Cupra Areca rijdt nu nog beter

Super service. Stage 1 + stage 2 dsg. Auto schakelt in comfort veel prettiger. Vermogens toename duidelijk voelbaar. Auto voelt nu zoals bedoeld.

Top bedrijf! met super service en kwaliteit

Vandaag bij vag techniek geweest voor een fabrieksupdate bij een vw up. De auto is een stuk vlotter net wat ik nodig had. Zeer goed geholpen en de wachtruimte was van alle gemakken voorzien. Zou iedereen aanbevelen om hier een afspraak te maken voor chiptuning enz Bedankt!

Netjes, betaalbaar, informatief

Bij meerdere VAG specialisten prijsopgave gevraagd, VAGtechniek blijkt het voordeligst, ook al moet ik hiervoor 1,5u rijden. De service is lekker duidelijk er wordt goed uitgelegd over de gedane werkzaamheden en wat er aan zit te komen. Belangrijkste is dat ze het onderhoudsboekje invullen/afstempelen, doen er veel niet.

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar

Ik ben helemaal uit Noord-Holland gekomen om mijn auto hier van een Stage 1 tuning te laten voorzien. Ik werd netjes ontvangen, alles werd duidelijk uitgelegd en er is een fijne en nette wachtruimte. Hiervandaan kun je neerkijken op de nette werkplaatsen. Geen ouwe rommel in hoeken en gaten, vuile rommelige ruimten maar nette werkbanken en ruimte. Na de tuning heeft de engineer alles netjes uitgelegd wat er is gebeurd tijdens de tuning en we hebben samen een proefrittttttttttttttttttttTTTTTTTTTTTTTTTTTTT (wauw) gemaakt waarbij er met een laptop bij mij op schoot metingen werden gedaan die daarna geanalyseerd werden. De oude software krijg je mee op DVD zodat er altijd een weg terug is. Absoluut een aanrader en bij mijn volgende auto ga ik zeker weer terug.

Goede service, vakkundige reparaties en onderhoud

Al jaren mijn auto hier in onderhoud, en altijd wordt er een passend advies gegeven, prijzen zijn altijd vooraf duidelijk, reparaties worden vakkundig uitgevoerd, evenals onderhoud. Het stapje extra om na de uitgevoerde werkzaamheden even een proefrit te maken, en zelfs (bij de grotere klussen) de auto even te wassen worden door mij zeer gewaardeerd. Top garage met goed personeel.

Uitstekend! Meer dan de moeite waard.

Het was meer dan de moeite waard om anderhalf uur in de auto te zitten voor chiptuning op maat. Zeer betrouwbaar en goede service. De mannen waren duidelijk in uitleg en namen ons ook mee in het hele proces. Een leuke dag en erg leerzaam! De auto rijdt nu fantastisch! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Top top top bedrijf

Vrijdag de golf r stage 1+ laten chippen •. DSG 2 tuning zeer goed geholpen en duidelijke uitleg en ook belangrijk de goeie koffie top bedankt voor alles

Had ik veel eerder moeten doen

Mijn VW t5 multivan 2,5 130pk een maand geleden op laten tillen naar 170pk. Wat een verschil, enorm. Start beter, loopt beter, trekt beter op en ja schakelt beter. Bovendien verbruikt ie minder brandstof. Er is 1 nadeel: ik doe het mindere verbruik deels teniet door het veranderen van m'n rijstijl. Een prettige, profesionele, klantvriendelijk manier van om gaan viel me ten deel. Kortom.....had ik het maar eerder gedaan.

Topgarage

Vandaag mijn Audi tt terug opgehaald bij vagtechniek te Nuenen deze heeft een motorrevisie gehad door de mensen van vagtechniek en alles netjes gedaan rijd weer helemaal lekker Bedankt aan het vagtechniek team toppers Helemaal tevreden 10/10 Dikke aanrader

