controle en het contact met de werkplaats was top, ik werd volledig op de hoogte gehouden, de auto is zelfs opgehaald en terug gebracht. In 20 jaar niet zo'n goede ervaring gehad. Ga zo door!

Gewoon TOP !!!

Ze hebben de gewenste auto voor ons gevonden en we zijn daar tot op de dag van vandaag super blij mee. Hij voldoet aan al onze wensen. De service is super en in het bijzonder onze dank aan Jorian. Geef aan hem door wat je zoekt en hij weet de juiste auto met nog wat extra opties te vinden.

Super bedrijf

Heel fijn geholpen bij de keuze van onze nieuwe Audi A1. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe auto. Onze zoon had er ook al een auto gekocht naar tevredenheid.

Top service!

Wij zijn zeer te spreken over dit autobedrijf. Het zijn betrouwbare mensen met verstand van zaken. De communicatie met Jorian verliep zeer prettig. Wij zouden de volgende keer hier weer een auto kopen.

Uitstekend geholpen en snelle service!

Geweldig bedrijf! Ik ben heel goed en snel geholpen naar het vinden van mijn nieuwe auto. Hele vriendelijke mensen en denken echt met je mee! Ik kom hier zeker terug!

Fijn, snel en goed geholpen

Met de zoektocht naar een auto super geholpen!

Zeer Slecht... Schade wordt niet serieus genomen en voorgelogen.

Deze garage gekozen voor het beoordelen van de schade. Wordt oppervlakkig bekeken zonder onderliggende schade te bekijken. Minimaal moeite gedaan voor het bekijken van de schade, wel maximaal profiteren van expertise kosten. Wordt voorgelogen over de minimum kosten die er aan hangen als het bedrag onder de €2500,- zit. Zou je dure auto hier niet brengen voor een expertise.

Beste Pavel, helaas is uw ervaring anders dan bedoeld, (zeker wanneer u de moeite neemt om vanuit Utrecht naar Zeeland af te reizen) zoals eerder uitgelegd zijn wij niet diegene die uw schade beoordelen en calculeren, maar de expert van uw verzekeringsmaatschappij. Daarom erg jammer dat wij als bedrijf hierop beoordeeld worden. Ik zou in het vervolg dit soort diensten ook bij een lokaal autoschadebedrijf zoeken.

prima bedrijf!

super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe tweedehands auto. Prijs/kwaliteit is prima. Service is goed te noemen!

Zeer prettig geholpen en geadviseerd

Ik moest ivm pensionering mijn leaseauto inleveren. Dus ik moest op zoek naar een andere auto en het liefst zo één waar ik in gereden had. Uiteindelijk ben ik bij Benderooy uitgekomen. Zij hebben het hele proces van auto importeren uit Duitsland en de autocheck( geen schade auto of km stand teruggedraaid) helemaal goed begeleid. Communicatie was transparant, alles wat telefonisch werd besproken werd netjes meteen via de mail bevestigd. Dit heeft mij doen besluiten om met Benderooy in zee te gaan. Jorian heeft dit proces goed begeleid, dank hiervoor. En ik rijd nu met volle tevredenheid in mijn nieuwe auto.

Klantvriendelijkheid en service is buitengewoon. Team Ben de Rooy staat altijd klaar en gaat voor een tevreden klant. Al een aantal jaar tevreden klant bij Ben. Service en onderhoud altijd goed geregeld. Na een auto ongeval waarbij mijn auto totall loss was, uitstekend geholpen met het regelen van een andere auto. Gelijk vervangend vervoer geregeld en binnen twee weken weer een VW Up beschikbaar die precies mijn wens was. Het advies, de betrokkenheid en de professionele hulp is uitstekend. Top team!

Een aanrader om hier je favoriete auto aan te schaffen.

Na een maandenlange gezamenlijke zoektocht met Ben de Rooy hebben we onze BMW 5-serie full option M-pack uit 2018 in een exclusieve kleur in Belgie weten te vinden. Het verdere import proces werd volledig door Ben de Rooy en zijn team verzorgd zodat we onze wagen helemaal in showroom staat in ontvangst konden nemen. Samen met dit bedrijf is je droomauto vinden, zelfs tot ver buiten de grenzen,een aanrader! Fam vd Velde Sint-Philipsland

Fijne behandeling, goed zaken doen!