Betrokken en enthousiast van begin tot eind

Dit is de 2e x dat ik een auto bij vagtechniek heb laten tunen. De 1e x met mijn golf 5 gt sport uit 2009 waar ze me meteen al hadden gewaarschuwd dat de motor in deze auto waarschijnlijk hoofdpijn zou geven. Ik waagde het er toch op en samen kwamen we er al snel achter dat ie nogal wat storingen had. Het was corona tijd en net als alles toen voelde ik wat afstand omdat je nergens echt bij mocht zijn. Maar ondanks dat hadden ze m toch erg goed getuned. En hebben ze me zo goed mogelijk geholpen door me ook te vertellen waar ik nog naar moest laten kijken als ik besloot de golf te houden. Eindstand een motor revisie verder en nieuwe turbo..... maar ook nu zijn ze niet te beroerd om me te helpen om te kijken of alle waardes nog kloppen en betaal ik niet de hoofdprijs terwijl ze me al hadden gewaarschuwd. Nu het mooiste verhaal van deze recensie Mijn tiguan 2liter 4 motion met 220pk Nu zonder corona maatregelen valt dit bedrijf en hoe ze met je omgaan pas echt op z'n plek. Bij aankomst vriendelijk en duidelijk ontvangen. Alles wordt nog even gecheckt en de prijzen doorgenomen. Daarna wachten in de prima wachtruimte. Waarna ik door de tuner die ook de testrit met mijn auto had gedaan vriendelijk en net zo enthousiast als mij. Mij bij het proces betrok van wat hij allemaal ging doen. Dat vind ik belangrijk want (zeker bij stage 1+) je zit er toch wel een tijdje te wachten en het zijn toch wel bedragen die je niet zomaar uitgeeft. Plus natuurlijk ik ben ook enthousiast en wil dat graag delen op zo'n moment. Na het tune gedeelte de laatste run.... waaatttt. Gewoon honderd pk erbij en net zoveel koppel. Zelfs iets meer dan ze in eerste instantie hadden gezegd. Daarna nog een fysieke rit waarin ik nog duizend en 1 vragen mocht stellen en waar de tuner alle tijd voor nam om het me uit te leggen. Heb ook de dsg bak stage 2 laten tunen wat duidelijk op z'n plek is bij al dat vermogen en waardoor die veel soepeler rijdt. Alles bij elkaar genomen. Top ervaring zelfs bij betalen

Professionele uitstraling, maar schijn bedriegt..

Na mijn negatieve recensie ben ik gebeld door de eigenaar van VagTechniek om mijn verhaal persoonlijk aan te horen en om een stukje achtergrond van de VagTechniek kant toe te lichten. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit zeer professioneel en klantvriendelijk opgenomen is, niets dan lof hierover. Door dit gesprek wijzig ik mijn recensie in positief, breng ik mijn Passat GTE ook weer met een goed gevoel naar VagTechniek en moedig ik andere klanten met negatieve ervaringen aan in gesprek te gaan met VagTechniek .. er zijn altijd twee kanten aan een verhaal en ik ben er inmiddels van doordrongen dat VagTechniek echt het beste voor heeft met zijn klanten.

Goede service helaas zonder gewenst resultaat

Na lang twijfelen besloten mijn Audi A1 1.4 TFSI hier te laten chiptunen, stage 1, ook vanwege de erg goede recensies. Van te voren is mij alles duidelijk uitgelegd en omdat ik twijfels had of mijn A1-tje uit 2011 dit wel zou overleven werd me ook verteld dat ik het geld terug zou krijgen als het toch zou mislukken. We namen plaatst in de ruime wachtkamer met gratis koffie en wifi. Je kunt door de ramen de werkplaatsen inkijken en dat is wel leuk want je moet toch een uurtje of 2 wachten. De tijd ging vlug en ik werd gevraagd of ik de proefrit mee wilde rijden. Tijdens deze proefrit kwamen al 2 "hikjes" naar boven wat eigenlijk niet hoort. Maar ik heb er geen verstand van. Na de proefrit werd ik met mijn A1-tje weer naar huis gestuurd en hoe verder ik bij huis kwam hoe slechter de auto ging rijden. Horten en stotend rijden met een motorlampje storing die steeds aan, maar ook weer uit ging. Niet goed dus! Ik heb nog even een paar dagen rond gereden om een idee te vormen wat er nu eigenljjk gebeurde als hij op storing sprong. Duidelijk was dat zo rondrijden veen suc6 was. Meteen contact opgenomen en ik kon al vrij snel weer terecht voor een afspraak om te kijken waar het probleem zat. Bij het uitlezen kwam naar voren dat er waarschijnlijk problemen zijn met bougies en bobines. Het advies was om eerst dit te laten vervangen en dan te kijken wat het chiptunen doet. Samen besloten om de originele software weer terug te plaatsen en met het advies op zak een afspraak ingepland bij mijn eigen audi dealer voor een second opinium en reparatie. Zoals eerder beloofd heb ik ook meteen mijn geld terug gekregen daar deden ze echt niet moeilijk over. Dat deze chiptuning niet gelukt is lag dus aan mijn auto en niet aan de kwalteit van de tuner. Ik kan dan ook iedereen erg aanraden om hier hun auto te laten chiptunen. Ikzelf heb besloten om mijn auto te laten repareren maar nog een keer laten chiptunen dat ga ik toch maar niet meer riskeren.... 122 PK vind ik wel genoeg zo......

Super goed

Onwijs goed geholpen door de medewerkers. Denken goed met je mee en adviseren waar nodig. Mijn Ibiza kan er weer tegenaan met een verse motor tune en een DSG tune. Nogmaals bedankt voor de goede service en tot de volgende keer.

Alle kennis en kunde onder een dak

Onze 3 VW golf’s in onderhoud bij VAG techniek omdat we waarde hechten aan hun kennis van de VAG groep , zeer correct bedrijf met liefde voor het vak Ook de tuning van hun is een echte aanrader , zoals onze Golf R en Golf TCR al hebben ervaren

Vakkundig en betrouwbaar

Ik kwam bij Vagtechniek, omdat ik geen vertrouwen meer had in mijn audi tt mk3..na tuning van een andere tuner...hier kwamen wij samen niet uit. Na recensies en tel.contact ben ik na 1.5 uur rijden bij Vagtechniek aangekomen. Na vriendelijke ontvangst en begrip voor mijn toen huidige probleem o.a( noodloop na vlot gasgeven of vrachtwagen inhalen) Zijn de vakkundige mensen met mijn TT aan de slag gegaan.....na goede uitleg en mee met de testrit... Heb ik nu een TT ZOALS HET HOORT Wat loopt ie prachtig door zijn versnellingen en axelereren als een kogel... Het is /was een genot om 1.5 uur naar huis terijden wat een verschil... Je hebt tunen en je hebt TUNEN!!!! mannen super bedankt voor de service en dat ik de vertrouwen weer terug heb in mijn prachtige TT de lach is weer terug..

Keurig van a t/m z

Goed contact zowel telefonisch als per mail. Duidelijke beschrijving op de website met goede uitleg. De garage zelf is de meest nette garage die ik ooit in Nederland heb gezien. De chiptuning met aanpassing DSG bak (beide stage-1) zorgen voor en auto die veel fijner rijdt. Met name het hogere koppel zorgt hiervoor.

Super, ben echt zeer tevreden!!!

Stage 1+ chiptuning & S-tronic stage 2 tuning bij mijn Audi Q5 2.0 TFSI uit 2018 laten uitvoeren. Na chiptuning 339 PK en 465 Nm. Wat een verschil, echt super!! Wat een mooi bedrijf is VAG techniek, ziet er allemaal keurig uit. Vanuit wachtruimte kun je de werkplaats zien, netjes opgeruimd, keurig verzorgd. Je wordt bij de chiptuning betrokken, krijgt duidelijke uitleg en kunt alle vragen stellen, als je die hebt. Vakkundig en vriendelijk personeel, als je twijfelt, gewoon doen!

top bedrijf.

mijn golf 8r laten chiptunen.uitstekend gedaan. alles na gelopen na het tunen test rit gemaakt.nemen alle tijd voor je vragen goede sevice . top bedrijf echt een aanrader !!!

Na eerst een duidelijk advies via email te hebben gekregen besloten om mijn Skoda Karoq 1.5TSI met DSG te laten tunen. Stage 1 tuning en stage 2 voor de DSG. Een afspraak was snel gemaakt en ik kon de volgende dag al terecht. Een vriendelijke en correcte ontvangst. Wachten kon ik in de wachtruimte met een lekker kopje koffie en prima internerverbinding. Na een uurtje was het klaar. Met de monteur een proefrit gemaakt. Pff je merkt het wel. Het schakelen verloopt soepeler en er zit echt meer "spirit" in de auto. Daarnaast is op mijn wens gratis het start/stopsysteem uitgeschakeld. Bij de proefrit was opgevallen dat de koppeling van de auto een vreemd geluid maakte en geadviseerd werd de koppeling te vervangen. Uitstekende tip. Op de terugweg naar mijn eigen garage gegaan en de koppeling wordt onder garantie vervangen! Ik ben zeer tevreden over de behandeling en afhandeling en het resultaat.