Heb bij hen m'n 4e Ford Cmax gekocht. We kwamen snel tot een deal waarbij er geen zgn verkooppraatjes werden afgestoken maar klare taal. Ik heb volste vertrouwen in de komende samenwerking als nwe klant.

Super geholpen met de zoektocht naar een nieuwe auto i.v.m. motorschade oude auto. Ze luisteren goed naar je wensen en schakelen snel met je als ze meer weten.

Professioneel en Betrouwbaar

De verkoop service is echt uitstekend en erg transparant. Na de aankoop van mijn auto had ik een garantie geval en die was zeer goed en snel behandeld.

Het autobedrijf dat gaat voor de extra service!

Voortreffelijke service ontvangen met de inruil van oude auto en aankoop nieuwe auto. Een garage waar klantvriendelijkheid en service bovenaan staan. Zie je een auto op deze site maar twijfel je nog? Niet doen het is het juiste adres!

Vriendelijke en goed service

Wij hebben een 2e hands skoda gekocht bij Ben de Rooy. Vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen! Eerst een duidelijke uitleg over de auto en daarna rustig een proefrit kunnen maken. Snelle service, auto was eerder klaar en kon dus eerder opgehaald worden dan afgesproken. Bedankt!

Top auto, top service!

Het team van Ben de Rooy heeft uitstekend werk geleverd door mij te helpen de juiste auto te vinden die aan al mijn wensen voldeed. Ik ben onder de indruk van hun geweldige service en professionaliteit. De communicatie was perfect. Na het importeren van de Audi A3 limousine heeft het bedrijf uitmuntend werk geleverd door enkele details aan te passen, zodat het geheel van een 9,5 naar een 10 ging! Hulde!

Prachtig autobedrijf.

Bij Benderooy hebben wij een mooie Golf Variant gekocht waarbij wij zeer netjes ,correct en duidelijk zijn geadviseerd door Jorian. De aflevering van de auto en ook de service afhandeling nadien zijn perfect door het team van Benderooy aangepakt. Kortom een prettig bedrijf om zeker aan te bevelen.

Meer dan fantastisch autobedrijf.

Onze ervaring met Jorian was in 1 woord samengevat super te noemen. De advisering, het geduld, de vriendelijkheid, de afwerking, al met al van het begin tot het eind krijgt Jorian een dikke pluim. Wij bevelen Benderooy bij iedereen van harte aan.

Oprechte betrokkenheid bij aankoop uit het buiteneland

Mede dankzij de dienstverlening van Autobedrijf Benderooy.nl rijd ik nu in de mooiste auto van Europa rond, een Mercedes Benz GLC van 2 jaar jong. Verkoopadviseur Jorian Geluk heeft gezocht en gevonden op basis van mijn programma van eisen. Ook de Duitse dealer werkte fantastische mee. Het gehele aankooptraject is soepel verlopen. Een schitterend eindresultaat, waar ook de mensen van Ben de Rooy aantoonbaar trots op waren én zijn. Een oprechte betrokkenheid die ik niet tegenkwam bij gerenommeerde officiële dealers. Dat geeft juist dit bedrijf mede haar onderscheidend vermogen. Probeer het zelf maar eens uit, van harte aanbevolen.

Fijn autobedrijf met mooie occasions en top service!

Op zoek naar een nieuwe (gebruikte) auto kwam ik op de site van Benderooy terecht waar ze mooie gebruikte auto’s aanbieden. Ik heb daar mijn VW gevonden, een heerlijke en mooie auto waar ik inmiddels al veel probleemloze en plezierige kilometers mee gereden heb. Wat ons erg goed bevallen is is de manier hoe wij te woord werden gestaan. De vriendelijke ontvangst door Pieter bij de receptie en de uiteindelijke koop bij Jorian. Jorian doet het anders dan ik gewend was van andere autoverkopers. Hij is vriendelijk en oprecht, hij neemt de tijd, legt veel uit, dringt niets op. Hij maakt van de koop van de auto een extra beleving. (de koop van een auto moet een klein feestje zijn : ). Samengevat: dit bedrijf is een aanrader! Ga zo door Ben de Rooy en medewerkers!

Goes

Vriendelijk betrouwbaar en goede service

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.