Top geholpen en alle vragen beantwoord

Netjes ontvangen door een medewerker. Mijn auto getuned kon wachten in de wachtruimte met een lekker kopje koffie. Werkplaats super netjes lijkt wel een F1 garage Binnen de afgesproken tijd al klaar en er is gevraagd of ik mee wil rijden met de proefrit. Na controle was alles oké. Nu zelf achter het stuur wat een verschil met de stage1 tuning. Super tevreden over VAG techniek. Ik zou iedereen aanbevelen hier naar toe te gaan. Misschien iets duurder maar dat is het geld dubbel en dwars waard.

Gewoon perfect zoals het hoort TOP!!!

Ik ben zonder afspraak binnengelopen ik werd keurig meegenomen in de verschillende fases van de chip en DSG tuning. Uiterst kundig en professionele uitleg en advies al mijn vragen werden beantwoord. Om een afspraak te maken vroeg ik heb je nu toevallig tijd en het geluk wilde dat het mogelijk was om dit meteen te doen Tijdens de werkzaamheden kon ik bij een kop koffie in een (ruimte boven de werkplaats) en gebruik te maken van het internet wachten op het eindresultaat. Daarna werd er proefgereden en wederom tijdens de proefrit uitgebreid uitgelegd wat er gedaan was. Kortom een prettige, en professionele omgeving. Erg tevreden met het resultaat :-) !!!

Uitstekende service en professionaliteit

Toen ik binnenkwam bij Vagtechniek wist ik eigenlijk gelijk al dat ik in goede handen was. Het ziet er schoon, verzorgd en zeer professioneel uit. Vanuit de wachtruimte kun je zo de garage in kijken en de monteurs zien die aan je auto aan het sleutelen zijn. Zodat je altijd kan zien wat er gebeurd. Ik kwam bij Vagtechniek voor een chiptune. Toen de tune klaar was mocht ik mee met de proefrit en eventuele vragen stellen die ik nog had. Ze weten hier erg goed waar ze het over hebben en je merkt ook echt dat ze hier passie voor hebben. Dit was erg prettig. Ook de nazorg is super. Je kan altijd bellen als er iets is of er toch iets niet bevalt. kort samengevat was het een zeer prettige ervaring. ik zou vagtechniek zeker aanraden.

Duidelijke comunicatie , klantvriendelijk

Snelle diagnose , goede comunicatie, vriendelijke receptioniste regelde het zelfs dat we de auto in het weekend konden ophalen. Super bedankt

Op en top service!

Vandaag mijn seat leon 1.4TSI eerst origineel laten maken om hem vervolgens stage 1 te laten chiptunen. Wat ben ik blij met de service van het bedrijf, na de uitgewisselde informatie was de afspraak snel gemaakt. De tijd vloog voorbij vanuit de wachtruimte met uitzicht op de auto's in "behandeling". En na de testrit met laptop op schoot merkte je echt het verschil. Echte vakmensen! Ga hier zeker vaker komen.

Professionele uitstraling en verwachtingen overtroffen

Een tweetal weken geleden mijn Skoda fabia combi 1.2 90pk uit 2016 langs gebracht voor een fabrieksupdate. VAG techniek is voor zover ik weet de enige die dit doet en de fabrieks software van de 110pk kan plaatsen. Een mooi groot en verzorgt pand met een grote wachtruimte waar je tijdens het wachten kan genieten van alle koffiesoorten of thee. Na een goed uur kon ik weer terug naar Den Helder en genoeg tijd om te testen wat voor invloed die 20pk en 15nm extra doet met de auto. Al met al een hele andere auto. Waar hij normaal bij 1600toeren begon te trekken en afvlakte gaat hij nu door. Op de snelweg accelereert hij ook sneller en met name na de 3500 a 4000toeren merk je echt dat hij wil trekken en door blijft gaan. Topsnelheid is met een goede 15kmph toegenomen maar ook bij langzame snelheden in de stad merk je dat hij soepeler rijd. Al met al dik tevreden en die 2 1/2uur reistijd zeker de moeite waard geweest.